de flesta tjejer föredrar rakade killar precis som vi föredrar rakade tjejer... varför rakar sig inte alla killar då? men i ärlighetens namn, om tjejen inte skulle ha rakat sig skulle jag fan slänga henne
http://www.myspace.com/akinonline
tycker att slätansade kön ser ganska konstigt ut varesej det gäller män eller kvinnor. föredrar att den jag ligger med inte har rakat sig tillbaka till något babylent förpubertalt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har inte så mycket att säga om könshår, ointressant ämne, men kvinnosynen (och människosyn överlag) som många här inne visar upp i den här tråden är en annan femma. Usch. Skulle skriva nått djupgående men tappade lusten, orkar inte med idiotin...ehhhh
solkatt ursäkta uttrycket men du sprinklar ju inte hela fittan med varken blod eller urin, och om så nu vore fallet skulle väl knappast hår göra varken till eller från ur hygiensynpunkt? när blev hår äckligt? på 80-talet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Störd diskussion detta.. Stört att många snubbar verkar hänga upp sig på just håret och att det är avgörande för om de vill vara tillsammans med tjejen. Typ, om hon har hår där nere så slänger jag ut henne/gör jag slut med henne/vill jag inte ligga med henne. Det är väl ändå bland det minst viktiga eller? Är inte personen i sig viktigare? Fan vad barnsliga alla grabbar i tråden är.. Sen att smaken är som baken rent preferensmässigt, sure.. Men bara för att jag föredrar lite mörkare tjejer betyder inte det att jag är äcklad av blonda och blåögda svenska tjejer. Alla tjejer är bra i min värld. Att någon föredrar rakat borde inte innebära att de bara kan leva med just det, hallå nyktra till lite isf. Personligen gillar jag ansat, både på mig och på tjejen, inte renrakat och inte vildvuxet men kort ansat. Skulle dock inte kasta ut en tjej jag var förälskad i och tyckte om bara för att det visade sig att hon hade lite mer hår än vad man optimalt önskat sig smakmässigt. Sjukt isf..
Ylva Nä, sprinklar skulle jag inte kalla det. Men kan du ärligt säga att du aldrig haft blod i könshåret? Är man hemma är det lugnt, då är det bara att tvätta av sig, men om man är ute? Jag känner mig personligen mycket fräschare, mens eller inte mens, utan könshår.
Hahhahah! Fyfan vilken patetisk trådskapare. Kan slå vad om att du inte är så mogen osv. Men det hör inte till ämnet. Jag ville bara få det sagt. Va glad att du får ligga. Många tjejer väljer att inte raka sig för det är mer hälsosamt för deras könsorgan. Risken med att raka sig där nere är att man kan få svamp osv. Vilket inte är särskilt kul. Man har könshår av en anledning. Vissa tycker de känns bättre att raka bort, och andra tycker det känns bättre att låta håret vara kvar. Men till frågan, vem fan är du att kritisera? Du är inte värd att få ligga.
Nog för att TS verkar sjukt grabbig, men så outrageous är det väl inte att ha åsikter om det här? Lika lite som att ha åsikter om annat utseende, vilket ju är accepterat. Dessutom tror jag att de flesta killar har någon form av önskemål om kroppshårvård hos tjejer (under armarna, på benen osv). Och i så fall blir det lite hycklande att avfärda andras åsikter i frågan som patriarkala. Just för TS är det väl mer sättet han framför det på, än själva åsikten i sig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Angående snopparna: förhudens vara eller inte vara omgärdas av lika mycket av bullshit som en politikers vallöften. Om det nu skulle vara så otroligt ohygieniskt att snopparna föll av, aids hade sin grogrund och brudarna dog av fittförgiftning efter närkontakt av kukgraden så hade evolutionen droppat förhuden eller mänskligheten dött ut. Att cutta av förhuden är en mänsklig förteelse varav i 99% är den religiöst/kulturellt tvång på en idivid som inte har möjlighet att varken protestera eller göra ett eget val. Sista procenten gör det pga hjärntvätteri för att sätta på en hjärntvättad brud. Jag köper argumentet att det kan snabbt bli ohygieniskt om man låter bli och tvätta kuken ordentligt på ett tag och knullar runt med andra och runkar och kommer innanför förhuden, men seriöst, hur vanligt är det i västvärlden? Skrämmande att folk som man ändå uppfattat ha något bakom pannbenet i de här trådarna går på sådana jävla myter och bullshit. Det är typ samma personer som ligger bakom det här skitsnacket som även påstod grisen vara oheligt djur pga back in the days de saknade kunskap om att ta hand om köttet på korrekt sätt och gick och blev sjuka. Nån analfabet kludda ner idiotin på papper nu är det 100 miljoner som suger i sig orden som nåt slags jävla sanning. Vad jag vet så lemlästas inte kineser eller indier, ändå kan de leva under både bra och riktigt dåliga förhållanden och i olika miljöer och inte fan har förhuden hindrat dem och stå för 1/3 av världens befolkning.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Som sagt. Alla har sina önskemål när det gäller smak, det är helt okej. Några gillar hårigt, många gillar rakat, en del något där mitt emellan. Men att använda hårfrågan på det sätt många verkar göra här i diskussionen och där denna aspekt går före allt annat pga det enorma värde som verkar tillskrivas den, DET är helt bisarrt.
Refused P30 Precis min poäng som jag försökt säga tidigare i tråden. Sen kan jag villigt erkänna att jag skrev det på det sättet just för att få till en diskussion, hade jag formulerat tråden på det sättet som någon tidigare skribent föreslog så hade det aldrig blivit diskussion. Däremot har jag ju knappast sagt att alla tjejer som inte rakar sig är äckliga eller att jag automatiskt skulle dumpa en brud som inte rakar sig. Vilket en del i den tråden verkar försöka få det till. Jag har enbart sagt att jag tycker det är sjukt mycket niceare när en tjej är rakad samt att jag tycker det är avtändande när hon inte är det. Särskilt eftersom det innebär att oralsex går fetbort. AngeliC Jag har ju inte kritiserat tjejen, iaf inte till henne just eftersom jag anser att jag inte har någon rätt att göra det. Det ända jag har gjort är att ta upp ämnet till diskussion vilket jag ändå anser är ok. Skulle det däremot varit min flickvän skulle jag däremot föreslå att hon skulle raka sig därnere om det var ok med henne. Annars hade jag väl fått stå ut med det eftersom det knappast är någon dealbreaker för mig iaf.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkellyone, Det är helt okej att du tar upp detta ämnet och uttrycker dina åsikter, men du får ju ta kritik. Sen tycker jag att det är fruktansvärt tråkigt att du inte har deltagit i biologilektionerna. Då hade du antagligen förstått varför vissa tjejer inte rakar sig. Hellre en fräsch hårig fitta än en helrakad svampfitta? Nu säger jag inte att alla som rakar sig får svamp, men risken är stor.
Haha! rakmotståndarna har hitintills jämfört det med: Försvarandet utav slavhandel. Omskärelse. Och nu även pedofili :D.. hahahaa
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
AngeliC Roligt att du känner ett behov hitta på saker för att stödja dina argument. Taget från RFSU:Finns det något samband mellan svampinfektioner och hårborttagning? Tre av fyra kvinnor får någon gång i livet en svampinfektion i underlivet. Faktorer som ökar risken vet man är; antibiotikabehandling och graviditet. Att skydda sig mot svampinfektion är svårt eftersom det inte finns tillräckligt mycket kunskap om orsakerna. At tvätt sig ofta med tvål i underlivet har ansetts öka risken men det är inte bevisat. Det finns heller inte bevisat att rakning/borttagande av håret i underlivet skulle vara en orsak till svamp i underlivet.
Roligt att du känner ett behov hitta på saker för att stödja dina argument Haha det tänkte jag direkt. Men låt dem hållas sa jag, låt dem hållas!
Sfinxen.
ahhh vad fint att se...ni munhuggs fortfarande! Till dig som skrev angående mens i håret...TACK, fan jag hatar när tjejer berättar saker jag inte tänker på. Som på gymnasiet när min tjejpolare droppade bomben om hur kvinnor skiter på sig o pissar o har sig när dom föder barn, visst väldigt logiskt jag vet, men jag hade aldrig tänkt på det o nu förföljer det mig varje dag! (ok inte riktigt kanske....men ändå) f ö vem fan bryr sig om det skulle råka vara lite kiss eller ngt när man slickar, sex ska vara äckligt hehe! fast inte mensäckligt, där går gränsen
Och ni ska kalla er hiphopare. Alla vet att hiphopbitches rakar sig.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Och ni ska kalla er hiphopare. Alla vet att hiphopbitches rakar sig. Nu har jag inte varit på alltför många hiphop concerts i Sverige, men är inte "hiphopbitches" i ganska stora majoritet träsk åsnor?
Jag skulle vilja säga att vilken tjej som helst som stämplar sig och fantasilöst dedikerar hela sin livsstil och utseende kring en viss subkultur, är ingen tjej jag är så sugen på. Rakad eller orakad.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator
2010-10-09 15:03
Som jag ser det är problemet med tråden att TS väntar sig (eller önskar om ni hellre vill kalla det så) att tjejer ska raka sig för hans skull . Att du föredrar rakat är helt ok (jag köper inte pedofilreferensen), men att tycka att tjejer ska raka sig för din skull låter lite vidrigt faktiskt. Lite som att säga "jag tycker att blonda tjejer är snyggare än brunetter, så varför blonderar sig inte alla tjejer?". Förhoppningsvis blonderar/rakar/låterhåretväxa/vadfansomhelst folk sig för sin egen skull, inte för att behaga något random one night stand.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok Vet hur många gånger jag ska svara på det här men jag önskar inte att tjejer rakar sig för min skull. Frågan jag ställde var varför tjejer inte rakar sig där nere eftersom det för mig är ganska logiskt att man vill vara så "het" som möjligt. Anledningen till att åtminstone jag gör vissa saker är för att jag mår bättre av om andra uppfattar mig som attraktiv. För att t.ex ta näshår som exempel har man mycket näshår så väljer de allra flesta att exempelvis använda sig av en nästrimmer just för att andra skulle uppfatta en mindre attraktiv. Struntar man i det så är man givetvis medveten om vad folk tycker om det och känner sig inte lika fräsch själv. Förstår du nu vad jag menar med min frågeställning?
Moderator
2010-10-09 15:30
rkellyone Ah, då var väl topicen lite konstigt formulerad. Eller så har jag tappat bort vem som menade vad när jag läste tråden. Men då är väl svaret inte svårare än att de tycker att det är hetare med lite hår eller inte bryr sig eller skiter i vad någon dude ska tycka om deras eventuella behåring. De har väl bättre saker att bry sig om kan jag tänka. Eller så tycker de att det är viktigare att vara hygieniska än att uppfattas som heta av vissa killar som de kanske kommer ligga med (könshår är hygieniskt, leder bort svett och skit). Personligen rakar jag pungen och ansar på och runt roten. Varför vet jag inte riktigt, men det är inte för någon tjejs skull. Tycker mest att det är nice personligt. Kul när kuken ser lite större ut också. Och som jag sa, på samma sätt hoppas jag att tjejer som rakar sig gör det för sin egen skull.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
att vissa använder hygien som ett skäl FÖR rakat är ju ett skämt... det är väl ett lika uppenbart påhitt som att mcdonaldsmaten är nyttig. men visst, vissa vet inte bättre. den enda möjliga anledningen jag kan komma på är att flickebarnet i fråga ska se ut som, just det, ett barn. då hygieniska fördelar är ett ihåligt argument kan jag verkligen inte se andra orsaker än pedofila böjelser. könsbehåring är ett tecken på, som sagt, att personen i fråga är könsmogen. avsaknad av detsamma är alltså ett tecken på motsatsen, att personen i fråga INTE är könsmogen, dvs prepubertal, dvs ett barn. att då, som ts, i smått aggressiv ton börja argumentera FÖR detta anser jag vara smått sinnessjukt. dina fantasier kan jag inte bestämma över, men att du försöker påtvinga oss andra dem är ju bara osolidariskt och osmakligt. jag skulle gärna hänvisa till flashbacks peddoforum för medhåll, men det verkar visst fungera även här. sick.
http://www.kommandot.se/wp/
Men vafan lägg ner den där pedofili vinkeln på frågan...visst det är en porrkonstruktion och aningen onaturligt men att dra saken till sin spets o snudda vid pedofili för att folk uppskattar en rakad fitta är verkligen att ta det för långt. vafan det är ju inte helt sjukt att uppskatta att man kan se fittan när trosorna åker av och att man kan placera sitt ansikte framför den utan att bli kittlad i näsan konstant när man lägger sina bästa tungmoves. Me det sagt, hår är helt AIT, ingen buske som stör min framfart bara. Fan känner mig lite som homer simpson, tror att bakfylla gör mig en aning retarderad...fram-fart=musprutt eller eller vad folk kallar det hö hö idiotiskt jag vet!
rkellyone det första du gör fel i din frågeställning, om vi bortser från det jag redan har påpekat, är att du förutsätter att alla tycker att rakat är hetast. jag är brutalt övertygad om att det är motsatsen som gäller. jag kan med lite ansträngning gå med på att många gillar att se heta ut, som du formulerar det, och då är det väl inte så jävla konstigt att de flesta över 15 år väljer att ha håret kvar, eller? sexuella preferenser är ju rätt individuella och det blir därför lite udde om någon (du) ska sätta normer. speciellt normer som de flesta anser vara rätt sjuka. men jag tycker ju att alla borde vara homosexuella så jag kanske inte ska säga nåt
Battlerappare
2010-10-09 15:44
Shit va whoa har blivit fyllt med grinigt folk asså
mrsalesman möjligt att jag dragit det en bit för långt, men det är ju inte mindre sant än att det skulle vara mer hygieniskt med rakad fitta eller att majoriteten av snubbar gillar det. hela tråden är ju ett skämt där argument kastas fram utan någon som helst verklighetsförankring. lika väl som att någon får föredra rakat framför behårat för att det skulle kännas fräschare får välan jag föredra behårat framför rakat för att jag anser att det är peddovarning på det senare. på samma sätt får ju var och en lacka när motsatsen till en preferens argumenteras för med ihopljugna argument.
Svamp har noll med könshår/avsaknaden på det att göra, utan snarare med den övriga hygienen. Fuck, jag vet tjejer som har deodorant i fittan efter att de rakat sig. Inte så jävla konstigt att de får problem då? Likaså om man är så jävla pantad att man har vanlig handtvål där nere, då får man faktiskt skylla sig själv.
Jag måste säga att du nog har fel, vi är i ungefär samma ålder, mina vänner är väl mellan 20-30 år gamla o dom flesta uppskattar rakning/ansning du vet lite vanlig mänsklig landscaping innan den ska idkas älskog, dock tror jag inte att någon, kanske någon av dom yngre isåfall skulle bry sig om det fanns hår. Men det beror väl på i vilket umgänge man hänger, chillar man med veganer, feminister (typen som basunerar ut sitt ställningstagande) mfl så kanske det är vanligare med åsikter som dina. Jag menar bperp har du inte sprungit på lite rakade fittor under dina 28 år? o då menar jag tjejer som är över 15 år...
solkatt: vafan.....deo i fittan, det var ngt nytt....låter fett hälsosamt! jag hade fan blivit rädd om jag skulle gå ner på en tjej o hon luktade deo haha sjukt! bperb: aja jag förstår ditt argument tycker bara att det är lite sjukt att du tycker att det är snudd på peddo varning att gilla rakade fittor...det är en preferens liksom! Jag menar det är en helt annan sak om någon skulle säga (tvinga) sin brud att vara rakad annars vill personen ifråga inte ha sex med henne men det är nog få som skulle ta det så långt o tur är väl det. Hade en tjej bett mig o raka bröstet, eller ngt annat som jag inte har lust att göra hade jag bett henne dra åt helvete faktist.
rkellyone: angående det du skrev om svampinfektioner.. även om det inte är bevisat att man kan få svamp av att raka sig i underlivet så handlar det om att vi kvinnor är olika med känslighetsgraden. Andra kan raka sig och aldrig få svamp medan andra upplever att de blir lättare mottagliga för svamp om de rakar sig. Därav kan man inte bevisa något eftersom vi funkar olika.
Producent
2010-10-09 17:18
bjääär: hör inte hit öht. Det här handlare om något helt annat, nämligen att män helt opåkallat sätter upp regler för hur vi kvinnor ska se ut. Självgott och äcklande som fan. vem är du att dra slutsatsen att bara för att en kille skapat tråden, så tycker resten av alla män likadant?
hilarius att medoria rage'ar i denna tråden precis som hon gjorde i den förra som handlade om rakning.... hahahahahahahahaha
be the change
Jag har aldrig fattat påståendet att det skulle vara en pedofil tendens att föredra rakat/ansat könshår. Gäller det även rakade armhålor? Vad jag vet kommer det också i puberteten, och avsaknad av sådan behåring är alltså lika "förpubertalt" som avsaknad av könshår. Nog fan måste man kunna se skillnad på en kvinna och ett barn, hårig eller ej...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
refused det är ett exakt lika giltigt argument som att det skulle ha med hygien att göra, dvs inte alls. jag föredrar isåfall hellre att mina sexuella kontakter bjuder på god hygien och ser könsmogna ut än motsatsen.
bperb Gillar du håriga ben och armhålor också?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
krossad_anka Det är klart att en del tjejer är känsligare för svampinfektioner än andra men det har inget med om de rakar bort håret eller inte. Åtminstone så finns det inga vetenskapliga bevis som stödjer det. Sen är det ju klart att använder man en smutsig rakhyvel så ökar risken, eller som är ganska vanligt att man tvättar sig med vanlig tvål där nere.
Men släpp dina peddoreferenser. Är du rädd för vad du själv ska råka gilla eller?
Ingen här håller med dig om det där. Det är bara du som är insnöad i dig själv.
sen så tycker JAG att det är fan så mycket fräschare utan hår är med hår, även för egen del, då det fastnar en massa äckligt skit i håret än vad det behöver finnas annars. Det rör mig inte ryggen hur det ser ut där nere så länge det är stilat på ett sätt eller annat. För mycket av vad som helst är skumt, men slätrakat stör mig inte, lika lite som om det skulle vara en frisyr ovanför. I själv härligheten tycker jag inte det ska vara något. Skulle min tjej däremot vilja ha det så är det väl så, det är inget jag kommer hänga upp mig på, men det är betydligt fräschare tycker jag, utan hår på läpparna och området där................... Sen kan man ju göra som bperb och vara livrädd för att vara peddo till den graden att man blir blind för den uppenbara skillnaden mellan vuxen och omogen, men i det träsket hamnar inte jag.
Gillar du håriga ben och armhålor också? Är svaret Ja, så är det ju snarare en läggning du har och svarar du Nej så faller ju hela din peddoreferens öht och är bara du själv som försöker försvara något som du inte ens behövt göra!
Vad jag vet kommer det också i puberteten, och avsaknad av sådan behåring är alltså lika "förpubertalt" som avsaknad av könshår.Nog fan måste man kunna se skillnad på en kvinna och ett barn, hårig eller ej...
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
F.ö svarade du inte på det jag skrev
bperb Det är ju som att säga "titta inte på tjejer med mindre stjärtar för det kan vara likadanna som en 12åring har"
Gillar man småväxta tjejer är man smygpedofil, gillar man tjejer med flätor eller hästsvans gäller samma sak, bara så att ni vet. Kondom är för övrigt onaturligt och bara för pedofiler som inte mött sin äkta kvinna att skaffa familj med. Kan för övrigt informera bperb att det inte är pedofili att tända på alla som "inte är könsmogna" heller, pedofiler tänder på små, små barn.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jag undrar vem det är som går in på defensiven här... sitta och ljuga ihop argument för att försvara att man tänder på saker som för tankarna till barn och sen börja kasta paj när det blir ifrågasatt. att det skulle vara universalt bland män att föredra rakade kön är ju det största jävla bullshittet nånsin. att sen häva ur sig att det skulle möjligen kunna förekomma bland "veganer och feminister" och underförstått mena att det inte gäller i andra grupper är ju bara töntigt. om något så är nog preferens-för-rakade-kön den grupp som är MEST homogen isåfall, möjligen starkt utbrett hos den subgrupp som ofta refereras till som hiphop. men å andra sidan så kanske det är en grupp där peddos faktiskt är överrepresenterade? R Kelly? någon? om det sen har lyckats undgå någon stackars sinnesslö whoahiphopare så grundar sig den debatt jag själv för i att påpeka det absurda i ursprungsresonemanget genom att föra en lika irrelevant och verklighetsfrånskild ståndpunkt som knappast kan översättas i någon form av verklighet. rakat ÄR INTE mer hygieniskt än orakat, om något så tvärtom. att sitta och härja om saker som 1. inte är sanna med 2. förutsättningar som inte heller är sanna, gör att själva debatten knappast kan tas på allvar. att jag sen personligen anser att rakade töser och pojkar ser ut som barn och knappast är något jag tänder på blir ju bara en sak som gör det extra kul att hetsa vidare. en pedofil är en person som attraheras av BARN, dvs människor som ej har hamnat i puberteten, kan jag ju meddela App om. i puberteten får man bland annat hår på könet. motsatsen signalerar alltså en person som inte har hamnat där än. nej, det är inte olagligt att vara ihop med eller ha en sexuell relation med en människa som i lagens ögon är byxmyndig, men om det nu råkar handla om en person som ser ut att vara ett barn så tycker jag fortfarande att det är osmakligt. och så kan jag ju meddela psykoslusk som verkar så jävla intresserad att ja, jag föredrar hår framför rakat. för det känns fräschast så. sen så ska det väl tilläggas att jag tycker att andra människor är ganska motbjudande överlag och det knappast är något jag ofta funderar över. att ens fundera över en fråga som hygien när diskussionen handlar om att doppa könet i en främmande människas kön känns som felprioritering.se. i sammanhanget är det ju inte ens i närheten av ofräscheten som det hela handlar om
bperb I och med att du börjar tänka på barn så fort du ser en snopp/mus utan hår gör dig väl mer peddo än någon som ser snopp/mus utan hår och ser dem för kuk och fitta? Du försöker få din perversa syn på saker och ting verka som absoluta sanningen när i verkligheten skulle en peddo aldrig tända på en rakad mus/snopp som har hamnat i eller lämnat puberteten. Jag vill se dig argumentera för att en rakad 35 årings fitta gör riktiga pedofiler upphetsade för det påminner om Lilla Englas kärleksnäste. Cykeln på köpet!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Håller med Kane. Om någon har pedofila tendenser är det ju du bperb. Vi andra folk ser ju den tydliga skillnaden och tänker inte ens tanken på att det skulle kunna vara likvärdigt. Det är ju något i din snevridna värld som får dig att tänka på barn så fort du ser ngn som rakat könet. Kanske du föredrar orakat bara för att slippa obehagliga känslor?
kane med tanke på att den enda gången jag sett en hårlös mus i annan situation än exhibitionistiska tvååringar var ett WTF! så gör det väl knappast mig till peddo. oavsett hur du önskar att världen var så är fysiska attribut sätt för oss att kunna tolka vår omvärld och signaler från våra medmänniskor, och jag är ledsen hörredu, men pubisar är tecknet på könsmognad hur många gånger du än upprepar motsatsen
lepra men snälla nån. om jag ser något som ser ut som ett äpple så antar jag att det är just ett äpple och inte en apelsin. om du ursäktar en kass liknelse
Ja precis. Så varför skulle folk ha pedofila tendenser när de också kan se att det är ett äpple och inte en apelsin?
på samma sätt så ser jag en kal mus tänker jag barn, eftersom själva syftet med behåring är att signalera just motsatsen
bperb Så om en 10åring har könshår så sätter du på henne?
japp, jag sätter på allt med två ben och könshår! det är precis det jag vill ha sagt, tankeläsare där...
Kanes poäng var nog inte riktigt så, fast du försöker väl ninja dig nu, eller också förstod du väl helt enkelt inte. Ditt argument faller bperb. Folk ser skillnaden, utan att det behöver ha pedofila tendenser. Könshår visar ingenting. Vissa får ju tom det före mensen.
jag fattar inte hur det kan tolkas på annat sätt. masterninja här är väl knappast jag för den delen om du hade läst allt istället för att välja själv vad som känns relevant och göra egna tolkningar så kan du förstå att jag drar pedofilgrejen för att visa på hur absurd debatten är, hittepåargument som inte finns. en sista gång då... rakat ÄR INTE MER HYGIENISKT!!! rakat är knappast den generella preferensen. att ni påstå det för att få fram er vilja, och vägra släppa åsikt, är bara larvigt. det ni påstår har lika mycket med verkligheten att göra som det jag påstår, dvs ingenting.