Det är just det jag menar, det är mer än hårets vara eller icke vara på könet som spelar in. Man har ju kommit fram till att feta ungar könsmognar snabbare, medans smala / undernärda utvecklas långsammare. Mens är ju på tjejerna väl den mest "synliga" tecknet på könsmogenhet och det finns ju rapporter på att mensen har krypt ner under tonårsstrecket (8 åringar har fått mens) medans det finns de som kommit rätt högt upp i tonåren innan de får sin första mens. Du håller på måla upp själva fan på väggen, när det är dina personliga åsikter med lite verklighetsförankring. Att kalla flera andra för pedofiler på så lösa grunder är riktigt patetiskt. En sak som du även utelämnar ur din resonemang är faktumet att det är sällan om någonsin att man ser en fitta före resten av personen man ska ha sex med. Du har snackat med henne, kysst, hånglat, klämt, blivit kåt och sen kommer innanför trosorna och ser att det är rakat, tror fan det sista du tänker på är NÄ FY FAN DET HÄR ÄR EN FEMÅRING, HENNE KAN JAG INTE HA SEX MED! Vill se den situationen utspela sig: a) du har sex med henne - då är du en pedofil enligt egen utsago b) du går limp och förklarar för henne att hon får dig känna som en pedofil, och du är inte en pedofil så ni måste vänta i 2-4 veckor och hon får inte raka sig. Verkar för mig som att du är övertygad om att alla som är vuxna och har rakade könsorganer är prepubertala sexoffer och deras partners är pedofiler. Kommer nog vara lika enkelt och övertyga dig att så inte är fallet precis som att förklara för en korsdyrkare att Bibeln består av fabler som bygger på tidigare religioner.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
För övrigt tror jag det är en generationsklyfta här, måhända kanske det inte är vanligast med rakade kön hos 30-åringar, men runt 20 kan jag garantera att det är en norm
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App Gå lite milfhunting så får du lära dig ett och annat. Men innan dess: säg bää!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
kane haha, det där var ju faktiskt det enda vettiga jag läst från dig. men jag ber även dig att försöka förstå att mina argument bara är till för att fungera som dumförklaring av dina och dina meningsfränders åsikter, de är huvudlöst idiotiska. men poängen var ju just när allt det där var avklarat och man dyker ner i trosorna och reaktionen på vad som där väntar. menmen, smaken är som baken, synd bara att vissa anser sig ha rätten att domdera över vad andra ska anpassa sig efter. bajssex som rakat. app ja, det var bättre förr
http://www.kommandot.se/wp/
bperb Känns som moment 22, du dumförklarar min dumförklaring av din dumförklaring. Det egentliga problemet på det hela är väl att vi på en lördagkväll klockan 19-20 sitter i den här tråden på whoa istället för att hänga med nära o kära, göra stan, föra, spela online och äga folk, kolla en film etc. Shit.
Ungefär min tanke, därför ska jag till tjejen. (hon är rakad så ni vet)
kane ja, det var lite det som var poängen. men nu börjar jag bli tillräckligt full för att röra mig ut på stan och möjligtvis vakna upp bredvid en buskig mus imorrn bitti. jag kanske postar bild på exakt hur buskig den blir
Fyfan vad fjollig & omogen tråd, iaf diskussionsämnet och de säger jag som en femtonåring..
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish P15 Vad mogen du äääääääärrrr assåå...
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Sellish Haru pubis?
E väl najsare med rakat vid oralsex, så man slipper få hår i munnen eller bli stucken av korta hårstrån.. Men seriöst TS, förstår du inte själv hur efterbliven du låter? Du framställer alla tjejer me hår där nere som utomjordingar.. Sen är det som tidigare sagt det naturligaste som finns med hår, du kom säkert själv ut ur en hårig fitta så whats the dilly? ;)
my name is xelly smelly
bperb ... Nej, nej, nej, nej. Jag vet inte vad jag kan skriva som inte redan skrivits, men din teori är nog det dummaste jag hört. Du kan inte säga vad andra människor associerar till när de ser en rakad fitta. Att du tror att du kan det är fullkomligt galet .
bperv
och så kan jag ju meddela psykoslusk som verkar så jävla intresserad att ja, jag föredrar hår framför rakat. för det känns fräschast Ok, men då är det din preferens, det betyder att du tycker det är Ok att våldta eftersom det är naturligt i naturen att den starkaste överlever osv.
Nä, men typ sådär långsökta är dina peddoargument.
Fräschet är bara hur det känns, inte något fakta.
Behöver man ens argument om sånt här?, det är ju bara en smaksak...
sen så ska det väl tilläggas att jag tycker att andra människor är ganska motbjudande överlag hehe, det har nog inte undgått någon hörrudu.
rakat är knappast den generella preferensen. Hitills i denna tråden verkar det som så iaf.. Är ni 2 eller 3st som varit det närmaste militanta hår-förespråkare?
Dessutom gnälls det på TS för hans aggressiva retorik, men det är inte han som jämställer meningsmotståndarna med pedofiler :D
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
rakat är knappast den generella preferensen. Hitills i denna tråden verkar det som så iaf.. Är ni 2 eller 3st som varit det närmaste militanta hår-förespråkare? Bah, jag föredrar hår. Men som nybliven singel rakade jag mig häromdagen, både pga trots och för att det faktiskt verkar vara norm i min umgängeskrets.
bperb är ju störtskön! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävlar, still going strong. Fitthår är ett kontroversiellt ämne 2010. Pinsamt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
solkatt vart har jag påstått det? galning där psykoslusk ja ungefär så långsökta är mina argument, ungefär så långsökta är argumenten som tråden bygger på. har jag tillåtelse att reagera på det av bäste herrn? behöver man ens argumentera om det här... nej, men du hetsar ju lika mycket som jag och försvarar minst lika dumma påståenden. det var inte jag som började, som en yngre individ hade kunnat uttrycka det. att du använder denna tråd som underlag för din argumentation säger ju ett och annat om vilka krav du har på stöd för dina påståenden. vi har ett urval på typ 8 pers på ett forum på klubben för inbördes beundran. att ni är fem grabbar som tycker att det är jävligt göttigt med rakad fitta på era hemsläp säger mer om er än om grabbar överlag. på riktigt alltså
bperb Ja, klart du har rätt till din åsikt.. Men den är så aggressiv :).. Hetsar jag lika mycket? jag har väl aldrig börjat likna er med slavdrivare och peddofiler etc?att ni är fem grabbar som tycker att det är jävligt göttigt med rakad fitta på era hemsläp säger mer om er än om grabbar överlag. på riktigt alltså Säger mer om oss? Du menar att det säger att vi är peddos? lol. Är väl några tjejer som tittat in i tråden och gillat rakat också? Det är ju inte bara denna tråden heller förstås, det är ju uppenbarligen så i TS värld, och dem flestas omgivning verkar det vara så. Men som någon sa så kanske det är annorlunda bland radikalfeminister och veganer :)
psykoslusk aggressiva påståenden möter jag med aggressiva svar, det är väl inte så jävla konstigt. alltså, skojar du eller har du problem med att förstå? du har typ 5 snubbar i 20-nånting på ett forum där bitches´n´hoes är ledordet och på allvar tycker att det är ett brett urval? jag tvivlar inte en sekund på att det kanske är norm i bland vissa grupper, din och ts då kanske, men överlag så är ni definitivt i minoritet. det är ni som kommer med påståendet, alltså ligger bevisbördan på er. och nej, en undersökning här, oavsett hur många som ställer upp, är inte statistiskt ok. vad har radikalfeminister och veganer med det hela att göra?
bperb
Det är som sagt inte bara snubbar som uttalat sig, jag orkar inte gå igenom tråden nu, men ~3st tjejer har också uttalat sig positivt för rakning.
oavsett hur många som ställer upp, är inte statistiskt ok. Alltså.. Vi som har uttalat oss i tråden o så är ju, såvitt jag vet, hyffsat normativa snubbar/snubbor som går på vanliga klubbar och därefter fått den här bilden.. Jag vet inte vilka klubbar du går på där normen är hår över hela kroppen?
Radikalfeminister och Veganer har generellt sätt mer hår på ställen där andra rakar sig, är arga på saker andra generellt sätt gillar osv ;P
psykoslusk oj, tre tjejer också... vill du bli tagen på allvar så tycker jag att du bör kolla upp just begreppet urval. såvitt jag vet (egentligen ingenting) så kan ni som har uttalat sig vara precis vilka som helst kane hur menar du nu? att jag är snut? våldtar småflickor? är skenhelig till tusen?
bperb hårlöshet signalerar en ej könsmogen individ, dvs ett barn, och preferens för detta bör därför tillskrivas folk med pedofila böjelser. Hårlöshet på en vuxen kvinna med bröst singalerar
inte en ej könsmogen individ.
Du är ensam i denna tråden med att associera detta till barn. Hur är det vi som är minoritet?
normativa snubbar/snubbor som går på vanliga klubbar och därefter fått den här bilden.. I våran värld verkar det som sagt som att detta är norm.
Vilka kretsar hänger du i, på vilka klubbar osv där hår på hela kroppen är norm?
För visst måste det vara peddovarning på hårlösa armhålor och ben också?
solkatt för att denna tråd näppeligen kan ge en generell bild över mannens preferens för rakat vs orakat, och att folk som förespråkar någonting har en tendens att greppa efter halmstrån för att försvara sig. men om jag får förklara för tusende gången och hoppas på att det går in nu, argumenten jag använder har ingenting med verkligheten att göra. att jag föredrar hår har ingenting med att jag är rädd för att känna mig som peddo, det är att jag tycker det känns sjukt ohygieniskt. och fult
psykoslusk jadu, det blir lite olika. mest är det sitta-i-ring-och-röka-fredspipa-klubb där vi diskuterar världsfred och gråter över klubbade sälungar. eller inte. oavsett om jag skakar rumpa till dubstep, slåss med folk på dödspunkspelningar eller sitter och krökar loss på första bästa sunkkrog eller finare ställe så förutsätter jag att ett eventuellt hemsläp har hårig mus. det är så världen ser ut. liksom
och att folk som förespråkar någonting har en tendens att greppa efter halmstrån för att försvara sig. argumenten jag använder har ingenting med verkligheten att göra. Hehe... :)
Personligen behöver jag inga halmstrån. Om ditt ollon var täckt av hår och det fanns ett enkelt och smärtfritt sätt att göra sig av med det, skulle du inte det då? Med tanke på vad som kan fastna där och det faktum att tjejer kanske inte skulle vilja suga av dig osv.
nu vet jag inte vilka snubbar du brukar ligga med, men hår på ollonet hör nog till ovanligheterna hos män. tror faktiskt att jag aldrig har hört talas om det
Förstod du inte min liknelse? :S Jag har aldrig legat med någon eller hört talas om någon med hår på ollonet. Min poäng är att du som man inte kan jämföra din egen könsbehåring ur ett hygieniskt perspektiv mot en kvinnas könsbehåring, om du nu inte sätter dig in i tanken att du skulle ha hår på ollonet.
ollonet är ju homologt med klitoris, och där växer, såvitt jag vet, inte heller så mycket hår. mänskliga attribut är resultat av evolution där karaktärer selekteras för för att det antingen 1. har med sexuell selektion att göra eller 2. av någon anledning (bättre temperaturkontroll av könsdelarna, minskad dödlighet av infektioner eller vafan det nu kan vara) ger ökad livstidsreproduktion det finns med andra ord där av en anledning. hade preferensen varit rakat kön hade den selekterats bort över tid, och hade det varit mer hygieniskt hade det också selekterats för. så är det inte, eftersom håret bevisligen finns kvar
Ska jag säga det en gång till? Tjejer med könshår får kiss och ibland mens i det. Det är inte vad jag skulle kalla hygieniskt.
bperb Jaja, men svara på frågan om hår under armar och på ben då? Är det också peddovarning om man föredrar rakat där också?
håret är ju till för att stoppa skit från att komma in i fittan och ställa till betydligt större besvär där. urin är sterilt, och mensblod undviker man kanske gärna ändå, hår eller ej, om det ska till att snaskas mus.
psykoslusk vad har det med diskussionen att göra? jag har redan förklarat att peddoreferensen var till för att idiotförklara de ursprungliga argumenten, även om jag rent känslomässigt kanske känner lite så. men jaja, jag föredrar hår ja, var det svar nog? men om jag fortsätter på ditt spår då, är allt hår ofräscht tycker du?
Och dom som inte får det i håret får det på huden? Lika hygieniskt det? Känns som att det är mycket rycka i halmstrån här. Som sagt är ju detta en smaksak och alla får gilla vad dom nu gillar. Ser för övrigt inte felet med orakade armhålor/ben heller.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Varför skulle man få det på huden?
solkatt, att gå runt med mens och kiss i könshåret låter lika logiskt som att gå runt med kånkelbär i rövskägget. man kan ju vara hygienisk och tvätta sig istället för att tro att avsaknaden av könshår magiskt gör en ren och fräsch.
Klart att man kan få kiss/mens på huden istället för i håret. Man torkar sig efter en kiss, har binda vid mens, en droppe hamnar i trosan etc etc. Whats the deal liksom? Man tvättar sig väl gärna när det nalkas älskog ändå. Ganska kul också att det hakats upp sig så mkt på bperbs peddoreferens.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
mänskliga attribut är resultat av evolution där karaktärer selekteras för för att det antingen 1. har med sexuell selektion att göra eller 2. av någon anledning (bättre temperaturkontroll av könsdelarna, minskad dödlighet av infektioner eller vafan det nu kan vara) ger ökad livstidsreproduktion Haha du tror på allvar att om alla rakade sig där nere så skulle det sluta växa hår på de områdena pga evolution? Du är rolig du bperb! Skulle evolution se ut som du verkar tro skulle ju vissa delar i befolkningen födas utan förhud också.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkellyone nej, det där var den värsta feltolkning jag sett någon göra. det jag säger är att om den sexuella preferensen faktiskt var hårlöst så skulle det selekteras för, för att över tid försvinna. eftersom hår bevisligen fortfarande är närvarande vid både manliga och kvinnliga kön kan slutsatsen dras att hårlöst INTE är den generella preferensen. på samma sätt kan slutsatsen dras att det inte heller skulle vara handla om hygien och hälsa.
Jag förstår inte varför ni ens argumenterar. I slutändan så är ju detta en helt subjektiv preferens, en smaksak helt enkelt. Ingen kan sätta sig in i vilka anledningar eller vad som ligger bakom att somliga gillar rakat framför orakat och vice versa. Dessutom behöver ingen försvara sina åsikter gällandes något som är helt subjektivt. Vissa gillar tjejer med brunt hår, vissa har en fetish för fötter, vissa tänder på rumpor istället för bröst. Vissa gillar orakade könsorgan mer än rakade. Ska ni inte ta och bråka om varför hälften av er föredrar chokladglass framför vaniljglass istället och göra det till en rasfråga? Det skulle, utan överdrivt, vara lika absurt som diskussionen ni fört i denna tråden. ...förmodligen lika underhållande också, så jag förstår inte ens varför jag skriver det här Carry on
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
bperbvar det svar nog? Ja, men du har ett konstigt sett att föra fram din åsikt.men om jag fortsätter på ditt spår då, är allt hår ofräscht tycker du? Mjaeeaee.. Jag gillar ju rakade ben o armhålor också.. Så då blir det ju inte så mycket hår kvar :).. Men fräscht eller inte, jag påstår inte att det ÄR fräschare, men det känns ju som det, kroppshår tycker jag är avtändande, naken hud tycker du är avtändande.. Se där vi är olika :O.. marvingaye...förmodligen lika underhållande också, så jag förstår inte ens varför jag skriver det här hehe mm, det är underhållande.. det är därför man orkar :).. I övrigt har du alldeles rätt.
en droppe hamnar i trosan etc etc. Hehe nä så funkar det inte för tjejer :)
Jack Vegas: ragear och ragear. Om du kallar att diskutera och argumentera för att "ragea" så undrar jag vad du kallar när man verkligen "ragear". Men kul att man kan roa någon.
bperb P28 Det du snackar om är ju det naturliga urvalet, närmare bestämt det sexuella urvalet som är en del i evolutionsteorin. Problemet med ditt resonemang är att det enbart funkar om det skulle vara så att tjejer som av någon anledning föds med en mutation som gör att de inte kan få hår där nere skulle på något sätt vara attraktivare och på så sätt lättare kunna reproducera sig. I det här fallet snackar vi om att raka bort hår där nere vilket inte på något sätt påverkar den personens genpol.
solkatt haha gör det inte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
psykoslusk: om det nu är norm i eran värld, hur kommer det sig då att de hemsläp ni ändå drar hem inte följer den normen? det om något borde väl visa på att det faktiskt inte är norm utan något avvikande. Om det vore norm och ni rörde er i en homogen grupp med samma normer och värderingar hade inte TS startat tråden, och du hade inte heller behövt hålla med honom om att det här är så "himla" jobbigt, det då ju för bövelen är en norm, och vi är så jävla korkade som inte fattat det.
psykoslusk jag syftade mest på håret på huvudet rkellyone jag är nog den siste du bör försöka knäppa på näsan vad gäller evolutionsbiologi. du har ju naturligtvis helt rätt i att genuttryck inte kan förändras mha rakning, men nu var det ju inte riktigt så jag menade. själva fenomenet kala könsorgan skulle jag uppskatta uppstod, i större utsträckning, för inte mer än tio år sen. om vi töjer lite på det så säg 30 då, eller 50, men det spelar överhuvudtaget ingen roll då selektion kräver betydligt fler generationer än de du hinner klämma in under den här korta perioden. mängden könshår har troligtvis varit ganska konstant, med naturlig variation, då det, antingen på grund av sexuell selektion eller på grund av ökad livstidsreproduktion, har varit den mest gynnsamma hårmängden. oavsett vilket av skälen det råkar handla om så är din argumentation felaktig. evolutionen påstår att män INTE föredrar rakade fittor, isåfall hade det genom årtusendena troligtvis idag varit slutresultatet
bperb P28 Haha du kan inte vara på riktigt. Får jag fråga dig om du någonsin ens har hört om en tjej som enbart inte kan få hår i dom regionerna men annars är fullt frisk? Skulle inte tro det va. Skulle någon födas med en sån mutation skulle säkert massa annat vara annorlunda som t.ex att man inte kan få hår på huvudet eller något annat som gör personen ifråga mer oattraktiv. Sen är det väl skitsamma vad tidigare generationer har diggat när det gäller utseende, det är ju något som ändras hela tiden. Nu t.ex är det nice att vara smal under någon tidsperiod (kommer ej ihåg vilken) så skulle man vara fet.
medoria, det är väl snarare så att han skapat den här tråden för att en liten grupp stuckit ut från normen. Ponera att ts dragit hem 10 tjejer, och 8 av dom varit rakade varav han gör den här gruppen gällande de senaste 2 som inte varit det, det vill säga de som stuckit ut från normen. Norm betyder INTE att 100 procent följer det, det betyder bara att det är vanligast.
bperb, nu är ju inte rakning någon permanent form av hårborttagning, och att vara rakad är ju inte direkt ärftligt. Människor föds ju för övrigt fortfarande med en blindtarm, trots att den saknar funktion helt, borde inte evolutionen tagit bort den?