I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Orakade tjejer

Övrigt - Blandat

2010-10-10 19:56
rkellyone, det finns fortfarande kulturer idag där det anses vara attraktivt att vara överviktig
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-10-10 20:02
medoria

app svarade.

bperb

Hår på huvudet gillar jag.. Fast inte skäggiga damer.

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Toastare

2010-10-10 20:05
FEM sidor av diskussion där ni inte kan inse att vissa gillar hår andra inte.. att det ena inte är sämre än det andra och att om ni träffar någon ni blir kära i och kanske älskar så kanske ni också kommer acceptera deras val.. vare sig det är att vara renrakad eller ha en buske.
Jag skyller allt på Emma!

2010-10-10 20:17
App P21

Jo jag är medveten om det ;) var mer tänkt som ett exempel på att utseende normer förändras för att bemöta bperbs argument om tidigare generationer.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2010-10-10 20:19
rkellyone

jag ställer samma fråga till dig. du har uppenbarligen stora molekylärbiologiska kunskapsbrister, rätta mig gärna om jag har fel, men fram till dess ser jag det rätt poänglöst att fortsätta förklara grundläggande processer vad gäller genuttryck och på vilket sätt gener nedärvs, kunskaper som är ganska nödvändiga för att kunna föra just den diskussionen

hur mycket du än önskar att det var sant så kretsar inte världen runt 20-åringar, och de nycker i trender som där sker. ni är inte normen. om ditt resonemang skulle fungera, och smal är idealet och mest nice så skulle alla ju i dina ögon sträva efter att vara så attraktiv och het som möjligt, dvs smala. så ser verkligheten inte heller ut. jag tvivlar väldigt mycket på att smalhet är ett universalt ideal, eller ens ett ideal för mer än en minoritet.

app

nej, var har jag påstått det? du verkar också besitta vissa kunskapsluckor vad gäller evolution, det är absolut ingen process med mål och der ubercreature, utan tvärtom. om blindtarmen hade orsakat nedgång i livstidsreproduktion så hade den selekterats bort, nu gör den inte det och därför råkar den hänga kvar

psykoslusk

vad är det med huvudhåret som är fräscht då? troligtvis är det nog det skitigaste håret på kroppen
http://www.kommandot.se/wp/

2010-10-10 20:27
Ja, men även om alla hade föredragit rakade kön så hade folk ändå fötts med könshår, det går liksom inte att säga att "hohoho om alla föredrog rakade fittor hade inte könshår existerat idag på min ära" och stryka sig frånvarande i skägget.
Rappare

2010-10-10 20:29
marvingaye
Gillade att du tog mitt inlägg superseriöst. Välkommen till Internet, och inte minst Whoa :)
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-10-10 20:32
bperb

Känner att det inte riktigt är lönt att fortsätta debattera med dig, när du inte ens kan erkänna att det i Sverige är att anse som ett ideal att inte vara överviktig. Sen att det självklart finns folk som inte bryr sig om det, gillar överviktiga eller vad du nu har för invändningar mot det så är det fortfarande ideal i Sverige just nu.

I övrigt känner jag att jag fått en del bra svar i tråden och det tackar jag för. Härmed lämnar jag eventuell fortsatt diskussion i denna tråd och tackar för mig.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2010-10-10 21:45
sincedayone P21

Jotack, jag har varit medlem här sedan 2003, är inne på min andra användare. Har sett det gamla "omg du trodde jag var seriös LOL"-kortet över ett hundradussin gånger. Alltid lika pinsamt, varje gång.

För övrigt kan jag inte riktigt se hur det jag sa förra gången skulle klassas som "superseriöst" även om det innehöll en rejäl dos sanning om hiphopbitches :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-10-10 22:54
BountyBoo
om ni träffar någon ni blir kära i och kanske älskar

Haha, tror du fortfarande på tomten också? :D

Jag har ett argument till att inte ALLA tjejer ska raka sig där nere; då kommer man inte kunna använda uttrycket "det var på fitthåret" aka "på det berömda!" längre.

(Yes, ännu ett inlägg i en idiottråd som jag kommer ångra och mina stalkers kommer se!)

2010-10-10 23:16
Blindtarmen fyller en funktion. Där skapas och återställs viktiga bakteriefloror efter att man varit sjuk eller liknande.

En annan aspekt på hela saken är ju män och deras behåring. Tror väldigt få flickor föredrar sluskiga snubbar med hår i hela fejjan. Typ Robert "fy fan vad ful du e" Laul, hehe.. Smaken är väl som baken kor och gott. Tycker diskussionen är aningen korkad och intetsägande. Tror få killar skulle kräva att deras brudar rakade fittan men att många kanske diggar det mer än buske är en annan sak.
Hangaround

2010-10-10 23:21
Den här tråden känns ju jävligt 2010.

haha exakt, 90-talet ringde och ville ha tillbaka sina skönhetsideal!
jag kan bara säga så mycket som att den enda som bestämmer huruvida jag ska raka muttan eller inte är jag själv och ingen annan, vare sig män eller kvinnor.
http://matildaberggrens.blogg.se

2010-10-11 01:01
Oh yes, ännu en ung kille som tror han talar för hela det manliga könet när han outar sina sexuella preferenser.

2010-10-11 13:23
App
Om du läser det bperb skrivit så skriver han klart och tydligt att rakande inte påverkar evolutionen. Snarare att om det hade gynnat oss sexuellt hade det funnits mindre könshår.
Även om jag inte håller med där heller, vad folk tycker om ändras ganska drastiskt.

Det betyder verkligen inte heller att för ni tar hem 8/10 krogsläp med rakade fittor att det är majoriteten eller någon form av norm, känns inte som att eran undersökning täcker nog många människor eller nog många grupper.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-10-11 13:57
d-beck, ja och det hade funkat att se så på saken om könshårets vara eller inte vara hade varit ärftligt i stil med hårfärg.

Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit med om eller hört talas om från någon i det verkliga livet som varit helt orakad.

2010-10-11 14:26
Endast på whoa... ENDAST.

OnT har jag aldrig varit med om någon djungel, ej heller helt orakat.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2010-10-11 15:34
bperb

Som jag sa så handlar det inte om vad som är "fräscht" eller inte, utan vad som känns fräscht.
sen är väl fräschet och hyggien helt olika saker, fräschet är något som upplevs medans hyggien handlar mer om renhet.

Ungefär som parfym, inte fan blir man renare utav det heller, men nog fan föredrar jag om bruden luktar från någon nice parfym än typ svett, även fast svett är naturligt och finns där för att kyla av kroppen o blabla.

prinsen i hundkostym.

2010-10-11 16:15
Ylva, ööh, nä, jag har hittills varit helt övertygad om att det bara är ett problem som drabbar killar? Du kan inte hålla tätt själv med andra ord? :S

2010-10-11 22:15
hahaha va?

som jag tolkade din och d-becks konversation var inte att han syftade på någon läckande utan mer att vad spelar det för jättestor roll ifall trosorna inte är superdupersterila 24/7, hår eller ej. du kan ju inte påverka ifall du råkar mensa ner dina trosor bara för att du tar bort ditt hår, och på dig låter det som att kvinnligt könshår skulle ha samma uppsugningsförmåga som wetex och sen vara omöjligt att rengöra. så är det ju inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-11 22:25
Varför i helvete skulle man raka sig där nere bara för att tillfredställa någon annans önskemål? Ska man resonera så borde man väl förespråka en lag på minst C-kupa på alla brudar också. Korkad tråd, om jag ska vara ärlig.
Hej

2010-10-11 22:33
Varför i helvete skulle man slicka på en fitta bara för att tillfredsställa någon annan?
prinsen i hundkostym.

2010-10-11 22:41
I förlängningen innebär din kommentar att varje gång du klipper håret, köper en ny tröja eller rakar kuken gör du det för omgivningens skull och inte för dig egen. Varför skulle en hårig fitta göra att man inte får ligga, man visar den väl ändå först när man har hittat ett ligg?
Hej

2010-10-11 22:48
"i förlängningen"

I förlängningen innebär din kommentar att man aldrig bör göra något för att tillfredsställa någon annan.
prinsen i hundkostym.

2010-10-11 23:03
Absolut, men aldrig ändra på något man är nöjd med för den sakens skull. Givetvis beror det på, om många stör sig på att jag sparkar folk i pungen utan anledning, trots om detta vore till min belåtenhet, kanske det är bäst att ändra sitt beteende.
Hej

2010-10-11 23:10
Mm, men om ms. inte kan offra 5min för att tillfredsställa mr. så kanske inte mr. vill ägna 10min(eller hur länge man nu vill lapa :)) åt att tillfredsställa ms.?
prinsen i hundkostym.

2010-10-12 00:24
Det är upp till mr, men vore jag brud skulle jag hellre slippa oralsexet än att ändra på mitt utseende för snubbens skull.. Plus att mr kan tillfredställa ms utan hjälp av tungan.
Hej

2010-10-12 14:07
Ylva
Eh, nej. Orkar inte förklara allt jag skrivit hittills för dig, så vill du förstå får du läsa om.

Producent

2010-10-12 15:17
OnT har jag aldrig varit med om någon djungel, ej heller helt orakat.

bara jag som får det där till samma sak?:/

2010-10-12 15:27
Xelly P25

Men hur jävla skabbigt är inte det? Oralsex, random ragg från krogen?

Fucking hell......
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-10-12 15:54
hypnoz

Sorry.. Men shit du verkar tråkig i sängen..
prinsen i hundkostym.
Moderator

2010-10-12 16:54
Sorry.. Men shit du verkar tråkig i sängen..
Och där kom den! Har väntat på en kommentar om någons sexliv hela tråden. Jag blir lite nyfiken dock, verkar han tråkig i sängen för att han kan tillfredsställa en kvinna på fler sätt än med tungan?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-10-12 17:18
Kaptenkrok

hehe, nej han verkar tråkig i sängen eftersom han inte tycker att man kan göra något för att tillfredsställa sin partner om det inte tillfredsställer en själv på samma gång, och även för att han tycker det är soft med sex utan oralsex, vilket det såklart kan vara innan du börjar anmärka ord :P.. men skulle min partner aldrig vilja köra lite sånt så skulle jag snabbt lessna, likaså om vi BARA körde det..
prinsen i hundkostym.

2010-10-12 20:13
frost Jag menade inte random ragg från krogen. Menade i allmänhet..
Men när du säger så så vet jag faktiskt inte om de är mindre skabbigt än att ligga med någon random brud från krogen.. Sex som sex.. Visst de är nog inte så fräscht där nere efter en krogkväll, men gillar man att dra hem brudar från krogen så ska man väl klara av att slicka lite svettig fitta..
my name is xelly smelly
Graffare

2010-10-13 09:34
Denna tråd var faktiskt rolig att läsa.

Själv föredrar jag rakat av flera anledningar. Jag tycker det är upphetsande att kunna se hela könsorganet. Jag tycker det känns fräschare och mycket trevligare vid petting. En annan sak som man slipper är massa könshår mellan tänderna. Eller när man slickar klittan som mest så får man ett könshår i vrångstrumpen och börjar kvävas.

Jag stör mig inte på mindre hår osv, men buskar tycker jag är sjukt avtändande.

Det märks emellertid att folket här har inte följt könshårstrenden.

>80-tal otrimmad buske som verkligen förkroppsligar uttryck som "murva" eller "skäggbiff".

Sent 80-tal till tidigt 90-tal - bikinilinjetrim

sent 90-tal till tidigaste 00-tal - strängen (fult som fan).

00-tal tills nu - helrakad och snyggt.

Att dra paralleller till pedofili har jag hört innan. Märkliga kopplingar med tanke på att inga 5-åringar har bröst/höfter/rumpa osv. Det är knappast så att det första och enda man ser hon en tjej är hennes fitta, så med andra ord finns det en hel del annat man blir attraherad av innan man blir varse om behåringsgraden innanför trosan.

Jag tycker även Medorias reaktion är märklig, jag tycker inte heller tjejer är speciellt nådiga mot killar/män när det gäller deras preferenser gällande kropp/hudfärg/penismodell/behåring/muskler/klädstil osv. Gärna görs dessa jämförelser på bekostnad av någon annan kille. Varför skulle inte killar kunna uttrycka sig på samma sätt?

Samma sak med omskärelse, i det länder där kvinnlig omskärelse utövas sprids samma myter som du kommer med. Kvinnor som inte är omskurna luktar illa mellan benen, är smutsiga osv. Undrar om du kollat för mycket porrfilm? Stor skillnad på könsstympning och rakning. Tänk på alla killar som tycker det är äckligt med långa inre blygdläppar. Är det rimligt att killen kräver att hon opererar bort dem ifall han ska vara omskuren? Vad med de tjejer som har en stor klitoris? Är det ok att män kräver att de förminskar den för att de inte ska uppleva att ofrivilliga homoerotiska tankar vid oralsex?

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Toastare

2010-10-13 14:11
kolla i en porrblaska från 80-talet..det var rakat då med och intimpiercing..

70-talet är det årtionde som stod för den naturliga looken.

och 00-talet tycker jag mer står för ett välvårdat och trimmat underliv.

Jag skyller allt på Emma!
Graffare

2010-10-13 14:36
BountyBoo F30

Jag har inte kollat så mycket på 80-tals porr, men om du har sett Thåströms gästspel i FIB under pseudonymet "Helmut" med Marlene eller vad det nu var så är det ingen dålig buske som Marlene ligger inne med.

2010-10-13 14:54
Ok.. Men om vi ska gå efter vad som är inne i porrbranchen så borde vi väl ändå kunna enas om att rakat är inne? :)
prinsen i hundkostym.
Producent

2010-10-13 14:56
I så fall är jag jävligt 90, som i så mycket annat.

Om jag vore statsminister så skull brazilian wax vara gratis för alla kvinnor.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Graffare

2010-10-13 15:19
psyko_slusk

Haha, det finns ju massa hår där med. Men även snubbarna är hårlösa hela underkroppen.

2010-10-13 15:23
Nattugglan

Det är för att det finns oändligt med porr, det finns nog massor av frillor :)..

Japp, det blir mer o mer inne att snubbar rakar sig med.
prinsen i hundkostym.
Groupie

2010-10-13 22:50
Vadå är inte strängen modern nu?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent

2010-10-14 00:01
behåll strängen Lepra, det är fortfarande modernt på killar!
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2010-10-14 01:23
Ganska roligt att bperb P28 argumenterar för att det är upp till var och en att raka sig eller inte men samtidigt associerar till att alla som tycker om rakat skulle "ha samma tänkt" som pedofiler. Och nej jag tror inte att du tycker så men precis som att du anser att TS menade något som han inte gjorde för att han uttryckte sig på ett vis framställer du dig själv med fast du kanske inte menar de. Ganska mycket dubbelmoral i de du säger känns de som.

Jag menar, du skulla alltså inte kunna ha sex med någon som rakat fittan för att du får fram någon barnbild i skallen då? Det är så det verkar när du skriver i alla fall. Och det är ju egentligen exakt samma sak som att någon inte skulle ha sex med någon med buske för att dom tycker det är äckligt. Exakt samma fast med olika åsikter om vad som är äckligt bara.

Sedan att du framställer dig exakt lika dåligt som TS är bara ironiskt eftersom du klagat på de flera gånger här i tråden. Eller vem vet du kanske verkligen tycker så med det skulle bara kännas ännu mer tagiskt..
Har och kommer alltid ha..
Groupie

2010-10-14 01:27
THE_JAKKHAMMER

Det var lite kul :)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-10-14 02:02
Vem har gett dig rätten att som kvinna uttala dig överhuvudtaget.

=D

2010-10-14 12:54
rkellyone visar än en gång hur ett medeltidsparti kunde ta sig in i riksdagen.

2010-10-14 14:35
KaptenKrok P25

Dig gillar jag! =)
Hej

2010-10-14 15:41
Imalamp P26

KD?
Look with your own eyes - See with your own mind

2010-10-14 17:19
fan det ska vara hår överallt. björnbuske o päls! vad är mer hot än en animalgirl?

2010-10-14 19:53
jesus amalia
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.