I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Orakade tjejer

Övrigt - Blandat

2010-10-14 20:05
aldrig sett zohan eller? ska vara en feeeeting buske! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-14 23:49
imalamp,

hur fan får du hans sängkammarpreferenser till sd? fan vad löjligt sagt.

2010-10-15 08:37
sonnysupreme

SD?

Toastare

2010-10-15 16:47
Nattugglan, vad var du för snubbe som inte kollade porr under din uppväxt? Hittade du aldrig den berömda "kassen i skogen"?
Jag skyller allt på Emma!

2010-10-15 18:09
haha kassarna i skogen :D..

Finns dom fortfarande?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-10-15 18:31
fan skulle kunna tro att det är ett gäng 14 åriga småpojkar som skrivit i tråden, haha. jävla fjollor, rädd för lite hår? ni är ju fan helt patetiska. okej att man kanske inte tänder på chicks med bush, men att ställa frågan "varför rakar sig inte alla tjejer" som om det vore nån självklarhet är ju totalt efterblivet! varför rakar sig inte vissa killar i ansiktet? det är väl typ ungefär samma sak, bara det att man ser det hela tiden. hår som hår, eller?

tycker flickorna får rocka vad dom vill för frisyrer, det är inget jag har nåt att säga till om

2010-10-15 18:32
nu har jag iofs bara läst en del av förstasidan så vet inte vad som sagts
Graffare

2010-10-15 18:39
BountyBoo F30

Om nu skeletten skall fram så var brukade jag titta på den kodade versionen av porr på filmnet sedermera canal+. Ställde man tv-frekvensen rätt så kunde man få en någorlunda bra bild men ändå förvrängd.

Detta är nog något som framtida generationer aldrig kommer göra hahaha.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-10-15 18:47
nu har jag iofs bara läst en del av förstasidan så vet inte vad som sagts

Precis.. Så stfu
prinsen i hundkostym.

2010-10-15 19:13
och 00-talet tycker jag mer står för ett välvårdat och trimmat underliv.

Det vettigaste som har sagts i tråden.

Håller med, helrakat är så klyschigt och 80-90tal. Föredrar en trimmad och välvårdad lekplats framför en helt kal terräng med irritationsmärken från rakblad.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-10-15 19:22
eh nej för av alla jag läste var det typ EN som inte sa att det är helt sjukt att tjejer inte rakar sig, och jag känner whoa, jag vet precis vad som står i resten av tråden

2010-10-15 23:05
vass skäggbiff är så jävla skabb
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2010-10-16 10:05
psyko_slusk, nej internet uppfanns..no more skogsfynd :((

Toastare

2010-10-16 10:08
Ni killar, har herrfrisörerna fortfarande porrblaskor? För där skedde mitt första möte (ja jag kapar tråden.. fitthår är så jävla ointressant) med en porrblaska. Följde med min bror och min pappa när de skulle klippa sig i Malmö. Satt och läste Kalle Anka, bytte tidning.. ny Kalle, bytte tidning... WHATTAFUCK... tjej som tryckte upp f*ttan i ansiktet på mig.. just rakad och med piercring. Ni kan inte förstå chocken.. jag var liksom 5-6. Naket, inte som mammas OCH med öronhänge!!
Tog en ny Kalle..

2010-10-16 10:09
Skogsfynd! :D Teh memories!
Look with your own eyes - See with your own mind
Manager

2010-10-16 10:30
Om nu skeletten skall fram så var brukade jag titta på den kodade versionen av porr på filmnet sedermera canal+. Ställde man tv-frekvensen rätt så kunde man få en någorlunda bra bild men ändå förvrängd.

Även kallat "Blåporr" eller "Ekonomiporr". Classic.

Ni killar, har herrfrisörerna fortfarande porrblaskor? För där skedde mitt första möte (ja jag kapar tråden.. fitthår är så jävla ointressant) med en porrblaska. Följde med min bror och min pappa när de skulle klippa sig i Malmö. Satt och läste Kalle Anka, bytte tidning.. ny Kalle, bytte tidning... WHATTAFUCK... tjej som tryckte upp f*ttan i ansiktet på mig.. just rakad och med piercring. Ni kan inte förstå chocken.. jag var liksom 5-6. Naket, inte som mammas OCH med öronhänge!!
Tog en ny Kalle..

Haha, nej. Det är inte 80-talet längre.

Btw, hon måste ha varit en pionjär inom underlivspiercing om det var en tidning från tidigt 80-tal.
Redline!
Producent

2010-10-16 15:57
marvingaye
Föredrar en trimmad och välvårdad lekplats framför en helt kal terräng med irritationsmärken från rakblad.

Det är därför kvinnor ska vaxa underlivet istället.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-10-16 18:25
En tråd som hör hemma på flashback ligger högst bland populära trådar på whoa? Kanske dags att dra.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2010-10-16 18:30
Kanske dags att dra.

Gör det
prinsen i hundkostym.

2010-10-16 21:08
haha, så underbar tråd!

det finaste med den här tråden är trådskaparens behov av att faktiskt dela med sig av sin åsikt. lite "hej, det är jag som är rkellyone och jag gillar bilar, bärs och rakade brudar".

rakat eller inte, spela roll. själv skulle jag inte riktigt släppa ner någon om jag inte snyggat till könet lite. jag menar, vill ju inte släppa ut någon i skogen/busken/djungeln. och självklart föredrar jag snubbar som har det stylat mellan benen. men fan, våra kön ser ju olika ut, snoppen sticker ju ut medan tjejer har en grotta. en snubbes hår är ju inte lika mycket i vägen som en tjejs... äh, det finns andra saker jag hellre gnäller på än killens hår! så!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Moderator

2010-10-17 01:18
det finaste med den här tråden är trådskaparens behov av att faktiskt dela med sig av sin åsikt. lite "hej, det är jag som är rkellyone och jag gillar bilar, bärs och rakade brudar".

Det roligaste som skrivit i tråden hittills!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-10-17 17:58
Det är därför kvinnor ska vaxa underlivet istället.

Visst att kvinnor har en ganska imponerande smärttröskel när det kommer till sånt där.. men eh, skulle aldrig föreslå min flickvän eller sängpartner att genomlida något jag nog inte skulle palla göra själv.

Föredrar fortfarande trimmat och välvårdat framför en helt kal vajajay.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Toastare

2010-10-17 18:06
Dr.Octagon.. pfft.. jag nämde min ålder vid tillfället och det blir i MITTEN av 80-talet..