I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Orakade tjejer

Övrigt - Blandat

2010-10-08 19:53
mm, för det är ju bara judar som praktiserar manlig omskärelse. NOT.
Rappare

2010-10-08 19:55
Haha, Schyman har tydligen skaffat whoa-account. Well, well, well. Det var ett exempel. Men sure, jag söker rakade muffar. Du söker män utan förhudar. That's better?
Wurrup?

2010-10-08 19:57
Vi tog dom som exempel Gudrun, frukta ej, vi vet att det finns fler folk du kan rikta dig till. Även ateister med förhudsproblem kan vara av intresse.

underhållning: njäe men diverse läppar som flängde åt olika håll o kanter...nämen seriöst du har väl sätt inre blygdläppar som är alldeles för stora o grejer om du RÅKAT surfa runt på snusksidor...jag var ju självklart inte seriös med mitt exempel men det kändes mer rimligt som jämförelse!
Rappare

2010-10-08 19:57
Förstår inte riktigt "argumentet" här. Vi gillar inte hår på biffen, du gillar inte hud på korven. No big deal.

A random night at the club with Medoria -

Har du utfört en omskärelse?
-Öhh...Näe?
*bitchslap*
-Öhh...Näe?
*bitchslap*
Jajjemen!
You come with me!
Wurrup?
Rappare

2010-10-08 19:58
MRsalesman - Nej, jag har faktiskt aldrig sett inre blygdläppar som är utav the big kind. Dock har jag en gång sett en brud med en klitta stor som en kuk. That was weird.
Wurrup?

2010-10-08 20:08
hehe live eller på nätet? aja har faktist inte ens sett ngt sådant på nätet så jag kan inte uttala mig!

2010-10-08 20:28
SNUSKBUSKE :D

2010-10-08 20:28
nejdå, men jag tycker att det är upp till var och en att bestämma hur vida man vill se ut där nere. Vissa kanske tänder på hår? :s

2010-10-08 20:32
Det är väl fan klart att vissa tänder på hår eller ogillar att tjejers fittor ser ut som när dom föddes...

aja dags för fredag! jalla jallaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Groupie

2010-10-08 20:52
Vad är det som är så äckligt med förhud då medoria?

Tror hela tråden väntar med spänning över att höra svaret på det!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-10-08 20:55
Lepra: Det är ofräscht och ser jävligt äckligt ut, som en jävla sopp av något slag.
Groupie

2010-10-08 21:09
Okej, så inget mer än utseendet då?

2010-10-08 21:11
Lepra: jag tycker inte det är hygienskt men besides that, nej.

2010-10-08 21:16
jag känner mig djupt kränkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-10-08 21:20
Haha, ni är supersköna ibland.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-10-08 21:39
Är verkligen så sjukt irriterande när man fått hem något hemsläp så visar det sig att hon är orakad där nere. Kan någon tjej här på whoa förklara fenomenet varför man inte kan raka sig där nere? Vill ni inte att man ska tycka att ni är så heta som möjligt?

Hela det här bygger ju på ditt antagande att tjejen ämnar behaga dig. Du har aldrig tänkt på möjligheten att det är bruden som låtit dig ragga upp henne för att du ska tillfredsställa hennes behov?

Groupie

2010-10-08 21:40
medoria
men svettigt könshår är hygieniskt?

Varför är det mer hygieniskt utan förhud? Förhuden förhindrar ju smuts att komma in, men det visste dukanske inte eller?

2010-10-08 22:10

2010-10-08 22:12
tror han skulle äta precis vad som helst

2010-10-08 22:51
Jag rakar inte mig där nere eller på benen. Har jätte mycket hår. Jag tycker om det. Alla killar jag varit med har heller inte haft något emot det, dom har bara tyckt det ser coolt ut med en djungel där nere. Man ska vara naturlig. Gud gav oss hår för en orsak. Hair is beautiful och jag tänker aldrig raka mig, speciellt inte där nere där det är lätt att skära sig och få infektioner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-08 22:53
Jag antar att du haft en trasig kuk i munnen? En fullt fungerande förhud dras tillbaka fullt ner så hela ollonet är blottat. Men visst vi kan väl köra på att det inte blir nå fittslickande om de inre blygdläpparna hänger utanför de yttre.

haha! Se på fan- whoa made my friday!

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-10-08 23:04
könsbehåring har ju två syften, att signalera könsmogenhet och i viss mån hygien. rent hygienmässigt kanske hårets vara eller icke-vara är en mindre fråga i dagsläget, även om det knappast kan användas som argument FÖR rakning.

snarast är det väl könsmogenheten som i det här fallet kan vara en intressant infallsvinkel. hårlöshet signalerar en ej könsmogen individ, dvs ett barn, och preferens för detta bör därför tillskrivas folk med pedofila böjelser. pedofili bör ju vara ett av dagens största tabu, och förespråkare för detta blir generellt sett utsatta för häxjakt och tillönskade tvångssterilisering. att därför, som i ts fall, propagera för att kvinnor bör anpassa sig efter dylika perversioner anser jag bör mötas med liknande förakt. det är klart att vissa individer har, i mina ögon, störda böjelser, men visst får ni/du gå omkring med napp och nedbajsade blöjer för att trigga igång någon form av upphetsning, men att försöka tvinga på oss andra sanslöst äckliga leker, barnsex i det här fallet, tycker jag är att önska för mycket.

rent personligen är en renrakad mus tillräckligt för att få mig att slakna och helt tappa lusten, och det vet jag gäller de flesta jag känner också. men så umgås jag inte med så många kiddyfiddlers heller.

och visst är detta ett praktexempel på hur patriarkatet utövar makt, klarar man inte av att tyda det bör man fråntas möjlighet att ta minsta lilla beslut själv då det uppenbarligen brister på mer än ett sätt i denne persons förmåga att uppfatta världen och göra en intelligent tolkning av det.
http://www.kommandot.se/wp/

2010-10-08 23:21
-_-
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-10-08 23:21
Haha awesome tråd. Vissa verkar bli riktigt upprörda över detta:D

Men jag som underlivsrakandetjej kan väl försöka sätta en förklaring till detta och förhoppningsvis så kommer andra tjejer som eventuellt läser mitt inlägg hålla med och eventuellt killarna att förstå.

Jag rakar mig frekvent. Men ibland orkar jag inte och då låter jag bli. Och ska jag ut och svira brukar jag raka mig men ibland orkar jag inte och då låter jag bli.
Tanken när jag går ut och rakar mig innan är inte att jag ska dra hem någon utan att jag ska känna mig fräschare. Och rakar jag mig inte så so what. Tanken när jag går ut är fortfarande inte att dra hem någon. Och skulle jag mot förmodan göra och inte rakat mig så är det inget jag hänger upp mig på.

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-10-08 23:23
Måste säga att något alla mina vänner, tjejer som killar, håller med om är att när man har GLÖMT att raka sig så kommer alltid folk på en som flugor, BARA för att liksom.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Groupie

2010-10-08 23:27
Är det egentligen en big deal? Spela roll typ?

2010-10-08 23:38
Vet inte om man ska generalisera någon "allmän fittfrisyrsmak", känns som om det är rätt mixat.

Sen så säger jag lite som Priyan.
I love

2010-10-08 23:40
lepra

ja det kan man ju tycka. den frågan ställer jag mig själv tusen gånger varje dag vad gäller nästan allt, men svaret verkar vara ett entydigt; "ja", vad gäller det mesta. inget spelar någon roll
Groupie

2010-10-08 23:47
bperb P28

Lite granna skillnad på frågor och frågor, tycker du inte?

2010-10-08 23:50
Priyan

Nej jag bygger mitt resonemang på att tjejen vill att BÅDE hon och jag ska ha det trevligt. Precis som det är mitt mål att inte bara jag ska ha det nice utan även tjejen för kvällen.

bperb P28

Okej, du tycker alltså att man automatiskt är en pedofil om man gillar rakade fittor. Skönt resonemang, fast jävligt tragiskt om det skulle stämma eftersom andel pedofiler i världen skulle ökas dramatiskt.

HumanFLU

Fortsätt med det då om du trivs med det :) Tack för ett bra svar. Antar att du tycker det är nice med orakade killar då också eftersom du tycker det är nice med hår?

Lacroix

Jättebra svar, får man fråga varför du känner dig fräschare då? För att andra tycker du är fräschare då?

Själv känner jag mig också fräschare när jag är rakad, vilket antagligen beror på att andra uppfattar mig som fräschare då.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2010-10-08 23:54
lepra

nej? men om det vore det tycker jag att en normalisering av pedofili bör anses vara en av de tyngre frågorna. det är ju trots allt en fråga som väcker debatt både på det känslomässiga planet och är i gränslandet vad gäller legalt. för att inte tala om vilka konflikter det faktiskt har skapat, framförallt de senaste åren.

2010-10-09 00:00
rkellyone

nej, var har jag skrivit det? däremot anser jag att du uppmuntrar ett ideal där kvinnan ska uppfattas som prepubertal, vilket ju liksom är själva definitionen av pedofili, och att det i mina ögon blir rätt osmakligt. men fan vet, det kanske vore vettigt att skära ballen av folk som gillar rakade kön innan ni inte kan hålla er ifrån "the real deal". rakat = jävligt ofräscht ur hygiensynpunkt. sex med barn = jävligt ofräsch ur alla andra jävla synvinklar.

hur många pedofiler det råkar existera i världen är ju rätt ointressant, det som är tragiskt är att de fakiskt existerar.

2010-10-09 00:04
rkellyone

Jag vet faktiskt inte, känns renare. Nej jag går ju inte visar min bajinga så ingen som inte ska vara där nere får ju inte se. Så ingen annan kan ju då uppfatta mig som fräschare:) Men jag förstår ditt tänk där.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-10-09 00:06
bperb P28

haha du kan inte vara på riktigt. Att man gillar naket har inget med att man gillar prepubertala tjejer överhuvudtaget. Det har att göra med att man tycker att håret är ofräscht, särskilt om man ska gå ner på tjejen ifråga.

Sen att du råkar gilla hår i maten får vara upp till dig.

2010-10-09 00:08
Lacroix

Precis, men bara för att ingen ser det så påverkar det ju samtidigt inte hur man själv känner sig. Återigen tack för ett bra svar :)

2010-10-09 00:15
rkellyone

nä, prepubertala attribut har ingenting med prepubertalitet att göra, inte alls. upprepa det tillräckligt många gånger så blir det sant. och om du är så jävla dum att du nojar över själva håret mer än över vad avsaknaden av detsamma gör för "fräsch-heten" så bör du överväga att testa att lyssna på andra människor någon gång emellanåt.
Groupie

2010-10-09 00:15
bperb P28

Men hur fan kan du få det till pedofili. Det känns lite överdrivet. Inte fan tänder folk på barn bara för att de tänder på rakade muttor. Nu får du ge dig.
Rappare

2010-10-09 00:16
Känner mig så jävla kränkt av medioria
Finns ett ställe man kan ringa till. DO! Diskrimineringsombudsmannen!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-10-09 00:19
lepra

jag har fortfarande inte påstått att det är pedofili, det är preferens för drag som för tankarna till pedofili. bara för att jag ligger med flickor (eller pojkar för den delen) som ser ut att vara tio men faktiskt är byxmyndiga innebär inte att jag har begått ett brott, men att jag är och sniffar i gränsland där det kan uppfattas som osmakligt. vad du gör i sängkammarn rör mig inte i ryggen, men jag har all rätt att se ner på dig för det. och att ha mage att uppmuntra till dylikt beteende och påstå att det skulle vara praxis att uppskatta tycker jag är lite för mycket för att jag inte ska kommentera det

2010-10-09 00:22
För det första, diggar att folk pratar om hemsläp; Betyder att ni sätter standarden och förutsättningarna högt om ert "kvart i 5 ligg". Gillar det. Bra jobbat. Så, trots utseende, personligenhet (who gives a shit @ ons), så skulle det ändå spela underbart stor roll med orakad muff? Njae... vet inte, är jag inne på samma spår? Det känns mer som om folk som har ett förhållande med sin respektive som inte gillar att deras andra hälft är slät som en diskbänk, kommer och berättar vad dom känner; vilket är helt okey. Men JAG tycker att diggar man rakat, fine. Diggar man inte rakat, fair enough, sluta med ons då?
Groupie

2010-10-09 00:28
jag har fortfarande inte påstått att det är pedofili, det är preferens för drag som för tankarna till pedofili. bara för att jag ligger med flickor (eller pojkar för den delen) som ser ut att vara tio men faktiskt är byxmyndiga innebär inte att jag har begått ett brott, men att jag är och sniffar i gränsland där det kan uppfattas som osmakligt. vad du gör i sängkammarn rör mig inte i ryggen, men jag har all rätt att se ner på dig för det. och att ha mage att uppmuntra till dylikt beteende och påstå att det skulle vara praxis att uppskatta tycker jag är lite för mycket för att jag inte ska kommentera det

Okej?

Ska klargöra att jag inte ser rakat som krav, snarare tvärtom, men jag tycker fortfarande det är löjligt att göra ett påstående som du gör. Det är ju som att säga "titta inte på tjejer med mindre stjärtar för det kan vara likadanna som en 12åring har"

de mest folk ser väl gränserna, förutom pervon som inte bryr sig.

2010-10-09 00:34
Mycket underhållande tråd!

Ser inget fel alls med hår, whats the big deal liksom?
Håller också med om att renrakat är osmakligt, känns lite mkt bäbis.

Även om jag kan tycka att många av era liknelser är lite överdrivna, så förstår jag eran poäng, konstigt egentligen att rakat ska vara någon form av norm faktiskt..
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-10-09 00:46
rakade tjejer.. fyfan, man vill ju inte knulla en bebis.

2010-10-09 01:23
Jag tycker att det är grymt ohygieniskt med hår down there, speciellt på tjejer som ju faktiskt inte har något speciellt sätt att "kissa förbi det".

Producent

2010-10-09 01:53
No biggie med lite hår där nere ju.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2010-10-09 02:29
solkatt F20

made a point, då är alla som föredrar håret pissälskare!

2010-10-09 02:54
Och jag nämnde inte ens mens...

Rappare

2010-10-09 02:57
made a point, då är alla som föredrar håret pissälskare!

En golden shower hit och dit klagar man aldrig på. ;)
Wurrup?

2010-10-09 09:59
Jag vill gärna ha en naturlig man som inte rakar sig, gärna långt skägg. Det är så vackert med långt skägg och långt hår. 100% natural
Manager

2010-10-09 11:00
Rakat är bara bisarrt och onaturligt.
Redline!