Nu har min hund varit här i ungefär 20-30 min. Vill gärna upp till mig i soffan och svansen går för att sedan i andra sekunden springa runt och gnälla och leta efter syskonen. Går inte att ta bild på henne för hon springer runt och är så snabb.
Fan va skön :D
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Nu har hon växt och fått ett enormt stor oxben. Det är lika stort som henne typ :P
Hon växer så jävla snabbt asså, känns som hon är dubbelt så stor redan.
Mellanöl, Hur går det för er? :)
Bild på din älskling (eller familjens) Namnet på min fina hund är
Skorpan Bästa egenskapen Så sjukt lekfull och viftar alltid på svansen, hon är typ glad hela tiden! :)
Ras, varför valde du den rasen? Tax och för att mina föräldrars granne fick sex stycken valpar och jag fick halva priset på en valp, gick inte att säga nej...
Hur gammal var hunden när du fick den? Åtta veckor, hon är född den 17e mars 09
Övrigt värt att veta! Taxar är grovt underskattade, det är helt fel att taxar är en s.k. pensionärshund.
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
asså jag fattar inte hur man lägger in bilder direkt från datan :S
Du måste först ladda upp dom på tex imageshack.us och sedan länka därifrån.
Jävlar vad min valp har växt på 2 veckor. Tog detta idag.
Jg förstår ju varför hundar biter människor... Flickvännens hund, Bordercollie / Flatcoated retriever..
Kastrerad hane kan man ju tillägga, för lite mer smärta åt bilden..
(Inlägget ändrat av Simba 2009-07-02 10:51:01)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
största misstaget vi hundägare gör är att tro att dom är mammiga när dom gnäller när vi går hemifrån. det är helt enkelt så att vi är för svaga som ledare. dom gnäller för att deras flock är borta, dom har ingen kontroll på sina ungar! Hur skulle du reagera om ditt barn var borta? jo du skulle gnälla skiten ur lägenheten och försöka med alla medel att ta dig ut för att leta efter ungjäveln. Det har ingenting med att vara mammig att göra, för hundar fungerar inte på det sättet. Dom ser sig som flockledare och blir därför oroliga när deras undersåtar försvinner utan deras godkännande. Ta över rollen som alfa och hunden slutar gnälla, för då vet den att det är du som bestämmer och det är du som avgör när du kommer hem och han/hon kan lugnt sova när du är borta. Jag blir lite irriterad på såna som blint förnekar att deras lilla sötnos nåååånsin kan tro att dom är ledare. Men det gör dom garanterat.
hon växer så jääävla snabbt, 14 veckor idag!
1 vecka gammal bild
mellon åhh.... jag älskar mopsar. Tänker direkt på spin city
Rags är ingen mops, det är en bisson nått, kommer inte ihåg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaha, liknar en sån Carter har. Ser mops något liknande ut eller är jag ute och cyklar?
Toastare
2009-07-11 17:15
Rags är en Petite Brabançon ..en släthårig Griffon alltså. Då Griffon betyder "strävhårig på franska" har den varianten ett helt eget namn.
Rags (som Carter någongång nämner att han är 35 år)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-07-11 17:16
..och Rags har tyvärr kuperade öron.
Eros
Bounty; haha bisson nått ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mellanöl P24 vart köpte du hunden?
Ponty0ne , ÅH så söt. Vilken kennel är hon ifrån? Om allt går som det ska kommer det förhoppningsvis födas en liten boxerkille idag eller imorgon (på Debutants) som vi får hem i mitten på september =D Finaste hundarna.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
lia: Tack :) Hon är ifrån en kennel lite utanför södertälje som är ganska nystartad, Shoestrings kennel heter den, det här var deras andra boxerkull men de har fött upp andra hundar länge. Deras 3e eller 4e kull kommer min lilla dam bli mor till, om allting går som planerat. Sweet! :D Boxer är verkligen så jävla awsome, alla man träffar ute bara öser över lovord så det är verkligen asnajs. Så jävla fulla med energi också och påhittiga och luriga, så man hinner inte tröttna på dem direkt, hon håller garanterat igång mig några år till :). Definitivt en av favoritraserna om inte favoritrasen.
Toastare
2009-07-12 12:40
lia, aw ska ni skaffa ny boxer nu...eller dina päron :D Får jag klappa? mellon, det var i närheten i alla fall ;)
Ute och busar
Morgon trött, tar gärna upp en hel säng.
Gaia Vom Schloss Hexental; född 2007-03-27. Importerad från Belgien som valp.
Hon älskar att jobba och träna. Och är väldigt vaktig, hon vaktar sina ben/leksaker med sitt liv, hehe :)
Men så är hon även hur kelig och mysig som helst, kommer gärna upp i soffan och lägger sig på rygg i knäet på mig.
teaminsaneracing.com
Ponty0ne, aah jag vet vilken kennel det är =) De är så livliga och glada och gillar att arbeta, men är väldigt egensinniga.. Detta blir våran andra boxer.
Vår förra boxer hette Chappe och blev tyvärr bara sju år pga hjärtfel, men så här fin var han =)
och som valp (vet inte hur gammal han är här, tror 4-5 månader)
BB, japp föräldrarna skaffar men tanken är att vi ska dela lika på ansvaret, i alla fall så länge jag pluggar. Dom har ju flyttat tillbaka till Sverige nu och bor bara två kvarter bort från mig så det är perfekt =)
kalaspuffar, åh så fin. hade rottis när jag var liten, det är fantastiska hundar! tyvärr lite sönderavlade i sverige har jag fått känslan av..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Tack lia :) Det finns dock ett helt gäng med duktiga uppfödare/kennlar i sverige oxå som har sjukt fina Rotweilers. Men hon är ju från Belgien som sagt :)
teaminsaneracing.com
lia: Hehe, vilken snygging. Kul att se att svansen är kvar trots att den verkar vara född för ett tag sen. Det som är lurigast med dem är att skenet bedrar hela tiden, ibland vill hon leka och smånafsa och springa runt som en galning, för att 2 sekunder efter lägga sig och vila. Då tror man att hon är färdig för en stund, men vips 2 sekunder senare är hon i farten igen och bara flyr och flänger. Man kan ju inte heller bli arg på henne om hon gör något hon inte ska för då kommer valpögonen fram och man börjar bara skratta.
den lite ljusare valpen i mitten är tingad av oss =) ska få träffa valparna om några veckor, längtar!
Look with your own eyes - See with your own mind
här ligger hon och tar det piano.
Toastare
2009-07-21 16:05
Pen, finaste hund-vargen :D
Nu är hon 13 veckor..
Teddy Beddy Rocksteady
Bästa egenskapen: Cool på alla sätt och vis :D
Fick han vid 8 veckors ålder.
Farsan hade en likadan när jag var mindre, därför skaffade jag en likadan.
my name is xelly smelly
Tjabo är en blandning mellan Bluepit och american staffordshire terrier.
Grynet är den andre stora svarta (min mors) en blandis mellan golden / benner senner
Bästa egenskapen: hatar regn precis som mig :P
Ras , varför valde du den rasen? vet ej, var inte ute efter någon speciell, denne lille krabaten fånga mig..
Hur gammal var hunden när du fick den? 10 v
Fucks your life up crew Tjabo!
Fucks your life up crew Tjabo!
Lillasysters vovve, Rasmus, 9 veckor här.
Slänger med ena hästen också:
men fan.. bilden där man ser att det faktiskt är en hund o inte
en nallebjörn, bråkar.
Här är junior iaf:
soethund.jpg
Förr hade jag en långhårig schäferhane men fick lämna bort honom tyvärr..
Numera är jag plastmamma till dessa två raringar:
Chica aka sickan, Labrador: Nya sneakers
Release the beast
Ozzie aka Bosse, Amstaff: Bandana Bosse
Mm gräddgleis
vår lilla icke-namngivna stjärna, han fyller fem veckor imorgon och kommer hem till oss om tre veckor.
lia F23 Va e han för ras??
Lite efterbliven?