åhhhhhh så söta vovsingar ni har, håll dom borta från min ryska björnhund bara så är allt coolt.
http://www.aktivdemokrati.se/
Min söta korv
Lula i en tröja jag sydde åt henne :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lulis! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Här är min nya bäbis:
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Lillfrida åh vilken mysigt fluffig vove :]
Hangaround
2009-05-23 23:59
Dåliga bilder...rättare sagt, dåligt perspektiv.
Bästa egenskapen Lagomt busig och väldigt sugen på gos helatiden.
Ras , varför valde du den rasen? Don efter person? Näe men jag och tjejen ville ha nån liten krabat helt enkelt. Chihauhau/Yorkshireterrier. Perfekt hanterlig storlek. :D Dock ingen hund man vill knyta runt en stolpe när man bara ska in och köpa tidningen på kiosken.
Vi funderade först på en "Jack.R".
Hur gammal var hunden när du fick den? 8 veckor? give or take.
Övrigt värt att veta! Att ha en liiiiiten hund innebär att man aldrig kan gå runt på gatan utan att höra folk viska "Oj vilken liten söt sak" "Men gud, har han nå skit på snöret?" "Hon blåser säkert bort om det tar i". "Är det en katt eller hund?" "Han har säkert rosa kläder till den där lillen hemma".
Ja...det tar aldrig slut. Folk är generellt korkade.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
på våran hund, ingen aning om vad den är för ras då vi fick den för att förra ägarna var störda i huvudet och slog hunden m.m
Riktigt fina hundar allihop, synd att man inte har nån egen o lägga in en bild på bara.
thundercooperfuckinbird
WOFF!!
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
sköna doggs allihopa! får själv hem en lite boxerdam om ca 2 veckor, taggad somfan.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Lisa till vänster, Kenzo till höger.
Skotsk terrier.
Bästa egenskapen Lugn, mysig och egen.
Ras , varför valde du den rasen? Det gjorde jag inte, min "sambo" gjorde.
Hur gammal var hunden när du fick den? Jag träffade honom när han var 2, nu är han snart 4.
Övrigt värt att veta! Han har en tendens att sucka precis när man säger något dumt.
(Inlägget ändrat av Louder 2009-05-29 11:43:26)
Louder va söta är de bästisar?
Perezozozozozozozozoo:
Svar nog?
Pajen 5 år gammal och snygg
Geni
Louder awww gud va söta. vill också ha
twomas Jag tror jag dog precis! Fyfan vilken gullig sak.
Här är min nya vovve som jag snart får hem. Hon är 5 veckor på bilden och nu är hon väl nästan 6. Hennes föräldrar är riktigt fina och väldigt bra psyke. Hon är en amstaff. Har inte kommit på något bra namn än så om ni har något så kan ni gärna göra det i GÄSTBOKEN så är ni snälla :)
fa va söt, så såg min ut som liten, är hon renrasig? peace
they call me mick jacker cause i roll alot of stone
Japp, det är hon :) Det var en valp bokad och jag hade 8 att välja mellan. När jag kom in så kom hon här fram till mig och ställde sig på bakbenen med framtassarna på mitt ben. Tog upp henne och kelade lite och tog upp andra valpar också, men den här kom till mig hela tiden så det blev hon som valde mig kan man säga :) Det var en valp som såg precis ut som en panda. Skit grymma färger och extremt söt. Men han var inte lika framåt som hon här och jag ville ha en tik. Ska ta bilder på alla sen nästa gång jag kommer dit. Man vill ju minnas de andra även fast det kommer bli träffar med alla valpar.
Jag vill också ha en hund. :(
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Bästa egenskapen Sällskaplig som bara den och en mattegris utan dess lika! Lojal och otroligt trevlig att ha som sov sällskap! :) Liten men tuff är min hund. Kan gå loss på en stor hund men blir rädd för katter vissa gånger. Det roar mig.Ras , varför valde du den rasen? Bichon bolognese. Vi skaffade honom för att den rasen är alergi fri. Efter som vi har släkt som inte tål pälsdjur så va det den perfekta rasen :) Sen är det en väldigt trevlig familje hund. Otroligt sällskaplig och glad :) Hur gammal var hunden när du fick den? 3ÅrÖvrigt värt att veta! Rasen är fram avlad till att bara vara knähund, det är lite roligt. Min vovve är väldigt social och helt egen. Min Amadeus vill inte leka me leksaker, inga pollar, inga pinnar. Nada. Om det är vinter och man är på isen eller en stor öppen yta då kan han tänka sig att jaga kottar eller försöka sno ens vantar. Annars vill han bara chilla, ligga i knät och gosa och så klart få masa godis :D Helt underbar hund!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Min älskade Amadeus som fyllde 10 år för någa månader sen :)
anna_m_maria Söt vovve! :)
Hangaround
2009-05-31 11:51
Hon har blivit lite större än vad bilderna lite längre upp visar...inte stor dock, mer päls. :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Michelle Tycker jag också:) Din med.. har en lasa apso / dvärgpudel.. gillar små hundar. Går så mycket lättare att mysa med dom, haha.
Hangaround
2009-06-05 00:31
Jag dyker in med en fråga som jag skulle vilja ha lite tips runt: Vår dawg gnäller rätt mycket när hon blir lämnad ensam. Pratade med en granne senast idag som hade hört hennes lovsång. Jag har även filmat henne i 20 minuter och då var det gnäll var femt minut i princip. Ändå är hon rätt van att bli lämnad ensam. Vi började smått med några minuter då och då och har nu jobbat oss uppått. Nu kan det bli 3 timmar och då har hon varit rastad innan. Hon har musik...bitpinnar och bollar. Är det någon som har nått tips på vad man ska ta sig till? Hon är nu 8 månader.
Våran hund är sådär också. Lämnar vi honom ensam i bara nån halvtimme/timme så gnäller han som jag vet inte vad. En gång lämnade mamma och pappa honom hemma för att åka iväg och handla. Jag ligger och sover i rummet och vaknar hans gnällande. Går upp, knallar ut i hallen och säger åt honom att vara tyst. Då när han fick se att han inte var själv hemma, men fortfarande själv i hallen (eftersom jag gick in och la mig igen) så slutade han. En del hundar är så.. gillar inte att vara ensamma, precis som vi människor. En hund har inte heller någon tidsuppfattning, så när man varit borta i kanske 5 minuter så kan hunden tro att det varit flera timmar. Och tvärtom. Sen är våran hund väääldigt mammakär, vilket är jobbigt.
Hangaround
2009-06-05 12:11
Samma här, jag står under henne, bara matte hon har respekt för. :)
Toastare
2009-06-06 10:35
twomas, det jobbiga men rätta är att börja ensamhetsträna igen korta stunder. Annars är risken att det blir värre. Har du provat att lämna en aktivitetsboll med godis så hon har nått att fokusera på? Eller gömma godis som hon får leta efter. Samtidigt är det viktigt att hon inte förknippar detta med ett obehag att bli lämnad ensam. Det är jättesvårt sånt där.
Jag skyller allt på Emma!
Padawon P18 Haha vill sätta en pratbubbla på den o skriva i "O HAI"
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
gammalt kort på våran förra hund, som vi tyvärr var tvungna att avliva då det blev alldeles för dyrt med maten den åt (allergisk och åt speciell mat)
75% schäfer, 25% karelsk björnhund
Toastare
2009-06-10 08:55
mhhk, tur att inte det var ett allergiskt barn... Men det kanske inte bara var maten utan att den inte mådde bra av sin allergi?
Jag skyller allt på Emma!
Min egna hund bob
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Just nu ligger min boxerdam här brevid mig och har nästan precis somnat, 10 veckor på lördag, hämtades idag. najs
high5uck.. fet bild.. inte den hunden man drar hem brudar med kanske =) "åååh vilken söt hund" hahaha nja mer åt mördarehållet
På söndag får jag min lilla amstaff. Tror jag kommer döpa henne till "Diva". Tyckte det var ett väldigt fint namn
mellanöl: ha en rolig första natt :), min va sådär, kl 5.15 började hon leka inne i rummet å va kissnödig, ställde mig i tomten i en timme och då sket hon 2 ggr på altanen och kissade 1 gång. Kissade även på hallmattan. Valpar är kul :)!
min blev rumsren efter en vecka :) han blir 3 månader imon
Ponty0ne Jag kommer ha lagom jobbigt då jag bor högst upp i ett trevåningshus utan hiss. Valparna har redan börjat tränas att göra sina behov där de ska göra det, så förhoppningsvis slipper jag en hund som man är ute med 45 min och inte fattar ett skit vad den ska göra för att sedan gå direkt in och skita och kissa på mattan innan man fått av sig skorna. Så var min första hund :P
mellanöl haha :) min dam var sådär till en början igår, men började framåt dagen faktiskt fatta var hon ska kissa och bajsa, så nu kissar hon direkt när hon får gå utanför dörren, vilket är jävligt skönt :)
slänger in en bild på damen också.
Fan va söt och snäll hon ser ut :)
Jag är så jävla glad. Uppfödaren ringde mig igår och hon berätta att iom min mamma är sjukpensionär och har svårt att köra långt så kör hon hem till mig och lämnar valpen :) Fan vad glad jag är att jag köpte valp av henne. Sträckan är ca 15-20 sammanlagt så det är så jävla snällt.
tack :D uppfödaren sa: Näpen, söt, trevlig men hon har tydligen ett ruskigt temperament :) har jag dock inte märkt än men det kommer väl. Ang lämningen. Vilken service :D
Ponty0ne hur gammal är hon?
hon fyller 10 veckor idag. :)