I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bildtråd] Din hund!

Övrigt - Blandat

2008-05-21 21:05

min som valp.. en hund som jag inte låter springa lös hur som helst och som jag inte går runt och tror är en växtätarnalle utan accepterar är ett rovdjur som avlats för vissa ändamål.. riktat till en som förstår det, hah!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 21:09
Vart lägger man upp bilder så man kan se dom sen direkt i tråden? asså.. vart kan man ladda upp dom? för isåfall kan ja langa upp mina vovvar :) palla inte med speedysharelänkar :P
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-21 21:11

Haha, en gammal klassiker inom kompiskretsen...

2008-05-21 21:14
Lillfrida: www.imageshack.us
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-21 21:14
sedan trycker du på bild och lägger in länk till bilden och sedan skriver du namn innästa ruta..

2008-05-21 21:21
HAZN!! vi får ta och mötast upp någonstans snart med bröderna, så att dom får leka!! vore fett kul att träffas, har träffat deras syster och en av deras bröder men inga mer.. vore fett kul som sagt. fridens

2008-05-21 21:28
PM ;)

2008-05-21 21:31

Izycatch Stormiga Hazel
Bästa egenskapen
Hon är alltid glad, morrar aldrig och låter mig peta på hennes nos när hon äter. En stabil och mysig vovve.
Ras , varför valde du den rasen?
Golden, för att dom är pälsiga, mysiga och passar väl till vår familj.
Hur gammal var hunden när du fick den?
Runt ett år, precis lagom busig
Hazel är världens mysigaste och finaste hund. Hennes enda dåliga egenskap är att hon snor mat från diskbänken. Men kommer undan med det. rara lilla hund.
My heart lives in my vagina.

2008-05-21 21:38
får se om de funkar då :)

Zham:

Zhita:

Det kommer säkert inte funka bara för det! :(

Bästa egenskapen:
Zham är lite egen av sig, väldigt speciell och man tror ofta att han förstår mig, en bästa vän helt enkelt! Zhita är VÄLDIGT egen av sig. Tror att hon är prinsessan på ärten och ska alltid ha uppmärksamhet vilket hon får av alla då hon är galet charmig.
Ras , varför valde du den rasen? Zham är blandras mellan Karelsk björnhund, Schäfer och labrador och Zhita är 75% Collie och 25% border collie. Zham fick jag i födelsedagspresent av mamma och jag vet inte varför hon valde just den rasen men jag antar att det är för att vi hade haft Schäfer/Labrador innan. Collie/Bordercollie ville mamma ha för att hon ville ha en hund som hade lätt att lära sig och var lydig.. en brukshund helt enkelt.
Hur gammal var hunden när du fick den? Zham var ganska exakt ett år när jag fick honom, de som hade honom tidigare hade inte haft tid för honom alls. Zhita var åtta veckor :)
Övrigt värt att veta: När vi fick Zham så hade han inte lärt sig något inom lydnad alls, han hade aldrig ens gått i koppel, han behöver en hård hand för att tas med och kan vara väldigt osäker då han har huggit min syster 3 gånger. Nu kan Zham gå fint i koppel, många kommandon såsom "Skall", "rulla runt" och de andra enkla såsom "sitt och ligg". Han är väldigt lydig mot rätt person. Zhita är väldigt lydig och väldigt duktig på alla sätt och vis, så det finns inte mycket att berätta om henne :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-05-21 21:38
wäh. de funkade inte :(

2008-05-21 21:44
Lillfrida du trycker på bild ^^ där uppe, och lägger in länk

2008-05-21 21:45
där nere mena jag

2008-05-21 21:46
Jag gjorde ju det!! haha. men de kanske var fel länk? vafan vet jag? Jag är blond :(

2008-05-21 21:53
Hmm du måste vara noga med att det är länken till bilden du lägger in. För att få fram en bild-länk måste man högerklicka på bilden och välja Egenskaper (properties om du kör på engelska) och där står bildlänken. Kopiera den och kolla att du får upp bara bilden om du skriver in länken.
Gerdaman

2008-05-21 22:03
Testar igen då..

Zhita:

Zham:

2008-05-21 22:06
Lillfrida: Zham har ingen bror vid namn Diesel ?

2008-05-21 22:12
Hazn_ P19

Jag vet ingenting om Zhams familj :(

2008-05-21 22:20
Ok. En av Biggies första kompisar ser nästan exakt ut som Zham iaf. Ska se om jag hittar bild nånstans.

2008-05-21 22:22
Ja, jag vill se bild!

2008-05-22 00:29
Här är Ninja

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-05-22 00:42
Becky
Chans

Chans avlivade vi idag eftersom han var för argsint. Vilket är jävligt tråkigt. Har haft honom i ungefär fem år. Men när han inte ens låter en klippa klorna och borsta honom så fungerar det inte, tyvärr. Annars var han en bra hund. Men fanns väl inte så mycket annat att göra. Kommer sakna honom även om han var jobbig att ha att göra med i slutet.

Becky är världens snällaste, men hon har en tumör som ska opereras bort så får se hur det går. Det lät i alla fall som det inte skulle vara någon fara. Hon har vi haft i kanske tre år. Världens finaste men något efterbliven pudel.

2008-05-22 00:50
insane M P23

Vad är det för raser i Ninja? Schäfer och?

2008-05-22 00:53
3rdsoul P22: fan vad trist.. jobbigt som fan när man måste ta bort dem.. beklagar..

2008-05-22 10:44

Bästa egenskapen
Alltid glad, chillar alltid till 100%
ingen aning, pappa kom hemmed henne haha
Hon var 5 när vi fick henne, nu är hon 12
OOOOH AIK STOCKHOLM!

2008-05-22 10:54
rullvp
Fyfan vad ball!! :D

Måste hitta en bra bild på min..

2008-05-22 11:42
rullvp

as cool ju=)

2008-05-22 11:55
Här är Jurij, min ryska lilla prins

Bästa egenskapen
allt under 80 cm i mankhöjd är för litet...och Jurij är 84
...eller att han är så extremt lyhörd och känslig för kroppsspråk osv.

vinthund är det enda rätta för mig. jag vill inte ha en hund utan en livskamrat, vars kärlek och respekt man måste förtjäna. det värdesätter jag oerhört.
att det blev borzoi var för att min rygg inte fixade afghanhundens päls, och för att jag inte kände till azawakh. men idag är jag glad att jag har en borzoi då dessa fungerar bättre i samhället. borzoien är mindre enmanshund, men väldigt socialt begåvade istället och funkar bra i flock osv.

6 månader tror jag. Jurij råkade finnas där just då jag började leta hund

2008-05-22 12:06
och här är blivande familjemedlemmen

och när han tränar på bana

2008-05-22 14:07

Va bara tvungen :)

2008-05-22 15:43
Var tvungen att lyfta upp honom i stolen för att han skulle vara stilla nog att fotografera!

Morrison och hans kompis Tandi. Guuuuuud va söta de är!

Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Toastare

2008-05-22 16:12
Khamsiin, gud vad fin Borsoi!!

rullvp, haha alltså mopsar är så sjukt söta.. som en lite gubbe..fast det är en gumma ;)

Uncle Sam, varför träffar vi aldrig på varandra ute med våra dawgs.. vi borde göra det!
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-22 19:09
rullvp; Jag har också mops! ska vi bli mopskompisar? ;)

förövrigt är den yngre av mina mopsar dräktig så det kommer kanske små midsommarbebisar.

2008-05-22 19:15

de va lite svåra att ta kort på idag, men det får väl duga =)

2008-05-22 19:16
nehe, bilden funkar inte

2008-05-22 19:30
mellon F22

rullvp; Jag har också mops! ska vi bli mopskompisar? ;)
tycker jag defenetift haha:D
OOOOH AIK STOCKHOLM!

2008-05-22 19:39
mina mopsar

^^ rullvp

2008-05-22 19:52
hm..antingen la jag inte in ngn bild innan , eller så försvann den...men alla har ju redan sett min hund känns de som .ah well

och blir aldrig trött på denna bilden......

Toastare

2008-05-22 19:58
Mellon, får jag köpa billig mopsbebis!!!!!???

2008-05-22 20:27
BountyBoo, jag har ingen aning. Du måste bo i en annan del av gamlestan eller något? Jag bor vid kyrkan, på vägen mot Willys.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-05-22 20:42
Peppis

Jäkligt fin, har varit lite sugen på en dvärgpincsher faktist.

2008-05-22 20:54
tackar, de flesta är lite galna (inkl min), men gillar man hundar me personligheter har man hittat rätt med dvärgpinscher. sedan är ju en del grymt snygga också. som min :-P

2008-05-22 21:01
a ja har förstått att dom e lite crazy men sån t ju kul om man orkar me de haha

2008-05-22 21:34
ye, just nu har han varit borta i drygt två månader ,so I miss the crazyness! men de är inte alltid man saknar det.
tååålaaamod och inse att vissa grejer är o förblir personlighet behövs om man ska skaffa den rasen- iaf om man får urtypen vilken min verkligen är. finns ju dem som är som labradorer också- men de vill jag inte ha..

2008-05-22 22:19
http://llfll.bilddagboken.se/p/show.html?id=210339700&directlink=1null
Toastare

2008-05-22 23:58
UncleSam, ja jag bor ju precis vid Kvibergskyrkogård..och i Bellevue, inte gamlestan.

2008-05-23 00:28
Lillfrida Hon är en långhårig schäfer (det är en egen ras) . Alltså ingen blandras.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-05-23 04:26
Bellevue är en provins till gamlestan! Men jag går ju förbi kviberg kyrkogård nästan jämt när jag är ute med Morrison...

Fast det är inte heltid. Han får bo hos min kära mamma i kortedala ibland, så han inte behöver vara ensam så mycket när jag ska ut å leka.

2008-05-23 13:11
Aha, jag tyckte inte att det såg ut som en renrasig långhårig schäfer bara :P

2008-05-23 13:40
mellon naaw
OOOOH AIK STOCKHOLM!

2009-05-22 17:20
Då va de ett årsen tråden va uppe senaste. Nån som fått något nytt tillskott?
thundercooperfuckinbird