glitch: ah eller hur. trodde länge att tjejer bajsade små rosa moln som luktade jordgubb. men att bo ihop med tjejen har ärrat mej för livet. va som när nån avslöjade tomten, fast värre
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
mono gud vad naivt. hur gamal var du då? tre? vad har du för föräldrar igentligen? det är en mans rätt att veta vad dom ger sig in på;)
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
jag vill aldrig se en tjej bajsa, det skulle verkligen förstöra min bild av hur femenina ni är, men när jag hade tjej en längre period så han jag iallafall känna prutt effekten, fy fan säger jag bara! även jag trodde ni fjärta mango lukt men lukta fan bajs! (vad annars)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem fan kollar på någon bajsa om inte man är scatman?
What I said, yo!
PhilAhz0phee men vi säger att du duschar, och bara har en toa.. inte fan ska man vänta 2 timmar för att hon ska skita skiten ur sig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
glitch: eller så var jag inte helt seriös och det var mer önsketänkande?
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
al3 ....så du duschar när bruden skiter? hellre vänta med att duscha då.
What I said, yo!
glitch han som gick ner bakvägen på dej.. vilket mod hehe
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
GAIA Haha jag menar såklart bajsmannen/bajsmän.
What I said, yo!
Han ser iofs ut som en riktig bajsman...
PhilAhz0phee tog bara ett exempel, många lär ju inte hinna vänta på att sin kvinna bajsar medans man kanske ska till jobbet osv..
al3 Haha jag skulle aldrig duscha när killen bajsar eller vice versa. Hur länge man än varit ihop.
What I said, yo!
napahl: Du verkar vara en riktig bögbäver baserat på det du just skrev???
shunare men han har en kär plats i mitt hjärta ändå. tyvär har jag inte det i hans. jag var nog inte tillräckligt freaky i sängen:( Mono jag förstod det;) fast jag hade gärna fisit fisar som luktade mango. jag är glad att dom oftast är luktfria. men mango, det hade vart nått. jag älskar mango. haha naphal du verkar vara ett riktigt mongo. hoppas du dör ensam och barnlös.
Glitch och vem vet, jag kasnek är så freaky att jag gillar golden shower. haha Tack för informationen... Nasty sen ska man dessutom bara tvätta med ljummetvatten en gång om dagen. annars förstörs PH-balansen och du kommer börja lukta urk och få klåda plus att det kommer göra fett ont när du har sex för då är du för torr. En gång om dagen? okej, du kanske gör så ja. Sedan -bara - ljummet vatten räcker ej, man kan ha tvål med lågt ph-värde...
La_Latina ironi.... och nej, ingen tvål är bra. alal torkar ut. om man känner att man måste tvätta med tvål så ska man ha en med lågt ph-värde, men helst bara vatten. men iof det beror väl på vad manhar för hud. om manhar mindre kännslig hy så funkar det kasnke. vad vet jag.jag har rättkännslig hy..
Glitch Jag har också känslig hy, men jag är iaf fresh like roses for my man! Men visst du körde rätt hårt med "ironi"...
Barnolja ska man tvätta muttan med.
Gerdaman
Ghettogerda det kan jag gå med på. det gör jag förutom när den är slut..som nu:(
jag vet inte riktigt hur man gör det, kan ni inte lägga upp bilder när ni använder både barnolja och bara vatten?
Jag har tyvärr inga bilder men om man duschar så brukar jag ta ned duschen och sänka värmen lite eftersom man är lite mer känslig för värme där nere och så sköljer man rent och gnuggar bort allt gammalt från alla skrymslen. Har man barnolja så använder man det som en tvål. Blöter först sedan gnider man in barnoljan och sköljer. Jättelätt. För killar är jag inte riktigt säker.. för jag har ju ingen penis men jag skulle rekomendera att du drar bort förhuden och sedan sköljer rent ordentligt och under pungen!!! (där brukar det lukta mycket!!!!viktigt!!!!) och om du använder barnolja så gnider du bara in den och sköljer sedan. Gör som du själv tycker känns bra.. sååå känner du dig visare nu eller behöver du mer instruktioner?
Gerdaman
tack för tipsen men neee ville bara ha bilder eller filmer. jag är så dålig på att förstå texter
mono säg som det är ist. du ville bara ha en bruds fitta att kolla på. men det kan du hitta överallt på internet...
glitch: no shit sherlock
wtf ger du inte huvud niobe? bra att man slösat tid på att ragga i hundra jävla år då.
man ska bitchslappa varandra
Hahahaha vilken rolig tråd
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Ja jäklar.. Jag som trodde att Mono verkligen ville veta hur man tvättade sig med vatten eller barnolja. Blev jag lurad... han ville bara se bilder på kvinno-stjärtar!
Gerdaman
Fan va nasty tråden har blivit sen jag var här senast. 9 of 10 guys can't use their tounge... Vid närmare eftertanke så stämmer det säkert. Med tanke på vilka mongon som finns därute. Sen tror jag lathet spelar in också vem orkar käka muffins i en timme efter en hård arbetsvecka. trodde länge att tjejer bajsade små rosa moln som luktade jordgubb. men att bo ihop med tjejen har ärrat mej för livet. va som när nån avslöjade tomten, fast värre Whiiiiine, what kind of cheese would you like with your whiine. Om man är 100% straight har man aldrig tänkt sådär. AngeliC F20 Helt rätt.
caupolican: så är man straight tänker man på när ens tjej sitter å skiter illaluktande elefant-högar? fuckit, bättre att leva i förnekelse. men skön fras med whine å cheese, väldigt straight av dej!
haha kul att folk tror man är helt seriös också. ja, jag är 23 och har inte fattat att tjejer skiter haha... shiiet...
Dags att köpa en nalle? Världen är stor och det finns så mycket läskigt.
vem fan nämnde ut dej till ambassadör för tjejers skitvanor? haha men bra diss med nallen, väldigt straight!
Hellre straight än bajsfixerad. Jag har aldrig blivit äcklad av en sån skitsak (ordskämt part II).
Vad hände med att bara kramas extra länge?
al3 Du måste ju inte titta på när hon skiter medans du står i dushen. Do your thing.
mystic : haha, men vaddå, skicka en bild på hur din store vän ser ut (piffa upp den lite också, typ lite glitter så att den blänker och glittrar i solen) så kan jag fundera på om jag vill ha den i munnen. ooh ohh, en krage får du också fixa hahahaha :P
hahaha shiet. f.ö e det fan ångest om tjejer inte ger huvud. jag vettefan om jag kan gifta mej med en sån. att aldrig mer bli avsugen, ångesttanke. pallar inte heller hålla på betala pengar för att besöka gloryholes då och då :$
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
"drar bort förhuden " låter smärtsamt..
AIK
meh.. finns ju lika många tjejer som killar som gillar lite mer freaky sex. Det är ju inte så att killar börjar spåra ur sexuellt och tjejer får ligga och ta emot mot sin vilja. Gillar man inte freaky får man väsex så l stadga sig med någon som inte tröttnat på att köra missionären under täcket. Vad det gäller one night stands så får man väl ha lite omdöme när det kommer till att fixa ett ragg helt enkelt.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
shunare P23 Du KAN ju fortfarande bli avsugen, det är ju inte fysiskt omöjligt att få lite head bara för du e gift.
shunare: Men om jag vore gift skulle jag ju skärpa mig och sträva efter en pokal i att suga.
empire haha, menar du operera bort att par revben och börja på gymnastik eller? :) Niobe hehe tur för din framtida man :) annars kan han ju alltid totalvägra att gå ner på dej.. men det känns som att killar behöver få oralsex mer än vad tjejer behöver... eller har jag uppfattat fel? jag menar ibland "drar dem upp en".. haha jag skulle aldrig få för mej o "dra up" en tjej om hon gick ner...
ok will do niobe :>
haha så sjuk tråd!
8 diagrams!
haha... men freaky sex asså.. yeah.. står fortfarande fast vid att man ska bitchslappa varann ibland.. å rivas å bitas ..yeah:)
Graffare
2006-08-12 16:08
haha några år sen i england träffade jag en engelsk brud, iaf så red hon mig..sen började hon ta stryp tag på mig med båda händerna.. Trodde seriöst att jag hadde träffat på en strypmördare ala Black widow stilen
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"