Makt sex är alltid bra, alltid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FuelD0g Kruxet är att gränsen inte är spikad utan varierar från person från person, för en del är allting förrutom missionären freaky på samma sätt som att vissa anser att sex innan giftermål/sex som inte är i reproduktivt syfte är en perversion i sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Misery Nä men att bli strypt/hållen om halsen, thats yum. Hur vanligt är egentligen "våldsamt" sex? (dvs, lite stryptag, trycka ner varann, hålla emot, dra hår, knulla henne hårt etc) De gånger ämnet diskuterats med vänner så är det inte särskilt vanligt, men i forum däremot verkar många gilla det. Så, whoaiter, hårt sex?
Fried little fishies
De e soft!
fueldog klibbiga lackiga kläder? usch. galet 80tal. rätt flicka=? för att bredda diskussionen lite. hur är rätt flicka, och hur är rätt kille? individuellt ofc, men era tankar!
Det jobbiga när man väl kommer in i "maktsex träsket" är att vanligt sex blir förbannat tråkigt rakt igenom och intressant.
Killar : Är det för att ni har väntat så länge på sex att ni blir helt galna när ni får doppa?? Första gångerna kan man väl vara gentle och lixom me rkänna på varandra what's good what's not och så. som sagt alla gillar inte samma saker. ja tycker första tiden är för att feel you out, så att säga, det betyder nite att det är mesigt o gulligt för den sakens skull heller. och det där med att väntat så länge, fuck that man får väl ha lite självkontroll, sex är sex, det ska vara skönt för båda. killar har det väl alltid skönt så ja förösker fokusera på what's good for her!
Eller så har ni verkligen blivit så skadade av porrfilmer, vad vill ni ha sen, strippershoes i sängen??? Personligen diggar jag inte porrfilmer sjukt tråkigt. dödar fantasin enligt mig. så jag undviker dom. men exprimentera på olika sätt är väl soft då menar jag vinklingar försöka komma åt olika punkter och göra det riktigt behandligt inte bara pang bom på. både tjejer och killar har väl fantasier om både det ena och det andra senariot.
Så, vad är det här med att peta en tjej i röven, har ni verkligen träffat på nån som diggar det och vet ni verkligen HUR man ska gå tillväga? För det är ju inte bara att peta på. personligen är jag inte för analsex och peta i rumpan o sånt, shit comes out from there leave it to that.
finns så mycket olika vinkar som sagt, G-spots på tjejer och av min kunskap så finns det nog ingen i rumpan på er? men det finns advanced shit som gör att man kan komma åt riktigt härligt punkter för er om man vrider vänder o sånt lite lutar åt det ena eller det andra hållet.
killar vill gärna stoppa saker i rumpan på tjejer har ja märkt men slicka gör dom fan inte... probobly scared of pussy, but not afriad of ass, in my point of the view that's GAY...
Finns inget bättre än att få en tjej att verkligen njuta, skaka av njutning. find that spot she didn't even knew she had! Eat that pussy! not just lick EAT!
det är en tillfredställellse i sig själv att tillfredställa en kvinna ordentligt!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Du måste vara den coolaste brothan någonsin, pratar du verkligen sådär...
you never go ass to mouth!!!!!
niobe ja, vad är det för killar jag knullar med, vad är det för killar mina kompisar knullar med, vad är det för killar vi träffar, vad i helvete är det normala killarna???? på whoa är dom normala
Eftersom jag själv gillar att få nått uppstoppat i röven (fingrar stavar etc etc) brukar det bli naturligt att jag själv stoppar något i röven på tjejen jag knullar. Om hon inte gillar det så gör jag det inte längre. Känns onödigt att fråga om det är ok, eftersom reaktionen brukar räcka gott och väl. Face it alla gillar inte anal sex. alla gillar inte att få en kuk i sitt face som precis kom från ens röv heller.
FREE Ayatolla.
smutsig_slampa ?? hur fan hitta du ens siten ?? palla söka efter sånt hahaha.. men feta tecken när man endå kolla..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
det där är väl rätt grundläggande. enligt den tesen kan den perfekta tjejen vara 140 cm lång, väga 150 kg, gilla dominant bajssex och vara nazist.
Jag har ställt mig frågan tusen miljaqreders hudnra biljoner gånger. Om man pratar med tjejer om sex, ev. rådfrågning osv. Säger ni att man ska fråga tjejen hur hon vill ha det, MEN wtf, när man väl frågar säger ni "kör på du bara" JAMEN gnäll inte om ni får den i skitan då.
Producent
2007-07-26 21:58
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
ribs - enligt den tesen kan den perfekta tjejen vara 140 cm lång, väga 150 kg, gilla dominant bajssex och vara nazist. yo! det är INGET fel på bajsälskande 150-kilosdvärgar som har skruvade politiska åsikter.
We call them winerbrods.
skunk inget ont om fetdvärgar, de faller mig bara inte i smaken sexuellt.
Alla killar som har anal se brukar ha små penisar,liksom omman har stor skadar man för det mesta...illa. men det e la bra med olika ställingar?
Henkish a.K.a ProNooB.
"Alla killar som har anal brukar ha små penisar..." Knas
GlenOne: Jag vet inte, min snubbe säger att rumpan bara gör det. Kanske kommunicerar de två bakom min rygg.
om majoriteten nu gillar freaky sex måste det vell vara dom som är normala och ni som är onormala? :P
Suck me beautiful :D
jag har träffat många tjejer som gillar att få ett finger där bak, inte alls ovanligt.
work some magic
Ni tjejer har inte haft freaky sex om ni inte varit med mig.
Fetlyrik, du är det där gamla barnet Michael i Zombie 3 antar jag?
Jag är allt.
Niob Kör på! Han har nog rätt skaru se!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Sleep is the cousin of death
Värt att länka till.
menade anal sex xD
Henkish a.K.a ProNooB.