I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-09-27 16:46
freddeC P19

haha..respekt mannen

anal e najs...jävligt töjt asså...mkt KLICK
vi är överallt!

2006-09-27 16:50
amatörer

2006-09-27 16:53
maja F23

Kan inte du som allvetande wonderwoman och rakt av sexgudinna på alla hål och kanter förklara hur man ska göra då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-27 16:59
Empire, ack så trevligt att samspråka med en sådan människokännare som du! Jag gillar dig redan starkt, märker jag. Keep it coming så ska du se att en redig spanking inte ligger allt för långt bort i framtiden. Eller bitchslap, om du hellre föredrar det.

Gör: hitta en människa som vill knulla dig som du vill bli knullad. och sen... ja sen kanske ni knullar. Åtminstone i min fantasi.

2006-09-27 18:51
Maja: Game....... Set

Match
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-27 19:31
Faktiskt, den var hård.
Jag ger mig.

2006-09-27 20:55
Empire P22

Vad menade Maja? Vad vill hon ha sagt?
Skäms du inte?

2006-10-09 15:30
upp?

2006-10-09 15:38

har någon tagit upp spiderman?

Wordlife no doubt baby

2006-10-09 17:05
tompen::vad är spiderman? hittills är det piraten, italienaren, swedish rodeo och fantomen som har nämts..och nån sjuk grej som _NoVa_ säkerligen kommit på själv som jag inte ens kommer att nämna..brr..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-09 17:49

Att göra en spiderman är att lägga sattsen i handen och sedan kasta den på tjejen samtidigt som man skriker go webb!

Wordlife no doubt baby

2006-10-09 17:52
tror att den är nämnd

2006-10-30 17:29
hahahaha vilken sjuk grejj

2006-10-30 17:38

2006-10-30 17:52
Pilla i röven lite är ju ingen big deal. Men att trycka in fingret i munnen på bruden efteråt är väl sådär.. haha

Analsex är förövrigt jävligt skönt ibland :)
The sky always had little fluffy clouds..

2006-10-30 19:28
det är väl kul att prova lite nya grejjer om bägge är med på det...

Och sen det här med fingrar i röven är väl klart fler brudar som försöker på killar ?
Jag vill iallafall inte ha mina fingrar inne i en tjejs anus, och inte heller några fingrar i mitt eget =)

2006-10-30 19:54
tråden får gärna komma upp till 666 inlägg haha!

2006-10-30 20:15

_NoVA_ P20

Vem har lärt dig musta eller har du vart inne i andra trådar och läst om min beskrivning "inklistrat nedan"  ?

Mer folk till MUSTA KLUBBEN

En bente sjörövaren
"osäker på stavning dära"

Den går ut på man tar tjejen i doggy possition sedan när man börjar känna det börjar gå för en så drar man ut den, man knakar på tjejns axel hon vänder sig om man sprutar henne i ögat sedan så kickar man henne i knäväcket de kommer resultera i hon ser inget på 1 öga och hon hoppar på ett ben, fett me sjukt

MUSTA = Går ut på att man har sex bakifrån med tjejen i analet, efter ett tag så sprutar min i hennes anal, Sedan dess så väntar man på att sperman ska rinna ut genom hålet, då spottar man på sin egen sperma och sedan blandar i hop det till en sörja och sen Suger man upp det,

2006-10-30 20:21
Jag har inget emot att köra upp ett finger i en tjejs anus om hon gillar det. Men hon får låta bli mitt anus oavsätt om hon gillar det eller ej. Analsex - I like, men ärligt inget går upp mot en het pussy.

Att knulla bakifrån, hela grejen med det, förutom att det är skönt, är att man kan se allt, när den går in och ut osv, nice view över hennes röv och rygg. Men tjejer ibland tycker inte det är sådär superskojj. Okej jag fattar kolla in i en vägg och inte ha nån aning om ifall snubben gör fula miner åt henne bakom hennes rygg det kanske inte är så skojj. SÅÅ då införskaffar man ett gäng speglar så hon också kan se what's goin on.. Alla har tokgillat det när jag tagit fram dem iaf he-hee! Sen ojoj vilka sköna nya ställningar som kommer helt automatiskt för att hon vill kunna se bättre oh myyy! Sen plus för mig, jag blir kåt av att hon blir kåt av att se den penetrera henne.

En till halvfreaky grej då. Om jag till exempel sitter på soffan hon ställer sig naken över mig och jag slickar henne när hon står, då kommer hon tillslut bli så kåt att hon rör sig mot mig och knullar min mun. Makes me horny

nuff thaughts for now
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-10-30 20:45
årets tråd utan tevekan haha
Meep meep

2006-10-30 20:51
civish, kör den å se hur populär du blir =)
lär fan gå hem stenhårt ;)
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-30 20:51
enbente sjörövaren alltså
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-30 21:47
joda knep 666 ;)
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-10-30 22:36
joda 

vadå inge fel med lite kärlek :)

2006-10-31 01:21
narcissus, det passar mig bra..

IM THE DEVIL IN DISGUISE OH YES I AM...

sjunger in i vinternatten..
cry me a river!
--> thcrew

2006-10-31 01:24
give me freaky
jag levde för kicken , precis som du

2006-10-31 01:26
Narcissus F23
Du har väll förfan mer blick över tjejen om du kör vanligt, du ser när den går in och ut och mer att titta på än nåns rygg och bakhuvud.
Men det är nice det kan jag inte säga emot.

Ehh man ska vara öppen för allt.

2006-10-31 10:28
slipmat: haha, om din slutledningsförmåga inte varit så dassig skulle du iaf fått A for effort.

En riktigt nasty mänska (dvs en som inte bara skriver om det på nätet) vet hur han/hon ska boosta sin kvinna/karl för att kunna gå loss och göra de nasty grejer han/hon vill, var han/hon vill och när han/hon vill.
Och det, mina damer och herrar, det är en äkta konst.

2006-10-31 13:23
Empire:
Under missionären kan man i princip se ATT den går in och ut inte själva penetreringspunkten eller vad fan man ska säga. När dom rider så OFTAST lutar de sig fram mot en och då ser man inte ett shit. Hursomhellst att jag började snacka om bakifrån beror på att jag ville få in mina speglar och det är bästa ställningen som jag märkt det iaf. Sen så I like booty så för mig det e nice att se. SEN kan jag se henne HELT framifrån utan att min kropp skymmer en enda del av henne om jag har en spegel framför medans jag tar baikifrån. (hon behöver ju inte stå på alla fyra eller hur) 

Why choose when you can have it all

2006-10-31 13:32
Jaja har du speglar är det ju en helt annan sak vafan.
Skriv de från början istället ;)

2006-10-31 13:40
Haha men hela grejjen handlade ju om speglar... Ah jag skrev väl dåligt då poängen var att speglar is the shit ;)

2006-10-31 14:52

Visst är det en härlig värld vi lever i!

Jag tror fler killar idag kommer i kontakt med saker som:

Rocco Siffredi, Double Anal, Unnatrual Sex, gagsex, deep throat, asstraffic...

Än t.ex:

Katolska kyrkan.

...DET i kombination med att det bara blir svårare och svårare att hitta nån tjej som duger, gör att fler killar sitter hemma och runkar framför sina datorer simultant med att de sitter på whoa och matas ständigt av dessa intryck!

Kanske är det undermedvetna handlingar av osäkra killar som bidrar till lusten att köra upp 3 fingrar i en bruds röv?

...precis som många osäkra tjejer drabbas av samhällets skönhetsideal?

Eller kan det vara så att den sexuella evolutionen har gått framåt?
Kan det vara en naturlig grej att fler vill ha analsex? I syfte att förebygga jordens överbefolkning?

Vad vet jag?

Åandra sidan:

Vad är det för fel på analsex egentligen? Är det så farligt och dramatiskt som det skrivs om i medier? Kan det vara så att många kan lära sig uppskatta det?

En del kanske påstår att det är onaturligt? Men då kan man fråga sig hur stor del av våra liv som är naturliga? Är evolution naturligt?
Vad är egentligen naturligt?

Kan det var den psykiska biten av analsex som lockar, att det är mer spännande? För att vi överbelastas av intryck varje dag så att vi blir ständigt mer och mer svårstimulerade i våra vardagar...

Jag vet inte gott folk, ta livet med en klackspark!:D Aint life great!:D

2006-10-31 15:12
Big up Kleton. Fint inlägg.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-10-31 15:16
Analsex kanske inte är så farligt. Jag ska bege mig till Afrodites Apotek och skaffa mig en lila Strap-on. Så om nån vill stoppa upp den i röven på mig så ska jag få knulla han först. Det lär ju vara skönare för honom så why not.

2006-10-31 15:16
Personligen tror jag inte felet ligger hos killarna. Att skylla på porren är som att skylla på judarna för att Hitler ville döda dem.

Problemet ligger hos brudarna som idag klär sig, samt beter sig som luder. Hade damerna nu för tiden klätt sig mer propert och betett sig som vanligt folk hade inte vi män velat stoppa upp 3 fingrar i analen på dom.

Jag tänker inte svara på några hatinlägg, då detta inte var ett seriöst inlägg. Jag hade tråkigt och ville röra om lite i grytan. Förlåt mig Whoa, förlåt mig!

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-10-31 15:24

"italienaren" kan även göras om en aning.

Vi kallar den "Piraten"
Du står o pumpar på bakifrån, Stönar ut högt och drar ut rackarn och lägger därefter en loska på ryggen.
Därefter när hon (förhoppningsvis) vänder sig om lägger du satsen i ett av ögonen. (Precis som italienaren) (och förhoppningsvis håller hon för det ögat du satsade i.)

Men här kommer slutklämmen, Du stampar allt vad du har på hennes fot så hon ställer sig och hoppar på ett ben samtidigt som hon håller för ena ögat. Piraten är född. hrr hrr.

-- Mr.L --

2006-10-31 15:34
mephisto: Sluta förpesta min tråd med idioti.
Producent

2006-10-31 15:39
Niobe
jag vill ligga med dig.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-10-31 15:40
Dopeness: you and everybody else

2006-10-31 16:05
Hah, jag vill fan inte ligga med Niobe.

"När hybrisen kom till stan"
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-10-31 16:30
Hybris har alltid varit i stan. Den har till och med köpt en femma på Strandvägen. Häng med nu  för fan.

2006-10-31 16:45
Niobe: Ooh. Förlåt :(

2006-10-31 18:31
mephisto
Japp skyll allt med analen att göra på tjejers kjolar

2006-10-31 18:39
Empire: Läste du hela mitt inlägg?

2006-11-01 12:25

Niobe F0

Det är väl inget att göra en höna av en fjäder av heller? Har du någonsin testat att fråga en kille om att köra upp en strap on i röven på honom?
Jag menar, om du blir tänd av det, så why not?

Men om det nu är jämnställdhet vi snackar om, varför ska killen ta strap-onen i röven först för? Damerna först brukade det heta förr, men tiderna går väl mot mer jämnställdhet...

Varför inte köra sten, sax, påse?

Men jag tror att dom du bara frågade kanske du skulle få en annorlunda respons än du räknat med, analsex är ju populärt inom gaykretsar t.ex.?

Och du har förresten en poäng med att det t.om. kan vara skönare för honom, eftersom att prostatan stimuleras!

Du verkar ju rätt påläst ändå? Men du verkar så upprörd? Why?

2006-11-01 13:08
chomperzchompa F20

vad ar det med just analsex du gillar??
lr kan du utveckla ditt tycke om anal sex?
I be around, just out of sight

2006-11-01 13:55
Kleton: Jag säger från början att jag inte gillar anal. Om en kille ändå tjatar (vilket inte har hänt ännu) så kommer jag säga att om nu det inte är så farligt så testar jag det gärna om han testar först.

Är inte upprörd över analsex. Folk får jätte gärna ha det. Jag är mer upprörd över att killar är så porrfilmsskadade att de tror att bara för att Vixen Sky i nån porrfilm stönar överdrivet (när jag ser på henne att det gör ont, you can't fool me biatch) när hon får det i röven betyder inte det att ALLA tjejer vill ha den i göten direkt. Många killar verkar inte hajja vart slidmynningen ligger och siktar ständigt in sig på röven. När man inte vet om det är med flit eller inte så är det fruktansvärt obehagligt att få den i röven och sen höra "Oj, hehe, jag trodde att det var den andra hehe" Fan jävla sär skärp dig nu. Endast en har varit ärlig med vad han var ute efter och det var inte förrns han hade försökt trycka in den hårt som fan utan nån förvarning i analen och jag hade skrikit som en stucken gris och slängt ut honom.

Ja, jag kunde inte gå på toaletten på 2 dagar också. Det var väl  en jävligt traumatiskt upplevelse som fick mig att uppmärksamma analfetichen bland killar. Sen när allt fler kompisar också började prata om det och man märkte att det inte bara var en själv som fick saker i röven helt obehindrat gjorde jag tråden.
Mycket är mänskligt beteende. Jag förknippar analsex med den händelsen även fast jag vet att det kanske är skönt och att jag kanske skulle komma att gilla det så är jag fortfarande skärrad. Det är precis som vaginalt sex. När min tjejkompis förlorade oskulden hade killen inte vetat ett skit. Han hade haft sex en gång förut med en äldre tjej och tjatade till sig det av henne.
Han var oerfaren och hade bara haft in ett finger (för att konrollera vart öppningen var) och sen hade han tryckt in sin snopp i henne. Det gjorde ont som fan, hon vågade inte säga något och trodde att det var så det skulle gå till. Dagen efter ringde hon mig och en annan polare som var hemma hos mig och hävdade bestämt att hon aldrig mer skulle ha sex igen och fattade inte hur vi kunde tycka att det var skönt och tyckte att vi var dumma i huvet, sen la hon på luren och var arg och skärrad i flera dagar. Vi fick ju förklara för henne att han hade gjort fel och att det gjorde ont för att hon inte var våt osv. Samt att hon inte skulle ha gått med på det då hon fortfarande inte var redo och speciellt inte med honom. Men fuck, vi var 16 år då. Sånt beteende går inte för sig längre om du är över 20 och har varit sexuellt aktiv i mer än 4 år. Skärpning!!!

Sen är tjejer alldeles för timida och blyga för att säga ifrån. Ockå ett beteende som tjejer får med modersmjölken. Var tyst, blyg, säg aldrig ifrån och bete dig kvinnligt.

Fuck that and stay out of my ass!

2006-11-01 14:29
men vad är det för killar ni raggar upp egentligen?
Producent

2006-11-01 15:07
Tuffa tjejer tar den i rumpan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-01 21:39
Tuffa killar vill inte köra i röven :P