I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-08-14 20:20
Fleshnbone:

Förlåt, men ditt inlägg var så idiotiskt och osammanhängade. Låt mig se om jag kan få dig att greppa vad det handlar om från min sida.

Tråden börjar med ett inlägg om konstigt beteende i sänghalmen. Det handlar om peta i röven m.m
Du har uppenbarligen inte läst hela tråden då det är upp i över 550 inlägg och skriver följande: shit aso.. I'll put a thumb up ur ass . Logiskt sett antar jag att du menar mig

Jag svarar med en förhoppning att du inte syftade på mig då du inte skrev något nick till vem du syftade på. Svara ja eller nej. Lek inte Allan Ballan din patetiska kuksugare för det är precis vad du gör med osammanhängade engelska meningsuppbyggnader.
Lite vett får man väl ta och ha jävla amatör.

Jo, om jag skulle vilja smickra mig själv så skulle jag SJÄLVKLART inte välja dig som smickrare. Jag tar inte bottenskrap för jag förtjänar bättre. Så du ska nog inte smickra dig själv.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 20:41
FleshNBone: Hahahahahahahhahahahaha, åh ska vi tävla om vem som kan skriva flest dräpande kommentarer. Kom hit så ska jag skära av dina punkgkulor och göra små söta (det är ju uppenbart att du har lite komplex för de nedre delarna och måste hävda dig) örhängen av de och ge till din retarderade farmor i present.
Sen ska jag skära av din kuk och våldta dig analt med den tills det blöder ur öronen.

Snälla bespar mig dina patetiska försök ditt dampbarn.
Jag skrattar och pissar på dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 20:46
Nää...nu har tråden spårat ur!!!

2006-08-14 20:55
FleshnBone: Tänk efter riktigt noga. Det är alltid den personen som är så säker på att han/hon är övermannen som sitter i sitt eget piss och blod och inte fattar vad som hände i slutet. Så forsätt leva i din fantasivärld där du springer runt som en halfwit med kuken utanför byxorna. Jag fortsätter att skratta åt dig och din idioti.

2006-08-15 01:04
Hahaha fuck, jag trodde det skulle komma ett fuckyou eller nått annat vanligt whoa aktigt men det här e ju underbart!
GODBLESS!

2006-08-15 02:00
Kan ju säga att porrfilm påvärkar som fan på folk som inte har sex förs än i senare ålder, dom blir allt mer och mer kåtare för varje dag och måste bli av med det dvs runka.. och man runkar till porrfilm och att runka 2 gånger om dan till Vanlig porr funkar inte, vilket resulterar i att man går grövre till lesbiskt>anal>bdsm>fetish>as slick/fakerape etc etc..

Självklart så gäller inte detta alla killar/tjejer men en hel del kan jag lova, och det är pga att porr är så jävla lätt åtkomligt i dessa dar.

aja så är det
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-08-15 02:06

min första porrfilm såg ja när jag var 7 och jag lovar att man fetisch härstammar från den! hemskt att jag såg den vid så låg ålder men ack så schöööönt när man blev äldre =)
Femme fatale

2006-08-15 02:12
PUGe men vafan då kanske det handlar om att du personligen inte gillar hårdhänt sex?

för annars är det ju helt galet om du tror vi brudar går sönder om du tar i lite.. vi är inga porslinsdockor som går sönder vid minsta beröring, nej du är ingen "misshandlare" för att din tjej vil ha hårdare tag i sängen. man blir ju ledsen när man läser sånt om det gäller att du inte gör det för att människan är "tjej". känns som om det är en sjukdom att vara kvinna. nej hon är kvinna! om din tjej har sagt att ho ngilalr hårdare tag, prova! du kanske själv upptäcker att du tycker om det, gör du inte det, så får ju din tjej respektera det förstås.

hardcore is the shiet =)
Femme fatale

2006-08-15 02:35

69an började man väl med redan innan man blev "av med oskulden".. fast det är sant fan, den är grymt freaky! har inte sett på den med sån "snusk-faktor" som jag nog egentligen tycker den har..tack för påminnelsen
Femme fatale

2006-08-15 03:44
Niobe va hände med dej o mej jag trodde vi skulle hooka
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!

2006-09-26 13:11
Aldrig skrattat så mycket åt en tråd!

Ja, jag sökte på 'sex'.

Fred.

2006-09-26 13:23
Bästa tråden, bigup!

2006-09-26 13:57
PuGe P17

Nån dag kanske nån brud ber dig göra det.. va gör dudå?

2006-09-26 16:59

Jag är skadad foh life av porrfilm. Blir aldrig nöjd utan vill bara gå längre och längre. Minns dom gammala goda dagarna när det va underhållande att titta på tjejerna i slitz, Ha, nu krävs 20 minuter av cumfart cocktails för att jag ska bli nöjd.

Någon som vet hur jag ska göra för att uppskatta bröst igen?

Wordlife no doubt baby

2006-09-26 17:06
denna tråd förgyllde min dag

2006-09-26 17:09
Istället för att pulla dig stoppar han upp 3 fingrar i röven som att det vore världens normalaste grej. De riktigt freaky killarna försöker sedan trycka in de fingrarna i munnen på dig

lite skit rensar magen har jag hört^^
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..

2006-09-26 19:39
men hur många män kan allt om kvinnans anatomi?

2006-09-26 21:05
Tack simpert: )
Wordlife no doubt baby
Producent

2006-09-26 21:40
Vad hände med kärleken?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-09-26 22:55
Fuck love all i got for hoes is hard dick an bubblegumm!
Wordlife no doubt baby

2006-09-27 00:12
tompen: hahahahahaha skön comeback på slutet :)

2006-09-27 11:34
äckligaste jag vart med om är när snubben ville sätta på sig mina trosor. jag blev jävligt ställd och bara eh.ok(vad fan säger man egentligen?) och tog fram ett par jävligt obekväma som jag hatade. (rosa glittriga string f.ö)och den jäveln satte på sig dom! jag höll på att tuppa av. han var pervers över huvudtaget och jag blev typ spyfärdig och äcklad bara av att sex kom på tapeten sen. blörk.

2006-09-27 11:39
Sän F22haha först trodde jag att du mena att han ville sätta på sig med trosorna på?! men ja det lät ju lite freaky, vad gjorde du med trosorna sen?
socissi.wordpress.com

2006-09-27 11:46

du trodde vad? nu blir jag förvirrad?

jag slängde dom i tvättpåsen. men sen kom dom ju fram igen när de vart tvättade oh jag bara "usch". så jag tryckte ned dom i en mörk låda. sen gick det några månader och så var hans polare på besök. han tvingade mig att ge dom till honom. jag ville slänga dom men han bara garva och stoppa dom i fickan. och eftersom jag avskyr människan så ja. att bidra till mobbing ger ingen större ångest

2006-09-27 11:49
Sän F22skrev lite fel...jag trodde han ville sätta på dig när du hade trosorna på dej...lixom genom..usch näe nu vill jag inte tänka på det här nåt mer!
socissi.wordpress.com

2006-09-27 11:52

Sän F22
Vadå, vad var det för en snubbe egentligen? Det låter typ som en helpervers 50 åring eller nått sånt.. får jag bilden utav iaf :P

My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2006-09-27 12:30

finns de några mer typ donkeypunch / piraten.. såna grejer som nån sitter på info om, mkt roligt o läsa om..

sen e freaky sex inte bara = analsex vilket de flesta verkar ha trott, löjligt att se tjejer uttrycka sig fördomsfullt om det om ni inte har testat de, ett antal ggr.. skrev antal ggr för att som jag har fått berättat för mig, så är det en annorlunda sorts njutning mer smärtfylld, men på ett bra sätt.. oftast, om man inte gör de fel ex: stoppar in hela på en gång, klart som fan att inte tjejen njuter då, om on inte e riiiktigt rugged..

Men freaky sex är väl oftast när man o kvinna ej gillar att vara jämnlika i sängen lixom?, lr det e min uppfattning av det hela i de flesta fallen iaf..

mitt råd till er, testa de mesta.. så oavsett om du diggar lr inte så har du iaf lärt dig nåt nytt.

2006-09-27 12:32
Sen e väl den "nya" sortens internetporr oxå en stor faktor till de ändringar i sängen som finns, förnedringssex osv osv.. kollar man för mycket på de, så imiterar man lite (kanske)

2006-09-27 12:34
Dumt att inte testa, man kanske rent av tycker om det.  

2006-09-27 13:28
palla analt...  Stoppa porren, stoppa snorren i nåt annat...
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"

2006-09-27 13:54

*Lägger till favoriter*

2006-09-27 13:58
jag tycker analsex är nice.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-09-27 14:02
Det borde prövas innan man gnäller ner det.

2006-09-27 14:07
Fy-Vad-Läbbigt. nope. en pervers och störd kille på 23. du får passa dig ute på stan ;)

cilia. näe. inte jag. HAN ville ha dom på sig. heeeelt sjukt.

Empire. njäe. Om du inte gillar kött så skulle jag inte säga att du borde prova bara för att iaf. vill man inte så vill man inte. oavsett om det är av fysiska eller psykiska skäl.

2006-09-27 14:10
Sän F22
Jooo klart man ska, men hur vet man om man inte gillar kött om man inte provat?

2006-09-27 14:11
principen bakom?

2006-09-27 15:33
Amar: 69an innan du blev av med oskulden? Låter som någon har brottom :D

Tycker fan sexet blir freakigare ju äldre personer du har sex med, folk i min ålder kör klassiska porrfilmsgrejjerna, folk över 30 är heeelt annorlunda :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-09-27 15:54
killar....den här ska ni prova....

ni tar tjejen bakifrån...håller henne håååårt i håret...
lutar er över o viskar i hennes öra:
" jag har aids"

och sen räknar ni sekundrarna hur länge ni kan hålla henne kvar =)
vi är överallt!

2006-09-27 15:55
haha priceless!

2006-09-27 15:59
Den kallas rodeo =)
Wordlife no doubt baby

2006-09-27 16:01
eller musta en tjej...lite nasty men iaf =)

spotta henne i stjärten....sen arbetar du upp en brun sörja me fungret..sen surplar du upp d...=)

arrrrrrrrrrrrrrrrrrite
vi är överallt!

2006-09-27 16:02

Hahaha jisses

Wordlife no doubt baby

2006-09-27 16:04
hahahahhaha nova du är ju galen hahahaha

2006-09-27 16:04
haha...du ska bara veeeeeeeeeeta
vi är överallt!

2006-09-27 16:16
Soy-Soy P21
så där kan man ju inte bara säga till nån bara så där...
testa även om du inte vill? det är det för råd!
man testar för att man vill pukt slut alla måste va med på det!
men jag är helt med på att OM man inte har testa så kan men egentligen inte yttra sig. Alla är ju olika, tycker om olika saker...
man är till å med olika gång från gång, man är ju int sämre än att man kan ändra sig. Sen testar man ju tillsammans å inte bara ahah ju ska jag testa nåt här. 

näe! mer ekoliogiskt eller kravmärkt sex till alla!
socissi.wordpress.com

2006-09-27 16:21
jag gillar när tjejjen pillat uti min anal när hon suger av mig :(

2006-09-27 16:25
Den nova sa, där går nog fan min gräns faktiskt...det där e för mkt  

2006-09-27 16:26
osså kan jag ju säga att tjejjerna jag har haft analsex med gillar det, för jag ahr så liten snopp, så är ni sugen på analdebut!

call me!

2006-09-27 16:43

Men orka med alla keffa snubbar som ska visa sig ståndaktiga och lagom wild&crazy för att inte råka bli tagen för en vanlig svennebanan. Skoja om "heltokiga" hittepåsaker i sänghalmen som det är uppenbart att de aldrig skulle våga göra, och dessutom blir så allmänt klibbigt förnedrande eftersom offret i fantasin aldrig är med på det.

Var freaky på riktigt istället och hitta en kvinna som vill göra allt det där som ni knappt vågar fantisera om. Förslagsvis något som kan smiska lite vett i er. Har ni tur får ni humorn på köpet.

2006-09-27 16:45
men dom måste man betala
vi är överallt!