Anal sex ska göra ont annars är det ingen mening med det.
Killar som vill ha analsex = smygbögar.
Sariiiiiiiish
Varför nöja sig med analen? Självklart börjar vi med den vanliga, tråkiga, slidan. Sen kanske vi förflyttar oss till munnen. Kan vara the other way around också iofs. I vilket fall, därefter tar vi röven, det tredje mest tydliga hålet på den kvinnliga kroppen. Gud vilka penetreringsmöjligheter, fo me and mah little dawg. Men förr eller senare tröttnar man ju på röven. Har bitchen tillräckligt stora pattar kan man ju lägga landgången där och provköra. Men shit man det funkar inte längre för mig. VAFAN! Var ska jag nu göra av all min manlighet? Går det att köra i naveln? Nä fan, det funka shi mannen. Men Olle Ollon börjar bli mad frustrerad nu, shit vi testar armhålan....Det var ju fett najs! Riktigt nice när svetten kom, min totempåle gled fint dära. Kanske borde prova knävecken också? Öronen? Sex har blivit en industri, exploaterat och tillintetgjort. Porr är sjukt. Vafan är sex nuförtiden egentligen? Är man en jävla tönt för att man förknippar det med kärlek? Är vi så djuriska? Gör man det bara för sig själv? Jag har knullat med så många, jag har gjort det och det med den och den. Vafan kuken måste ju också få leva! Jag tycker iaf att dagens samhälle fokuserar alldeles för mycket på sex och framför allt på fel sätt. Folk får fel uppfattning helt enkelt. Visst fan är det trevligt att knulla, men folk har ju hybris förfan. Att tänja på gränser när det gäller sex kan ju vara soft men shit vad det går till överdrift? Fett drygt med folk som bara tänker på var dom ska sätta sin sats och doppa sin kuk. Vilken brud på klubben som är fuckable och vilka som är såna som diggar analsex och andra freaky grejer. Deep down tycker iaf jag att sex är bäst när äkta känslor är med i leken. Då måste man inte in i röven och pilla eller låstas att spunket är slime. Men vad vet jag, jag är fortfarande ung och naiv, dum och paranoid?
hahaha riktigt rolig tråd , många skratt :D
Niobe F0: Ja, jag vettefan hur man ska sammanfatta allt. Men du har nog rätt i att porr har en stor del i att killar ägnar sig åt märkliga saker i sängen. Sedan kan man diskutera vad porren är ett resultat av? Kapitalismen? Porr är idag en produkt som måste förnyas och uppdateras för att kunna sälja, och då blir tyvärr utvecklingen: Grövre och mer extrem sex. Eftersom att många killar ser på porr, då det inte är något ovanligt inslag i den moderna mannens liv, så är det inte konstigt att deras sex blir influerat av den porr de ser på. Det tillsammans med att mannens grabbkultur, är att alla killar ska vara erfarna, man ska ha testat allt för att kunna delta i diskussionen. Tro mig, jag har deltagit i många diskussioner! Så anledningen till att ni tjejer får 3 fingrar uppkörda i röven kan till stor del ha att göra med den osäkra killens meritlista i sängen. Men nu kan man faktist inte beskylla killar för allt som händer i sängen, utan även många tjejer trissar upp nivån i sängen ska ni veta! Tjejer som blir sura, eller tar illa upp om man inte sprutar dem i munnen/ansiktet. Det trodde jag fan inte att jag skulle få uppleva, så var tvungen att fråga om hon var säker på att hon ville det? I samma veva berättar en snubbe i min klass att han stött på en tjej han känner lite grand, när de kommer hem vill hon att han ska slå henne allt vad han har! Samma sak där, han blir lite chockad och frågar... Så börjar han slå lite, och hon skriker bara att han ska slå hårdare! Jag skulle kunna rabbla upp ett helt gäng med liknande historier, men poängen är att även de signaler som en del tjejer skickar ut når de grabbiga diskussionerna i fikaboden på bygget liksom... "ÖÖööh, jag var med om en tjej som ville att jag skulle slå henne, och spruta henne i ansiktet!" Så jag kan säga det att man faktist kan bli rätt förvirrad som kille i sängen. Personligen tänder jag inte på våld, eller att vara nedvärderande mot tjejer. Personligen är jag för känslosex, finns inget bättre, och som någon sa tidigare så behöver man fan inget kinky eller snoosk runtomkring om det finns känslor... Sedan kan man diskutera i all evighet vad man kan göra tillsammans med någon man älskar och kan lita på... Men jag trodde vi snackade om first encounters här? Jag är inte så desperat av mig, så jag låter gärna tjejen sätta ribban i början, och i dagens våldtäktssverige låter jag gärna tjejen ta första steget... ...och fram tills nästa gång det händer får jag sitta här och röka hasch och kolla på Rocco ravishes ibiza...:S Puss flickor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
color P19 Om vi ogifta människor inte får använda oss av sexställningar, hur ska vi då göra när vi har sex?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bräh hahahaha
Take it slow, grive it time to flow.. from a seed to a flower you´ll grow.
Jag tycker det är helt okej att ha bajssex första gången man ska utbyta kroppsvätskor. Skulle vara enormt upphetsande om käringen i fråga klämmer ut en fet jävla bajskorv rakt över mitt bröst som vi båda kan lukta på. Plus i kanten är även om hon har på sig ett par rejäla indianmockasiner. Eller inte.
Yeah!
hahaha Deet fetaste är ju när lyckas få sånt vakuumsug i röven när man kör, då släpper ju ringmuskelns spänningar och ändtarmsinnehållet bara flödar ut. Sjukt soft! En ställning jag brukar kalla: Forsränning/rafting.
hahahaha, underbart namn!
De verkar bara som det finns nunnor och munkar här och folk som håller sig till missionären. Förutom vi som har lite hår på bröstet och håller oss till musta och fet jävla FETISH blöj sex
Porrfilmsskadad? vart ska man annars lära sig alla roliga ställningar och sex lekar...
zink666: Det är ju mysigare med en discofitta med tillhörande anal, svettigt och halt redan innan man börjar. Mums. Eh
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
haha footjob :).. inget jag är sugen på..
shupp shupp! pilliwillie!
Börjar bli mer och mer tjejer som vill ha den i skitan. Visst kan man ställa upp på det och ibland till och med vara sugen på det med det är ett snäpp äckligt att stoppa min finaste ägodeldär, lukten av, inte bajs, men svettig röv är inte direkt upphetsande..
Haha.......svettig röv...roligt :O
Releze, du ser ut som ett Arsedestroyer-omslag, så jag förstår att du vill spela Olle Waller i frågan analsex! =P
Första gången jag skulle pulla en tjej så råka jag stoppa FINGRARNA i fel hål :D Hur fan lyckas man ????
Hazn, Du är gud.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Kan va så... Fast jag försökte inte trycka in fingrarna i käften på henne... fick gå o sniffa på det hela dan XD
hehe hört talas om tvål och vatten?
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Nej, jag är arab. Det enda som existerar för oss är Axe, och min burk hade tagit slut...
Aboo om du är arab borde det inte ta lång tid för dig att sno en ny på ica svenne
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Hazn_ Nej, jag är arab. Det enda som existerar för oss är Axe Haha!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Narcissus: Walla, du har rätt jao. Men de va kriiiiiiis bryshan, ja svär!
Hazn_ Ey brush RESPECT walla ja svär en riktig arab springer inte å grinar över lite skit under naglarna bre!
bra fueldog.. uppa en 15 månader gammal tråd med "bra gaia.. uppa en 15 månader gammal tråd med "kul tråd".. :P " :P
haha klart... Är en grodas arsle vattentät?
Den här tråden förtjänar att vara uppad!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
haha. eller så söker man?
Träffar man inte alltid fel killar/tjejer? Livets ironi! Eller kan man lära sig se vilka som är fel så man inte slösar tid på någon trist rackare?
smaken är som baken
-ò_ó-
Det var sexet jag menade ofc. Folk går inte runt med skyltar på magen om hur de är i sängen, alltså måste man testköra en hel rad med trista killar för att hitta rätt. Hur många missionärsmongon går det på en freaky babe? 1 miljon? :P
fueldog har du referenser? :P barling "Fina flickor kommer till himlen, vi andra kan komma hur långt som helst." WORD!
Måste tillägga att jag inte är så "omogen" när det kommer till a-sex, har inte haft det men det är ta mig fan på gång. Min rumpa ber tydligen om det. Sen måste jag ta upp Stryp Sex. Min tjejkompis hade sex med nåt gammalt Magaluf ragg som mitt i började skrika "Styp mig, stryp mig" hon fick panik och smällde till honom och schasade ut han med stånd och allt. Sååååå... stryp sex anyone?
Smällpåkäften-sex är väl inte helt fel det heller? Shock Therapy!
För de flesta är väl "freaky sex" allting som faller utanför "vanilla sex".
RÖVKNULL FTW!
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
fueldog Lägg ut ditt CV här, det kan ju vara spännande XD men deleta vanillasex ur det först :P
haha,damn och KLART var det Niobe som startade forumet.. (Potter..)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Niobe Och hur ber din rumpa om det? WHAT WHAT
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
fueldog jag frågade först, du börjar! lack är väl ändå rätt 80tal..
Producent
2007-07-26 05:47
måste ni hålla på att kåta er!! det är bara tjockisar som kåtar på internet.. i övrigt gillar jag örfilar och DT och allt som fallar inom kategorin SNUSKIG :O~~ jag har även en hemlig och YTTERST oskyldig fetish (den skulle nog falla under kategorin vanilla). men den delar ja ba med min pojkvän! jag är proud rövoskuld, och jag vägrar strypsex, bajs och kiss och allt sådant äckel. min rövoskuld kommer ryka till den jag gifter mig med. jag hoppas ingen jag känner läser detta nu. ihihihi
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
ah, strypsex, jag börjar strypa den jag har sex med utan att inse själv att jag gör det lite då och då. en lite udda egenskap som inte är så uppskttad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
kan ju inte vara alltför svårt att skapa små diskreta klädkoder för de tillfällen det ska ut och raggas på krogen för att veta vad ens för kvällen tillfälliga partner är med på. lite toapapper fastsatt i sulan, jadu, då är bajssex på tapeten. en liten pin med enkelriktat-märket, då ska du inte försöka dig på att råka hamna fel. en t-shirt med per gessle-tryck, då ska du nog hitta nån annan. slipsar innebär en läggning för strypsex (och om det inte sprids sågör det ändå inte så jävla mycket om det blir lite olyckor för folk med slips förtjänar väl ändå långvarig syrebrist i hjärnan). skor med kardborrband kan bli riktigt vilt. men, viktigast av allt tjejer; har killen du spanat på stora baggybyxor, rakad skalle och en vid t-shirt (ibland kombinerat med keps) så har han garanterat en ytte-pytte-snorre
http://www.kommandot.se/wp/
bperb P25 "du spanat på stora baggybyxor, rakad skalle och en vid t-shirt (ibland kombinerat med keps) så har han garanterat en ytte-pytte-snorre" din presentationsbid gör det där jättejätteroligt ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ja, jag troddde liten snopp var bra...
fast å andra sidan, när det ska till att knullas så åker ju både keps och byxor av så då kan snoppen växa till sig lite