I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-03-01 12:14

Freaky Sex

Alltså förr i tiden hade man ju vanlig sex. Dvs missionären regerade. Sedan testade man nya ställnignar och kände sig jävligt äventyrlig.
När jag först började ha sex var det 3 ställningar som användes flitigt.

1. Missionären

2. Doggy style

3. Ponyback ride

Jag har märkt att killar har blivit mer och mer freaky i sängen. Dels av egen erfarenhet och av vänner.
Första ställning är inte längre Missionären utan Skevskeden*.
Istället för att pulla dig stoppar han upp 3 fingrar i röven som att det vore världens normalaste grej. De riktigt freaky killarna försöker sedan trycka in de fingrarna i munnen på dig (hände min kompis, hon är skadad for life).
Andra försöker till och med ha analsex första gången :O!

Självklart menar jag inte One-night-stands. Går du hem med någon främling efter ett antal öl och klubbande får du skylla dig själv om han försöker peta dig i ögat med sin snopp. Jag menar den här killen som du har träffat i några månader, du är lite förälskad och känner dig redo att ta det vidare och han blir som utbytt. Istället för Johan med de fina gröna ögonen och heta kroppen är det Stavros, den sexgalne greken från porrfilmen som skrämde skiten ur dig.

Killar : Är det för att ni har väntat så länge på sex att ni blir helt galna när ni får doppa??

Eller så har ni verkligen blivit så skadade av porrfilmer, vad vill ni ha sen, strippershoes i sängen???

Så, vad är det här med att peta en tjej i röven, har ni verkligen träffat på nån som diggar det och vet ni verkligen HUR man ska gå tillväga? För det är ju inte bara att peta på.

Jag tror att det var Jamie Foxx ( i'll cock it for ya) som skämtade om att svarta kvinnor inte tycker om "that freaky shit". Det är ju från tjej till tjej, vissa gillar det, andra avskyr det.

Tjejer:
Om ni tjejer vill så kan ni väl berätta om ni diggar analsex och hur det kom sig att ni hade det överhuvudtaget. Var det på er egen initiativ eller gav ni med er för killen som bad och bönad e??

........................................ ........................................ ......................
Det kanske är för tidigt för snuskprat men jag har varit uppe sen 5 och skiter fullständigt i det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-01 12:16
Istället för att pulla dig stoppar han upp 3 fingrar i röven som att det vore världens normalaste grej. De riktigt freaky killarna försöker sedan trycka in de fingrarna i munnen på dig (hände min kompis, hon är skadad for life).

Haha, han lärt varit svårt porrfilmsskadad...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-03-01 12:17
haha, fyfan va bra... hmm undra om jag e så??? hehe
Jag fiser THC !

2006-03-01 12:19
Virre : ja, vad är det för killar jag knullar med, vad är det för killar mina kompisar knullar med, vad är det för killar vi träffar, vad i helvete är det normala killarna????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-01 12:23
Niobe you said it.
haha har fan gått och tänkt på det där i ett antal månader nu. haha klockrent skrivet!

nasty

freaky är ju grymt... jag förstår inte ditt avsky mot det? allt utvecklas ju så också sexet.
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där

Jag brukar ställa mig samma fråga som Virre, alltså inte "Vad är det för killar jag knullar med egentligen", det tänker jag väldigt sällan på ändå...

Det är sant som du säger, det där med att killarna är bara in it for the fun för att sedan somna in assnabbt. Men pojkar... gå emot mängden! Make sweet love with your woman!

Tre freaky favoriter
1.Italienaren - Man doggystylar tjejen och säger "Ahhh! Jag kommer!", spottar henne på ryggen, sen när hon vänder sig om för att kela skjuter man laddningen rätt i ögat på henne.
2. Belching - när man suger upp sperman ur röven.
3. Spacedocking - Lägga en korv på tjejens kön.

Jag är med Virre på denna. Den här tråden säger mer om dig och vilka typer du och dina polare dejtar. Varken jag eller någon av mina kompisar, varken killar eller tjejer håller på med sånt.

Sen finns det givetvis de konservativa och de liberala med jag tror inte den allmäna uppfattningen är att killar är "ass to mouth" freaks. Även om de förekommer.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2006-03-01 12:24
men asså, det beror väl också på intrycket tjejen ger, man stoppar kanske inte upp 3 fingrar i röven på nån jävla band geek, men på nån som verkar mer "galen" får man kanske det intrycket att det är okej, om ni fattar...
Jag fiser THC !

2006-03-01 12:25
och emil säger det något om dig och vännerna du väljer eller säger det att hon har fel?
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där

2006-03-01 12:28
aliensnopp: Jag menar att det finns folk åt båda hållen, men att det generellt sätt inte är asstomouth som gäller. Hon pratar ju om mycket extrema typer. Som en tjej som jag träffade en gång. Hon vill bli strypt och få stryk, alltså inte låtsas, utan riktigt "leave a mark on my face" stryk.

2006-03-01 12:28
Aggro: Är dina "favoriter" Sweet Love? Haha!

2006-03-01 12:29
Hehe... kommer ni ihåg den här:

Vad fan vill vi egentligen?

Jag tror som Virre att det är nåt whack med urvalsprocessen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-03-01 12:34
Saxor: Jag har bara testat dom tre på mig själv. ;)

2006-03-01 12:38
Min fördom (som jag grundar på egna erfarenheter samt högst ovetenskapliga undersökningar) är att de flesta tjejer gillar analsex i större utsträckning än vad vi killar gör. Men det är bara ett fåtal av tjejerna som verkligen tar initiativ till det och kan stå för det. Det är på grund av denna brist på kommunikation som det skapas trådar som den här, där killar utmålas som tvångsmässigt analfetischistiska buttpluggers.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2006-03-01 12:38
Aggro 1: Italienaren - Man doggystylar tjejen och säger "Ahhh! Jag kommer!", spottar henne på ryggen, sen när hon vänder sig om för att kela skjuter man laddningen rätt i ögat på henne.

hahahahahahahahaha

Som vanligt måste man förklara en massa för en del whoaiter.
Hade ALLA killar jag haft sex med varit sånna freaks hade jag blivit lesbisk eller celebat.
Hade man varit lika galen som han kan man ju inte kasta sten i glashus. Hade min polare bett om att få bajsdränkta fingrar i munnen hade jag bara garvat åt henne och haft det som hot när jag ville ha saker istället för att lida med henne. Vi lider och ställer dessa frågor just för att det är som en storm från klarblå himmel som driver förbi och lämnar dig blöt och mållös med frågan "what the fuck just happend man"

2006-03-01 12:40
Salvadåren : du sa det mannen, det är kommunikation. Istället för att fråga tjejen "du, vad tycker du om analsex..." så tänker de att de chansar och kollar om hon gillar det, 50/50 liksom

2006-03-01 12:41
Niobe: Okej, då får väl varje individ tala för sig själv. Och talar jag för mig själv så är jag inte som du beskriver och är rädd för. Så, dinner, my place?

2006-03-01 12:42
Refused: Jag är sjuk i huvet på whoa, alla vet det :P

2006-03-01 12:48
Jag tycker snarare det verkar som man diggar analen mer an vad kvinnor gor. I alla fall vad jag har hort och sant.
Men det ar sakert jamt dar ocksa. Sa lange man fragar innan om det ar okej ar det ju inget problem (om man gillar det) problemet ar val snarare om man bara stoppar upp fingrarna helt appropa inget..
Ja, alla ar vi olika :)
What we do in life echos in eternity.

2006-03-01 12:49
Emil: Vad ska du laga?

2006-03-01 12:51
Niobe: Anything you like, I'm a chef damn it! :)

2006-03-01 12:53
jacques : Nej, jag hade kalas och mitt rum användes som "röka spliffar tills vi dör" rummet och när jag kommer ut från toaletten sitter det 13 killar i min säng och ler påverkat och sen gick sängen sönder.

2006-03-01 12:56
jacques : Kul att du kom ihåg by the way, tråkigt att du ändrade det i din kåta hjärna till något helt annat.
Det är det här jag menar gott folk. Snuskiga fan :P

2006-03-01 12:57

min kompis fick ett bett i knät av en snubbe o fick åka till akuten .
vaaarför gör ni såå killar ?
mjao!

2006-03-01 13:00
jag för min del tycker att det är helt tvärt om, nuförtiden ska man spanka bruden o knulla runt i alla möjliga sjuka ställningar o får dom stördaste ljuden ackompanjerade till.. så de där är nog snarare en social grej, samhället utvecklas åt fel håll genmanipulerade av såväl porrindustrin som annan media
Var sak har sin vals

2006-03-01 13:03
Jag är rätt pryd och så, så har kanske inte så jättestor erfarenhet av freaky shit men personligen tycker jag att det är tjejer som är mer freaky än killar och jag tror mina väner håller med, sedan kanske inte tjejer gillar analsex men kriteriet för "freky" måste ju inehålla mer än ett rövhål.
Rock out with your cock out!

2006-03-01 13:05
Niobe

haha vilken skön tråd! du skriver på ett skönt sätt så man blir glad när man läser, haha o inte bara för att ämnet e nasty.

iaf. jag tror att dina/era grabbar helt enkelt är porrfilmsskadade. porrfilmerna these days är inte vanliga jenna jameson missionärsfilmer längre, det blir bara sjukare, och sjukare. Det där med fingrarna i munnen t.ex är ju direkt hämtat från en porrfilm, händer nästan i varje nuförtiden. fast ofta är det kuken som varit i röven o sen in i munnen, yepp nasty kanske.

men men vårt samhälle går ju framåt. jag kommer ihåg när jag va "ung" hehehe... typ 14 då blev man helt överlycklig om man fick hångla me en tjej, och om man fick ta henne på rumpan hade man gått långt. idag är det inte ovanligt att 14 åringar har analsex, you see.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-01 13:09
__Virre__
jag läser sexspalten på aftonbladet ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-01 13:13
Helt rätt Topaz.
Verkar som mest-kinky-shit-i-sängen-innan-man-dör-v inner-mentaliteten blivit en samhällsnorm. Fan för dig du tråkmåns som bara vill ha lite avslappnad mjuksex i dessa dagar! Om inte alla håligheter penetreras samtidigt, gärna med steglöst vibrerande hårdgummi-monster i bisarra och sjukt obekväma ställningar så är det inte sex, nej fan, då kallas det brist på passion.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2006-03-01 13:15
__Virre__

den sanningen känner väl alla killar runt 20 till? ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-03-01 13:15
man blir inte celibat, det är bara de i fucking åmål som blev det...
celibat är ett livsval som innebär no more könsumgänge.

...bara anmärker lite ;)
konstruktiv feedback.

2006-03-01 13:23
jag har aldrig sett en snygg tjej skita
jag känner ingen som sett en snygg tjej skita
och jag känner inte en, som känner en, som har sett en snygg tjej skita

hur faan ska jag då veta att snygga tjejer skiter?

2006-03-01 13:23
har du aldrig råkat klia dig i rumpan som liten och råkade stoppa fingrarna i munnen!

2006-03-01 13:24
vandal_unge

Never för dej kanske... men det är klart att det är vissa som vill det, kanske bara för att behaga sin kille men de vill de ändå.

2006-03-01 13:25
grabbar jag har sett en snygg tjej skita, trodde inte det heller tills jag såg det.

2006-03-01 13:27
vandal_unge

om en kille vill rövknulla mig så tror man helt klart att snubben gay...och kan inte stå för de

då måste nog jävligt många procent av grabbarna va gay.

2006-03-01 13:29
tjejer kan vara rätt så freaky dom med..

vart nära på bita loss en bruds bröstvårtor men hon diggade å sa hårdare hårdare. haha blev lite rädd där fan vill inte bita loss en nipple
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-03-01 13:30
Hellre tre fingrar i rumpan än en grov kuk helt oanmält...men det är bara min åsikt.

är ponyback ride det man i folkmun kallar för rida?

sen finns det dom sexskadade brudarna som kör ett finger i röven på killen. har hänt några jag känner :S

mina skinkor e hårda som stål å försöker du komma i närheten med ett finger knippsar jag av dig ditt finger
- Gôr-many.

2006-03-01 13:33
Men vaddå är det inte killarnas G punkt som ligger i erektum? Då borde vi få stoppa upp fingrar i era rövhål istället. Jag vill helst slippa göra det och få det, men vad fan snart börjar man ju ge tillbaka med samma mynt.

2006-03-01 13:35
inte för jag är den som försöker mata tjejen med sitt eget bajs men det är ju sjukt tråkigt att bara köra de tre vanliga som nämns överst... ännu värre med de som inte ens kör doggy style för "det ser så äckligt ut"... något som uppenbarligen inte är helt ovanligt i skåne.

2006-03-01 13:38
låt bli prutt hålet fan e ni fassy eller :P
- Gôr-many.

2006-03-01 13:38
tassel : är inte det också ett litet problem. om det blir tråkigt att köra samma ställning 24-7 så måste man toppa det emd något annat. och sedan blir -det- tråkigt och man måste fixa en ny ställning.
vart slutar det då?

2006-03-01 13:41
La_Latina
När jag hänger och dinglar i en snara samtidigt som hon sprutar kiss på mig med vattengevär... men let's face it, jag kommer älska det när stunden kommer.

2006-03-01 13:42
tassel: haha. have fun then :)

2006-03-01 13:45
tassel; hahahaha galen ju.

Tekone : Jag kommer åka till GBG enbart för att peta dig i röven ;) muahahahaha

2006-03-01 13:46
Niobe F21

ahhaha kom nu på fredag så kan du få en brun fläck på ditt avknippsade finger ;)
- Gôr-many.

2006-03-01 13:51
Efter att ha last traden kan jag inte forsta hur man kan borja florta ^_^

tacka vet jag vanligt javla sex. Tjejerna har ofta vart med "freaky" an mig, men ag e en trakig javel.

2006-03-01 14:04
daviden

Personen som får feedback ska ju ha bett om det.. Sådär, nu fick du lite konstruktiv feedback.