hahah piraten e grym
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
^^ LOL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vanligt sex är nice, men kan bli tråkigt i längden, det är väl därav man testar andra lite mer "freaky" grejer i sängen. Om ni tjejer vill så kan ni väl berätta om ni diggar analsex och hur det kom sig att ni hade det överhuvudtaget. Var det på er egen initiativ eller gav ni med er för killen som bad och bönad e?? skulle en kille böna och be skulle jag bli jävligt okåt och absolut inte göra nått sånt. men personligen gillar jag faktiskt analsex och vet många andra som gör det. men det är absolut inget jag skulle göra bara för att en kille ville det. fö. är det ganska behändigt om man har röda veckan.
jag vet tjejer som diggar sex på deras röda dagar.. men känner även tjejer som gillar rövsex, men dom tar jag inte i hand eller pussar kind med, samma gäller killar som diggar bajs sex
Jag håller med trådskaparen förresten. Jag brukar själv kalla mig konservativ eftersom jag inte är så intresserad av freaky shit. Men det är numera standard att gilla sånt här (om man jämför med mina polare). Sen vilka som gör det och drömmer om det är en annan sak. En fördel är ju att man snackar innan, men överraskningsmomentet med ett finger i röven på bruden verkar vara hela tjusningen. I don't know. Har läst att straffknulla någon som egentligen inte vill brukar vara den vanligaste sexfantasin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror nog att det MEST handlar om personlig utveckling helt enkelt, dvs - "förr i tiden" = när man var yngre o inte kände till så mkt annat än det vanliga. oavsett om man sett sjuka grejer i porrfilmer eller inte kommer man göra grövre och grövre grejer, men porren och bredband bidrar ju med sitt, så klart, frågan är hur mkt. under antiken hade man ju gangbangs och djursex och alla möjliga fetisher.. ett par fingrar i röven var nog inte ovanligt på den tiden heller.
Under antiken hade mannen sex med mannen och med fruarna nar dom ville producera ungar.. Liiite skillnad :)
What we do in life echos in eternity.
Analsex går fetbort. Aldrig haft, tänker aldrig ha. Det är ju ett bajshål för i helvete!
okej, jag har aldrig haft analsex, men liksom oftast kan tjejjerna ta den i munnen men inte i röven? dom säger att det är ju bajshålet, där skiter man ju, borde det inte vara äckligare i munnen där du har kuken rakt i ansiktet och känner smaken (om nu killen inte har duschat och stinker dvs) munnen använder man väll för att prata och äta?
Principer är bra att ha... i det vardagliga livet, inte i sängen - där är de bara i vägen.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
under antiken hade man ju gangbangs och djursex och alla möjliga fetisher.. ett par fingrar i röven var nog inte ovanligt på den tiden heller. Medelhavet med italienare i spetsen har genom alla tider varit riktiga pervs. Ironiskt skrivet men jag börjar undra varför alla jävla sjuk porr kommer därifrån.
breaky_grl F19 man hade allt möjligt för sig.. :)
Vad e d för värld vi lever i om ett finger i gumpen anses freaky?
En normal värld.
Så det är fräschare att slicka i sig sekret än att röra avföring?
joa word up =)
måste anus räknas med för att det ska va freaky? skulle inte tro det. stimulans kan räcka gott..penetration är inte nödvändig där. men ni får ju inse att det är en erogen zon för fan.
Man kan ju vara freaky utan att behöva lalla vid dajmkrysset. Är personligen inte så intresserad av att smälla på en brud i röven. Sen undrar man ju vad det är för snubbar som stoppar in fingrarna där utan att fråga om lov först? Är inlevelsen på topp och språket flödar så blire nasty.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
freddeC P18 hmm vad e det som e äckligt med det, vi går juh ner på tjejerna.. tekone aka pusslicker :P
puss=katt pussy=kussimurra
ja dom killarna som stoppar fingrarna i anus det första dom gör o sen dessutom in i tjejens mun..dom är ju rätt skadade. man får ju känna av läget först..man märker ju om tjejen vill eller inte.
"Sex som båda vill ha är helt normalt så länge båda är med på det, fingrar i analen eller ej." jag håller fullständigt med joa
12.
Ofredande: 20 000kr Tandläkarräkning: 15 000kr Sjukgymnastik resten av livet efter att hennes bror får veta: 1 500 000kr Ansiktsuttrycket när man efter 2 timmars mjukhångel och gosigosi-sex helt oväntat trycker in 2 fingrar: PRICELESS!
Rehab is for quiters.
aggro - jag tror du tänker på feltching, belching har jag aldrig hört talas om. feltching är iaf när man knullar en tjej i rumpan, kommer i henne och sen suger upp sperman med ett sugrör efteråt. yay.
12.
som sagt, det finns väl inget som är rätt eller fel när det gäller sex så länga de involverade parterna är med på det...
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Fan freaky är ju nice, men man känner ju ganska snabbt av ifall tjejer är freaky! Freaky sex med någon som inte gillar det kan väl inte vara så kul... Finns ju många tjejer som trycker upp ett finger i rumpan utan förvarning också så det gäller väl inte bara killar, och det finns säkert lika många tjejer och killar som gillar eller ogillar det hela...
jag håller med SunTzu. människan är ju ett djur, och jag kan tänka mej att redan grott människorna t.ex gaggade för att visa sin dominans.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
haha shiiiiit fan det där låter som ett riktigt trauma. ja pojkarna verkar kollat på för mycket porrfilm och tror att allt där är skönt och så sexigt men verkligheten är annorlunda . dock så tror jag att jag är åt andra hållet och är lite för lite freaky haha . mellanting mellan dom och mig skulle nog bli det perfekta
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
freaka så mycket ni vill så länge jag inte behöver få ett finger i röven eller stoppa ett finger i er eller kuken.. eller piss sex, sen kan ni binda mig å smiska på..
tekone haha om man tar bort allt du har sagt återstår ju bara missionären ;P
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
känns som många underskattar missionären dock
12.
bara för man kör doggy betyder det inte att man skall göra som två han hundar. köra den i röven vettu, å sen finns det massor annat man kan köra, uppånervänd halv willie
Bara 3 fingrar? Är inte båda händerna vanligt?
å en fot i munnen, en hand in the puss, en i bajjan å foten i kärften
tekone haha har du kollat mycket på rocco lr? ghehe
Du behöver dig en kväll med
han till vänster för att kunna se det fina i att vara kinky.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Jo killar och tjejer asså.. Två ytterligheter. Inte för att jag är ett sånt pervo som killar beskrivs som här.. Blev så förvånad när en tjej INTE ville att jag skulle slicka fitta. "Du har sett för mycket porrfilm" sa hon. Eeeh, jag har faktiskt typ inte sett någon porr över huvud taget. Jag gjorde det för dig!! Söta tjej...
"Italienaren" är en dålig kopia på "Piraten" Piraten går till på följande sätt: Du trycker din käresta i bakifrån och tar sedan ut dolmen och spotter på hennes rygg så hon tror att du kommer. När din käresta vänder sig om så sprutar du i dennes öga och stampar på hennes fot och vips så har du en livslevande pirat med handen för ena ögat och hoppade på ett ben.
Klart hon ska fingrarna i sin mun efter.. annars är det inte värt
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Freaky is the shit! Shitcity!
ja eller så är allt sex äckligt och så skiter man i det helt och hållet.
Rehab is for quiters.
mantis hahaha va fan va det för tjej? annorlunda om du hade försökt slicka anus, då kanske du kollat för mycket på porr ;)
"mina skinkor e hårda som stål å försöker du komma i närheten med ett finger knippsar jag av dig ditt finger" hahaha :] f.ö har jag aldrig fattat hysterin med analsex, bara äckigt, lär inte testa förräns en brud bönar och ber ;)
"life's a garden, dig it."
hur svårt är det, gör han ngt freaky på dig så gör du ngt freaky tillbaks! Kör han upp tre fingrar i din röv, då ska du då fan ga han 3 fingrar!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
personligen har jag varit äcklad av analsex sedan jag såg porrfilm för typ första gången. Norsk analhardcore 4 life. Dvs switch från anal till mun osv. För att inte tala om första gången jag såg ett "rimjob" utföras på en kille (Asian Divas 2). Sedan dess har jag tyckt att porr är äckligt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
fantalight: upplys en okunnig, vad är ett rimjob?
Rehab is for quiters.