I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-03-02 10:49
hahahaha den här tråden,

it's the shit !
jag levde för kicken , precis som du

2006-03-02 10:53
Jag tror ändå att problemet är att många killar tror att tjejer gillar att få fingrar uppstoppade där bak, fråga först och va beredd på ett nej för det är fan inte många tjejer som gillar det.

Freaky sex behöver inte innebära att man behöver sjunka så lågt att tjejer blir skrämd och tror att killen är porrskadad. För det tror man.

2006-03-02 11:15
Freaky Sex för mig är rollspel..
jag tror inte jag skulle klara av att bli på satt av en kanin eller vad fan man nu gör...jag skulle skratta ihjäl mig!

okej, om man tänker på bajs när man har roten i röven så är det väl självklart att det inte är så najs....

å sen om man inte snackar med människan man ha sex med eller inte vågar säga ifrån så får man ju rycka upp sig. Sex ska ju vara skönt, (eller skönont)
socissi.wordpress.com

2006-03-02 12:10
Finns det något värre än rollspel?!
FÖR jävla skit överdrivet skumt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-02 12:18
Empire: Rollspel kan vara nice. Rätt rollspel med rätt brud är nice som fan :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-03-02 12:36
Haha.
En Aggro kändes ändå inte så jättefrestande att prova på.

2006-03-02 13:03
Smeden: Fan va man skriver dumma saker vid 3-tiden.
Hoppas ingen tog det där allvarligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-02 13:05
Jag tog det på blodigt allvar.

Allt jag skrivit i den här tråden är ganska dumt känns det som.

2006-03-02 13:14
jag träffa en tjej som ville ha fingrar i röven, bli dragen i håret, riven på ryggen, smiska skit hårt och stöta in så att det gör ont...jag trodde det skulle va grymt..det va rätt sexigt med smiskandet och dra i hennes hår (låter mer brutalt än va det va tror jag)..men fingrar i röven..nä fyfan va vidrit..sen så ville hon stoppa upp ringrar i mig med men fuck that det är inte sexigt nånstans...
faty fat faty

2006-03-02 13:27
Rollspel är freaky, men sånna här människor som pissar
på varandra då? Är knappast insatt i ämnet men det finns ju. Det är fett äckligt.

2006-03-02 13:28
panthea

hahahahaha det snyggaste inlägget
faty fat faty

2006-03-02 13:34
panthea

för att inte prata om dem som pooar varandra i ansiktet.

smeden

Allt jag skrivit i den här tråden är ganska dumt känns det som.
hehe, nää vafan e det jag skrivit då? :P
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-02 13:36
Hallå!? Ålar i röven någon?
Det är fan värre än både skit och piss tycker jag.

shunare

haha, du är ju fett allvarlig hela tiden.

2006-03-02 13:42
smeden

jo jag ser det nu, hehe. det måste ha varit SunTzu som hackade sej in på mitt konto, o berättade att han ville ha ett finger i anus hehe
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-02 13:46
Jo, antagligen är det så. Han vill väl förstöra för dig nu när du läckt om att han har mer än en användare.

2006-03-02 14:24
freaky sex för mig är att känna pressen efter att ha läst aftonbladets söndagsbilaga och insett att till och med farmor har offentligt sex på någon parkeringsplats, få panik och börja försöka tända på dvärgar med bajs runt munnen.
själv tänder jag på vanligt tråkigt heterosex, och är fullkomligt nöjd med det.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-03-02 14:30
Donkeypunch

check it out!

2006-03-02 14:33
Donkeypunch

När mannen under samlag bakifrån med en kvinna, analt, precis innan han ska komma slår kvinnan i bakhuvudet. Detta ger henne en rysning i hela kroppen vilket gör att hon spänner bl.a. ringmuskeln i rumpan. Detta i sin tur ger mannen en underbar orgasm som han sent skall glömma.

källa : susning.nu

2006-03-02 15:06
Jösses vilken tråd :D

Freakysex är gött men analsex... nej tack, not for me!
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-03-02 15:25
ayah p3 spänner bl.a. ringmuskeln i rumpan.

vadå? har du fler än en ringmuskel?

2006-03-02 17:29
Me like freaky sex.
Rövslick är min specialité.

2006-03-02 17:35
tokfan

Rövslick är min specialité.

ahh! hur vågar man? du bara tar för dej eller?

2006-03-02 17:40
Feltching, pegging, donkeypunch och liknande är bara kul att känna till vad det betyder och besivar bara människans idioti i att behöva att ett ord för allt och en genre att trycka in det i.

Jag själv gillar nog vad alla kallar "freaky sex", mycket analt kan vara schysst (analsex, rimjob och allt sånt yay). Men inte alltid. Dock är dra hårt i hår, smisk och liknande alltid soft.
12.

2006-03-02 17:52
haha skumt, men detta grunnade jag over for nagra veckor sen nar jag diskuterade sex, erfarenheter och tankar med vanner och vaninnor i Honduras.

Min slutsats: Sverige ar i allmanhet valdigt helylle och forsiktigt i knullslotten.

Har i Latinamerika ar det RATT. Har ar sangen eller baksatet den stora rosa orgasmbubblan for all freakyness som en frusterad sexgalen befolning gommer, i ett kristet samhalle som avrader dig fran sant beteende. Reggaeton ar "tja, vad heter du? far jag ta lite pa dig i takt till denna musik, sa vi lar kanna varann?"

och vanligt sex ar: fingrar och slick i roven. anvanda uppvarmda frukter som bananer, i alla hal. att testa de mest akrobatiska stallningarna. att vara lagom macho och hard mot tjejen.

ja, det ar en stor skillnad :)

2006-03-02 18:02
det rekommenderar jag starkt :)

2006-03-02 18:02
Latinamerikaner är väldigt skämtsamma av sig bara så ni vet. Jag tror Super-Nerd P19 blivit ägd i en diskussion.

2006-03-02 18:04
och vanligt sex ar: fingrar och slick i roven. anvanda uppvarmda frukter som bananer, i alla hal.

Siii oooo och min mamma heter Lars-Gunnel. Fyfan vad dom måste ha garvat åt dig.

2006-03-02 18:12
ayah
Det där med donkeypunch är ju fel... man ska slå dom på ryggraden.

/En som vet

2006-03-02 18:13
När jag först började ha sex var det 3 ställningar som användes flitigt.

1. Missionären

2. Doggy style

3. Ponyback ride

Klassiker.

2006-03-02 18:14
alla ni tjejer som raggar killar o alltid får såna freakys så finns jag :D
Kom bara till mig är helt vanlig i sängen kör bara doggy och missionären.
Men kan få flipp =/ då säger jag att du e ful efter att jag klätt av dig o sticker
o
|\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM
)) \

2006-03-02 18:15
caupolican
nu i modern tid har ju kidsen en lätt modifierad lista

1. Missionären

2. Doggy style, analt följt av donkeypunch

3. Ponyback ride

2006-03-02 18:17
Loungo
hehe they only play defence!

2006-03-02 18:17
venta spräck inte deras ringmuskel när dom har donkeypunch?????:O
o
|\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM
)) \

2006-03-02 18:20
Vad är felet på tre fingrar i prutten?

2006-03-02 18:28
caupolican P24

hehe, forlat men du verkar grovt korkat. Forlat! :) Sen ar det ju kul att DU vet exakt hur ALLA latinamerikaner tycker och tanker! Jag skrev det mest som en kul grej, latinamerika, eftersom det ar ett sexklimat som jag har markt rader har i nagra lander. Kul du tar allt sa bokstavligt talat, att jag refererade till diskussion var for att den fick mig att tanka pa detta amne for nagan vecka sen. Dessa tankar kanner man av i sjalva sexsnacket, sattet att leva och sattet som tjejor pratar med dig. Det kanske ar svart for dig att fatta, som antagligen inte bor dar jag bor. :)

och ja... jag kanske, bara KANSKE, talar av egna erfarenheter?

2006-03-02 18:30
Loungo
jag är med dig... inte riktigt 90% men det hänger nog mest på att jag inte är nån rocco i antal.

2006-03-02 18:30
nänä du vet väl att det är alla killar som är kassa i sängen, dom flesta tjejer gör ju så fruktansvärt mycker under sexakten så dom har ju faktist rättigheten att uttala sig....eller inte...

aja det e trevligt med kvinnor som gör saker och tar saker i egna händer. Tror oftast också att dåligt sex är ett tecken på dålig kommunikation eller att personerna kanske inte tänder på varandra så mycket. Men visst, det är patetiskt i tidningar att läsa om " de 10 tipsen för din kille att bli bättre i sängen" har aldrig sett ngt liknande för tjejer faktist...men jag läser ju iofs varken moore, slitz eller ngn liknande tidning...

2006-03-02 18:41
och ja... jag kanske, bara KANSKE, talar av egna erfarenheter?

Jag undrade när jag skrev om du tänkte kontra med det. El fasade rättare sagt...en uppvärmd banan i röven.. wow. Jag får ge mig och säga att jag inte har liknande erfarenheter.

2006-03-02 18:42
too bad =)

2006-03-02 18:44
Vågar knappt fråga men det är väl tjejen som ska ha den uppvärmda frukten.

2006-03-02 18:57
^^
Vill inte veta förresten.

Dessa tankar kanner man av i sjalva sexsnacket, sattet att leva och sattet som tjejor pratar med dig. Det kanske ar svart for dig att fatta, som antagligen inte bor dar jag bor. :)

Säger inte att jag vet men jag antog något. Jag kan bara säga att jag kände av sarkasmen mer än sexklimatet du snackar om. Vet inte om Honduras men mitt lands humor bygger till 90% på att jävlas. Lät som du gick på det så hårt. Jag brukade själv skämta så och det roligaste var att aldrig avslöja om det man sagt var sant eller inte. Men jag hoppas att du inte blivit ägd.

2006-03-02 18:58
Ja, du kan nog tanka ut det sjalv. use your imagination *fniss* :)

2006-03-02 19:00
Jag vet av egen erfarenhet att chilenska vanner alskar att driva om just sana grejor. Vet inte om du ar darifran, men till viss del forstar jag ditt resonemang. Folk overdriver om mkt, men det jag beskrev ar en verklighet har - vare sig du tror det eller om jag blev agd pa en diskussion :)

2006-03-02 19:05
Du gissade rätt på landet iaf. Man känner igen humorn när man ser den.

Jadu... nej men fyfan jag ska tänka på annat nu. Min bildfantasi är för bra för sånt här.

2006-03-02 19:06
wachito rico!!

2006-03-02 19:17
11:an är ju inte helt fel, hinner inte beskriva men måste finnaas någon annan som sitter på denna kunskap

2006-03-02 19:35
ey what's wrong with kinky sex?
jag levde för kicken , precis som du

2006-03-02 19:53
det enda roliga jag snappade upp från tråden var fan "straffknulla". det är nog det bästa ordet jag hört. ska fan börja straffknulla folk.

2006-03-02 19:57
phatie: Menar du att du aldrig hört det uttrycket förut? :O
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-03-02 20:15
Tog mej en timme att läsa igenom tråden med några avbrott, och det gav mej inget.

men om någon undrade vad 11an var så är det när en tjej suger av dej och precis när du ska komma stoppar du ner den så långt du kan så hon hostar upp saggen igenom näsan. Så det ser ut som 11
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"