I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-03-02 20:58
fräscht.

2006-03-02 21:36
asså va...

varför finns det inga sånna här grejjer 11an å piraten å va fan nu allt heter men ingen gör fast tvärt om

att tjejen gör nåt för att förnedra killen för att få det så skönt som möjligt.

man knäara killen i pungen precis just när han ska till å komma...
måste vara den ultimata känslan!
socissi.wordpress.com

2006-03-02 21:38
cilia F21

paminn mig att aldrig nagonsin ha sex med dig. :|
damn, sant gor man bara inte ...

2006-03-02 21:42
QanA P20

mohahah!

men allt det som man ska göra med tjejen då?

det var mera bara en fråga om varför det inte finns likadana grejjer som tjejer ska göra med killen.

du kan ju svara på det istället!
socissi.wordpress.com

2006-03-02 21:47
Det enda jag sett i den här tråden som känns freaky är bajs-sex.
"11an" som beskrevs ovanför verkar ju inte heller alltför nice haha.. Hur kommer man på en sån grej?

Resten är ju bara.. lite ruff =)

2006-03-02 21:50
cilia F21

gora vada, tortera tjejen under sex eller? :|

2006-03-02 21:50
Aggro du har inte mycke till kontroll verkar det som

2006-03-02 22:11
KungVikke typ? :D

2006-03-02 22:21
"och vanligt sex ar: fingrar och slick i roven. anvanda uppvarmda frukter som bananer, i alla hal. "

För helvete...
Munnen o röven passar inte ihop :p
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2006-03-02 22:41
QanA P20
men åh vad trög man kan va då...
det var mer bara en upplysning om att sånna grejjer som 11 osv inte finns för killar!

fattar du?
socissi.wordpress.com

2006-03-02 22:45
cilia F21

tycker att det är ganska sjukt att det finns överhuvudtaget
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"

2006-03-02 22:47
cilia F21

som 11?

faktiskt inte. kan ha med att jag e trott.

2006-03-02 23:28
den versionen av 11an jag har hört är att man kommer i munnen på tjejen, håller för hennes mun och boxar henne stenhårt i magen. hardcore.

fantomen är ju en annan grej. när man tar tjejen bakifrån så för man upp händerna till ansiktet och gör ett par glasögon av händerna upp o ner (som man gjorde när man var liten). men grejen är, om tjejen vänder sig om och ser det när man har "masken" på sig så måste man hålla kvar masken, springa ut ur rummet, ta av sig "masken" och sen komma tillbaka och förneka att det var en själv som var där inne innan. för ingen får veta fantomens identitet.

2006-03-02 23:55
inget annat än skitbra.....

2006-03-03 01:06
Ja en del saker här var ju rent utav skadat. Dock var ju en del saker roliga att läsa om, donkypunch, piraten,11:an, fantomen och gud vet allt. Hoppas bara inte det finns dem som gör så på riktigt.

2006-03-03 01:08
Finns säkert folk som gör.. Finns galningar överallt! :D

2006-03-03 01:19
sakuraba

haha fantomen.. hahaha.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-03 02:09
Vad säger du Eddie?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-03 08:09
Shunare
Yes, passar som bäst under 69an.
Bara att mumsa på, har aldrig stött på en tjej som inte sagt att dom gillat det och sen bett om att få snorren där. Gäller att värma upp rumpan först :>

2006-03-03 13:43
tokfan

hahaha! jag har varit "på väg" men sen inte vågat riktigt utan att inte ta upp det först. men samtidigt, hur fan frågar man? hahaha

Nää. nästa gång om hon e fräsch så kommer jag bara go for it o hoppas ditt tips fungerar ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-03 14:29
Man kan ju inte fråga.
"Öhm, är det okej om jag slickar dig i röven lite?"

Det får liksom bara hända av sig självt. Det är ju inte precis så att man går och planerar att slicka någon i röven. Råkar man slinka dit under vanliga omständigheter så är det ju lugnt. Om man nu inte fastnar, eller tjejen säger tack, men nej tack.

2006-03-03 14:34
smeden

Om man nu inte fastnar, eller tjejen säger tack, men nej tack.

haha fastna har jag nog inga problem med. men just det tack, men nej tack haha fatta va pinsam situation.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-03 14:34
smeden

haha varför tycker jag att jag känner igen dini forumssignatur för?

2006-03-03 14:37
Jag diggar inte under några som helst omständigheter analsex. Varför jag prövade första gången var för att jag var ung och dum helt enkelt. Dock så bad jag killen i fråga sluta eftersom det gjorde ont så in i helvete...

Så nej, inget analsex för mig tack!
REC #26<br>Team EA-Racing

2006-03-03 14:41
smaken är ju som baken...

vissa gillar det galet vissa avskyr det galet...

det är ju det som är spännande med sex, man har oftast någon som man har det med, och upptäcker vad man diggar...

inget är ofint mellan två personer är d viktigaste, bara dörren är stängd kan man tilllåta vad som hellst för testandets skull, och vem vet nästa gång kanske du vill ha öppen dörr.. =)

2006-03-03 16:25
shunare

Jag vet inte, var känner du igen den ifrån?

2006-03-03 17:52
ok, jag försökte läsa igenom sen jag sist var inloggad. Dvs i onsdags när jag skapade tråden. Men vid ålar i röven och tanter som snackar om glidslem orkade jag inte mer och skumläste resten. Folk är sjuka i huvet hahahahahahahaha :P

Juggalotus P23 :

hahahaha, du var fan i mig den enda i den här tråden som verkligen ville veta vad Skevskeden var för något. Jag tänkte att jag skulle dela med mig endast om någon visade intresse för det. Notera att det är mitt eget nickname för denna bissara ställning som inte ens går att beskriva. Men jag ska göra ett gott försök.

Skevskeden, den är en lurig en. Att ligga sked med en kille är sjukt mysigt, alltså naken sked. Jag ligger alltid och retas. Svankar fett så att kuken ligger precis vid den våta öppningen och bara ber om att bli penetrerad. Ja ni vet, så gör ju alla tjejer. Men när det sensuella i skeden försvinner och man helt plötsligt får ett knä över axeln och ryggen ska böjjas fram och ens vänstra ben ska göra något konstigt som gör ont som fan, då, ja då har det blivit Skevskeden.

2006-03-03 18:08
Haha, jag håller nog med om att den vanliga skeden är bättre. För det var väl det du menade?

2006-03-03 18:11
smeden: Ja precis, den andra är bara skev :P

2006-03-03 18:13
Den låter lite jobbig. Känns som att det är ganska mycket jobb med att dra benen över axlarna och såna grejor.

2006-03-03 19:01
smeden

från whoa :)

2006-03-03 21:06
shunare

Aaaanäe, nu ljuger du.

2006-03-03 23:18
hur många av er tjejer här på whoa gillar att ta satsen i munnen?? de flesta tjejerna som jag vet gilllar det inte

2006-03-03 23:28
phatie F18
det enda roliga jag snappade upp från tråden var fan "straffknulla". det är nog det bästa ordet jag hört. ska fan börja straffknulla folk.

Hur kan du ha missat det? Det brukar man säga om söta tjejer.

2006-03-03 23:45
te påse är ju annars en klassiker också orkade inte läsa allt så den kanske står med...
Montana luktar gott

2006-03-03 23:53
Teabagging, fy fan varför kännner jag till det för?

2006-03-03 23:53
anal sex är skit.

;)

2006-03-04 00:00
Nouveau F1

fyndigt!
har inte provat det, och kanner inget vidare behov heller

2006-03-04 00:15
Torrt som fan. Kan bli torrare:

Det sägs att Ansgar föredrog missionären.

2006-03-04 00:18
ja, what the hell is teabaging???

2006-03-04 00:33
en.wikipedia.org

Detsamma som man gör med en tepåse.

2006-03-04 00:35
Kan användas i samma förnedrande syfte som att olla också.

2006-03-04 00:37
Alltså jag kom till första stycket sen låg jag på golvet och asgarvade.

Läs följande stycke tyst för dig själv.

As a sexual practice, "teabagging" refers to a man dipping his testicles into the mouth of his partner as a form of oral sex; thus his partner was "teabagged", as the practice vaguely resembles dipping a teabag in a cup of water. Sometimes teabagging is taken to specifically mean the act of a male stripper repeatedly tapping and grinding his testicles into a patron's forehead. In this case the patron was "teabagged."

Visst var det en brittisk 45 årig man du hörde, visst visst????

2006-03-04 00:39
Niobe F21
hahaha! :D

vem sager att sex inte e humor? :D

2006-03-04 00:41
HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHHAHA

Alltså jag skrattar fortfarande. Vem fan kommer på en sån sjuk grej. HAHAHHAHAHA
Kommer ialla fall sova med ett smile :)

2006-03-04 00:43
Niobe F21

:D
kan va en bra raggningsreplik!

"Hey babe, far jag teabagga dig?"

2006-03-04 00:43
Jag fattar inte varför jag gör som du säger. Jag fick den där entusiastiska gubben fr Discovery Channel framför mig.

2006-03-04 00:46
Analsex är trevligt, jag har träffat tjejer som uppskattar det, tror att det är lite väl mkt vänster orienterade människor här..

2006-03-04 00:47
linda-lust: Jag är högerhänt!

2006-03-04 00:48
Shit, jag kan verkligen inte få bort den här bilden av en manlig strippa som står längst fram på en scen med lite böjda knän och slår sina pungkulor mot en liten nörd a la Woody Allen (som har hamnat fel) som är för blyg för att säga ifrån och bara tar emot.

Hahaha, QanA du är min gud om du använder det som raggningsreplik nån gång och dokumenterar följderna :D