alltså, det jag vet är att om jag får ett blowhob så gillar jag tungen på pungen, kanske lite längre ner också, men rakt på rövhålet vettefan ocm jag skulle ställa upp på.
Jag kommer aldrig att slicka någon i röven... That shit's weird...
Please, save me Jebus!
tuggarn slicka röv är en instinkt. mrwhoo ass to mouth? :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
LagerUffe F0 Öhh, va??? shunare : slicka på pungkulorna är bättre än att suga. Jag tycker inte om att suga kuk, det är jävligt tråkigt och blir fan spyfärdig emellanåt. Så jag leker hellre med två bollar än en pinne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slicka röv e fan freaky. Då kan man lika gärna be nån skita en i käften.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
niobe åh fan, känns som att många som ändå suger inte slickar pungkulor.. wierd :/ Empire ett kvinnligt daimkryss kan du inte förknippa med bajs. för det första bajsar inte tjejer, och för det andra så är den extremt estetiskt tilltalande.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Jag känner en tjej som inte kan få orgasm utan att få något i röven.. true story!
Spökflygarn som jag sa, estetiskt tilltalande :P
Niobe. varför blir du spyfärdig av att suga kuk? du behöver ju inte trycka åt i svalget om du inte vill :O killar är dumma i huvudet. i porrfilmer brukar de ju filma när killen har halvstånd så tjejen får in allt i munnen. men om du nu vill tillfredställa killen djupt in så ta inte in den exakt vid svalget men kanske någongång gå djupt? variera? så du hinner andas normalt också hahaha. sen su kan du ju alltid ge extra längd emd läpparna... om du inte vill gå för djupt.
Femme fatale
åh fan, känns som att många som ändå suger inte slickar pungkulor.. wierd :/ beror ju på om killen vill det, right?
Femme fatale
Liten ledtråd till brudar på hur man behåller en normal snubbe: 1. Håll er borta från killens rövhål (om killen gillar det så föredrar han killar)! 2. Sluta kolla på porr och jämföra. 3. Sluta lyssna på andra brudar (dom flesta är störda).
Det enda som jag tycker är tråkigt ibland är tjejer som antar att man jämt skall slicka fitta fast de aldrig eller ens tänker suga kuk. jag tycker dock att man skall ta det lite lugnt första gången, typ missonären och rida eller något. absolut inte analsex eller stoppa fingrarna i röven och slicka på dom, what's up with that?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Amar : Jag klarar inte av att ha stora otuggbara bitar i min mun eller för nära mitt svalg. Alltså, jag har ju gjort det men jag kan typ bara ta in en 5 centimeter innan det börjar rycka till i svalget och jag får kväljvningar. Jag hatar att spy och gör det oftast när jag är förkyld. Att jag hostar så mycket att jag spyr, så jag slipper helst det. Hajja vilken pinsam moment om jag skulle spy på nån snubbes kuk :S. Eller så har jag bara inte träffat nån med tillräckligt fin kuk för att jag skulle vilja stoppa in den i munnen och leka lite hehe :P
SunTzu följde med en kille hem och vi hade det mysigt och sen hettade det till lite och först var allt normalt och sen känner jag ett finger i rumpan. "öh tänker jag, wtf, aja jag ger det ett försök". men nej jag gillade det inte. sen gick han ner på mig och så var han där igen, fast med tungan, han kysste inte bara, han körde in hela tungan och började rota runt "wtf tänker jag, vad håller han på med". men sen var det rätt okej, man jag kan inte påstå att jag tyckte att det var fantastiskt.. fast han är speciell också, så han är den enda som skulle kunna få göra något sån. jag är nog mer i stilen; låt min rumpa vara, den har jag för mig själv och toaletten.
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
skön tråd ;)
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
Men jesus, vill ni få arslet slickat så köp en hund förfan. Själv föredrar man Chupa Chups.
Fuck freaky ! Doggy är det mest freaky jag kommer !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
men vad fan... ni (tjejer) behöver inte suga på penisen ständigt... ni kan slicka och kyssa och vara allmänt påhittiga... alltför många suger bara, astrist enligt mig
Please, save me Jebus!
Jag hatar att säga det här men........ 8 av 10 brudar kan inte suga. Inte fan säger man det heller för man vill inte riskera att tjejen bangar hela akten. Aja vem fan bryr sig, man är glad att mna inte är singel längre.
caupolican men det där fattar inte jag. om det var jag så skulle jag vilja veta hur jag ska göra. precis som om en kille är på mig så visar jag hur han ska göra. annars är det ju helt onödigt. sen så är edt ju helt olika vad killar gillar. en kille kan säga att du är hur grym som helst medans nästa knappt vill att du ska vara suga alls. men det måste ju finnas något som alla killar gillar? tuggarn jag trodde attd et var självklart att man inte sög hela tiden..då blir man ju trött i käkarna. haha men som sagt. säg hur du vill ha det ist...
mmm... gjorde ju nyss det... eller?
Please, save me Jebus!
Niobe Eller så har jag bara inte träffat nån med tillräckligt fin kuk för att jag skulle vilja stoppa in den i munnen och leka lite hehe :P WORD! på den... haha plus så är man la nästan vegetarian liksom... "I don't eat pig meat!"
Aja jag har aldrig tvingat någon att göra nåt. Men jag fattar inte varför man ens försöker om man inte ber om det och också suger (lägg märke till ordskämtet) på det.
Glitch tror jag kan tala för de flesta killar ang. oralsex när jag säger: Dont neglect the balls .. ^_^
Omen22 Vet om flera tjejer med samma grej...
Caupolican P24 : hahahahaha
caupolican man kanske vill. elelr inte ens är medveten om att man suger.. (titta jag kans också;)) tuggarn vad åstakomemr du med att berätta på whoa hur du vill ha det? du ska ju säga det till bruden som suger;)
QanA jag 'r livrädd frö pungkulorna. jag har inbillat mig att dom är så kännsliga så det gör ont bara att titta på dom. vad ska man göra och inte göra liksom?
jag ska överge den här tråden nu. glitch, jag vill inte veta mer nu.
whatone blir du generad?
Glitch F19 du suger (kunde inte låta bli) :P Har ni tänkt på att dom i p-rullar alltid säger suck it fastän tjejen redan håller på. Tycker alltid att det är lika kul, undrar om någon här på tråden gör så. Måste tagga nu men passar på att hälsa till Niobe F22: Teabagging 101 med engelsk gubbröst gjorde mig fucked for life.
glitch, njae, men jag känner inte att jag har rätt att veta sånna här saker om dig.
glitch: haha grymt skön snubbe! varför samlas halva whoa-camp här förresten? :P
suntzu, för att vi just är camp-whoa. incestuöst.
Det finns ett kryphål i systemet som gör att man faktiskt kan snacka om sex och komma undan med det.
whatone istort sett hela mitt sexliv finns ju i gamla trådar ghär..haha jag är fri sinnad.haha caupolican men men men...äh...jag bjuder på den. suntzu för att vi peppar inför nästa festivalseong med allt från fyllor till konstigt sex så klar.öööh...njae...
Glitch... var inte rädd för kulorna, dem är känsliga visst, men på det där bra sättet (så länge du inte misshandlar dem). try it... om snubben säger ifrån gör du fel ;)
Please, save me Jebus!
Äh, analingus kan vara soft. Men det är inte allas kopp thé, precis som allt annat inom sex och resten av allt.
12.
9 of 10 guys can't use their tounge... haha, det är mest tragiskt, hur svårt är det liksom
Är inte en del av det första inlägget ett citat ur Rocky?
shunare P23 Haha neee det är iofs sant, som att gemföra guld med kattbajs. La_Latina Skaffa Vice boken, finns ett skit bra kapiel om hur man använder tungan och dessutom hur man har analsex. men nej det är inte svårt.
Empire Jag är ingen snubbe, I don't need a guide. plus en guide om analsex kan nån ta och stoppa upp nånstans, nasty wyas of having sex ...
La_Latina Vet mycket väl att du inte är snubbe och har aldrig sagt det, är mer för att ha för dom som kanske inte kan så bra i din närvaro.
Empire haha, the one who need to know... han vet :) fuck tha rest liksom, sa bara fakta om saken, har ej aldrig sagt att det var mina erfarenheter, men generellt är det ett faktum.
La_Latina Man lär sig ju alltid nått nytt, plus att det är skit rolig läsning. Har bara hört motsatsen, att killar inte är så jävla duktiga på det. Angående analsex så är du trångsynt, alltid värt att testa nått nytt.
Empire skrev ju det. att de ej är duktiga på det... var min poäng liksom! "9 of 10 guys can't use their tounge... " Analsex = Hell no, wrong way Te-bagging = I am not brittish min filosofi om saken!
La_Latina : 9 av 10 madames kan inte suga kuk . det är ingen jävla trumpet , ni ska suga
Bah :D - Whimps! ... fan hälften här trodde jag var standard :D
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
jag gillar att bli pillad i rumpan
det är helt klart porrens fel! jag märkte det själv för läänge sedan när man var 15 och förlorade oskulden, då hade man "YEAAH DOGGYSTYLE" i tankarna fast man inte ens aldrig fått doppat.. sen så lärde man sig ju med tiden att "älska" istället för knulla. men ibland kommer dem där porr fantasierna tillbaks, har själv vaknat upp när man är full och har sex med en tjej på en fest och man ser att man stoppat in den i arslet, sånt skäms man ju för när man verkligen förstår vad man gjort. jag själv blir jävligt freaky när jag är full, darför dricker jag inte mer! Sen kan jag nog vara ganska freaky annars ja gillar o prova på grejer o ställningar o göra si o så. och jag tror aldrig man lär sig att ha sex, det är som att äta mat. "man hittar nya saker hela tiden" - alexis