I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-05-16 11:21
9 of 10 guys can't use their tounge...
haha, det är mest tragiskt, hur svårt är det liksom

La Latina snackar du av egna erfarenheter el är det ngt du läst nånstans. I vilket fall som är det inte bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 11:33
al3::haha en kille i min klass på gymnasiet gjorde samma sak med en tjej när han var full, han märkte att han var fel men orkade inte byta..det underliga var att de körde missionären? hur man nu fan lyckas pricka fel i den ställningen
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-05-16 11:50
haha cool.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 12:24
Hur har man freaky sex utan att ha analsex eller liknande ? Vad är det för freaky ställningar ni pratar om ?

För övrigt är analsex överskattat.. känns mest obehagligt.

2006-05-16 12:45
messker P23 - Låter lite sjukt, det är ju inte så lätt att pilla in den där om man inte värmt upp lite. men missionären funkar bra för det ändamålet men att bara stoppa in den låter konstigt. hon kanske var sugen och med påp noterna.

men beträffande analsex är det som så många redan skrivit. en smaksak. har vart med om tjejer som bett om det, tom vid onenightstands.

håller med om att många tjejer inte kan suga bra.

2006-05-16 12:51
meskker P23
haha klockrent!
allså ja skämdes som fan den gången det hände när ja var full!
kändes ju mig skit taskig för helt plötsligt kom orden "du e feeeel, ta bort den!!! " sen sa hon att allt blev svart för hennes ögon hon blev skit blek :( usch usch

2006-05-16 12:54
al3 - ingen ball grej om det kommer oavsiktiligt och hon blev illa till mods av det.

2006-05-16 13:00
Philip P21
nej jag vet att det inte var en ball grej, ångrade ju mig, men vi är kompisar sen lång tid tillbaks så det var lugnt sen, hon förstog att jag var för full

2006-05-16 13:39
Philip P21::om jag inte minns fel var båda relativt fulla +att hon var ungre än honom och vågade nog inte säga att han var fel.

al3::hahahaha! priceless!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-05-16 14:14
alright al3, låter ju som det löste sig då.
messker - blir lätt så

2006-05-16 15:06
Du e tråkig

2006-05-16 15:27
La_Latina
9 of 10 guys can't use their tounge... "

Tror jag inte ett dugg på. Det måste vara av din egenerfarenhet då.

2006-05-16 16:09
tror att La_latina är felkonstruerad så alla killar blir helt nervösa när det ska till cunnilingus...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-05-16 16:28
La_latina
det är lättare att slicka fitta för en kille, än att suga kuk för en brud. jag menar det är svårt att bita en fitta.. vet man vart klittan sitter så misslyckas man sällan.

däremot när tjejer suger är det sjukt, vissa behöver verkligen instruktionsbok. det absolut värsta är att bli avrunkad av en tjej, känns som att göra det med vänster hand :)

Glitch

hehe vilken lirare. det kallas kärlek :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-05-16 16:42
är det bara jag som gillar fisting.. ?
R.I.P. Big Moe

2006-05-16 17:11
shunare P23 - Ahh det där med handjob är helt sjukt, gör mer ont och är irriterande. börjar de säger jag, tack men nej tack.

2006-05-16 17:18
KungVikke

"tror att La_latina är felkonstruerad så alla killar blir helt nervösa när det ska till cunnilingus..."

Det där är personangrepp, så chilla lite mannen, huh.

vi talarej om mig i denna tråden, det jag skrev varej refererattill mig, så drop it like it's hot...

2006-05-16 17:58
niobe:

"Eller så har jag bara inte träffat nån med tillräckligt fin kuk för att jag skulle vilja stoppa in den i munnen och leka lite hehe :P"

tack så jävla mycket. haha

nee men ok. visst många snubbar gillar väl det dom ser på p-rullar. vissa polare är ju riktigt sabbade. tex känner lite grann en snubbe som jobbar med att klippa ihop p-rullar på ett välkänt företag och han är rätt trubbad heh. men mer vanliga snubbar kan fan vara lika jävla rubbade(snackar inte bara vanliga a-sex såklart).

och ja, finns en del tjejer som diggar skiten(höhö) faktiskt. och dom verkar bli fler och fler.

ajja själv skulle jag aldrig göra nåt förnedrande eller nasty med flickvänner. sånt lämnar man till one-night-stands.
-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently

2006-05-16 18:11
Jag håller med La_Latina . 9 av 10 killar kan inte slicka.
Jag har fan bara kommit 3 gånger av att bli slickad och det var med samma kille. Jag fattar inte hur en kille inte kan lyssna på en. Stönar jag = håll din position, jag skiter i om du får kramp och spänner hela ryggen, du får slappna av när jag har kommit. Ändå så ska de flytta på sig eller göra massa annat när de har hittat rätt liksom och då tappar man koncentrationen. KEFFT!!!

(åhh, vad skit jag kommer få nu för att jag inte suger)

2006-05-16 18:23
jag håller nog med. många killar är dåliga på att slicka fitta. men inte 9 av 10...
men jag tror att det rä som att suga kuk, jag har ingen kuk, alltså är det svårt för mig att veta vad som är bäst för jag vet ju inte hur det känns. men jag kan tänka mig att jag är grym på att slicka fitta för jag har pluset att ha en egen...
män är från mars, kvinnor från venus. inte konstigt att vi inte fattar varandra. vi snackar ju olika språk...

shunare
vilken av alla lirare? haha
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-05-16 18:25
så kravet är att du ska komma för att snubben ska vara bra på att gå ner? fan om jag var tvungen att poppa i munnen på en tjej varje gång hon gick ner bra..

och ja det är keff om du kräver att snubbar går ner om du inte gör det själv. personligen skulle jag aldrig göra det såvida det inte är en flickvän och hon har psykiska problem med det eller nåt heh.
-- J Sports, Sthlm --

2006-05-16 18:30
Om det är bögitt att knulla rumpa så måste det va lika bögigt att få en BlowJob, Killar har ju oxå mun eller?

2006-05-16 18:31
Mono: Hahaha, ja, det är klart att det är ett önskemål, sen om det är skönt och mysigt så är det ju soft som fan. Jag formulerade mig väl lite knasigt, men är det kefft och du dessutom inte kommer då är det ju kefft!!!

Hahaha, men det är göttigast när snubben har gått ner på en och man bara vänder ryggen med ett leende och somnar. Alltså, jag kan aldrig hålla mig uppe efter, man blir ju helt slapp och trött för fan :D.
Poet

2006-05-16 18:36

Haha Niobe, vad fan .. det är ju så slappt som det kan bli
att få head. Hur kan du bli trött? Svankar du då eller? hehe.
What I said, yo!

2006-05-16 18:38
Niobe F22

du klarar ju inte ens av att suga, tror du slicka e som att andas?
ibland ska ni smaka blä, ibland normalt.. ibland e ni segare på att komma, ibland inte, ibland slickar man 4 minuter ibland 20.. det e fan jobbigt

2006-05-16 18:38
Phil : Ja men efter så ligger jag bara där som ett cepe och typ ler och fnittrar lite och sen somnar jag. Hahahahahha, ja, jag svankar som fan och typ spänner låre :S

2006-05-16 18:39
Stönar jag = håll din position, jag skiter i om du får kramp och spänner hela ryggen, du får slappna av när jag har kommit.

true, true Niobe. det är ju precis va jag (vi?) får göra.. fortsätta suga trots kramp i käken tills ni killar kommer!

kan inte hålla med om att så få som 9 av 10 är dåliga på att slicka.. enligt min erfarenhet har det varit ungefär hälften.. och det är ju faktist från person till person.. om nån säger 9/10 så kan det ju också bero på att den personen haft en jävla otur med dom hon har hamnat i säng med..
kärleken till pengarna är roten till problemen.

2006-05-16 18:40
Glitch

men jag tror att det rä som att suga kuk, jag har ingen kuk, alltså är det svårt för mig att veta vad som är bäst för jag vet ju inte hur det känns.

hey, inte samma sak. liksom känns ju lite mer freaky att stoppa in en "stor?" sak i din mun än att pussa och lek lite med nåt så "oskyldigt" som en kvinnas...

Btw, sedan ligger killar oftast ej still utan vill "hjälpa" till.
Then just bite, they never ask again...

Niobe

whut? :) trött? jag får värsta energi kicken!

2006-05-16 18:42
al3 : Det är klart att jag undviker att suga in i det sista. Men blir jag slickad så ger jag ju tillbaka och då är jag fan grym så det så :P. Är bara väldigt lat och petig och absolut inte så jävla känslig som jag målar upp det.................... men tyck synd om mig ändå. HAHAHAHAHA

2006-05-16 18:45
La_Latina : ahhaha, ja jag blir skit trött och somnar. Men vaknar oftast 3-4 timmar efter FETT kåt och ligger och trycker rumpan och ber om det.
Poet

2006-05-16 18:45
Ja men efter så ligger jag bara där som ett cepe och typ ler och fnittrar lite och sen somnar jag. Hahahahahha, ja, jag svankar som fan och typ spänner låre :S

Haha fett jobbigt, men jo.. fast jag blir ju mer sugen på
att ha sex när jag fått head, även om jag redan kommit
innan haha det är fan det bästa alltså.
What I said, yo!

2006-05-16 18:47
La_Latina
för två år sen hade jag hållt med dig. men dte är hur mysigt som helst att suga kuk om det är med rätt person.
du kan också vända på steken;
hur freaky är det inte att slika nånstans där det kommer mens(asså blodiga ägg), kiss och döda hudceller i form av flytningar.
då är det frächare med lite hot dog, även fast jag är vego. haha

vad menar du med hjälpa till, på vilket sätt?
(A)- Det vet du!

2006-05-16 18:48
Haha fett jobbigt, men jo.. fast jag blir ju mer sugen på
att ha sex när jag fått head, även om jag redan kommit
innan haha det är fan det bästa alltså.

ord på den.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Poet

2006-05-16 18:49

Glitch

ohh lordy, jag tror jag ska spy.
What I said, yo!

2006-05-16 18:49
Phee
lätt att det är. det är typ det bästa!
fast bäst är det fan om man fått head och bara nästan kommit och sen har sex och sen komma antingen samtidigt eller precis innan killen. fett tråkigt att komma precis efter killen iaf. haha
(A)- Det vet du!

2006-05-16 18:51
"du kan också vända på steken;
hur freaky är det inte att slika nånstans där det kommer mens(asså blodiga ägg), kiss och döda hudceller i form av flytningar.
då är det frächare med lite hot dog, även fast jag är vego"

tack Glitch F19 ska aldrig mer slicka någon

2006-05-16 18:52
Glitch din retard, du sänkte oss med typ 100 poäng nu :P hahahahahahaha....eeeew, nasty
Poet

2006-05-16 18:53
Glitch

haha men jag är fett konstigt, jag måste komma 2 ggr och har jag kommit 3 ggr så måste jag komma 4 ggr och så vidare.
Får aldrig stanna på udda tal annars går jag omkring brunstig.
Hahahaha.
What I said, yo!

al3
jag misstänkte att det var snubbar som skulle bli illamåeende...jag tänkte skriva; "killar läs inte". men jag lät bli.
förlåt...
men om du vill kan jag skriva det med fina ord.

tänk vad fanastiskt att få smaka på denna ostronformade skapelse. ostron som är ett afrodisium, att få uppleva dessa liljevita nektar. jag blir så avundsjuk på alla som får uppleva det...

lät det bättre?
haha
(A)- Det vet du!
Poet

konstig*
What I said, yo!

2006-05-16 18:54
ah shiiiet, tur att man inte har flickvän längre så man slipper gå ner.. tack för att du upplyst oss glitch!
-- J Sports, Sthlm --
Poet

tänk vad fanastiskt att få smaka på denna ostronformade skapelse. ostron som är ett afrodisium, att få uppleva dessa liljevita nektar.

Haha, bättre!
What I said, yo!

Phee
du är störd.
fast jag är likadan med ärtor och godis. måste vara jämnt antal..men orgasmer? haha
du kan leta upp den där tvångsmässo-tråden och skriva det. haha
(A)- Det vet du!

2006-05-16 18:55
Glitch

OMG!
Tvättar du ej dig människa?
Allt handlar ju om hygien!!!!
Sedan då skall du ej kyssa nån heller, döda hudceller finns ju över hela kroppen! Knappast mer där nere.. snarare mindre.

Sedan så är det la ingen som påstår att man skall mysa på det sättet när kvinnan har sin mens.

Och så kissar faktiskt tha man whit his "hot dog" också!

Poet

2006-05-16 18:55

Glitch
jorå..så attee... jag vet =)
haha men det är sjukt, jag vet.. vet inte varför jag är så.
What I said, yo!

2006-05-16 18:56
Bra där La_Latina. Jag var momentarily stunned.
Poet

Tvättar du ej dig människa?
Allt handlar ju om hygien!!!!

Tvättar man sig för mycket i fettan med tvål och dylikt
så blir det knas det med sörru. Det blir ju obalans i fettan
och phvärdet är fucked up.

What I said, yo!

Här delar vi med oss av snaskigheterna minsann!

2006-05-16 18:58
La_Latina
klart jag tvättar mig. vad fan tror du!
ta det somd et var menat, med humor!
och vem vet, jag kasnek är så freaky att jag gillar golden shower. haha

Mono
nej, jag överdrev. det vet du väl att vi brudar aldrig bajsar, kissar elelr luktar svett. mesn är igentligen typ hallonsaft. hur fräscht som helst!
(A)- Det vet du!

2006-05-16 19:02
La_Latina
sen ska man dessutom bara tvätta med ljummetvatten en gång om dagen. annars förstörs PH-balansen och du kommer börja lukta urk och få klåda plus att det kommer göra fett ont när du har sex för då är du för torr.
(A)- Det vet du!