I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

2006-08-12 16:11
PuGe P17

var hon medveten om att hon gjorde det?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Graffare

2006-08-12 16:11
jag tog bort händerna och bad henne att inte strypa mig då fortsatte hon bara bita mig i halsen som ett annat psycho...efter jag var färdig klädde jag på mig och drog och "köppte cigg" och stängde av mobilen och kom aldrig tillbaka!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-08-12 16:13
PuGe
varför spelade du inte meed? Du kunde ju ha bitchslappat henne eller nått... lovar att hon skulle gillat de

jkstR P60 : hahahahahahahaahahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Sedan finns de asiatiska ställningar som att kräka på sin partner samt bajsa i munnen :S

Graffare

2006-08-12 16:16
AngeliC F21 tror du jag gillar att bli strypt av en svart änka? :S
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-08-12 16:25
PuGe..
jag sätter bara att du skulle ha slagit henne, lr gjort samma sak tillbaka;)

2006-08-12 16:39
PuGe: Också varit med en sån tjej.. hon var fan för ruff för mig nästan och jag har inga problem med ruff sex.. Bet en så det höll på att gå hål, klösmärken över hela kroppen och då snackar jag inte vanliga efter sex klösmärken utan riktiga sår, ville att jag skulle strypa henne vilket jag såklart gjorde och då blev hon heeelt vild, man får ju spela med fan.. var ganska kul med skulle inte göra om det med henne..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-12 17:17
haha fettbra

2006-08-12 18:10
haha också haft crazy sex.. med aggresiv, det va sjukt och roligt.
Hon svor åt mig, ja blev arg o ströp henne hon tyckte det va skönt, vände henne om och knulla skiten ur henne verkligen tog sönder henne.. hon njöt medans jag själv gick sönder efter 5 minuter.. att man orkar! fyfan

2006-08-12 18:12
spetsnaz
Ja just ja, sånna där typiskt asiatiska ställningar ja...

Aggresiv sex e hett!

2006-08-12 18:18
HAHAhahahaahhHAHAhahaa

2006-08-12 19:21
Jakke du är kungen! Världens bästa bakisgarv :)

2006-08-12 22:00
sluta va så klena:) meeer freaky sex till folket!

2006-08-12 22:12
AngeliC F21

word up dude >_<

Niobe
jag har fortfarande inte vagat saga min replik till tjejerna, men jag jobbar pa det..

2006-08-12 22:17
QanA P20

haha yeaaah;)
men ni måste testa de... om ALLA skulle testa , så skulle hela jorden bli som ett sexklot.. kul va?:)

2006-08-12 22:18
AngeliC F21

laste bara sista inlagget du gjorde, men vad ere vi alla ska testa?

:D

ett sexklot later iofs ... grymt skoj

2006-08-12 22:24
QanA P20

freaky sex.. fast sen kom jag på att de finns lite å välja på när det gäller sånt.. Jaaag syftar på.. mer hårda tag:) Mer dirrty-talk å sånt... That shit´s craaazy=) Men självklart så måste de finnas gränser hehe=) Inte döda varann.. men ja.. du vet=) hehe.. bitas, slåss å rivas å sånt... inte ligga där å "guppa" precis... det ska va som popexpressen på grönan ungefär

2006-08-12 22:32
QanA: Va? skäms, du måste, jag kommer bara hamna i bitchfight om jag gör det.

"Hej babe, får jag tebagga dig"

2006-08-12 22:48
Italienarn var klockren.

En polare som e lite sjuk, Spröt en tjej på rtggen och tryckte på en tjuga o gick. Det tyckte jag var jävligt kul när han berättade.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-12 22:49
En bra start är kanske att sluta ragga på folk utanför runkbåsen på Blue star.
Signatur får rum här

2006-08-12 23:07
Kreativ::nej nej..italienaren är när man tar en tjej bakifrån, fejkar utlösning och när hon vänder sig om så lägger man satsen i ögat. Denna kan sedan utvecklas till piraten..när tjejen springer omkring med handen för ögat så sparkar du henne på smalbenet så hon hoppar på ett ben, och vips så har du en alldeles egen pirat..fattas bara papegojan..Yarr!

Även fantomen är en höjdare..2 killar tar en tjej..en bakifrån och den andra på "framsidan" stående mot varandra så håller man händerna som glasögon framför ögonen och sjunger fantomen sången.

works everytime..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-08-12 23:11
Även fantomen är en höjdare..2 killar tar en tjej..en bakifrån och den andra på "framsidan" stående mot varandra så håller man händerna som glasögon framför ögonen och sjunger fantomen sången.

hahahaha folk alltså... xD
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-08-12 23:26
Har inte läst allt här men jag är ganska säker på att 90% av alla inlägg här är bull.

Så till frågan, jag blir inte galen när jag får doppa. Jag vill inte ha strippershoes i sängen och jag petar inte kvinnor i röven.

2006-08-12 23:53
har inte läst alla, men Aggro! Italienaren heter det inte.. det heter Piratens öga ;)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-08-13 03:37
Oavsett hur mycket som e bull i tråden är den fan sjukt underhållande.

2006-08-13 15:09
På tal om freaky...Iofs inte skönt freaky bara ganska vidrigt tycker jag.

En polare satte på en brud som verkade helt normal tills dagen efter då han vaknar av att hennes handrörelse slåt mot honom. Då ligger o pullar sig i röven och hela rummer luktar skit. Och då snackar vi grovt, kör in flera fingrar o jävligt brutalt. Euuuhg..

En ytligt bekant gillar fönedringssex rätt mycket o gjorde en rätt creepy grej på en i Gotland. Han knullade henne doggystyle sedan dunkade han in hennes huvud (inte hårt iofs) mot väggen gav henne ett njurslag o sa att hon skulle säga "jag är en 12:årig hora".
Det är en sådan grej ett grabbgäng pratar om men aldrig gör. Han gjorde det och bruden var väl inte allt för positiv heller. Rätt vidirgt egentligen och man kan ifråggasätta killen.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-08-13 17:37
Höhöh, jag vill få ryggen uppskruen med en trubbig kniv, precis som misery_chick.

Min tjej är väl inte allt för taggad på att göra det :/
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-08-13 17:43
goodfellas P20
Tycker iofs din första berättelse var vidrigare.

2006-08-13 17:54
aggro. hahahahahhaahhh!!!
smokers are jokers!

2006-08-14 00:43
PuGe

men vadå stryptag är rätt soft att göra på nån.
jag brukar göra det rätt ofta. inte så hårt och inte så länge men lite åt gången. Kan vara soft att bli lite stryp tillbaka också.
Fast bli dragen riktigt hårt i håret är fan en höjdare.
sluta vara så klen. klart man ska ha mysigt och intimt sex också men om man stöter på nån som är galen så får man väl spela med lite.
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-08-14 00:56
Beror väll på HUR galen.

2006-08-14 01:47
Dirty sex är naughty sex är nasty sex är roligt sex, så att säga.
12.

2006-08-14 09:08
"Im too sexy for my jeans i have to take them off, boy you put your hand up my ass" hihihi

Graffare

2006-08-14 13:16
AngeliC F21 jag kan inte slå en tjej under några omständigheter, inte heller ta stryptag även om det är på "skoj"

2006-08-14 15:13
Puge>> Ööööh varför inte? Tjejer är liksom inte heliga helgon...
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-08-14 15:18
Klart som fan dom är, män som slår kvinnor är patetiska varelser.

2006-08-14 15:23
klart det är ok att slå tjejer, nypa dem, bita dem, dra i deras hår, strypa dem, hålla fast dem, säga elaka saker till dem o.s.v i sängen om de går igång på det.. inte direkt samma sak som att knocka en tjej ute på krogen..

2006-08-14 15:57
Empire>> Självklart syftade jag inte på hustrumisshandlare eller att tjonga till en brud på stan.
Men jag tycker det är töntigt med den överdrivet beskyddandet av tjejer. DVS att man inte kan få vara lite hårda mot dem i sängen, självklart ska de vilja det också. Det måste ju vara ömsesidigt.
Inte med tråden att göra men blev bara tvungen att skriva att jag tycker ibland det finns befogenheter att örfila en brud.

2006-08-14 16:08
Befogenhet att örfila en brud eller en vilja från brudens sida är två helt olika saker. Fel formulerat in i det sista goodfellas...

2006-08-14 16:09
FleshnBone: Jag hoppas att du inte syftade på mig.

2006-08-14 16:10
det e inte sex om bruden inte har en gurka i röven o det finns bajs på väggarna

2006-08-14 16:14
goodfellas P20
Ja vill bruden att du ska dra henne i håret och trycka upp henne mot väggen så självklart, samma sak om hon vill att du ska lägga en kabel på hennes mage.
Men det är ju inte samma sak som att slå en tjej.

2006-08-14 16:17
Niobe >> Visst jag kanske formulerade mig dåligt men du har nog missförstått helt.

Det jag menade är ruffa tag i sängen är schysst, men självklart ska bruden vara med på det. Då jag ifrågasatte PuGe varför han inte skulle kunna köra råare stil i sängen om bruden diggade det.

Det andra jag menade var att hustrumisshandlare mm. är det värsta som finns men en brud kan förtjäna en örfil i vissa situationer där hon provocerat fram det. Då menar jag inte en löjlig provokation som att hon kallar någon bög på krogen.

2006-08-14 17:53
goodfellas P20
Var det där till mig kanske istället för niobe?
ehh skit samma.

Oavsett vem, om någon provocerar fram nått så får man ta till handling självklart.

2006-08-14 18:25
Haha, galen tråd, fick den del goda skratt...

Men det är ju som ni redan sagt, är det okej för båda är det ju bara att köra. Att tycka att andra är äckliga är äckligt.

2006-08-14 18:31
Fleshnbone: Snälla skippa de äckliga platityderna och svara kort och gott på frågan. Logiskt sett så är det klart att man undrar om du menar mig eftersom jag startade tråden och skrev om rövpetting. Vill du spela cool kan du ju irritera dina småsyskon eller nåt. Inte fega bakom en skärm, tönt.

2006-08-14 18:42
Niobe F22

Det e iofs fest pa lordag ... kanske ska hitta ngt offer da ... heh

2006-08-14 19:51
Varför flyttas denna tråd hela tiden...en dag i vardagsfilosofi...en dag i blandat.

MOD BEEF!!!!

OOOOOHHHHHH!!!! OOOOOOOOOOO!!!!

2006-08-14 20:03
hahaha BEEF!
Det här kan bli roligt.