I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Fotboll] Silly Season och Transfers sommaren 2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-06-16 17:15
1525: The never-ending Carlos Tevez saga has taken a new turn with the odds on him joining Chelsea cut today. William Hill now make him just a 6/4 chance to be at Stamford Bridge on the opening day of the 2009-10 season. It's 11/4 that he's still at Manchester United, 3/1 that he's crossed the metropolitan divide to City and 8/1 he crosses the county to join Liverpool.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-06-16 17:22
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-06-16 17:50
Och ändå hävdar Bayern bestämt att Ribery inte ska någonstans.

Om någon ska köpa honom får dom nog hosta upp kakapengar. Eller iallafall nära.

D'agostino tror jag inte kommer komma till juventus. Udinese kräver för mycket.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-06-16 22:59
Inter kommer komma iår starkare än nånsin, Deco är en bra värvning om den går hem. Skulle va härligt o låta han ta Stankovics offensiva roll. Jag tillhör en utav dem som verkligen inte gillar denna Stankovic, och man vinner in CL Med stankovic som offensiv mittfältare dock har han hjärta för klubben och ger alltid allt vilket jag gillar. Carvalho vet jag inte riktigt med Samuel och Cordoba är enormt bra mittbackar och Chivu som backup (när han är frisk). Njah samuel o chivu har haft mkt skadeproblem så en till mittback hade inte skadat. Bort med burdisso och rivas dock, inte materazzi :). Längtar redan till premiären :)
Geni

2009-06-16 23:03
Deco har änna gjort sitt i mina ögon, han är slut.

Tror dock ni kommer få det tufft med Juve som lyckats värva bra. Och kanske Milan om dom kan förvalta Kaká pengarna på något vettigt också..

Sagna till Real för 20 miljoner. Hehe alla ryktas alltid till Real/Chelsea eller United. hahaHA
be the change

2009-06-16 23:30
Håller med om Deco gjort sitt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-06-16 23:30
Klart Deco är slut men ser vad som helst på plan bara man slänger Deckislav åt helvete.
Hade hellre velat ha Ederson.

2009-06-16 23:35
Deco håller en säsong. Han passar bra i vår argentinsk brasilianska koloni och sedan får han ge plats åt Coutinho. Det är en grym spelare när han är i form och han skulle kunna göra sig grym på vårt mittfält :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-17 13:47
De Ceglie sägs vara klar för Napoli, och att Juventus vill ha Santacroce i utbyte.

D'agostino kräver för mycket, så man vänder sig till Real Madrids Diarra som tros kosta runt €15 miljoner. Vilket man ska pruta på.

G. Rossi har en utköpnings klasul på €40 Miljoner. Det sägs att Juventus är villiga att offra Trezeguet + €20 Miljoner. Vilket fortfarande är SJUKT mycket pengar i mina ögon! Jag tror inte han kosta hälften av det, innan de två målen han gjorde mot USA!

"Rossi has a clause in his contract that allows Manchester United the option to buy him back if his club puts him up for sale." = problem för Juventus, om de vill köpa han!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-17 14:37
..och nu ska djurgården lägga 25 miljoner på spelare över 2 säsongen. Bra att dom gör något åt läget men herregud, keep it down? varenda klubb i norden kommer ju dubblera priset när dif är intresserade..

Skön tid att vara gnagare dock! Liknar mer och mer AIK anno 2004..

2009-06-17 17:17
Länk till Zlatan till Chelsea? @ DN

HAhaha, så klart... Silly season är silly season. Skulle inte förvåna mig om Chelsea lägger bud. Frågan är om Zlatan kommer att lyckas i Chelsea och om man kan fortsätta gilla Zlatan där?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2009-06-17 19:54
1820: The agent of Swedish Under-21 striker Marcus Berg revealed that his club Groningen has received a number of inquiries from Premier league clubs for his client but the Dutch side are asking around £9m for the hitman.

2009-06-17 22:27
Inte till premier league.....han kommer att floppa totalt där. Finns inget lag utanför big four som har ett kreativt mittfält som är bra nog för att få ut det mesta ur Berg.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator

2009-06-17 22:38
Roliga att Berg till och med fått bra respons av Uniteds scout, ska man våga satsa på en 23-årig målspruta från Holländska ligan igen? Gick ju riktigt bra förra gången!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-06-18 12:10
känns inte som att berg är i närheten tillräckligt bra för pl. tyvärr...

vermaalen ska på läkarundersökning idag och skriver under om han klarar den antar jag. arsenals första riktiga värvning i sommar. får hoppas han är bättre än vad jag tror (har ingen koll på holländska ligan, men rankar den inte vidare högt).

2009-06-18 12:26
Villa has told close friends he would only leave Spain to link up with fellow countrymen Rafa Benitez and Fernando Torres at Anfield.

Troligt... inte så värst.

Messi said: "It will be beautiful if Barcelona signed Javier, as a player and as a friend.

Ge fan i Mascherano.
Don't!

2009-06-18 14:56
Vore överfett med Villa i Liverpool, dock känns de ju inte så troligt.
Vi är överallt!

2009-06-19 00:50
frost:

Nasri/Arshavin Fabregas Song Walcott

inte för att jag vill ha Berg till Arsenal men är de dära inte ett kreativt mittfält?

fan vill veta mer om vermaelen.. på ajax svenskafans-sida står de att han tar allt i luften.. ngt Arsenal behöver..

ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-06-19 00:58
Underklassbarn

Vi är väl med i big four .....
be the change

2009-06-19 13:29
JackVegas- Inte länge till, hoho ;)
Vi är överallt!

2009-06-19 14:27
Nej snart är vi The one igen.
be the change

2009-06-19 15:09
Har läst att Gerrard & Torres vill ha "hem" Owen. En bra spelare med grymt spelsinne, dock jäkligt skadebenägen. Men gratis är gratis? Nja, är lite halvt emot den värvningen.
Don't!

2009-06-19 15:22
Haha Owen är slut.

Undra vars Ribery, Villa, Zlatan & Ronaldo spelar när säsongen är över, det är väl det mest intressanta iallafall.

be the change
Moderator

2009-06-19 15:26
Haha ska Ronaldo sticka igen asså? ;) Men Ribery hamnar väl i Spanien, Zlatan stannar och Villa till Real, min gissning! Mohahah,

2009-06-19 15:28
Men Ronaldo är väl inte klar för Real än?

Ribery och Villa, tänk om båda dom hamnar i Real. fytusan vilket lag dom har då..
be the change

2009-06-19 15:36
JackVegas-
Dom har ett lag som kommer äta upp varandra! Det kommer bli som när dom hade Carlos, Ronaldo, Zidane, Raul, Figo, D.B osv.
Moderator

2009-06-19 15:39
Vetifaen faktiskt, men kan absolut inte tänka mig att han stannar, och det gör tydligen inte United heller. Så han lär gå, det hoppas jag faktiskt på. Jaa tänkte också på det där med Reals lag, känns som det kommer bli som gamla tider då med Zidane & Co. Usch..

2009-06-19 15:40
Anwar

Säg inte det, det kanske slår helt rätt, att dom blir ett komplett superlag.
be the change

2009-06-19 15:52
Men vad kommer hända med real's andra spelare?
Don't!
Moderator

2009-06-19 15:56
Dom spanska spelarna kommer väl säkert Liverpool snappa upp

2009-06-19 16:59
Ramuz 9 st ska säljas sägs det!
JackVegas- kanske det kanske... och kanske är det så att att dom bara får Kaká iår!

2009-06-19 17:39
yeah man vet aldrig.
be the change

2009-06-20 01:13
Villa verkar stanna i Valencia nu när deras president offciellt sagt att han inte kommer att säljas.
Xabi Alonso och Masherano på Barcas och Real agenda.
Ska två till av PL bästa spelare gå till La Liga?
Återster att se.

bleeess

2009-06-20 09:09
vermaalen är helt klar nu www.arsenal.com då får man se om pågen är nått att ha

2009-06-20 11:15
Whatevaman

Neh, de går inte...
Don't!

2009-06-20 13:30
Jadu, nu kommer vi till det hela. Tevez nobbade United, vart spelar han nästa?

Tevez leaving United
Don't!
Admin

2009-06-20 14:32
Men fan också! Jag som trodde att det skulle gå Uniteds väg, Ronaldo sticker och Tevéz stannar. Aja, hoppas att han inte går till Liverpool, annars hoppas jag att det går bra för honom och han får spela i något lag som slutar tvåa bakom United.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-06-20 14:52
Två tunga förluster för United, men tror nog vi kommer signa åtminstone en spelare i världsklass inom kort...
Bitches Ain't Shit

2009-06-21 08:32
word.
be the change
Moderator

2009-06-22 01:12
Carlos Tevez säger själv att en flytt till Liverpool är omöjlig, det säger hans agent till Talksport: "Liverpool är uteslutet på grund av rivaliteten mellan klubbarna. Carlos respekterar Manchester Uniteds fans."

- Det kom som en lättnad faktiskt, får se vart han tar vägen. Men om han ska se mellan rivaliteten så vilket lag ska han gå till egentligen? Fast Chelsea kanske inte riktigt är samma sak?

El Mundo Deportivo skriver att Sergio Aguero är nära en flytt från Atlético Madrid till Real Madrid. Dealen beräknas kosta Real drygt 650 miljoner kronor.

- När ska det sluta? Perez har går på stort, även om det bara är rykten så finns det ju en bakgrund till allt.
Moderator

2009-06-22 01:12
Jaja, det var väl det intressantaste som kom upp den här dagen.
Moderator

2009-06-22 01:21
Nu faen slår jag på stort, tre comments i rad! Men tänkte på Ronaldo, och en som jag ser till potentiell ersättare är Alexis Sanchez, känns som han är lite av samma skrot och korn. Och under Sir Alex så kan han nog utvecklas riktigt mycket!

2009-06-22 01:29
50 procent att zlatan o maicon drar från inter enligt Moratti.
Geni

2009-06-22 02:00
vermalen ska bli najs
be the change

2009-06-22 11:21
But Gillett is selling ice hockey giants Montreal Canadiens to the brewers Molson for £340m - almost exactly double the price he paid them for an 80 per cent share in 2001.

Nu fan ska det bli pengar, så vi kan förstärka med 1-2 BRA spelare... förhoppningsvis!
Don't!

2009-06-22 11:23
det ska bli intressant oxå hur city kör sin silly. Jag tror ju på att dom får Tevez, sen får vi se om dom försöker värva mer.
be the change

2009-06-22 13:19
Argentine striker Carlos Tevez agreed to join Manchester City from bitter rivals Manchester United two weeks ago - and he will complete a £25.5m move in the next few days.
be the change

2009-06-22 18:19
Och så genomgår Santa Cruz medicinsk undersökning i dagarna. Var ska Robinho spela?

2009-06-22 18:25
barcelona
be the change

2009-06-22 18:49
Nu faen slår jag på stort, tre comments i rad! Men tänkte på Ronaldo, och en som jag ser till potentiell ersättare är Alexis Sanchez, känns som han är lite av samma skrot och korn. Och under Sir Alex så kan han nog utvecklas riktigt mycket!

Tvivlar på att Udinese vill sälja, speciellt inte nu när Di Natale sägs vara på väg till Parma.
your heart pump project kool-aid