[Fotboll] Silly Season och Transfers sommaren 2009
Tråden syfte: Att slänga in alla rykten och klara transfers (skilj på dessa två). Juventus ryktas ha mer eller mindre ordnat en deal med Werders Diego. Cannavaro är signad som free transfer. Inter rycker i Diego Milito och Thiago Motta och Genoas president har inte dementerat det hela. Han har snarare öppnat upp för en eventuell förhandling. Edin Dzeko är ett hett byte och nu har tydligen Tottenham gett sig in i leken. Tar inte upp Ronaldo/Zlatan till Real Madrid, då det just handlar om Real Madrid. Fire it off!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hoppas Zlatan går till vilken klubb som helst så snart som möjligt. Inte för att jag vill ha bort honom från Inter utan för att det annars blir en outhärdlig och tråkig följetång hela sommaren. Adebayor ska tydligen ha snackat med Milans (vice?) president. Vore bara bra. Edin Dzeko blir också en följetång. Hamnar i Tottenham om han har en oduglig agent, dåligt omdöme eller om ingen annan vill ha/är redo att betala överpris. Sagt till hälften på skämt, hälften seriöst.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Inter har tydligen lagt ett bud på drygt 300m på Adebayour
Vi är överallt!
Tillfällen som dessa önskar man att världen egentligen var ditt privata Football Manager...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Kommer bli minimal aktivitet hos united. som vanligt kopplas alla från zlatan till min mormor till real madrid, det kommer sluta med att dem köper två halvtaskiga spelare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Undrar mest vad som händer med Ribéry. Tror knappast han vill stanna i Bundesliga forever. Diggar honom stenhårt och hade mer än gärna sett honom i United. Han är nog en av få som skulle kunna axla Giggs mantel på vänsterkanten.
Bitches Ain't Shit
Om United skulle plocka upp Ribery så undrar jag vad som händer med alla deras unga talanger och vad det sänder för signaler... för en snubbe som Tosic till exempel. Jag tror Ribery flyttar på sig, men jag tror inte att han går till United. The sun bland annat roar sig helhjärtat med Chelsea och vem som ska leda oss framöver. Tränare: Ancelotti (Många som pekar på just honom för tillfället) Nyförvärv: Ashley Young (Jo, visst, säkert...), Tevez (Inte helt omöjligt, skulle gilla den värvningen nått så otroligt men jag har svårt att ta det på allvar). Löst rykte är också att Carvalho ska dra nu, han skulle ju dra innan Scolari kom men stannade, det har ju gått sådär iom att Alex har petat honom under Hiddinks ledarskap. Men tydligen ska Carvalho få gå och gamle Porto spelaren Bruno Alves ska få komma in. Han gillar jag, Bruno alltså... solid back.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
The sun igen:TOTTENHAM were reeling last night after being told Liverpool are willing to shell out £50million for Carlos Tevez. The Spurs board sanctioned an £18m move for the Argie striker, whose loan at Manchester United ends this summer. But they were blown away when the Tevez camp revealed Liverpool are ready to offer the £26m asking fee AND a staggering £160,000-a-week three-year deal — worth £8.3m-a-year. United insist they still want to cut a deal with Tevez, who is loaned to them by his owner Kia Joorabchian. Although they are refusing to pay Joorabchian’s current asking price, United would be sickened if he switched to bitter rivals Liverpool — a move which would also infuriate Old Trafford fans. But unsettled striker Tevez, 25, revealed in SunSport last week that he would join Liverpool if they made a bid. A source close to the deal told SunSport: “It seems amazing that Liverpool have the money to do this when you consider their owners are looking for funds. “But Spurs were told that Liverpool were going to get the deal done and that Tevez was very happy about it.” Tevez’s Argentine pal Javier Mascherano moved to Liverpool after a Joorabchian deal. ---------------------------------------------------------------------------- Skulle inte förvåna mig om Liverpool kastade fram dom pengarna. Det ända laget som får köpa spelare år efter år för hur mycket som helst, men aldrig någonsin - bli kallade "köpelag"... intressant :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
haha jävlar
be the change
lyssna. om tevez drar till liverpool.. asså trodde aldrig att mit hat till den klubben skulle kunna bli större, men om detta skulle hända... fyfan asså, saknar ord för hur jag skulle reagera. rafa benitez måste vara världens mest patetiska kille, som faktiskt VILL köpa en united spelare. När henize ville dra till liverpool sa ferguson att han aldrig någonsin skulle sälja en spelare till liverpool och sålde han till real. och henize heter judas nu i folkmun hos united supportrar. tyvärr kan vi inte göra nåt åt tevez eftersom att han inte har fast kontrakt med oss. tror aldrig jag någonsin kommer kunna diskutera något konstruktivt eller prata med en liverpol supporter någonsin igen om tevez går dit. kommer bara börja svära så fort benitez, liverpool eller tevez kommer på tal. detta FÅR inte hända, nej! Snälla chelsea köp han ni iaf, det skulle jag lätt kunna hantera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså jag tror fortfarande itne på detta. Hur kan liverpool supportar vilja ha tevez, e dem brända eller? Jag skulle aldrig aldrig aldrig någonsin vilja ha torres eller gerrard i mitt lag - även om dem själva ville komma och det var gratis. ALDRIG. blev t.o.m sur när owen kom på tal för någon månad sen. fyfan asså, jag blir spyfärdig. på riktigt
Vem vill inte ha Tevez. :P
be the change
TopDogz147 Tevez är riktigt riktigt bra! Tror inte Tevez drar till Pool, men man kan ju alltid hoppas (höhö). United har nästan ett för bra lag för att köpa in nya spelare förövrigt. Hoppas du riktar hatet mot majoriteten och inte mig :).
Don't!
Snarare rivaliteten lagen i mellan... Jag skulle bränna vartenda Chelsea plagg jag äger om te.x Modric skulle gå till Chelsea... Det finns liksom inte. Även om nu Modric skulle göra 50mål per säsong.. Han har haft på sig fel tröja.
Sant sant, men Tevez har ju bara varit på lån ;)
be the change
Psycho Men en Cole tröja kan du ha på dig? :)
be the change
Äger ingen Cole tröja, och visst var det känsligt, jag kallade honom till och med Cashley Cole ett tag, men han rätt skum, en duktig fotbolls spelare men .. skum. Spelarna fick frågan under denna säsongen för Chelsea TV "Vem är snyggast i laget?" Alla var rätt överrens om att Cudicini hade mest klass och stil... alla utom Ashley, han sa att han var snyggast... Men hur som, av alla London klubbar så är Tottenham värst. Och det är rätt komiskt, ALLA London klubbars fans hatar Tottenham mer än andra.
Haha ellerhur! :)
be the change
Ancelotti blir tydligen klar på Måndag... Vet inte vad jag ska säga...
Hyypiä går från Liverpool till Leverkusen.
Yes, han har sagt att han hoppas att komma tillbaka efter sina 2 år där, men som hjälptränare eller något liknade.
Even if United come up with the deal needed to make his loan move permanent, Tevez is now convinced he has to quit Old Trafford. And despite interest from Spurs and Real Madrid, the Argentina striker has his sights set on United's rivals and neighbours Liverpool. Om att han bli bänkad i finalen.
Don't!
Tevez borde komma till Inters argentinska koloni. Han skulle säkert känna sig hemma. Thiago Motta o Milito mer eller mindre klara. Vi rycker i någon Arnautovic(stavning) från twente. Skönt att vi mer eller mindre gjort klart med 3 spelare innan silly ens börjat. Kan bli galet iår.
X Marko Arnautovic, han värkar sinnes jö.
Don't!
Forlan kommer antaglien lämna för en ny klubb till nästa.
Don't!
haha, den där videon var ju inte direkt sinnes, han är medelgod ung spelare typ.
Haha exakt. Ingen vidare video, men det ska bli kul att se om han kommer.
Gomez verkar vara klar för bayern.
Diego klar för Juve. fantastiskt köp måste jag säga.
Jag menade mest på hans karaktär.
Don't!
Härligt med diego! den nye nedved? hoppas det! (och då menar jag inte att dom är lika i spelstil utan att diego kommer bli en lika stor hjälte som nedved, förhoppningsvis)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hetast än så länge MÅSTE ju vara var Tevez ska hamna?
Chelsea set to agree record £43m deal for Bayern Munich star Ribery The French international winger had been heavily linked with a switch to Manchester United this summer, but reports are now suggesting that he will sign a deal at Stamford Bridge, after the two clubs agreed the mammoth fee. källa
Källan funka inte för mig. Men Ribery är grym.
be the change
Här kan ni andra snacka hur mycket ni vill.. Barca-fans behöver inte se framemot nån Silly Season för vi har en fungerande ungdomsakademi:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Men ändå har ni värvat dessa spelare 08/09 Dani Alves £32 miljoner Martin Caceres £16.5 miljoner Alexander Hleb £15 miljoner Keita £14 miljoner Pique £7 miljoner Samt Henry säsongen innan. Ni är ju fan värre än Manchester City & Chelsea! HAHA
be the change
Mannen, det e inga desperata köp som ensamma ska axla laget o ta titlar. Det e kompletterande köp som gör ett lag som Barca 100%-igt.. Ronaldinho va det senaste köpet i den skalan o det höll ju sådär i längden, trots titlarna:) Inga lag kör ju BARA på egna produkter, va jag menade va ju så klart att Barca har en stabil grund att stå på att att vi fans inte behöver vara med i en massa budgivningar o en massa skvaller för vi litar på Pep o hans syn på spelet
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
hahhahaa ägd
be the change
Tycker du att jag blev ägd efter att du presenterat 4 bänkspelare o en högerback????? `thefuckouttahere
jag tycker jag sätt pique & keita rätt mycket oxå ;) ägd ägd ägd ägd ägd, hahahah ägd
be the change
PGA skador då ja.. O precis det menade jag när jag sa KOMPLETTERANDE SPELARE.. Piquè hade aldrig tagit en plats om inte Milito, Marquez, puyol varit borta från mittlåset.. Om vi ska snacka ägd så tycker jag att Arsenal blev ÄGDA av United OCH av Chelsea i ligan.. Ägd blev Fergie med sin taktik(?) igår Ägd blev Evra Och både Rio o Vidic blev sönderägda när Messi står mittemellan dom 2 meter från målet o nicker in den Men ok, jag blev ägd
haha ägd igen... när du tar så illa upp visar det att du verkligen blev ägd.. hahaha ägd
be the change
Haha, det e svårt att veta när folk skämtar eller inte.. Speciellt du, som briljerat med idioti den senaste tiden..
Men jag tycker det är dumt att säga att barca inte behöver värva och att du pratar som att ni värvar aldrig när ni har värvat en del spelare för en hel del pengar. :) Jag ser iallafall fram emot hösten nu, kan inte premier league och allt dra igång nu igen! :<
be the change
Jag sa inte att vi inte behöver värva.. Jag sa att vi fans inte behöver spekulera.. Jag skiter i både Zlatan o Ribery, jag e intresserad av vilka talanger som ska komma underifrån:)
Cassano påväg till Inter.
T2dafuckin Du värkar ha allt för stort självförtroende, klart ni litar på er tränare. Men att helt plötsligt tro att ni är allt, det är rent utav sagt löjligt. Ni gjorde er bästa säsong på länge, kul för er, verkligen. Men bli inte så dryg
Här kan ni andra snacka hur mycket ni vill.. Barca-fans behöver inte se framemot nån Silly Season för vi har en fungerande ungdomsakademi:) Och säg inte att någon provocerade dig, för det var du som kom in och skrev det där först. Jag menar, bara för att ni har gjort en bra (underbar?) säsong betyder inte det att du ska vara respektlösa mot alla andra. Det håller inte...
Don't!
Mitchy.. Jag provocerade lite men på en faktabas.. Jag är culè o engagerar mig inte för 5 öre i Barcas inköp/sälj. Varför?? Givetvis för att Barca inte tänker på ett så pass kortsiktigt sätt utan planerar i decennier istället för säsonger.. Däremot så vet jag att Real Madrids fans hoppas på minst 2-3 supervärvningar o 5-6 balansköp. Så e det med de flesta lagen OCH deras fans. Tror att Barca är det enda undantaget faktiskt. O som jag sa i den andra tråden, Barca hade kunnat ta trippeln nästa år med EXAKT samma trupp som i år.. Där av mitt inlägg.. ps. Jag tycker att Barca är ALLT o trippeln är mitt bevis
Inte helt oväntat är Chelsea target för många rykten nu, typ alla ska dit... Zhrikov, ni minns han? Ryssen som tillsammans med Arsha stod för mycket av Rysslands offensiva flärd nu sist? Vänsterback/mittfältare med fart och teknik... Han är tydligen klar, blir officiellt kring midsommar. Tar det hela med en nypa salt men om det stämmer så kan det ju stärka sista biten på vänster flanken... Malouda har spelat bra nu på slutet men det är alltjämt där det har saknats mest. Och om det stämmer, knappt så att Guus har haft ett finger med där :)
Undrar om Zlatan fortfarande vill till Barcelona nu. Han vill ju vinna CL och inget lag har någonsin försvarat en CL-titel. Det lär inte Barca göra heller. Statistiken talar åtminstone emot det. Men å andra sidan kan det vara kul att vinna ligan någon annanstans också, och det lär Barca ha 50% chans att göra. Resterande 50% står väl mellan Real Madrid (typ 45%) och resten (5%).
Det stod att Barca bjudit 60 miljoner för Zigge:D Okej, jag vet va jag sa innan men FYFAN va jag e ready:D Zlatan har spelat i två av de lag jag hatar mest i världen o nu e det dags att även jag får heja på honom