Producent
2009-06-06 14:39
Jag kan verkligen inte förstå hur han form sjönk så snabbt. Definitiv en av dom bästa fotbollspelarna någonsin.
Lil_H..
Jag håller med om Ronaldinho, han var som sagt magisk.
be the change
Arsenal have secured a 13m euro (£11.4m) deal for Ajax captain Thomas Vermaelen, according to reports in his native Belgium.
be the change
Italian champions Inter Milan are preparing a £25m bid for Arsenal striker Robin van Persie. hehe, jo man kan alltid läsa massa sköjj vi får se vart allt slutar hehe
be the change
Moderator
2009-06-07 19:42
Haha joo läste också det, mycket roligt som kommer fram ju.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Thomas Vermaelen är en riktigt bra värvning om den stämmer, precis vad Arsenal behöver.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Vermaelen har nog aldrig sätt honom spela om jag ska vara ärlig.
be the change
Spelar med mycket pondus, lite som en Terry/Vidic/Ferdinand... Något Arsenal har behövt ända sedan Tony Adams dagar :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator
2009-06-07 20:57
Kommer bara ihåg honom från gamla managerspel, men verkar ju lovande, ville dock se mer brytningar och sånt i klippet. Men men, hörde att Ruud van Nistelrooy kunde vara påväg till Tottenham, isåfall kommer jag faen gråta. Fyfaen usch bajs, tillbaks till PSV om du ska någonstans!Fancy butt?
ramuz eller hur, att gå upp o nicka in hörnor i holländska ligan är en sak men att kuta ifatt ronaldo eller såga drogba är en helt annan femma. visst är han bra men lite för många spelare som kommit från holländska ligan till england har visat att premier league är en helt annan grej. därför hade det varit trevligare med hangelang, även om jag inte tycker den värvningen känns klockren. fan det är skönt att vara utan internet på sommaren, slippa se allt skit som barca, real, milan och inter ljuger ihop. hade dessa klubbar köpt alla spelare som de ljugit ihop att de kommer att köpa hade det fan inte funnits kvar någon. de hade bjudit på spelare från superettan bara för att det var det enda stället som hade någon kvar. blir vansinnig på alla jävla lögner... sug pung!
Någon som vet något om Gourcuffs framtid?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Mike.. En önskelista o en färdig affär e två olika saker tycker jag:)
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Psycholess P28 hur mycket har du sett av vermaelen? vi behöver ju någon som är riktigt stark i luften.. är han rätt man?
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Vermelaen är ju en duktig försvarsspelare helt klart. Men bra i luften vet jag inte, 1.80 är inte alls långt för en mittback. Men, men Cannavaro vann ju Ballon D'or med sina 1.76 cm.
your heart pump project kool-aid
Producent
2009-06-08 16:14
frost P22 Gourcuff har bestämt sig för att stanna i Bourdeux (stavning?)
Lil_H..
Producent
2009-06-08 16:23
Jag vill verkligen veta om Kaká är klar för Real eller inte.
Lil_H..
Producent
2009-06-08 16:28
'I told Cristiano Ronaldo that I would like to see him as a Rossonero and he looked at me... Who doesn't like Milan? All players would like to come to Milan.' -Silvio Berlusconi
Lil_H..
Lavezzi ryktas till Liverpool, Napoli och Lpool ska tydligen ha ett möte. Sen ska tydligen Vermaelen vara i princip klar, väl?
Don't!
Underklassbarn Asså det är inte så att jag följer holländska ligan så min åsikt bör tas med en nypa salt. Det jag har sett dock, där har han varit riktigt bra. Alla mittbackar är ju bra huvudspelare, mer eller mindre i alla fall, det är ju inte så att du måste vara Jaap Stam som holländare för att kunna nicka bort en boll defensivt liksom. Värvas han, får han den hjälpen att vänja sig vid livet och fotbollen i PL så tror jag definitivt att han kan bli en back-general likt Terry, likt Carragher, likt Ferdinand osv osv, man behöver som sagt inte vara 210cm och 100 pannor bara för att kunna fäkta bort Drogba... det hjälper men det är inte krav. Men det kan ju lika gärna sluta med att han spelat i QPR 2011 också liksom. Men ni som Gunners fans har ju en fördel i Arséne vad det gäller lyfta fram och få spelare att våga ta för sig.
Manchester United värvar brasilianska underbarnet Dodo, 17. Iofs från en blaska.. Men är dom igång nu igen ;)
be the change
Pedofiler...
Moderator
2009-06-08 20:53
Trodde det hade vart klart ett tag, var inte ni också intresserade av honom? ;> Men men, hoppas som sagt på en lugn sommar. Inga större förändringar, spela ihop laget som det är bara. Försvinner Tevez ser jag gärna Benzema som ersättare, och att vi kör 4-4-2 nästa säsong, Rooney klargjorde nyss att han inte vill spela på kanten längre.
Ser ut att bli segt det här med D'agostino till Juve. Udineses transferguru har blivit tokig och kräver 30M euro för honom.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Producent
2009-06-08 21:45
jag hoppas verkligen att Kaká affären blir klar snart.
Lil_H..
Dzeko sägs vara klar för Milan för en summa runt €18M och ett kontrakt värt 2.5 miljoner per år.
Vi får se vart han hamnar! Hehe
be the change
Och nu är Kaka klar för Real Madrid, 70m euro.
Vi är överallt!
Men det är Chelsea som är ett köpelag... Här har vi ett lag vars hela policy bygger på att dom bästa ska spela i Real, om dom inte är där - köp dom. Tattar lag. €70m för Kaká är ett överpris utan dess like, han är inte SÅ jävla mycket bättre än något dom redan har. Men grattis milan, bra affär.
Kakas ersättare heter Ronaldinho enligt presidenten
Geni
Producent
2009-06-09 10:22
Ronaldinho får gärna bli Kakás ersättare om han blir lika bra som förr. Tror att vi får se Dzeko i Svart Rött nästa säsong!
Lil_H..
Producent
2009-06-09 14:30
Läste nånstans att Tevez vad påväg till AcMilan. Bullshit eller true?
Lil_H..
Jag tycker att det är rätt underhållande att gå in och läsa på Reals svenska fans-forum där experterna sitter och skriver upp tänkbara startelvor till nästa säsong. Offensiven ska tydligen bestå av ribery-ronaldo-kaka-villa bland annat. Härligt med stora plånböcker.
t2dafuckin visst är det så, dock brukar inte önskelistor börja med: "om jag blir president lovar jag att vi ska köpa...". dessutom är det med önskningar som med önskelistor; de slår bara in om man håller käften om dem :) kan man hoppas på att milan köper adebayor för £20M nu när de har pengar?de hade smakat kaka (inte kaká). annars kanske milan verkligen hostar upp med £100M för Ronaldo känns mer som en spelare som kan ersätta kaká. vermaalen verkar bli klar. är fortfarande skeptisk. sen kanske toure ryker och istället får vi micah richards, inget ont om toure men richards känns som en ny upplaga av honom och det hade inte varit dumt, dock tappar vi ännu mer rutin i det bytet och är det ont om något i arsenal så är det rutin (även om man är veteran som 23åring)
Zlatan mot Eto'o och 10 miljoner.
Producent
2009-06-10 15:37
Det var väl 100 miljoner?
Lil_H..
10 milj € ~ 100 miljoner SEK
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
det e ju totalt skitsnack det med Zlatan för Etoo och 100 miljoner. Det är en tidning som har sagt detta. Ska man förlita sig på en tidning o tänka nu är han klar för Barcelona. Varför skulle Laporta vilja sälja Etoo när han precis gick ut och hyllade han enormt och kallade han världens bästa anfallare eller hur det var. Bara pinsamt hoppas verkligen inte Zlatan lämnar Inter. Nu ska dock Maicon ha kritiserat ledningen och vill lämna vilket är lite mer troligt.
Geni
dem har ju iofs inte skrivit att det är klart. det som fattas skulle tydligen vara att eto'o går med på det.Varför skulle Laporta vilja sälja Etoo när han precis gick ut och hyllade han enormt och kallade han världens bästa anfallare eller hur det var varför skulle han inte säga det om han vill sälja/byta honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förstår inte hur pep och laporta tänker ang zlatan. han har gått ut och sagt att "klubbkänsla är en del av det förgångna" eller liknande.. en filosofi som inte alls passar barcelona.. Om han ska till barcelona så bör gnällspiken gå ner rejält i lön tycker jag.. Dessutom är hans press-spel inte alls i stil med eto... eto springer o springer, pressar över hela planen! Det är skillnaden på den här säsongens barca och rijkaards barca, varför sälja ett vinnande koncept? Skulle mycket hellre vilja se Villa. Men hoppas att Ribery är prio nr ett eftersom hHenry börjar bli till åren.. Eto kommer kräva en enorm lön antar jag om han ska haffa till sig ett nytt kontrakt, och om han inte får det finns det en chans att han går som bosman nästa år (?).. därför är det ett perfekt läge att knyta till sig en ny spelare, som dessutom är hungrig alá david villa..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Haha Inter har redan dementerat uppgifterna nu. Äckel tidning som påstår ngt sådant. Barca fjantar
Geni
Kaká och Ronaldo, 1,6 miljarder på en vecka, haha! Härligt o se att det händer något i Real Madrid, laget kommer får en offensiv uppryckning!
Helt otroligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ronaldo och Robben på varsin kant kommer bli svårt o möta. Dessutom ett par offensiva mittfältare i Kaká, Guti, Sneijer osv. Real måste börja sälja spelare. Mahmadou Diarra, Van der Vaart, Drenthe, Saviola, Huntelaar och Salgado får nog lämna. Synd på Diarra men tror inte han får spela i konkurrens med Gago och Lass Diarra. Sen undrar jag vart Real ska göra av alla sina offensiva mittfältare? Svårt o tro att man går ner på en 4-5-1. Skulle isåfall vara 4-4-2 med Ruud/Raúl/Villa längst fram och Kaká som släpande.
real är helt jävla värdelösa i huvet. klart att ronaldo och kaka är bra värvningar men att blåsa så mycket pengar är helt vansinnigt, borde inte lite pengar gå till att stänga bakåt, så mycket som man släppte till mot liverpool i cl är fan kriminellt, meeen näe, vi går och köper två tokoffensiva spelare. kan någon som har lite koll sätta in mig (och kanske andra) i var fan real får sina pengar ifrån? den klubben kan inte skötas på rätt sätt. spanien är ett av de länder som drabbats hårdast av finanskrisen, men då köper man ihop spelare för cp-summor. hade jag varit spanjor hade jag tagit första bästa bombbälte och sprungit in på bernabeu
Härligt o se att det händer något i Real Madrid härligt att något som gått fel går ännu mer fel?
Dom borde inte spela med raul & ruud, dom borde köpa villa eller någon annan.. annars funka ronaldo där uppe om han nu skulle gå dit. men det är fan sinnessjuka summor alltså, jag tycker inte kaká varit såå bra det sista.. dämn
be the change
Ja man undrar ju hur real klarar det ekonomiskt. Dom kommer ju ha een enorm press på sig att vinna CL nu direkt. Jag gissar dessutom att ogillandet emot real kommer växa bland fotbollsfansen.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.