Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Alltid lika roligt att Reals vita fans förnekar sin svarta bakgrund. De vill inte höra om den, om de förnekar den tror de att den inte har hänt och att den inte betyder något för övriga fotbollsvärlden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetlyrik P15 Förstår bara inte varför inte jag som realfan ska kunna diskutera en färsk övergång och läget på transfermarknaden utan att behöva försvara mig mot påhopp om en diktator för 60 år sen.
Därför att den hör till din klubbs historia, du kan inte bara ignorera den, du som fan köper ditt lags historia, inte bara Kaka. Det är något du själv har valt, när du skriker hala madrid ska du veta vad det är du skriker om och representerar, det är något du får leva med.
Nuff said.
Länk till http://www.eurosport.se/fotboll/transfers/2009/liveevent.shtml Kör igenom det mesta som är relevant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetlyrik P15 Haha, lägg ner nu. Hela debatten om Franco är så överdriven och typisk för barcelonas supportrar. Dessutom har jag aldrig skrivit, sagt eller skrikit "hala madrid".
Finns inget som kan överdriva den debatten, det som är skrämmande är att folk bagatelliserar den.
fetlyrik francogrejen är en sak, men man kan ju sluta dömma dem nu för den saken. du åker inte genom tyskland på småvägar bara för att hitler grundlade autobahn.
Rasta.. Man ska kunna diskutera sin klubbs inköp o sälj men om man hejar på Madrid o försvarar denna typen av inköp/sälj så blir det lite väl.. Jag fattar att ni e desperata men du, som fan, borde väl kunna vara lite mer objektiv än att tycka att det e skitfett?? Förstår du inte allas reaktioner eller?? Madrid har faktiskt en smutsig nutidshistoria oxå, behöver inte ens nämna Franco egentligen.. Kolla bara va ni gjorde med Hierro tex...
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Tycker ni börjar bli lite väl barnsliga.. Detta gäller alla, försök gärna att hålla riktiga diskussioner och kom argument för allt ni gör är att säga "du är sämst", "men du är sämre!".
Don't!
Moderator
2009-06-12 12:33
Rätt löjlig diskussion att dra upp vid detta tillfället.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tycker att diskussionen e högst relevant i en tråd som handlar om SILLY SEASON, speciellt när ett lag valt att göra det till The Silliest Season ever
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Moderator
2009-06-12 12:41
Jag menade självklart att jag tycker det är löjligt att dra upp Francoberättelsen, i den här tråden, det finns absolut inget samband.
Tyck va du vill, jag anser att det e relevant för det e den tiden som gör Real Madrid till den storklubb dom är och som manifesteras i de senaste dagarnas shopping-spree.
sen är det också relevant med den plattform real fått genom att blivit sponsrade av franco (som vilken sponsor som helst) och med bernabeu som ger en ekonomisk trygghet. vad sen franco hittade på är en helt annan femma. som sagt, jag tycker real är helt fel ute när man blåser så mycket pengar på (enligt mig) fel spelare. plus att jag tycker deras agerande (och många andra klubbar) är fel sätt att möta en ekonomisk verklighet. att man förutom att lägga ut 1.6 miljarder på 2 spelare förväntar sig som fan, att klubben ska köpa in ytterliggare spelare "en back" här eller nånting annat där tycker jag är sjukt snedvridet också. sen kan många ta tipset att allt ens klubb gör inte är heligt och måste försvaras in i det minsta.
det roliga är att ferguson vill spendera alla dom pengarna på nya spelare haha..
be the change
Rör inte Maicon era jävla äckliga.. ******
Jag kan hålla med om att Franco-diskussionen inte lämpar sig i den här tråden. Det måste finnas andra tranfersrykten att diskutera nog att man inte behöver diskutera hur Franco har påverkat Reals ekonomi. Som t.ex. Tevéz, ljusblå tröja? Hellre det än en röd Merseyside för min del. Gladast hade jag nog blivit om han hade stuckit ur landet, men det vill han ju inte och jag missunnar honom inte en bra klubb där han kan vinna någon titel (Carling-cup?) och få lite pengar. Arsenal hade jag inte blivit så sur om han gick till.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Producent
2009-06-12 13:22
fy fan vad kul det skulle vart om Real skulle åkte ur La liga, då undrar jag verkligen hur många spelare och fans Real hade haft kvar.
Lil_H..
Enligt israelisk media så är Dulee klar för AIK
Vi är överallt!
JP Tevez stannar nog som jag skrev innan tack vare allt detta. Men frågan återstår fortfarande ifall om att han vill det. Han är en fantastisk spelare som jag med gljäde skulle välkomna till Liverpool t.ex. Tror han skulle passa in perfekt, men då måste man förstöra 4-5-1 systemet som Benitéz har byggt upp. Alonso kanske sticker?... Vi får se, har varit en del rykten om honom.
Don't!
Ut med Bosse in med Glen Johnson? Ja tack, om jag får bestämma. Faktiskt. Agüero ryktas också till Chelsea men det vet i fan, svårt att se en så exotisk spelade vilja gå till Chelsea och London, men ändå lite roligt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Glen johnson är ju grym, fyfan
be the change
psycho han är inte mer exotisk än terry och lampard.. =D haha
be the change
Mmm, som Chelsea jagade bort för länge sedan, gillade honom som fan redan då, trots att han var tok nervös i de flesta chanserna han fick, men han har ju visat i Portsmouth vad han kan göra om man bara tror på honom. Bosse blev dryg mot slutet av Säsongen. Men... han kanske inte vill komma tillbaka till klubben som en gång sålde honom, vet vet.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Rör inte Maicon era jävla äckliga.. ****** Så går det när man har en ledning som bara bryr sig om Zlatan.
your heart pump project kool-aid
Fyfan, på ett sätt vill jag att sommaren bara ska försvinna så att PL kan få dra igång igen... Men ändå inte.... ahhhhh lääängtar. hoppas arsenal styr upp 1-2 defensiva spelare samt 1 offensiv, så kommer det bli gräjt
be the change
Big-spending Real Madrid have set their sights on Arsenal defender Gael Clichy. Ge fan i clichy.
be the change
elem Han är inte såld än, likt Zlatan. O hellre att vi bryr oss om våran bästa spelare och en av världens bästa spelare än att prioritera familjemedlemmar som Sheva, seedorf & Co.
sheva ryktas till roma
be the change
1500 : The race for Manchester United to replace Cristiano Ronaldo is under way as Wigan chairman Dave Whelan confirms that the Red Devils have made offers for Antonio Valencia. Asså... Har jag missat något? Valencia, är han SÅ bra? (Inte för att han själv ska ersätta Rolle men att dom vill ha honom)
psycho
jag har en liten "i told you so" på gång :) portugiserna började frysa och nu verkar det vara tack och hej. dock tycker jag bosse varit och är bättre än johnson och nån ni borde satsa på.
clichy till real, verkar som om det ryktet startats på något forum. clichy har ingen jättesäsong bakom sig och skulle det bjudas £15M och uppåt så kan jag se en flytt. dock är det inget jag vill eller tror på eftersom han är en av de spelare som varit länge i klubben och som personifierar arsenal. just nu är jag mest glad över det nya bortastället inför nästa säsong eftersom årets modell inte var jättevackert.. dock är gult vår bortafärg så där finns ett minus.
psycho eller hur, valencia har varit bra men han har varit bra i wigan liksom. jag hade slängt ut rooney på kanten och satsat på benzema. och tevez förstås..
eller varför inte ashley young? jag hade inte bangat se young i arsenal
Xtremesia: Det är ju just det Inters ledning inte gör, eller har jag missat något. Både Zlatan och Maicon era två i särklass bästa spelare tillsammans med Cambiasso vill ju faktiskt lämna. Och Galliani har redan fastställt att Sheva, Senderos och Mattioni inte kommer fortsätta i Milan, häng med i svängarna din extrema jävel.
Vi lägger ner tid på Zlatan ok, Maicon förtjänar en löneförhöjning för att han är tillräckligt bra. Men, vad har ni gjort i värvningsväg på dem senaste åren ? Hämtat hem sheva, zambro, förlängt med alla era åldringar. Och nu dessutom tappat Kaka. Dem spelare som behöver förlänga har gjort det, Maicon har rätt vi lägger ner för mycket tid på enbart zlatan. Hellre ha kvar maicon, julio cesar m.fl. än att satsa på Zlatan tappa honom och tappa resten. Ni har ju varit.."fine as we are" ett tag nu och när Berlusconi gett upp fotbollen som ett ess i ärmen för hans politiska karriär så går det inte lika bra för er ;)
Någon som kan förklara varför Tevez vill lämna United? Fick väl bra med speltid och nu när Ronaldo lämnar kanske Rooney får ta kanten till o från. Man City känns verkligen som en dassig klubb att gå till.
Xtremesia: Tappade och tappade tror nog de flesta var ganska nöjda med att sälja Kaká precis som för några år sedan med Shevchenko. Senast jag kollade så hade Inter och Milan en ganska jämn medelålder så du kanske borda lugna ner dig lite med åldersnacket. Sen kommer du som vanligt med mothugg varför kan du inte kritisera din klubb lite. Ni vinner Serie A men ändå vill två av era bästa spelare lämna det talar ganska mycket om hur dåligt saker och ting sköts.
om nu clichy skulle lämna så har vi ju gibbs iallafall. Men är alltid något speciellt med att se clichy dundra upp och ner på vänsterflanken..
be the change
Elem Vem har sagt att Maicon vill lämna? Han var endast missnöjd med att klubben endast koncentrerar sig på ibra när det finns annat att ta itu med. Det mesta som snackas om Maicon är på Goal och liknande sidor. Om båda stannar så kommer det vara glömt.
Läs hans intervju i Gazzettan för några dagar sen.
Jag är kluven över maicon dealen. Hade varit roligt om inter blev av med en så bra spelare. Men jag hoppas inte dem får 18 mil + sneijder för honom. Det är lite för mycket tycker jag. :)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Moderator
2009-06-13 00:29
Herregud, blir lite sur nu. United har lite för stor transferbudget iår känner jag. £100 miljoner, fyfaen. Hoppas vi bara köper en spelare förutom Valencia sen får det vara slut. Ferguson sa ju nu att han skulle satsa på att hålla kvar spelarna istället, till och med Tevez lät det som(!).
elem Du kan flytande italienska ? Då kan du berätta för mig exakt vad han sa. Vi kommer att ta upp 3 spelare från primaveran också iår så jag är lugn. Vi har tagit 4 raka scudetti nu, men att tappa maicon och Zlatan är inte rätt sätt att vinna ute i Europa.
Ramuz: Han köper säkert 10-11st 15 åriga brassar också ;)
Rastasite tevez har inte fått alls mycket speltid mer än som inhoppare (vilket han gjort jävligt bra) och tevez vill vara med o spela vm osv. och kräver därför mer speltid. detta plus att han inte är uniteds spelare, nån agent äger honom och kräver asmycket pengar för att lösa ut honom. därför tvekar united.
Kommer hem från jobbet och ser att Milan gjort klart med Portos unge vänsterback Cissokho. Sägs ha kostat runt 15M euro.
Cissokho är grymt bra, bra värvning.
Tycker också det är en bra värvning!
mike_ P24 Rastasite tevez har inte fått alls mycket speltid mer än som inhoppare (vilket han gjort jävligt bra) och tevez vill vara med o spela vm osv. och kräver därför mer speltid. detta plus att han inte är uniteds spelare, nån agent äger honom och kräver asmycket pengar för att lösa ut honom. därför tvekar united.Okej, trodde att han fått mer speltid än vad som verkar vara fallet. Tack för infon!