T2dafucking : Du kan ju inte hata Juventus :P *** Kaká är klar för Real Madrid. C.Rs bud har accepterats av Man U... och dessa köp är rena bullshit. Real Madrid förstör fotbollen!!! £136 miljoner på 2 spelare??? Riktigt dåliga köp! Det sägs även att D. Villa ska till Real... eller så byter dom Trezeguet mot Huntelaar =) Juventus har som sagt köpt Diego, fått Cannavaro gratis och är i princip klara med D'Agostino. De vill även ha antingen Dosenna eller Grosso, eller kanske båda?:P Barcelona ska inte köpa något stort under sommaren, och det är troligt att Zlatan lämnar för något storlag som klarar det i Europa. Och om det inte kommer in någon offensiv spelare till Inter, så är det troligt att deras sista offensiva spelare lämnar. Dvs. Maicon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-06-14 23:16
Guiseppe Rossi till Juventus också? Det kan bli sjukt nice faktiskt! För övrigt känns det här som en sommar då allt kan hända, känner på mig att det kommer bli helt sjukt. Spelare kommer gå framåt tillbaka och allt möjligt, skulle inte bli överraskad.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Både Maicon och Ibra stannar :) Sen fixar vi deco som håller 1-2 säsonger tills Coutinho är redo att ta över. Efter hand får resten av våra ungdomar också ta över eftersom att vi har flera ynglingar som kan ta plats i a-laget redan iår, 3 kommer upp till a laget från primaveran iår. Vem av dem blir nye Santon eller Balotelli? We'll see. En ljus framtid har vi iaf. Hoppas på något barcelona liknande där en stor del av startelvan är fostrade i klubben.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chelsea släpper både Carvalho och Deco till Inter. Mycket bra för våran del.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
0800: We will keep an eye on this as Sky Sports News understands Man United, Man City, Liverpool and Chelsea are all to talk with Carlos Tevez's representatives today.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Glen Johnson ryktas till Liverpool, om detta är sant så blir jag glad!Psycholess Oj.
Don't!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Villa har flera gånger sagt att han inte tänker lämna spanien. United kommer förmodligen inte plocka någon mer än Valencia och möjligtvis behålla Tevez.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Inter tror verkligen att Zlatan är bra?? http://www.sport.co.uk/news/Football/21606/He%E2%80%99s_yours_for_%E2%82%AC90m.aspx Zlatan ska alltså minst kosta €90 miljoner?? Sjuk summa, för en överskattad spelare!
Många överskattade spelare som vinner skytteligan i Serie A?
Psycholess säger det hela tiden, Anwar93 är väll en sån som bara tittar på landslaget matcher och aldrig Inters matcher. Då ser han inte den kvalitéen zlatan har. Synd!
Geni
Jag ser varje Serie A match. Zlatan är bra, men fruktansvärt överskattad. Om han är så bra för att han vann skytteligan, så borde väll Eto´o va världens bästa spelare??? Zlatan får allt levererat, därför klarar han det inte i landslaget. Men en spelare som anses vara världsbäst ska då fanime inte behöva vara beroende av någon/några spelare! Och SNÄLLA nämn inte Malta! För vi alla vet vad det är för lag!
Anwar Du är Juventino? Eller någon annan sorts hatare. Att göra 25 mål i Italien och inte vara en utpräglad målskytt är ett otroligt facit. I många matcher i Serie A har Zlatan bevakning av minst 2 personer och lagen man möter kör bussen framför ala Chelsea. Att Zlatan även är en targetplayer och ofta står för briljanta framspelningar kombinerat med att du har en 1.90 lång kille med otrolig teknik ger dig en spelartyp som är otroligt sällsynt. Om Kaka som inte har presterat skit på 2 säsonger kan gå för 65 miljoner euro.. Kan Inter mycket väl kräva 90 mille för Ibra. Men detta är nog mer ett trix för att skrämma folk ifrån att köpa Zlatan.
Börja inte hacka nu på KAKA prislapp. Han har gjort sig värd den summan med pengar under sin karriär genom att vinna champions leauge och bli utnämnd till världens bästa spelare. Samma sak me C. Ronaldo. Vad har Zlatan gjort för att vara värd 90 miljoner under sin karriär förutom att bära ett medelmåttigt italiensk lag i en liga som inte kan konkurrera med lag från Spanien eller England?
Moderator
2009-06-15 17:53
Seriöst, så jävla fjantigt att hacka på Inter och Zlatan sådär, vadå ett medelmåttigt italienskt lag? Dom vann Italienska ligan och åkte ut mot United som var i en grym form? Sen är Zlatan en magisk spelare och jag tycker Xtremesia beskrev varför han värderades till ett sånt pris mycket bra i två inlägg ovanför.
Whatevaman Såna som dig... Bör inte ens diskutera fotboll alls. Vad man har GJORT i sin karriär borde inte spela större roll än dagsform och den gångna säsongen. Jag hade kunnat förstå om Real betalade så mycket för Kaka efter säsongen där han bar milan på sina axlar i CL. Men Kaka har tyvärr inte visat ett skit på 2 säsonger och inte heller Milan. Zlatan däremot har varit Serie A:s stjärna två säsonger efter varandra nu och därför förtjänar han ett högre värde. Jag vet inte vilket lag du håller på, eller vilken sorts fotboll du uppskattar. Men när du kallar det bästa laget inom italiensk fotboll(senaste 4 åren) för medelmåttigt italienskt bör du ta dig en funderare.
Xtremesia P17 Hej Interista#10 (det va en 10åring på SF:s forum... har mer eller mindre börjat tro på att det är du!!!) KLART SOM FAN DET SPELAR ROLL PÅ VAD MAN HAR GJORT I SIN KARRIÄR! C.R hade aldrig sålts för så mycket pengar, om han inte hade vart världens bästa spelare. Om han inte hade vunnit CL, och om han inte hade gjort 40+mål. Eto'o kommer säljas för det han har gjort i år. För det är det man förväntar sig av han nästa. Och som en Juventino kan jag erkänna att Serie A inte är det den var. Han hade MAX lyckats göra 10-15 mål i PL. Och 15-20 i Spanien! Och om du bara lyckas dra ut huvudet ur röven, så inser du också det ganska snart!
Anwar Nivån på dina argument och språk påminner rätt mycket med en 10årings...
Psycholess P28 Skriver så när jag inte är på humör.
Moderator
2009-06-15 19:04
Yeye, när han blir sur så förvandlas han till en 10åring, bara så ni vet.
Anwar Jag förstår också att det spelar roll. MEN, Kaka var bra för 2-3 år sedan och har inte varit bra nu på 2 säsonger. CR7 var ändå ledande i United idag och spelade till och från riktigt bra, dem vann ligan och gick till sin andra raka CL final, vad har kaka gjort? Zlatan har lett Inter till 3 raka ligaguld och tog iår skytteligatiteln. Kaka har lett Milan till.... En uefacupplats och iår en tredjeplats. Jag vet också att Serie A inte är vad den en gång var och jag har inte sagt att det är den bästa ligan. Däremot har jag konstaterat att det är den liga där lagen är mest försvarsskickliga och taktiskt organiserade. En spelare som Zlatan skulle i Spanien med dem otroligt stora ytorna kunna göra i princip vad som helst, den fysiken han besitter är det inte många i Spanien som kan matcha. Zlatan kanske inte är värd 90 mille.. Men jag tycker fan inte någon fotbollsspelare är värd så mycket pengar. Sjukt vilken pengacirkus dagens fotboll har blivit.
Tror inte Zlatan blir dyrare än Kaká om han går. Även om han i dagsläget är en bättre fotbollsspelare.
Han hade MAX lyckats göra 10-15 mål i PL. Och 15-20 i Spanien! Bra att det finns sånna som du som verkligen vet hur det ligger till.
your heart pump project kool-aid
Elem Tror inte jag heller. Tror inte ens han kommer att gå. Kaka verkar ju iaf va på G igen.. Spelade bra i Confed idag. O snart är det Italiens tur :)
;þ
Moderator
2009-06-15 19:55
Hahaha, nog inte ful bild
HAHA bra bild =) FORZA ITALIEN! Även om jag hade velat se Del Piero på plan!
Hade verkligen inte tackat nej till G.Rossi's övergång till Juventus... men efter det målet så må hans pris ha höjts någon miljon!
Kom igen nu Milan gör det oväntade och värva G. Rossi. Samspelet med Pirlo finns redan där och det kan inte bli mycket sämre med Pato.
your heart pump project kool-aid
HAHA elem. Milan är det sista laget som får Giuseppe!
Carvalho
Furthermore, when I was injured the club should have given me more support. They should have helped me more, especially given my past four years at Chelsea. No more portugiser plz. Sälj alla.
Tottenham winger David Bentley has admitted he is in talks with Aston Villa as he looks to end his White Hart Lane nightmare. Och tydligen så leder nu Chelsea race:et om Tevez, enligt Engelska tabloider så har Ancelotti ringt personligen... hur sant det nu kan vara.
LIVERPOOL have won the race to land Portsmouth's £19million full-back Glen Johnson. Detta är så behövligt, men vi får avvakta och se vad som händer.
Don't!
The Swedish defender is poised to sign for Panathinaikos, while the Denmark international is headed for Fenerbahce. Antonio Caliendo, the agent of Juventus striker David Trezeguet, believes his client would be open to a move to Villarreal in exchange for Giuseppe Rossi.
The club's President, Fernando Roig, is said to have offered the Frenchman a three-year contract worth £2.5m a season.
“It's a possibility to keep in consideration, we can work on this kind of operation,” Caliendo said.
With Trezeguet inserted into the transfer Tuttosport believe Rossi would cost Juventus £15m.
Underbart ???
"I never said it" var svaret till den dyngan, tack Cesc!
verkar som om vi kanske ska köpa hitzlberger (stavning?), inte mig emot, aldrig fel att ha en tysk i laget, dessutom kan pågen skjuta som satan. tyskar lägger inte fingrarna emellan heller.
Moderator
2009-06-16 13:18
Haha han skjuter nog inte galet hårt den tysken! Kul att det händer lite saker iallafall,
They were all prepared to bring him in, but I am sure that negotiations between the clubs (Juventus and Udinese) will lead to an agreement. Angående Juventus och D’Agostino! Jag hade hellre valt G. Rossi, vilket sägs också komma till Juventus i byte mot Trez. Men båda skulle man troligtvis inte köpa! Barca sägs köpa D. Villa för €50 miljoner + utlåning av Bojan och Caceres. Barca sägs även vara ute efter Robinho, även sälja Eto'o och Valdes till Milan. Barca sägs också vara ute efter Benayoun, och att det snart är klart mellan dessa två. Torres vill ha D. Villa i Liverpool. Men vem vill inte? D. Villa är sommarens grabb, och det laget som köper han, köper vinst! Sist men inte minst. Zlatan stannar kvar i Zinter pga. familjen!
"Zinter" väx upp. Jag väntar bara på att Milito och Motta skall bli officiellt. Hoppas inte vi släpper acquafresca och en massa andra unga lirare till Genoa. Deco och Carvalho.... Deco: Ok värvning för 1-2 säsonger tills Coutinho kommer. Annars gillar jag det inte Carvalho: Vi har serie A:s bästa mittbackspar, men när dem är skadade ser det lite tunnare ut bakom så Carvalho blir välkommen backup i laget.
Anwar P15 Ska inte du va i apburen?(SF) Ederson påväg till inter, hellre han än Deckislav eller Deco.
JackVegas- Vissa saker är en dag gammla, och andra timmar gammla... menmen :) Många Inter fans vi har här!! Bara roligt att kalla dom Zinter. Så många som tar illa upp. Men jag menar Zlatans-Inter, då det är han som är laget.
Anwar Du är pinsam, checka detta liksom. Nu kallar du det Zinter, för att ZLATAN är LAGET? Och tidigare har du skrivit: "Jag ser varje Serie A match. Zlatan är bra, men fruktansvärt överskattad. Zlatan får allt levererat, därför klarar han det inte i landslaget. Men en spelare som anses vara världsbäst ska då fanime inte behöva vara beroende av någon/några spelare!" Jadu grabben, det lilla intrycket jag fått ifrån dig änsålänge gör nog att jag håller mig borta. Ta din smutsiga juve-bondeklubb och fuska vidare :) gooooo gunnnnners
be the change
Back on track grabbar! Tranfers. //Jonas - moderator
HAHAHA visste att ni skulle använda det mot mig... hatar Zlatan. Han är dålig... men laget gör han, och han gör laget... med andra ord behöver han bra spelare för att spela bra.
Ta det i PM? Vart tror ni att Gremios Douglas Costa hamnar? http://www.youtube.com/watch?v=LcZPye-oSqY
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tror knappast c.ronaldo hade spelat bra i ett lag fullt med sopor eller ett bottenlag, då han inte kämpar hemåt och hade bara grinat då han inte fått passningar, så det argumentet tar jag inte. Jag ser Zlatan som en oerhört stark och teknisk spelare, en riktigt grym playmaker dessutom.
be the change
Inter Striker Julio Cruz Set To Join Panathinaikos - Report (så e jag inte off topic) Sveriges landslag är inte ett lag fullt med sopor!
Nej klart, Micke Nilsson, Anders Svensson, Daniel Andersson, Henrik Larsson, Kim Källström(Tyvärr) .. Är asgrymma fotbollspelare som borde spela i världens bästa fotbollslag..
be the change
Men, WTF! Sluta med off-topic! NU!
Hoppas att vi kan få reda snart på några värvningar iallafall, är så mycket bull och så lite värvningar, förutom Real då =) sorry jonas.
be the change