insane M P25 Hur mycket har dom tänkt att lägga på Aquilani? Mer än £10 Miljoner är skandal!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"It has been too long, since May, that he told us he wanted to leave and after the official transfer request we were working very hard. Tog fan inte lång tid innan...
Liverpool FC today confirmed they have agreed a deal with AS Roma for the transfer of Italian international Alberto Aquilani, subject to a medical.
Don't!
Arbeloa och Xabi Alonso gone, ouch...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Anwar93: £16 millar har jag läst lite här och var
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Ja tror faktiskt Aquilani kommer lyckas i Liverpool om han kan hålla sig skadefri.
Jag tycker det är underligt. Aquilani var ju inte ens ordinarie i Roma när han var skadefri (Pizarro gick oftast före brevid De Rossi)
Men vi får väl se.
Här är iallafall en artikel som säger ungefär samma sak som jag sa igår, fast mer utförligt;
Länk till http://www.football-italia.net/blogs/al99.html
Aquilanis och antal spelade matcher: 08/09 - 7 (7) 07/08 - 11 (10) 06/07 - 9 (4) 05/06 - 20 (4) 04/05 - 14 (15) Parenteser är inhopp. Senaste tre säsongerna har han spelat 27/114 matcher. Det slår till och med en gammal Owen Hargreaves.
Någon Romanista som har stats på hur många gånger De Rossi och Aquilani spelade ihop?
Moderator
2009-08-06 18:35
Bekräftat: Klaas-Jan Huntelaar till Milan
time isn't wasted when you're getting wasted .
och Martin Caceres är klar för Juve på lån med en köpoption på 11m euro
Arnautovic är klar för Inter. Nu väntar vi på Nr 10!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ooo min dröm har blivit sanning :) klaas jan huntelaar till milan , MINST 20 mål denna säsongen .
Survival of the fitest only the strong survive.
heeh.. har han någon som kan servera honom där nu då när kakan är borta?
be the change
Dinho... Gillar dock inte Huntelaar, inzaghi är bättre :)
ronaldinho och pato såklart :)
Afropolack Pato är väl inte direkt serverartypen, ifall han typ inte löper ifrån hela backlinjen o frispelar någon på bortre/snett inåt :)
Dinho, Pato, Huntelaar. Kan bli något det där. Pato är så härlig att se på när han sticker iväg. Dinho tycks vara på banan igen, även om han har jävligt långt kvar till toppform. Hans försäsong har var över förväntant, och det säger en del.
Xtremesia P17 njae men det har snackats om att han ska flyttas bak en bit .
Newcastles mittback Bassong är klar för oss. En av få som spelade bra förra året för skatorna. Ett bra nyförvärv för oss som har skador på alla tre ordinarie mittbackara, dock så är Bassong avstängd första två matcherna :(
9-1
Afropolack Tycker det låter dumt, pato bör spetsa. Tack vare sitt otroliga löpsteg kan han sticka igenom vilken backlinje som helst och tar man ned honom kommer han bli ofarligare..
1255 BST: Bordeaux manager Laurent Blanc has accused Arsenal of not being serious in their attempts to sign striker Marouane Chamakh. The Gunners have reportedly bid £6m for the 25-year-old, whose contract expires at the end of the season, but the French club want about £10m. Men Wenger hade sagt att 6 miljoner får räcka, annars tar han honom på free-transfer efter säsongen... haha...
Arsenal manager Arsene Wenger has admitted he is interested in signing Fulham defender Brede Hangeland but said the club are yet to make an offer for the 28-year-old Norwegian. Jag ser inget fel i att förstärka lite..
-- Manchester United are still monitoring Bayern Munich winger Franck Ribery and Valencia's David Silva, despite insisting that their summer spending is over.
så får vi väl se om united kammar hem någon storlirare för ronaldocashen ;)
be the change
JackVegas- Kommer inte att hända, SAF sa att ingen mer ska signas och så länge det enda som talar emot det är skvallerpressen så har jag svårt att tro på det.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Sant sant, dom plockar ju bara fram allt dom kan. Men man vet aldrig, sa han inte att han inte skulle vara lugn förra året då innan han värva berba? Eller hur var det? :P
be the change
Finns inget som tyder på att SAF skulle vara missnöjd med vad han har offensivt.
lescott har blivit nekad sin transfer request och om inte lescott lämnar för city så kommer inte heller senderos till everton (tror jag, bör väl tilläggas)
Ryktas om: Gourcuff, Ribery, Van der Vaart och Sneijder till Inter nu som nr 10. Ribery kommer absolut inte, då hade han nog gått till Real eller vilket annat lag som helst som bjöd mycket. Sneijder verkar inte heller komma nu. Gourcuff är en dröm. Den som verkar vara mest realistisk är Van der Vaart.
Mike Undrar isf varför dom öppet har varit intresserade av Senderos om dom ändå nekar lescott att lämna? Om det nu var tänkt att ersätta Senderos med Lescott..
hyenan kanske pusha upp priset på lescott? och för att locka till sig senderos ordentligt.. vi får väl se vad som händer..
Sägs att Rafinha är klar för Juventus. Även att Grosso signar snart. Om detta är sant så kan man slänga Real Madrids mercato i väggen.
Sneijder klar för Inter som sagt.
Oj oj oj. Om Sneijder nu är klar(vågar inte säga hej än) så har vi också gjort en otrolig Silly iår. Milito o motta 17 mille Euro (Spelare i utbyte) Etoo, som delbetalning av Zlatan Lucio 5 mille euro Sneijder Arnautovic på lån med köpoption ifall han spelar 10 matcher Kerlon, gratis. Zlatan och maxwell ut, där siffrorna på Zlatan varierar, men det ligger runt 50 mille euro och 5 miljoner för maxwell skulle jag tro.
Robben till bayern tydligen.
Don't!
Förstår inte hur Real kan sälja Robben. Sett till dagsform rankar jag honom högre än både C. Ronaldo och Kaká. Enda nackdelen är hans skadehistorik.
Vart finns de källa på att Robben är klar?
Vi är överallt!
Förstår inte hur Real kan sälja Robben. Sett till dagsform rankar jag honom högre än både C. Ronaldo och Kaká. Enda nackdelen är hans skadehistorik. Håller helt klart med. Detta kan vara en bytes affär dock. Det ryktas om att Real vill ha Ribery nästa säsong och detta kan vara deras sätt att sätta planen i verk. Den här säsongen kommer Bayern ha två ruggiga kanter med Gomez på topp.
Tror dock inte bayern vinner Bundersliga. defensiven är för dålig.
Demichelis, Lahm, Van Buyten är namn nog för försvarslinjen, men sen är det tunnare. Tror de kommer sakna sin fältherre Lucio en hel del. Men jag tror fortfarande på dem om de får behålla Ribery.
9-1
Alltså, Real verkar ju sakna någon som helst respekt för sina spelare, utom spanjorer som spelat i klubben en längre tid, helt sjukt! Sneijder tycker jag personligen är grym i form men han fick knappt en chans, Robben är också jävligt bra, deras bästa spelare förra säsongen ändå skeppas han iväg. VDV verkar ha varit hatad sen början, Higuain en av de bästa spelarna förra har fått 2 nya konkurrenter och verkar inte få överdrivet med speltid.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Ponty, Håller med dig fullständigt, men det är ju därför Perez är känd för att vara världens största hallick och köpa in de snyggaste hororna till sitt stall så fort tillfälle ges. Robben må vara en spelare med historik i scum, men han var så dominant stundtals förra säsongen att det är ett jävla skämt att de säljer honom. Men å andra sidan är det skönt att en lirare som honom får chansen att briljera i en storklubb och vara stjärna. Hoppas han kan övertala Ribery att stay the fuck away från Real.
9-1
Blir det någon mer intressant värvning?
Don't!
Grande Grosso sägs enligt rykten ha blivit klar för Juve i sista minuten. Dvs precis innan 19:00 svenk tid då alla fax måste vara inkomna (Eftersom "kontoret" där övergångar registreras stänger klockan 19 svensk tid) Återstår att se om detta rykte stämmer.
Krancjar med största säkerhet klar för oss till ett riktigt trevligt pris. En jävligt bra värvning nu när Modric gått sönder.
9-1
http://www.gazzetta.it/Calcio/Calciomercato/31-08-2009/mercato-tempo-reale-501177799607.shtml Sägs vara helt officiellt.