anwar alla kanske inte är 15 som dig, :)
be the change
anwar Lyssna på Mourinho han var aldrig älskad. De krävs ganska mkt för att bygga upp en sån status som Javier Zanetti har i Inter Som Del Piero har i Juventus som Totti har i Roma. Dock hade jag aldrig velat ha tbx Zlatan till inter nu. Vissa är ju inte Juve som tar tbx en spelare som Canavaro som lämnade när dem hade de som svårast. Men jag dömmer han inte :)
Geni
Det där med att Zlatan aldrig var älskad i Inter är ren jävla bull och media taktik. Etoo ska liksom veta att det finns en chans att bli lika stor osv osv (Även om det aldrig kommer bli så), vilken interista älskar INTE en skyttekung i sin klubb? En spelare som enligt många är nyckeln till flera scudettos i rad? José snackar lika mycket skit som han alltid gör, jävla kappvändare. Han har ju tidigare under sässen lagt fram senior Zlatan som världens bästa. Att han inte var älskad är ren jävla bull. Förövrigt så hade jag gåshud under hela Zlatans framträdande igår, jag tror inte att folk fattar hur stort detta är. Sen såg man ju på Zlatan att Barca är speciellt ... för honom . Han var liksom lycklig och "lös" i sina intervjuer. Ska bli Fruktansvärt kul att följa honom.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Zlatan var i en sådan plats igår att världen kunde rasa runt omkring honom utan att han skulle märka det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lika roligt nu som det var när han gick till inter. alla barcafans älskar honom och hånar interfansen och om 3 år så kommer han gå till nån annan klubb och då kommer alla håna barcafansen. grym fotbollspelare med lojalitet enbart mot sig själv, skönt att han inte hycklar med det iaf. ska bli kul att se honom med lite anra roliga spelare runt omkring sig. kul att terry tackat nej till city, synd bara att det tog en månad att bestämma sig. vågar man fråga om hans status i klubben? kan den vara lika hög som innan?
Producent
2009-07-28 10:25
Roligt för Zlatan. Glad för hans skull. Läste igår att Milan hade skrivit på sin hemsida att Giuseppe Rossi var klar men att dom sedan tog bort nyheten. Vad tror ni? Var det en hackare eller la Milan upp nyheten för tidigt?
Lil_H..
Zlatan visar att fotboll på hög nivå inte handlar om klubbkänsla. Det är som vilka företag som helst.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Drömmer våta drömmar om Etoo Milito Cassano i ett tremannaanfall. Mums
Geni
Kolo Toure klar för Man City enligt FK, 190m.
Vi är överallt!
190 Miljoner för Toure är överpris hans förra år var ett tecken på nedgång.
Geni
15£ för Toure, och in med Hangeland, så kan det bli trevligt därbak
be the change
Jag skulle satsa på Djorou. Han har potencial
Geni
ja men det är alltid snack om potential, vi måste vinna något iår. annars kanske det blir bye bye för Wenger & cesc och det vill jag helst inte
be the change
Crouch är klar för oss också, nu blir det långa bollar på Peter.
9-1
Haha långa bollar på peter... klockrent
be the change
Fattar inte när man redan har ett ryskt torn att använda... varför man väljer att köpa chicken legs... dum i huvudet...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
För att våran kära ryss inte kan nicka, dessutom så fungerar Crouch ihop med Defoe och troligen Keane också samt är en favorit hos Harry Pava värvades av Ramos. Vem är dum i huvudet?
9-1
det finns bara en ryss i PL och det är arshavin!
be the change
allt annat är smuts ;)
be the change
Undrar varför nämnda ryss smekte in mål edter mål i lilla Zenit samt landslaget... hmmm, kan väll inte bara, en jävla idiot till tränare?
Citat från förra säsongen:
Efter matchen mot Burnley när laget som helhet och truppen kom på tal:
"Jag vet inte vem som har satt ihop den här truppen och hur de har gjort det vet jag inte heller. Allt är en stor röra. Det är rent skrämmande." Om att Darren Bent sumpade en jättechans mot Pompey:
"Hans fru hade satt den chansen." Om målvaktsfrågan och Gomes skakiga insatser:
"Vad ska jag göra? Han är ju den enda målvakten jag har till förfogande." Om mötet med Man U
"Jag kommer att behöva (på grund av en del skador) ställa upp med det svagaste laget jag över huvud taget har till mitt förfogande." ...
TROR FAAAAN, att hans spelare inte är i harmoni, dumbass....
surjäveln ju
be the change
Han är ett riktigt mongo, att ett lag som Tottenham med "ambitioner" låter honom "leda" till lag är över mitt förstånd, det ända han gör är o förstör bra spelare... Pavlyuchenko , Bent (Ja, han ÄR en striker som är bra, låt han gå till Sunderland så ska ni se) och bentley bara för att nämna några.
fast han har ju gjort ett rätt okej jobb sen han kom.. dom låg ju riktigt risigt till
be the change
Han räddade oss förra säsongen, ja. Sen är det inte många av oss spursfan som håller Harry särskilt högt och tongångarna som gick när vi fick honom var rätt bittra. Men som sagt, han räddade oss förra säsongen och ska få en chans detta år och se vad han kan göra med truppen. Vi byter tränare på löpande band och det är rätt frustrerande.
9-1
Förövrigt lirade Pava i Spartak Moskva.
9-1
Oj, ja men då så, DET förändrar ju allt .
Mmm, *gäsp* Säger han som bytt namn fler gånger än någon annan, och som framförallt håller på sp*rs... I dryghet min naiva arroganta och mentalt instabila vän, ligger du mil och åter mil framför mig... och alla andra här inne...
OCH SÅ LUGNAR VI NER OSS. Transfers i den här tråden, inte en massa person påhopp. Som t.ex. Arbeloa till Madrid, klart nu. //Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP, vet du vad det rör sig om för summa?
Don't!
Mitchy Nä, bara sett tillkännagivandet på deras hemsida.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Hört något om 190miljoner eller likande... töntigt mycket i så fall...
JP, jo jag såg också det. Psycholess, i så fall vore det underbart! Har läst allt ifrån 50-150milj under rykterna.
Don't!
nätt liten vinst på toure.. kom till oss för runt £250 000 och går för £15 M, do the math!
så nu måste vi behålla senderos och skaffa en defensiv mittfältare, pronto!
ska adda lite till harrygrejen:
en annan lustig sak i sammanhanget med toure är att han kommer få en lön på £120 000 i veckan dvs. knappt hälften av summan som han gick till arsenal för.
Fullt normal snubbe... klart, då kanske han tränar rätt klubb trots allt..
Fifan. Men frågan är om mna vill se senderos.. fast han har varit bra nu under träningsmatcherna.. fan jag är osäker men hoppas på d bästa
be the change
Arsenal skulle bytt Toure Mot Micah Richards dem hade säkert fått lite pengar med för de City är generösa
Geni
Jävligt mycket engelsk fotboll här. Caceres är iaf. snart klar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu får ni Arsenalsupporters förklara hur Arsene tänker (eller inte tänker). Han gör sig av med Adebayor och Toure och Eboue verkar vara på väg ut också. Han har inte tagit in någon annan än så länge och det är mindre än tre veckor kvar till ligastarten. Visst är det inga erkända världsspelare, om än duktiga, men Arsenal har inte den lyxen att sälja och sedan inte ta in fler spelare, så hur tänker Arsene?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Kan säga att de ryktas att Wenger ska lägga ett bud på Vieira, Isf är jag som Interlööver helt på. Även om de finns en chans att vieira kan lyckas i Arsenal igen. Han var ett jävlaaa djur där.
Geni
Sunt att adda massa klipp om Harry, klart jag tar det personligt eftersom jag anställde honom. Chelsea köpte våran förra sportchef för 10 miljoner pund för några år sedan, mysigt när man har pengar i överflöd och värvar sportchefer. Lika mycket pajkastning det med från sida om vi ska leka i sandlådan. Hårda siffror är att när Harry tog över så snittade vi 1,67 poäng per match, efter jul 2 poäng vilket utslaget på en hel säsong hade gett oss cl-plats. Men naiva jag tycker att det är meningslöst att snacka mer om saken. Varma kramar från ett fruset stackars spurs-fan som står ensam i hela världen när alla andra väler favoritlag efter ligatabellen.
9-1
vi har fått in en halv miljard för toure och adebayor.. vi har redan "ersatt" dom med vermaelen och eduardo (om man räknar med förra säsongen så är han som ett nyförvärv) toure har inte varit sig själv på typ 2 år nu.. sammarbetet med gallas funkade aldrig riktigt och balansen i backlinjen vart aldrig klockren när dom 2 spelade då arsenal behöver en stor centertank som vinner allt i luften. att få 200 millar för toure är enligt mig en jävla bra affär med tanke på hur han har presterat dom senaste säsongerna + att han drar ju iväg typ 6 veckor mitt i säsongen till ANC varannan säsong. adebayor skiter jag fullständigt i. visst han kunde göra mål men han sumpade förjävla många lägen också.. han blev jag bara glad över att wenger sålde.. som sagt lite trist med toure men jag tror de här faktist bara gynnar arsenal, då ska dock toure ersättas ordentligt med typ hangeland lr nått liknande. en mittback + defensiv mittfältare och jag är jävligt nöjd.
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Padawon jag tror inte det handlar så mycket om vad arsenal "skulle" gjort. hade vi överhuvudtaget kunnat få richards skulle vi gjort det bytet, istället sålde vi en legend på väg utför och tjänade väldigt mycket pengar. viera kan få en play-and-pay deal och även om wenger aldrig köpt tillbaka någon så ser jag hellre viera än inget alls. det är inget fel på vieras vinnarskalle frågan är hur benen håller, oavsett så frå vi mer rutin och vinnarmentalitet! frost vermaelen kom inte in som ersättare så visst känns det lite kort, dock kom senderos tillbaka från milan så det stod väl mellan att sälja toure och behålla senderos eller tvärtom. förhoppningsvis kan senderos komma in i 06-07 formen då han petade campbell. om eboue sticker (vilekt han verkar göra, kastade ut tröja och vinkade bye-bye åt fansen efter gårdagens träningsmatch) så måste det köpas en back och gärna en defensiv mittfältare. kommer en defmitt kan man flytta ner song på mittbacken. så wenger tänker väl som han alltid gjort; hittar han rätt spelare till rätt pris så tar han honom om han kan. annars skiter han i det och sen är karusellen i media och bland fans igång igen... sen jobbar wenger väldigt tyst oftast och det pågår nog en hel del som ingen ser, jag hoppas det leder till något.
Läste lite lösa rykten om att ni^ eventuellt skulle knyta till er Viera igen, bara silly season eller finns det substans bakom?
9-1
Tror inte Vieira är påväg tillbaks, det var samma rykte förra sommaren. Det vore inte likt Wenger i.s.f förutom priset då.. Han har DEFINITIVT haft sin peak, och det för ett antal år sedan, om, OM han kommer så blir det säkert ett kontrakt likt det Owen har, alltså prestationsbaserat. Fast jag ser det som ett väldigt otrovärdigt rykte. Därimot så tror jag Arsenal kommer att värva, jag menar innan sommaren så sa man att det fanns gott om pengar till nyförvärv, Wenger sa att 2 etablerade spelare skulle komma. Nu har man köpt för drygt 100 milj och sålt för runt 500 milj, + alla pengar man redan hade som var öronmärkta för transfers. en mittback, in dm och en anfallare (är inget fan av bendtner). Sedan måste Arsenal vara den överlägset mest framgångsrika klubben om man ser till hur mycket man handlat för och sålt för de senaste 10 åren..:)
Lite som oss fast tvärtom:(
9-1
Tror absolut det kan ligga sanning bakom Vieiraryktet. Även om jag personligen anser att han peakade redan innan han lämnade Arsenal kan det säkert vara bra. Det verkar ju ändå bara handla om ett ettårskontrakt baserat på prestation. Risken är att det blir en Silvestrevärvning och han inte fyller den funktion som behövs. Men är han gratis så kör på. Arsenalhjärtat verkar ju finnas där (såvida han nu inte går till Tottenham, men det känns tvivelaktigt). Hoppas verkligen Wenger vaskar fram en back och/eller en defensiv mittfältare av rang. Jävla Flamini som lämnade... Toure var förvisso inte själv de senaste två säsongerna, men det är ingen som känns sådär supervärldsklass. Djourou har möjligheten, men måste verkligen blomma igenom ordentligt nu. Veermaelen vet jag inget om. Gallas är grym och nu när han slipper Toure kan han nog höja sig ytterligare (de hade ju en del meningsskiljaktigheter vilket säkert påverkade en hel del). Senderos gillade jag förut, men nu? Om han stannar så får vi se. Silvestre håller ibland men är för ojämn. Vieiraryktet känns f ö som en osäker lösning defensiv mittfältsproblematiken. Det var det stora problemet förra året. Och sedan Meloryktet har inget nytt dykt upp på den fronten. Det är det som oroar mest. Att sedan resonera som så att Arsenal har nyförvärv i truppen i form av Eduardo och Rosicky känns som desperat självförnekelse. Dels är det inget som säger att de kommer vara i toppform, i synnerhet inte Rosicky, dels ställer det enorma krav på att truppen håller sig hel. Och Eduardo är redan skadad... Men visst, i de bästa av världar är samtliga i toppform och då har Arsenal ett grymt lag. Just nu är ju dessutom Nasri skadad... i upp till sex veckor vilket med Arsenalmått mätt innebär minst tre månader. Ytterligare ett "nyförvärv" till hösten då eller? Anfallsmässigt är jag inte särskilt oroad, även om Arsenal har glaslirare i Eduardo och van Persie. Arshavin ska bli grymt intressant att följa och jag är så oerhört lättad att han finns. Och då var jag enormt skeptisk till värvningen i vintras. Nej, när det gäller offensiven, främst mittfältet, och ytterbackarna, då har Arsenal inget att oroa sig över. Men resten är frågetecken.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Eduardo är väl inte skadad Evo? Han spelade ju match igår senast hehe
be the change
Jaha, då var han väl bara småskadad här om sistens :) Hoppas han håller sig hel, han har visat grym klass. Jag menar...
(Och lite förspel av Arshavin där)