Det är ett underbart mål - Fifan! Ja, jag tror på honom. Om han nu kan få hålla sig hel.
be the change
En långsökt teori om Vieiraryktet: han ska komma in för att läxa upp Diaby så att Diaby kan ta det där jävla steget och bli "den nye Vieira" som han beskrevs som när han kom. Sen bröt han benet och stagnerade (fö, varför drabbas Arsenal "alltid" av så grova skador som tar hela säsonger att läka? Det är så att man längtar efter Ljungergtyper som alltid går småskadade men ändå spelar varannan match). Man kan tjata sig blå om behovet av rutin. Talang finns i överflöd, men det har det gjort länge. Wilshere, Ramsey, Vela, till viss mån Denilson, Song och Diaby. Gör som Gibbs, ta över!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
håller med dig om allt du skrev där evo... Ja men diaby är lite för klumpig och håller gärna i bollen för länge och dräller bort den tyvärr.. Men jag hoppas på att se Vela lite mer, han verkar vara skön tillsammans med Arshavin på vänsterflanken..
be the change
f.ö. så tror jag vi redan har svaret på dm-problemet i truppen : Frimpong! Dock inte på kort sikt.
Arsenal manager Arsene Wenger looks set to step up his interest in Bordeaux's £12m-rated Moroccan striker Marouane Chamakh. Arsenal boss Arsene Wenger is targeting Roma midfielder Daniele de Rossi, with the Italian star valued at around £30m. It looks like a busy time for the Gunners with St Etienne's defensive midfielder Blaise Matuidi being lined up for a move, while midfield legend Patrick Vieira is set to return and be his mentor.
be the change
Den här är snygg
Darren Bent är rasande på Tottenham som vägrar släppa stjärnan till Sunderland. "Stop fucking around Levy", skriver Bent i en tydlig attack mot Tottenhams ordförande Daniel Levy.
9-1
arsenals lag är sjukt spännande. ska bli kul att se, hoppas dom ror hem pl i år.. fast det känns inte så troligt, men jag håller definitivt på dom.. hoppas dom en kreativ mittfältare som kan väga upp ifall iniesta går skadat i barca förövrigt..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2009-07-31 18:58
Helt ärligt tror jag att Pirlo flyttar till Chelsea. Han har tydligen sagt “Tack för den här tiden, nu blir det inga fler matcher mot er” till sina kompisar i Inter.
Lil_H..
Moderator
2009-07-31 20:40
Barca-tränaren Guardiola fortsätter att jaga en mittfältare. Spansk media rapporterar att Pep antingen vill ha Cesc Fabregas eller Mascherano. (Mundo Deportivo). Ojdå, där ser man. Hoppas faktiskt att det inte blir nått av detta.
time isn't wasted when you're getting wasted .
att barca vill ha cesc är väl ingen nyhet direkt, sen är det skillnad på vad man "vill ha" och vad som händer. senderos verkar gå till everton.. vilket skit nu måste vi köpa en till mittback .. fan hur funkar det när vi blir av med 2 mittbackar inför en säsong.. vilket skit. frimpong som dm.. visst om några år, precis som jay emanuel thomas är en ny adebayor om några år..
Xabi Alonso till Real Madrid och vi har utan tvekan världens bästa trupp.
Whatevaman Känns det inte smutsigt? Jag vet inte om barca eller real har den starkaste truppen..
be the change
smutsiga pengar som läggs på spelare i ett desperat försök efter vinst. ;)
be the change
Ja det handlar definitivt om att vinna. By any means necessary whatever it takes. Vi har köpt världens bästa spelare i Ronaldo, Kaka en av det bästa spelarna i världen, Benzema den bästa franska anfallaren som finns just nu och Xabi Alonso som är exakt den passningspelaren real behöver som kan spela bredvid Lass i mittfältet.
Benzema den bästa franska anfallaren som finns just nu när dog henry? hur var och när blev benzema bättre än henry? när henry gick och vann cl, la liga plus cupen så kom benzemas lyon vad? och i franska ligan...
säger inte att benzema inte kan bli bäst men just nu får du ju lugna dig...
Benzema är om möjligt den mest hypade (och överprissatta) fransmannen om något just nu. Inte för att det betyder att han är dålig... Att Senderos försvinner från Arsenal gör inte så mycket i sig. Han var ju faktiskt inte där förra säsongen, vilket innebär att i praktiken har bara en back försvunnit. Och Kolo är ju redan ersatt med Veermaelen. Så egentligen är Arsenal +/- 0 på backsidan. Men visst, en ny back hade nog suttit fint. Läste f ö nånstans att Vieira kan tänkas bli Wengers efterträdare eller nåt sånt. Logiskt då om han redan börjar inskolningen nu på en gång.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Meritmässigt så är det klart Henry är bättre. Benzema är 21 år gammal och bara hunnit spela i franska ligan jämfört med Henry som spelade i Arsenal under en lång tid utan att vinna något speciellt som skulle övertyga mig att han är bättre än Benzema. Han har presic varit en del av Barcas erövning av Europa vilket är nog den enda meriten han har med klubblag.
Läste att Liverpool nu har bekräftat att de fört samtal med Madrid agn. Alonso, men jag ser då inget på deras hemsida. + att Aquilani sägs vara ersättare för halva priset. Har inte jätte koll på Italienska ligan osv, men någon som har koll på Aquilani? Är han något att hänga i granen? Så fort saker och ting börjar fungera så blir Liverpool nästan sälj-tvingade. Gaaah
Don't!
Whatevaman du är fan ett riktigt stort skämt! har inte henry vunnit något speciellt med arsenal? han har varit player of the year minst två ggr, vunnit skytteliga, vunnit liga och fa cup, varit en av de störst bidragande orsakerna till att arsenal gick OBESEGRADE genom en hel säsong av premier league och sammanlagt 49 matcher. du har varit en pajas här innan men att du var helt jävla efterbliven är fan självklart från och med nu.
2 ligatilar och 3 FA Cups på nio år. Grattis!
Mitchy Aquilani är riktigt duktig, men väldigt skadebenägen. Frågan är om han skulle hålla i pool? Men det är en riktigt duktig fotbollsspelare med ett otroligt skott. Väntar bara på att Sneijder skall bli klar för Inter, även fast jag gillar Deco bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Whatevaman "Han vann guldskon 2004 och 2005. Han har också vunnit skytteligan i Premier League tre säsonger i rad, 2003-04, 2004-05 och 2005-06, och innan dess 2001-02." Sammanlagt har Henry gjort 226 mål för Arsenal. Premier League mästare med Arsenal 2001, 2002 och 2004 Årets spelare i England 2003, 2004 och 2006 Har vunnit EM & VM, CL & La liga. Ja, benzema ligger en bra bit efter hörrö.. Säger inte att han inte kan bli större, men jag tror knappast det, inte i Real som aldrig kommer bli bäst i spanien.. Jag tror inte du såg Henry när han spelade, en spelare med sån storhet.. Det är helt sjukt.. Men ta din vita smutsiga tröja och dra nån annanstans .. palla med dina löjliga kommentarer..
be the change
Liverpool have signed Roma midfielder Alberto Aquilani for £15.3m. Såg dock inget på deras hemsida
be the change
Otroligt hur folk har så låg intelligensnivå. Folk börja argumentera och böla så fort man har en åsikt som inte är enig med deras. Jag står för vad jag har sagt. Benzema när han är 32 kommer ha uppnåt mycket mer än Henry och jag anser fortfarande att han i nulägt är en bättre anfallare än Henry som inte ens spelar på sin naturliga position i Barcelona.
O BTW jag fattar nu att 3 ligatitlar på typ 9 år utan någon champions leauge är naturligt nu för dig. Missade att du var Arsehole fan och är inte så vann vid att vinna utan bara nöjda när det händer er. Loser
Så du menar alltså att Henry inte var en kantspelare från början :) Och han är grym på kanten.. Ja, hans instick, och allt. Han sökte sig alltid utåt kanten... Även fast han är grym i mitten också så är kanten mer hans grej. Nja. Real kommer bara torska på att tokvärva!
be the change
Henry var tämligen misslyckad som yttermittfältare i Juventus.
9-1
whatevaman
du är som sagt störd. för det första kan du inte räkna:
3 ligatitlar på typ 9 år när jack skrivit 4 ligatitlar på 9 de sista 5 åren han spelade i klubben.
sen sjunger det om motsägelser i dina inlägg:
Meritmässigt så är det klart Henry är bättre. Benzema är 21 år gammal och bara hunnit spela i franska ligan jämfört med Henry som spelade i Arsenal under en lång tid utan att vinna något speciellt som skulle övertyga mig att han är bättre än Benzema. henry är alltså meritmässigt bättre men har inte vunnit något som imponerar dig. vm och em guld imponerar tydligen inte heller. inte heller guldskon eller premier leagues bäste spelare. benzema har däremot inte vunnit något mer än franska ligan och möjligtvis nån inhemsk cup, och med detta facit i hand tycker du att han
är (presens alltså) bättre än henry.
vill du diskutera arsenal eller henry vs. benzema? för du har jävligt svårt att hålla dig till något som helst ämne.
vad du förutspår för benzemas framtid är en sak men att prata som om 10 år plötsligt gått och att korten är lagda på bordet är bara pure jävla önsketänkande. jag tycvker benzema är en grym spelare som säkert har många fina år framför sig men jag är till skillnad från dig, inte mentalt efterbliven och sågar en av frankrikes bästa spelare genom tiderna.
jag anser fortfarande att han i nulägt är en bättre anfallare än Henry han har ju inte gjort något i nuläget, han har sina år framför sig jävla pucko!
Xtremesia Tack! Nu fick man lite koll iallafall. Liverpool har ju en vana att köra slut på spelare.
Don't!
kalou länkas till arsenal igen. känns uppgrävt fr¨ån förra året när det kom fram att vi försökte köpa honom då. och än en gång, vad fan ska vi med offensiva spelare till? köp en back eller def. mitt för fan!
Han vann två premier league titlar säsong 2001-2002 och säsong 03-04. Dom sista åren innan han stack till Barca vann han ingen ligatitel med Arsenal. Så var du får att han vann fyra ligatitlar på dom fem sista åren han var där vet jag inte. Jag har all respekt i världen för Henry och vad han har gjort på klubbnivå och med landslag. Men det står inte i vägen när jag säger att i nu läget är Benzema en bättre spelare. Sen när har jag inte rätt att tycka de? P.S kolla upp din fakta innan du kallar ut någon på det sättet.
jag tog den fakta som skrevs direkt i tråden i något inlägg tidigare. du har rätt att tycka vad du vill, men om du jämför spelarna i nuläget så är det för det första försäsong och ingen har gjort något särskilt. så därför får man leta tillbaka till förra säsongen då henry var en avgörande del i barcelona medan benzema inte gjorde nånting i lyon. du tycker att jag ska kolla upp fakta och tyvärr tog jag "fakta" från ett inlägg nån annan skrivit vilket var dumt, jag skrev fel och jag menade att vi tog fyra titlar de senaste fem åren han spelade (fa-cup plus liga). du har däremot inte använt dig av fakta överhuvudtaget, bara sagt att du inte tyckte henry gjort något i arsenal som du imponeras av, vilket bara är dumt. var är din fakta?? jag tycker otroligt illa om c.ronaldo men jag skriver inte att han inte har gjort något särskilt i sin tidigare klubb. och ja, det är en relevant jämförelse eftersom henry kommit två som världens bästa fotbollspelare.
Mitchy Jag sätter dock ett frågetecken för han skulle klara sig i Premier League med den sortens intensitet, men om man skolar honom bra och ger han tid så kommer han sakta men säkert att smälta in. Han har all kapacitet att bli en världsspelare men jag tror han hade passat bättre i t.ex. Inter eller något bättre italienskt lag än Roma. Men det skall bli intressant att följa hans utveckling om han går till liverpool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia Men nu är ingeting klart på långa vägar, Alonso är kvar och kommer troligtvis spela träningsmatch imorgon. Men ifall om att det nu blir en försäljning av Alonso, så kan det som du säger bli intressant att följa utvecklingen. Tittade på lite Youtube, och skottet är som du redan har sagt kanon... bokstavligt. Kommer man till något nytt lag är förhoppningar stora som tusan, och man ska smälla in 300 bollar första matchen. Så det där med tid, är svårt nu för tiden. Men om vi säger att han nu kommer, flopp eller succé?
Don't!
Moderator
2009-08-04 19:34
Jag har alltid gillat Aquilani sådär i smyg och så, var det inte han som sköt en bollkalle så han bröt armen i u21 för några år sen också förresten? Haha, Men i vilket fall skulle jag tro han floppar i Liverpool, tyvärr.
De e klart nu Alonso e klar för äckel Real
Antligen är han klar!! Låt hatarna rulla på
Två saker: 1. Skönt, nu är Liverpool rejält försvagade, så även om vi inte tar 19 så tar nog inte de 19 heller =) 2. Madrid är ju bara för goa.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2009-08-04 21:53
Hoppas verkligen att Madrid får ett bakslag a la Leeds. Lär inte hända , men man kan hoppas.
tror inte real kan störa barcelona i la liga.. och i cl kan dom ju knappast göra något ;) snackas om att milan vill värva fabregas, men om han byter klubb går han knappast till italien.. hehehe
be the change
Tackar Gunnersfansen för svaren på min fråga. Hur kommer Gerrard och Lukas klara sig på mitten? :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
frost pool håller på köpa en italienare :)
be the change
Pff, Aquilani kommer att skada sig ganaska omgående.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
haha kanske det .. Ja vi får se, hur det går..
be the change
Liverpool Football Club have reached agreement for the sale of Xabi Alonso to Real Madrid, subject only to a medical. The terms of the deal will remain confidential and undisclosed.
Don't!
Om Roma säljer Aquilani för så mycket pengar till Liverpool har dom gjort en av årets försäljningar Aquilani har ännu inte tagit en ordinarie plats i Roma. Han är en talang som inte fått blomma ut mycket tack vare skador. Visst gör han riktigt bra matcher ibland när han är frisk, och skottet är som sagt bra. Men Aquilani är likt många "talanger" väldigt ojämn, något som han inte lyckats slipa bort ännu. Jag tror dessutom inte att Aquilani skulle passa alls i England. Han fysik är inte så imponerande. Liverpool görr bättre i att satsa på Poulsen om det är deras två alternativ. Då får dom en defensiv klassmittfältare för kaffepengar. Som Juvefan hoppas jag dom köper poulsen eftersom han inte får plats i juves lag, men som serie A fan hoppas jag lite på att liverpool köper aquilani så att roma får lite pengar att köpa bättre spelare för. Det hade nog varit bra för serie A och roma kommer ändå aldrig hota Juve :)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
£30 för Cesc till Milan? Har inte Barca (och Real?) redan varit uppe och funderat i de summorna plus några miljoner till? Och fått nej? Att de ens försöker... (Säger jag nu och om en vecka ser vi en leende Cesc på en presskonferens i Milano...)
Milan kommer inte betala 30 mil för någon. Det blir uefacupen för dem igen nästa år tror jag.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.