jag tror inte som dig evo, jag tror dom har pengar, bara att wenger inte är typen som värvar dyrt.. annars hade han säkert stuckit till real madrid tillsammans med cesc alltså..
be the change
Cesc är ju förvisso Barcelonasupporter?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
självklart, men var ju snack om wenger+fabregas mot en fet summa cash för ett tag sedan..
be the change
När är Silly Season slut igentligen. Eto´o Kmr förstöra för Barca och Inter kmr inte Acceptera ngt bud.
Geni
Jackvegas Fraga anwar vad han tycker om Amauri efter att han gjort ett mal mot Inter sa ska du fa se. Men att sla sonder spelare ar iaf ett steg i ratt riktning for den klubben ;) Inter blev forovrigt nedmalda av Chelsea igar, Burdisso och vieira ar varldens samsta spelare pa respektive positioner, ar beredd att ge upp allt jag har for att se dem spelarna i andra klubbar. Forovrigt hoppas jag verkligen vi koper Deco tillslut, en spelare jag verkligen gillar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Padawon P18 "Fönstret" stänger sista augusti för att sen öppna i januari och månaden ut.
9-1
Evolution egentligen kan man väl se det så här: oavsett om wenger har pengar till sitt förfogande så kommer det inte komma en £20M transfer, eftersom han aldrig gjort det plus att han inte tycker att någon är värd såna summor. då är det inte speciellt relevant om han har pengar el. inte. enligt ivan gazidis som är arsenals ceo så har vi pengarna och enligt wenger kommer han köpa någon om han hittar någon och kan fixa dealen till rätt pris. sen mörkar alltid arsenl/wenger sina köp relativt bra, vilket jag ser som positivt även om det tär på nerver hos fans. hleb-grejen är jävligt rolig också, det känns som en typisk grej han hade kunnat säga. hleb gav ju som skäl att han var trött på livet i london som skäl till att han stack. nu verkar han vara trött på bänken i barcelona... fjant
Xtremesia P17 Vad tyckte du om Balotelli när han fick det röda kortet mot Sverige? Och vad tyckte du om han när han gjorde 2 mål mot Juventus?? Seriöst, vad är det för jävla fråga? När någon väl gör mål så gillar jag personen för målet, och inget mer. Gillar t.o.m. Poulsen när han gör mål!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Både Hleb och Flamini lär ju ångra sina beslut rejält!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Balotelli gjorde inget fel mot Sverige. Wernbloom överdrev situationen som fan.
Geni
verkar ju som zatan är klar för barca nu iallafall. grattis barcelona, nu har ni fått cirka 5-9 miljoner nya svenska fans..
be the change
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
grattis barcelona, nu har ni fått cirka 5-9 miljoner nya svenska fans.. Haha sant. känner igen de när zlatan gick till Inter o alla börja hålla på dem
Geni
Anwar Jag wordar padawon. Jag gillar balotellis attityd och star bakom han vad han an gor. Det anda jag inte gillar ar hans giriga agent till broder som oppet gar ut och sager att balotelli hade gjort sig battre i Milan. Har hittils aldrig hort Amauri uttala sig daligt om Juventus som klubb och det ar en riktigt bra spelare ocksa. Grattis Barca, tack Zlatan for allt. Jag onskar dig knapp lycka men ingen CL titel ;) Trakigt for oss som Interisti for att Inter nu kommer fa otroligt mycket mindre tvtid osv an forut, men ocksa skont pa sitt satt for att Zlatanisterna forsvinner till Barca. Barcelonafansen kan inte ha det sa javla skont iar, trippeln forra aret resulterar i 1mille medgangsfans, 1 mille messi:ister och nu ocksa Ibra. Mamma mia
Sa Jack Wegas som började hålla på Arse*al när Ljungberg skrev på;)
9-1
Jag skulle vilja säga grattis Inter till den här affären. Zlatan må vara en större personlighet än Etoo, men vi kan nog vara rörande överrens att Etoo kommer vinna skytteligan nästa år, vem skulle hota honom - på riktigt?
9-1
Lucarelli kan hota Etoo till skytteligartiteln haha
Geni
Finns bara ett hot, just ja! han spelar också i Inter denna säsong.
9-1
Ja Lucio gör 25 mål iår på sina offensiva räder.
Geni
självklart beror allt på pungberg!
be the change
Real Madrid forward Klaas-Jan Huntelaar will not move to Stuttgart, so Premier League clubs such as Tottenham and Arsenal may step up their interest. Förstör inte din karriär och gå till Sp*rs, kom till GUNNERS! BST: Kolo Toure will snub a switch from Arsenal to Manchester City, despite having an unclear future at the Emirates Stadium. Hopp isåfall..
be the change
Läst att även Chelsea är sugna på Huntelaar men det tror jag inte på, vi har tillräckligt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Han Och RvP fram, fan holländska landslaget jöh
be the change
Hade hellre sett Arsenal spendera pengar på en ny mittback, en till alltså. Offensivt behöver ni inte mer. RvP är överallt, Bendtner är en grym target om han bara vill, och vela behöver man inte ens nämna... inte Eduardo heller.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
På ett sätt håller jag med dig, men jag tror att det blir skador som förstör.. :/ Vela ja, han vill ja se mer av egentligen, han är så liten och kvick, fan han o arshavin o walcott bäbisligan nästan ju haha.. ja, hangeland kanske :)
be the change
Lorik Cana klar för Sunderland, intressant värvning.
9-1
Tror med Eto'o kommer vinna skytteligan, jag kommer sakna Eto'o så jävla mycket.. Han borde ha mer cred än vad han får.. Men Ibra kan blu succé ändå.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2009-07-25 12:38
Haha går Cana till Sunderland? Fyfaen vilket nerbyte han gör isåfall.. Idiot.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-07-25 12:47
Joo så jävla synd, speciellt när dom går till ett mittenlag i England ändå. Marseille kom ju förfaen tvåa förra året, har ett sjukt bra lag också. Visst om ett topplag skulle tagit honom men gaah, jag blir galen på denna värvningen.
Som fantast till premier leauge är det kul att få honom där. Men han gör säkert en bra säsong och hamnar sen i Chelsea eller Man Utd?
9-1
Moderator
2009-07-25 12:56
Jag älskar också våran liga, men Sunderland och sånna lag ska inte kunna värva nyckelspelare från lag som Marseille. Usch, men så äre väl :)
Tänk om Inter lyckas värva Cassano, då börjar de se riktigt bra ut. Cassano är en favorit hoss mig. Cassano O Lucio ojoj då har man prickat in 2 av dem man verkligen ville ha i laget. :D
Geni
Padawon Tänk om Real lyckas värva alla dom vill ha?? Det som är sjukt just nu är Milan och Trezeguet. Hoppas det inte går igenom!
Anwar93 Jag tror inte Real värvar tbx Cassano de händer nog alltid. Sen min önskelista är på 5 stycken möjliga värvningar jag önskar inte att Inter värvar Kaka, Ronaldo, Messi och sånt för det är för svååårt. utan jag vill ha cassano o Hamsik sen känns laget jävlit bra även om de redan gör de. Lucio är en stor favorit hoss mig jag ville ha han eller Micah Richards för dem kändes möjliga att värva. Håller med angående trez till Milan, Milan borde bjudit högre på Fabiano
Geni
händer nog aldrig ska de stå innan ngn börja hacka på att man skrev fel. haha
Geni
Cassano blir skitnödig så fort han får press på sig i en större klubb. Går han till Inter är det bara att beklaga, både för hans egen del samt Inters. På tal om rykten satt jag nyss och läste lite om oss från en med mycket god insyn i klubben. Skriver nog för döva öron och blinda ögon nu, skitsamma, Bent kommer lämna för Sunderland, vi kommer värva Crouch (wtf), Chimboda och Hutton är också nära försäljning, vi har värvat Kyle Naughton som högerback och förstaval verkar det som (coca colas bästa spelare förra säsongen enligt betyg etc). SAMT detta är inte klart någonstans men det är nära. Inter vill ha Jenas och vi har blivit involverade i en affär där Viera kommer till oss tillsammans med 5 miljoner pund och Jenas hamnar i Italien. Personligen gillar jag inte Jenas för fem öre så han få dra, men kom igen, Viera i en spurströja?
9-1
Pratar om Lucio,. men den som verkligen kommer göra sitt är Eto'o..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Wenger is also leading the race to sign Brazilian 'wonderkid' Wellington, 17. And the Arsenal boss is planning to make a £15m move for Real Madrid striker - and Tottenham target - Klaas-Jan Huntelaar and a £10m bid for Wigan midfielder Lee Cattermole (Sunday Express) Arsenal manager Arsene Wenger is planning a £7m bid for Chelsea forward Salomon Kalou, 23, whose contract at Stamford Bridge runs out at the end of the season. "However, Inter Milan boss Jose Mourinho has stirred the pot further by backing City to win the Premier League this season. "Adebayor up front with Carlos Tevez - unbelievable... City are Champions for sure," said Mourinho."HAHAHAHA Söndagstidningar <3
be the change
Tycker allt det du citerar är rimligt Jack Vegas. Ryktena om spelarna till er har jag inte full koll på förutom Klaas som ligger nära en flytt mot norra londons smutisgare kvarter:). Den sista kommentaren av Mourinho låter absolut som något som kan komma ur hans mun.
9-1
Mourinho har nog inte sagt så. Och Jenas javisst allt för att bli av med Vieira
Geni
Padawon Hamsik är nog svårare att få än C.R! Då Napoli inte har några planer att sälja han, och för dom spelar inte pengar någon roll. Om han inte får samma bud som Kaka fick!
vad fan ska vi med klaas jan till? tror inte för fem öre på det... chamakh kommer från bordeaux o inte marseille och jag undrar vad vi ska med honom till också för den delen. en defensiv mittfältare är vad vi behöver inget offensivt!
Anwar93 Ja jag vet men jag snackade om värvningarna jag ville ha innan Silly Season ens började. Så jag är medveten om att Napoli inte vill sälja honom. Synd som fan faktiskt. Får hoppas på Cassano nu ist tror fan de finns chans där. Hade gett han bättre chanser att spela CL fotboll med Inter att komma med i truppen 2010. Förstår förövrigt inte hur man kan välja spelare som Pepe och Luca Toni före Cassano och Gilardino
Geni
Dags för Zlatans presentation i tv4sport nu! VAMOS!
Episk presentation. :D Känns väldigt kul faktist..
Moderator
2009-07-27 22:31
Haha, inte för att jag är so in to italiensk fotboll, men Pepe och Toni känns självklara istället för Cassano och Gilardino.
Den som är självklar är Del Piero. Men Lippi testar bara andra spelare. Grande Zlatan, redan inlove with Barca. Typ som att säga f**k inter!
Den som känns självklarast är Christian Vieri :)
Geni
HAHA GRANDE!!!! Zlatan pussade Barca märket. Hur känns det Inter fans?