downing gick till villa. hade de behållt barry hade de kunnat bli riktigt farliga med downing och young på varsinn kant. nu tror jag inte de kan hålla ihop mitten ordentligt. fortfarande för tunn trupp men intressant lag med young och agbonlahor, nu downing och apelsintrixaren carew
Hoppas affären blir klar och Zlatan hamnar i Barca, utan Zlatan i Inter så tror jag det kommer gå riktigt ner för Inter, dom kommer inte vinna ligan och knappt klara gruppspelet i CL.
Digg it...
Vänta I affären ingår Etoo och Hleb som går i motsatt riktning. Etoo är ingen dussinanfallare precis. Han har alltid producerat i Barcelona och jag tror inte han kommer ha några problem att göra det i den italienska ligan heller. Han är en anfallare av rang och Inter kommer att fortsätta vara en av toppkandidaterna i Serie A utan Zlatan.
Skönt att det kommer komma fram hur dålig Zlatan egentligen är..
arsenal har tydligen lagt ett bud på Hangeland som går på circa £10 miljoner med Senderos inräknad. så får vi väl se vart den här adebayor historian slutar..
be the change
mike Tror inte Young blir kvar i Villa, Downing köptes som ersättare, t r o r jag. Vi är sugna på honom, men tror han hamnar i Scum istället, eventuellt i Man Utd. Båda lirar på vänsterkanten, därav mitt dravel.
9-1
Zlatan är förlorad verkar de som, han har redan sagt ja enligt expressen.
Geni
Altså fy fan om det blir av, altså Zlatan mot Eto'o+Hleb+40 mille!? Vad fan tänker barca med? Jag hade tvekat att ens släppa bara Eto'o mot Zlatan. Riktigt dålig affär för barca.
Steve Rifkind must of been sniffing!
True True. Etoo är bara ett år äldre och en sjukt bra målskytt. Det enda jag kan se i värvningen är någon schism mellan Etoo och Barca eller om Barca vill ha en jävla centertank längst fram. Well inte mina pengar och inte mina lag, ska dock bli kul att följa honom i Spanien om nu affären går i lås.
9-1
Etoo är fortfarande stek het. han gör många mål. Hleb misslyckades totalt hos barca! Lite spel tid, gjorde det väldigt svårt när han fick bollen på plan. Så det är Messi, Henri, Zlatan på top. (dani alvesh som han nöten till komentator för tv4 sport!)
Jag har ingen personlighet
Det är BULLSHIT att byta Eto'o PLUS pengar mot Zlatan vad in i helvete håller vi på med!? Eto'o borde vara värd mer än Zlatan, han producerar ALLTID han öser in mål varje säsong.. Det är löjligt..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Zlatan kommer att ge barcelona en helt ny dimension i spelet. Att Zlatan producerat i serie a i ett lag som inte har nagot vad xavi och iniesta heter ar grymt, speciellt i serie a dar bottenlagen monstrar bussen ala.... Chelsea i varje match. Etoo ar bara en malskytt, Zlatan ar en malskytt och en framspelare i ett. Men men, detta blir ett test for bada spelarna. Ska bli kul att se hur bra etoo ar utan Xavi och Iniesta i en liga dar inte lika mycket fokus ligger pa anfallsspelet och det skall bli kul att se hur bra Zlatan egentligen ar i ett lag som inte ger han allt. Som inte bygger spelet kring honom och dar han inte ar den storsta stjarnan, men framforallt, i en liga dar han inte ar lika fruktad som i Serie A, att ha 2 ibland 3 spelare pa sig i varje match och anda gora 25 mal ar grymt. Kommer vara otroligt svart for lag att forsvara sig mot: Zlatan, Henry, Messi, xavi, iniesta och till en viss del Alves. Det ar dock en bra deal vi gor och Inter kommer aterigen att borja spela en mer kollektiv fotoboll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
downing och young kan lätt ta varsinn kant och jag undrar hur fan man tänker om man går från villa till sp*rs? gå från ett lag som är med och kämpar om europaplats till att slåss med botten största delen av säsongen... men visst sp*rs har lagt grymt mycket pengar på nyförvärv senaste säsongerna så att ge young en mongofet lön och villa £25 M är väl inget konstigt..
Lycka till att övertala Eto'o säger jag bara. Antar att Barcelonastaben känner barcafansens flås i nacken efter en stor signing.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jo får hoppas på att Etoo säger imot osv. Vill inte ha för mkt förändringar inför nästa säsong. Vill behålla grunden sen lägga på nåra nyförvärv men inte sälja en av våra absoluta nyckelspelare.
Geni
säger som jag sa under en tidigare diskussion idag med en kamrat: jag tror vi fokuserar på fel saker i det här. även om eto'o är en målskytt av rang så tror jag zlatan kan komma att betyda mer ekonomiskt sett för barca än eto'o. hur motiverar jag då det? låt oss se på spelarna: eto'o - är en striker av världsklass, men det är ungefär det han är. inget mer. det finns tex en anledning till att henry flyttades ut på kanten, och inte eto'o. eto'o är inte teknisk på det viset som såväl zlatan som henry är. eto'o är dessutom ganska anonym. han sticker inte ut. de fans som vill ha hans tröja har redan köpt den för länge sen, osv... eto'o som kassako är en sinande sådan. zlatan - är en striker av världsklass, som dessutom är teknisk och inte bara en lagledare utan även framspelare och dessutom kontroversiell. han säljer tröjor, och han skapar rubriker. mediaexponering säljer! så enkelt är det. barca kommer sälja zlatan merchandise och på det viset bara där dra in cash eto'o inte gör. då kan man ju fråga sig? är ett byte motiverat? det är ju en svår fråga, ärligt talat. i min mening är det det. eto'o är uppenbarligen inte helt sams med barca, sen manchester city-affären som uteblev och i zlatan får barca en hungrig spelare som vill vinna c.l. zlatan kanske inte kommer dunka in lika många bollar, men totalt sett har jag ändå svårt att se varför barca, med zlatan i laget, inte skulle kunna göra lika många mål totalt sett nästa säsong, som med eto'o. enda skillnaden blir att de mål zlatan kanske inte gör, kommer han passa fram till - det gjorde inte eto'o. att byta eto'o mot zlatan tycker jag barca gör helt rätt i. faktiskt. det säger jag trots att jag egentligen gillar eto'o. han har en proffsig inställning och har alltid levererat. all heder till det! men ur andra synvinklar och perspektiv är inte affären dålig för barcas del. däremot! observera nu: däremot, så är jag inte direkt övertygad om att barca borde ge bort hleb och en hel del cash extra för att få zlatan...
zlatan blir ju världens dyraste transfer om det går igenom, lätt..
be the change
Priyan Det är ju som du säger inte något byte rakt av, som det är frågan om heller. Utan Etoo+500milj+utlåning och köpoption på Helb. Med tanke på det känns det affären minst sagt tveksam. Jag personligen tycker det är kul att han får testa vingarna i Spanien, känns som han är klar med Italien nu. Men om jag hade varit ett Barca-fan, så hade jag inte gillat det, varför ändra ett vinnande koncept, etoo har varit grym i sin roll, och gjorde det bra på kanten också t.e.x. i cl-finalen. Personligen tror jag att Zlatan kommer att stoppa upp flytet i Barcas spel en aning. Ja ja hur som haver så känns La liga glödhet på förhand, det måste man säga!
Eto´o anonym? vad i helvete. Killen är ett lejon, ett hjärta, en pulserande livskraft. En STÖRRE människa får man fan leta efter, jag kommer ihåg så många gånger som han gått runt till hela laget på planen när man legat under och klappat dem på axeln och gett uppmuntrande ord och sen varit ett exempel genom att sätta hårdare press än innan, att lägga sig ner och dö finns inte för Eto´o, han strider tills han är uttömd på blod och känslor. Ärligt talat känns det som om Barcelona säljer en av deras vener just nu. Bara en känsla av att Zlatan kan bli Barcas Adebayor, en lat jävel på topp som lufsar runt när han borde tugga hälsenor som Eto´o har gjort i flera säsonger nu. Nej fyfan. Men anledningen att man säljer är ju att Eto´o inte ville skriva på en förlängning och hade väl bara ett år kvar på sitt kontrakt. Men känns så jävla bittert att ledningen inte kunde gå med på hans krav, han har skjutit ligatitlar till klubben och två Champions League bucklor, då borde man få större uppskattning och bättre lön, eget omklädningsrum om han så vill och egen massös från Korea.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade jag varit chef för Laporta hade jag lämnat fram ett blankt kontrakt med min underskrift på till Eto´o.
Jag gillar både Zlatan och Barca, men jag är tveksam inför transfern. Om Zlatan spelar på samma sätt i la liga som i serie a kommer han att sakta ner deras spel. Känns nästan som ett dåligt byte för bägge klubbarna.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Det handlar ju inte om att Barcelona ska anpassa sig till honom utan att han ska anpassa sig till Barcelona. Med andra ord så kommer han att få spela det snabba spelet. Henry hade en liknande situation när han gick från Arsenal till Barcelona.
Hleb har inte visat nått under den säsongen som var. Inget alls. Han kan inte vara värd så där mycket..
Jag har ingen personlighet
Berg klar för Hamburg, kul för han! R. Elm ryktas till Everton. Aquilani sägs vara nära Liverpool.
Don't!
mike Är du så jävla inskränkt? Tydligen. Villa är ingenting mot spurs, det borde du också veta. Jag känner lite på stämningen här och försöker vara anspassningsbar, men det verkar åt helvete fel. Tror inte jag sett en käft som inte håller på de fyra stora och kunna ta lite snack utöver det uppblåsta ego som man tydligen får när man väljer lag efter ligatabellen. Du är inte värd att ödsla mer tid på.
9-1
Dessutom har vi också en lönebudget som hålls ganska strikt, så ta inte oss för något nyrikt lag din dumma fan. Yids? läs på lite om affärsmän.
9-1
tottenham gick faktiskt väldigt bra efter redknapp, så förvånar mig inte alls om dom är med och slåss om 5 platsen tillsammans med city & villa & everton iår..
be the change
tottenham inskränkt? vet du vad du skriver egentligen? så sp*rs har inte köpt en jävla massa spelare för en jävla massa pengar? hur har det gått om jag får fråga? de senaste tio åren har ni, jämfört med hur mycket ni spenderat på spelare, underpresterat nio av dessa år. villa är inte sp*rs och kommer aldrig att bli det heller, precis som att sp*rs inte är arsenal eller united eller något annat lag heller? vad vill du ha sagt? att så fort sp*rs knackar på dörren så tänker alla spelare att "jo, de va ju bra för 30-40 år sen så där vill jag nog spela". kan du inte lägga fram en argumentering för vad ashley young har att göra i sp*rs istället, du som är så jävla anpassningsbar? och ja, jag väljer lag efter tabelläget, det måste vara skönt att kunna lägga den comebacken så fort någon har ett problem med vad du skriver, eftersom 90% av alla här inne håller på något av de stora fyra i pl, serie a och la liga. kul att du står upp för ett mindre, sämre, efterblivet lag, det ska du fan ha cred för men lägg ner medgångsupporter grejen för ingen är intresserad.
Och så lugnar vi ner känslorna lite. Diskussioner och sånt i all ära, men innan det går överstyr så ber jag er bara att chilla lite. Tack på förhand. //Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Nu är Adebayor helt klar för city
Geni
jepp och vi kan köpa chamakh och ändå ha £15M till en defensiv mittfältare... tack för det city.
Haha de ser för jävligt ut..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Känns skönt att SAF tar det lugnt med signingarna och låter truppen vara stabil och trygg istället, speciellt den här sommaren med två galna köpelag. Vi har dessutom tillräckligt med talang i våra egna led som det är. Köp unga, fostra bra och sälj för astronomiska idiotsummor till Real, det är vår melodi ;þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Den här sommaren har varit en utav de galnaste på länge.
Don't!
HAHA burgerking!
be the change
tack adebayor för alla mål, lycka till i city!
be the change
Hur fan får ni Zlatan till att bli världens dyraste transfer? Om det nu går igenom??
Beror på värdet på eto samt jag trodde hleb var med, men det var enbart lån.
be the change
fan, jag fick mess från polaren om att fulham planerar köpa riise... tänkte: NU ÄR ROMAS SVACKA ÖVER! sen går jag in på nätet och kollar och då visar det sig att det är en lillebror till självmålgöraren nr 1 som skall från norge till fulham, eventuellt....
JackVegas- A ok... tänkte väll det!
Aaa kan Xabi Alonso blir klar någongång nu!! Längtar tills att få se han på planen iklädd i den heliga vita dräkten.
Lucio ar nu officiell. Etoos agent kommer till Milano imorgon!
hehe undrar om han förstör allt, hehe.. wenger verkar vara lite för lugn just nu på transfermarknaden, jag vill ha en ny spelare till iallafall.... en köttare på mitten eller en målskytt till..
be the change
Everton are set to sign 21-year-old Sweden midfielder Rasmus Elm after he was given a tour of the club's training ground. (Press Association)
be the change
haha juventus tar fram sina rätta takter och slår ner andra fotbollsspelare!
be the change
JackVegas- Den dagen Amauri blir en riktig Juventino är den dagen då jag börjar hålla på Inter :) Han är bara penga/europa kåt... vad hände? Såg ej matchen.
Hoppas Wenger presenterar nåt snart från ingenstans. Han är ju inte direkt känd för att gå via media i sina affärer. Problemet är att han inte har några pengar. Tvivlar starkt på att han får använda alla Adebayorpengar. Känns som att Arsenal mörkar ganska rejält kring ekonomin. "Ekonomin är bra, Wenger har 400 miljoner att handla för om han vill men han vill inte". Jo tjena... Intressant artikel i nån brittisk tidning där Hleb tydligen ska ha sagt att han ångrar att han flyttade från Arsenal och kallar det sitt största misstag och hyllar Wenger som en farsa. Men notera gärna att jag skrev "brittisk tidning". Det brukar innebära bla bla bla minst hälften av gångerna. Men visst tror jag ändå Hleb ångrar sig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?