Hamsik har de osså ryktats om det hade jag verkligen gillat. Ledsen att krossa dina drömmar men....
Länk
Digg it...
Ryktas om att Pavel Nedved ska vara påväg in till Inters lag?. Ja hoppas verkligen inte de. Men jag tror inte Ledningen är så dum endå. Inter har erbjudit Nedved kontrakt, enligt media tackade Nedved nej för att han inte vill bli kallad förrädare av Juve fans och inget annat... När du nu beteer dig som en Inter-sug-av-mig-fan-bög så tycker man att du borde ha lite större koll, snacka kan du iallafall...
Digg it...
Vafan har inter erbjudit en slutkörd nedved kontrakt för.. haha fyfan.. för 5 år sedan kanske..
be the change
När du nu beteer dig som en Inter-sug-av-mig-fan-bög så tycker man att du borde ha lite större koll, snacka kan du iallafall... Okej bög jag visste att Hamsik hade sagt att han trivs utmärkt i Napoli och i staden men de hindrar ju inte ett lag från att göra ett försök att värva honom. Ja menar Melo sa precis att han trivs mkt bra i fiorentina o skrev på nytt kontrakt endå sägs han vara helt klar för Juve nu. Så de hade jag koll på. Angående Nedved så har jag itne ens orkat söka runt om honom då jag verkligen tycker Nedved har passerat sitt bäst före datum för ett tag sen så tog jag detta inte så seriöst. Dock höjer man ett varningsfinger för Inter har värvat folk som passerat sitt bäst före datum för ett tag sen med tex Figo och Vieira. Så du kan ju sluta tro att jag inte har koll och suga av dig sj ist.så dryg
Geni
Väldigt passivt på transfermarknaden iår. I england har det ente varit många stora värvningar. City har värvat mest. Barry tycker jag är en bra värvning, RSC lite mer osäker. United har försvagats, Obertan? han har inte varit så bra de senaste två säsongerna har jag hört på flera ställen. Dom andra 3 toplagen har väl bara gjort en värvning var och inget som direkt imponerar på mig. I Italien känns det lite bättre iallafall. Juve har ju värvat bäst hitills, Melo och diego är klassvärvningar som kan spela i 10 år i klubben om det vill sig väl. Inter har värvat okej men jag förstår inte varför dom bara länkas ihop med gamlingar. Motta och Milito är inga långtidsvärvningar. Milan...haha. Ja vad ska man säga om dem, stackars milanfans. Dom har nog värvat klart. blir ingen anfallare ens. Problem med fingrarna eller nått. Napoli har värvat starkt. Spanien har jag dålig koll på utöver real som, ja, gått all in. Barca har varit rätt passiva va?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Moderator
2009-07-11 02:19
Haha kul det där med fotbollskanalen och 18-åringen som ska till Inter, det är fel bild liksom. Och han på bilden är ju min gamla kompis haha, spelar Elfsborg nu.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Vanta Det finns ingen anledning att tro media i Italien angaende varvningar och Inter. O Hamsik kan mycket val komma, Yamo du fortsatter lanka till Goal och tror 100% pa allt som skrivs dar.. Ni Juventini forbattras ju aldrig ;) Varken vara fans vill ha Nedved och jag tror inte Nedved vill komma till Inter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ramuz Elfsborgskillen ar inte klar for inter, han ar klar for en Serie C klubb.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Goal är ju bara en sida som samlar alla andra nyheter. Vissa artiklar kan vara pålitliga, om dem t ex citerar Gazettan. Andra bara skit, om dem citerar Marca eller tuttosport.
Ni vet väl alla att sidan som samlar allt trams om alla klubbar. Där katten till en interspelares moster jama ut något eller kocken i werder bremen tappade kniven och det lät som något att skriva om.
Länk till http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football Sjukt enerverande men samtidigt kul och bra tidsfördriv att hänga där.
9-1
Sen väljer ni givetvis klubb själva för att följa skiten ingående om eran egen klubb. Trams på högsta nivå, men underhållande som sagt.
9-1
Padawon P18 : Om du inte kan något om historian, är det bara för dig att knipa käft! Xtremesia P17 : Inter var så dumma och erbjöd Nedved, inte 1år, utan ett 2års kontrakt. Men efter att ha snackat med sin familj, kom dom fram till att han ska lägga skorna på hyllan. Och det öppnade för ett annat erbjudande. Ciro vill ha Nedved i sin ledning, och enligt Gigli är dörren alltid öppen för Nedved.
PrinsMio P23 Källa?
Vi är överallt!
Anwar93 Att du ens tror pa att vi erbjod nedved ett tvaarskontrakt och att han verkligen behovde rådslå med sin familj for att neka ar otroligt, Nedved ar JUVE, Nedved stannade med klubben efter Calciopoliskandalen, Nedved var en av dem som akte ner i Serie B med Juventus ge mig en anledning till att han skulle ga till Inter och att vi skulle vilja ha honom. Kallan du laste den nyheten ifran var sakert Tuttosport. Arnautovic befinner sig iaf just nu i Milano dar han ska eventuellt trana med klubben om hans fot later honom.
Nedved var en av dem som akte ner i Serie B med Juventus ge mig en anledning till att han skulle ga till Inter och att vi skulle vilja ha honom. Kallan du laste den nyheten ifran var sakert Tuttosport. Och vad vet du om att Inter inte erbjudit Nedved kontrakt? Bara för du är Inter fan så behöver du inte tro dig veta allting om dem. Vet inte om Tuttosport skrivit om det men söker du på nätet så kan du väldigt klart se att ett 20 tal andra också skrivit om detta, så jag skulle inte spela så kaxig innan jag hade lite mer kött på benen.
Enligt ett flertal tidningar och sidor så har Inter erbjudit Nedved ett 2 årskontrakt som han tackade nej till, hur svårt är det att förstå?
...........................................
Digg it...
dont always trust the papers.. förstår dock inte var han skulle platsa haha aja vi får väl se vad som händer helt enkelt..
be the change
Läser rykten om att Nedved lägger skorna på hyllan. Confirmation on this one?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Nästa gång kan du (Xtremesia) knipa =) "Nedved could have been useful next season, in any team he would've played," Moratti said. "I hope he's made the right choice and I think he would have been useful because his character and his professionalism would've allowed him to do well for another year." Moratti säger inte detta bara för att säga det! Nedved har blivit erbjuden ett två års kontrakt, men neka!
Anwar93 Vad sager Moratti, han sager att Nedved pga sin proffessionalitet skulle varit anvandbar. Detta ar ord av respekt for en spelare som lagger skorna pa hyllan efter 8 ar i Juventus. Skulle Moratti saga"Vi vill inte ha Nedved, han platsar inte, han ar samst och han representerar varldens ackligaste klubb". Om vi vill ha nedved hade vi lika garna kunnat ge Figo ett ar till.
Vad sager Moratti, han sager att Nedved pga sin proffessionalitet skulle varit anvandbar. Detta ar ord av respekt for en spelare som lagger skorna pa hyllan efter 8 ar i Juventus. Skulle Moratti saga"Vi vill inte ha Nedved, han platsar inte, han ar samst och han representerar varldens ackligaste klubb". Om vi vill ha nedved hade vi lika garna kunnat ge Figo ett ar till. Sluta vara så jävla trumpen bara för att Nedved nobbade ett två årskontrakt från Inter.
en av många som skrivit om det Men nu tycker jag vi lämnar detta innan tråden spårar ur (ännu mer).
Whoa, om detta nu stämmer så vet jag inte om Zlatan kommer stanna kvar i Inter nästa säsong. €70m plus Deco och Carvalho mot Zlatan, det är Chelsea som tydligen ska planera lägga budet. Läste de på Goal, som många av er ser som en skitsida, men stämmer det kanske Zlatan spelar i Chelsea nästa säsong.
Digg it...
var det inte 50 miljoner + deco o carvalho? men jag tror inte zlatan går till PL, han vill vara i italien eller spanien right
be the change
var det inte 50 miljoner + deco o carvalho? men jag tror inte zlatan går till PL, han vill vara i italien eller spanien right Det var €70m plus Deco och Carvalho, jag tror inte heller han hamnar i PL, men man vet aldrig, det är ingen dålig deal som Chelsea erbjuder precis.
Sportbladet har skrivit om och Zlatan har sagt nått om de men jag kan tyvärr inte länka av någon konstig anledning för tillfället....
Digg it...
Anwar Jag tror inte du har forstatt att ett rykte inte blir mer akta beroende pa hur manga som skriver om det. Men vi skiter i det nu. 70 Mille + Deco och Carvalho.. Da forstar jag inte riktigt hur Chelsea tanker. En bra deal for oss men jag tror inte det blir av, tror inte riktigt pa det ;)
- Jag kan inte bära någon annan tröja än Juves, men jag kan inte se mig själv arbeta för den nuvarande Juventusgruppen, sada 36-åringen till Gazzetta Sportiva, rapporterar Reuters.
Vem är MAVINGA som Liverpool har signat?
Don't!
Xtremesia P17 - Vart i världen befinner du dig?? Då du inte använder åäö... och det kan inte vara en dunder resa då du surfar rätt så ofta :P Grosso sägs komma till Juventus nästa vecka!
Du har ett skont satt att byta amne pa. Jag ar i Kanada hos min slakt, befinner mig alltsa inte pa nan pleasureresa med hotell, utan ar i mitt andra hem kan man saga. Grosso ar slut. Bara bra i landslaget. Sissoko och Berlusconi gar ut och snackar skit om Inter i press, marks att sasongen ar nara.
gott om zlatan kommer till pl. mer intressant sport i vanliga kanaler helt enkelt. sen tänker jag ta halva min lön och sätta den på att zlatan kommer få rött kort i någon av de 10 första matcherna. i england är det bara gerrard, sir alex och terry som får prata med domarna mer än 3 meningar innan kortet kommer. lycka till zlatan!
haha ja, för i serie a, det är lika kul varje gång att se inzaghi jaga domarna hahaha
be the change
@mike_
Mascherano då?
Xtremesia P17 - Grosso är ändå bättre än Molinaro! Sen är ju även Inter tränare på g med snacket!
Melo är och genomgår läkarundersökningen.
Melo till Juventus 99%!
Hahaha. Nedved nobbar Inter, härligt!! Det roliga med det hela är att Morattis uttalanden klart tyder på att han ville få dit Pavel till klubben. Hahahahaha. Juve gör en grym mercato för en gångs skull. Hoppas man fixar Melo-dealen så snart som möjligt. Grosso kommer nog inte, enligt Secco ska inga nya vänsterbackar in. Kanske kan man försöka få loss Santacroce som högerback? En sak är säker, 09/10 blir en rolig säsong. :)
united är tydligen klara med sina transfers för iår, lycka till med att vinna nästa år.
be the change
Tevez ska ha skrivit på för City nu. KOnstigt av United att dem är klara med att ha värvat för iår.
Geni
Hetaste transferryktet är att Dulee ska gå från aik till fängelset.
Forstar mig verkligen inte pa Tevez, han hade i princip kunnat ga till vilken toppklubb i varlden eller stanna i en av varldens basta klubbar. Men han gar till $...
xtremesia Hur många klubbar har råd med £25million? Dessutom är nog Tevez lön det sjukaste som skådats i PL.
9-1
Anwar what about him? mascherano snackade till sig ett rött förra säsongen om jag inte minns fel (el. förförra?). tevez till city... tyvärr får man säga. har tyckt om tevez trots unitedtröjan men nu finns det väldigt lite respekt kvar. man gör inte så helt enkelt, tyder på noll jävla moral!
united är tydligen klara med sina transfers för iår, lycka till med att vinna nästa år. i mina ögon har united samma chans att vinna i år som förra året, kommer nog bli en jämnare säsong i år mellan the big 4, men jag tror att det blir pool eller united som plockar hem ligatiteln.
hur ser det egentligen ut för roma? det gick la inge vidare för dem förra året och har dem ens gjort något för att förstärka sin trupp i år? känns som ännu ett skit år för dem, tyvärr.
Digg it...
Mycket snack om att vi är på väg att signa Viera på free transfer, wtf..
9-1
Även skvaller om att Ashley Young och Tim Cahill vore på gång, det skulle vara för jävla fett. Young på ena kanten och Lennon på andra, snabbaste yttermittfältet i världen.
9-1
Jag tror det är chelseas år iår i PL. Liverpool blir tvåa och united 3a. kom ihåg var ni hörde det först.
Tottenham Hur många klubbar har råd med £25million? United erbjöd väl den där löjliga summan som agenten krävde?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jo jag tror det, men Tevez var väl besviken över att fått smaka så mycket bänk förra säsongen. Inte insatt i Man Utd för att kunna svara på det dock.
9-1
Ja, det sammanfattar hela situationen, Tevéz hade känt sig "mobbad" av SAF och har snackat mycket skit om honom nu. Han ville vara given i första elvan, sa att han inte skulle flytta till pool av respekt för Uniteds fans (som han tror står på hans sida) och väljer City istället. Bra där =) (Jag har följt detta noga, men var osäker på att United hade bjudit just 25mil.) Han har ju sagt i efterhand att han vill göra mål mot United och sen inte fira framför fansen men skrika i Fergusons ansikte. Men han får ju skylla sig själv, han hade chansen att få spela i ett världslag, nu får han spela i den sämre versionen av Chelsea.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Håller mig inte uppdaterad i Tevez sagan. Men hur mycket lön vill han ha? Eller hur mycket får han?
£130,000 * 13.1887 = 1 714 531 kronor i veckan vilket ger en rätt behaglig månadslön dryga 6,8 miljoner.
9-1
JP eller hur... money talks! respekt för united så jag går inte till pool, jag flyttar inte ens från mitt hus, jag tar lokalrivalen istället! fucked up! insane M varför skulle inte arsenal kunna vara topp tre? helt ärligt tror jag att det kommer stå mellan chelsea och arsenal (som det ser ut nu). united är united men tappar två offensiva titaner, och liverpool tror jag får det svårt, att gerrard skulle hålla laget på sina axlar en säsong till är lite väl mycket. varken chelsea eller arsenal har tappat någon kvalitéspelare och iaf arsenal kommer ha (ta i trä) en spelklar rosicky och eduardo samt arshavin och fabregas, försvaret har stärkts så det känns som vi kan vinna igen.
Adebayor till Man C, så gott som klart vad det verkar för dryga 300 milj. Bra enligt mig, har aldrig riktigt gillat honom.
Hur fan ska dom få fyra anfallssjärnor att hålla humöret uppe. Robinho på en kant kanske? Santa Cruz lär inte jubla över det som händer i alla fall. Kanske dags att börja sälja av nu, Bellamy ligger en bit ned på listan haha.
9-1