I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Fotboll] Silly Season och Transfers sommaren 2009

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-07-08 11:50
Lite ot, men både vi och de andra svinen från norra (kram på er) London jagar Cana. Mycket mäktig video detta, klart man är sugen på en galenpanna på mittfältet.

9-1

2009-07-08 12:03
Real: We can't afford Alonso

Pff, plånboken börjar tunnas ut antar jag!
Don't!

2009-07-08 12:05
så mycket jagande verkar det inte vara... mer den vanliga "intresserade klubbar" listan som arsenal finns med på.

van persie har förlängt med arsenal och ska jag vara ärlig så är det fan som ett nyförvärv för mig. jag har varit sjukt orolig för att han skulle skita i att förlänga och göra en "flamini"... tack robin.. tänker fan citera honom också:
"My heart is with Arsenal and I just can’t picture myself in a different shirt. I just can’t see it now because I love this Club so much."

känns jävligt skönt som sagt om ade skulle bli såld att vi har forwards bundna till klubben så vi inte behöver göra ett panikköp.

2009-07-08 12:07
Han tacklar som en åsna och han skjuter som en också, way to promote a player...:D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-07-08 12:40
Han har hjärta;). Men vem älskar inte att ha en sån lirare i laget, målskyttet får stå för någon annan.
 9-1

2009-07-08 12:42
Håller med där om Van Persie. Var orolig jag med.
be the change

2009-07-08 15:49
Marcus Berg verkar vara nära Hamburg för 122m. Hade dock vart roligare om han hamnade i PL, Serie-A eller La Liga.
Vi är överallt!

2009-07-08 15:53
Så länge han får en säker plats i startelvan, så han får utvecklas så tror jag att Tyskland är ett bra alternativ
Don't!

2009-07-08 15:59
Håller med. Han måste få en plats i startelvan. Men jag tror fan att England hade passat honom bäst.. Men ja, han kanske hamnar där i framtiden :)
be the change

2009-07-08 16:35
Juventus president Giovanni Cobolli Gigli says the club have not yet completed the signing of Arsenal target Felipe Melo.

Vi får väl se vart han hamnar, dock lutar det ju myycket åt juve nu haha
be the change

2009-07-08 17:37
Läste ni om broschyren som Owen hade gjort om sig själv? En 30 sidors grej tydligen, läste precis (utan källa) att:

Arsenal fans have launched their own Michael Owen-style brochure - in an attempt to sell Emmanuel Adebayor.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-07-08 18:04
hahaha
be the change

2009-07-08 18:07
Melo ska till juve.... =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-08 18:37
Inte mycket kring Liverpool nu när Alonso rykten har lagt sig. Fast Mascherano sägs ju det bjudas hejvillt på från Barcelona.
Don't!

2009-07-08 19:57
Varför skulle Barca vilja ha Mascherano, förstår inte
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-07-08 20:20
Håller med.

Och jag förstår inte vad dom ska med Fabregas med förtillfället heller, för dom lär ju inte bänka Xavi/Iniesta för Cesc, tyvärr. Bättre dom väntar 3-4 år till isåfall...
be the change

2009-07-08 20:31

2009-07-08 20:47
duckdown

Dom vill nog förstärka den positionen för att Yaya Toure och Seydou Keita båda två ska åka iväg och spela afrikanska mästerskapen i typ 2 månader.
Dom har ju Sergi Busquets fast alla vet att han är sjukt överskattad:P
Moderator

2009-07-08 20:55
Go framtid för kanterna vi har nu ändå. Nani, Obertan, Valencia och Tosic, alla har potential till att bli riktigt stora. Störst förhoppningar har jag ändå på Valencia, han är mer av en lagspelare än Ronaldo tycker jag och är sjukt snabb. Mums på allt.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-07-08 21:05
Nani, potential att bli stor? Knappast i PL i alla fall men väl i Portugal. Valencia kommer att bli en fin förstärkning, förutom psyket är han ganska komplett.

2009-07-08 21:14
nani skulle passa bättre i tex Inter. Men tror inte han kommer bli en superstjärna direkt.
be the change
Moderator

2009-07-08 21:21
Asså , tvivlar också ofta på Nani men ändå känns det som han kan bli så jävla bra. Helt underbar känsla i sina fötter och ett skott, med vad jag tycker, nästan bättre precision än Ronaldo. Så jag hoppas fortfarande på det bästa med honom.

2009-07-08 22:40
Ge oss Nani så får Ni Mancini united. :D
Geni

2009-07-09 09:07
Zokora klar för Sevilla. Killen står på noll mål i sin aktiva karriär som proffs, men har farten och..na inte så mycket mer, 9 miljoner pund tar vi emot och säger lycka till.
 9-1

2009-07-09 09:56
Tar hellre mancini an nani varje dag i veckan.. Tom quaresma. Nani ar fan.. Riktigt kass. Men den spelartypen har all potential att bli nagot riktigt bra med ratt utveckling coach osv. CR ar ett levande bevis pa det, det som dock skiljer CR fran t.ex. Quaresma ar hans fysik. Otrolig spelare den dar Ronaldo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-09 11:08
SAF planerar bud på Zlatan... Tror inte Zlatan skulle passa i england, men ser gärna att han lämnar Inter, så när varken Barca eller Real vill ha honom, små hoppas jag att United lyckas köpa honom, bara för att jag vill se hur "bra" Inter klarar sig utan sin skyttekung.

Länk till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/england/article5489582.ab
 Digg it...

2009-07-09 12:04
hade varit kul med zlatan i pl, bara för det mediala pådrag som finns runt honom. tror dock aldrig han hade lyckats ordentligt... dessutom vill han väl inte spela i england själv, uttalat är väl att han ska vara i spanien (eller kvar i italien). men kul att se honom i pl, undrar lite hur han hade klarat av den fysiska biten plus att man inte accepterar snack och filmningar på samma sätt som i italien. annars hade han nog gjort 20 mål, han hade ju petat berbatov alla gånger.

2009-07-09 12:15
Zlatan har väl för fan alla förutsättningar att spela i PL. Tar han bort hårbandet och slutar gnälla så mycket är han en tank med sin fysik, sitt skott, relativa snabbhet och vassa armbågar
 9-1

2009-07-09 12:32
Tottenham : Hmm, och C.R gnällde inte??

2009-07-09 13:23
Ronaldo är ingen tank.. Han är en bomullstuss
be the change

2009-07-09 14:10
Exakt...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-07-09 18:06
Haha ja lycka till United o få Zlatan haha. Förövrigt vilka jävla världsspelare ni köper United. Kanske dags o köpa ngn världsstjärna nu?.

Xtremesia

Ja jag gillar inte Nani direkt heller men han har Potencial och är yngre än Mancini. Det var så jag tänkte. :D
Geni

2009-07-09 19:10
Melo till Juventus

Kan inte Italienska så bra. Men vad jag förstod så ska Juventus ha gett Fiorentina 1 miljon mer, så att de kan betala Marchionni de 600.000£ han va ivrig över!

Marchionni har även sagt att han skulle springa till Fiorentina om det vore så! Så imorgon blir Melo förhoppningsvist en Juventus spelare!! Coppa Italia var våran när Ciro blev tränare, Serie A blev vår så fort vi köpte Diego, och fick Cannavaro. Är nu CL våran med Melo? Kanske det kanske! Men nästa fotbolls år kommer bli GRANDE!

2009-07-09 19:11

2009-07-10 10:40
United planerar nu också ett bud på Sergio Aguero, €20m plus Berbatov.

Ska bli intressant att se hur allt snurr runt United egentligen slutar...

2009-07-10 11:45
Hoppas berbatov försvinner, då jag följer nästan varje united match, så trött på se hans ansikte..

mycket snack om cesc nu, men tror han stannar minst en säsong till.

arsenal var sugna på en mittfältare från valencia, glömde dock namnet..

brää
be the change

2009-07-10 12:30
JackVegas: ever banega, var väldigt hypad när han var i sydamerika och kallades en ny macherano. men floppade i valencia.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Admin

2009-07-10 13:19
Vet att brittisk media när det gäller framför allt fotboll ofta är rena skämten (antar att de tänker i stil med "om vi säger att alla ska alla, så får vi rätt ibland"), men det något av det mest osannolika hittills i år är att Cesc går till Barca i utbyte mot Hleb (och förmodligen lite pengar). Snacka om bummer om det stämmer, var ganska glad när Hleb stack.

Och goal är en skitsida av rang, som följer det brittiska mediamantrat i kvadrat.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-07-10 14:11
David Villa verkar vara nära en flytt till Barca.
Vi är överallt!

2009-07-10 16:16
JackVegas-

Varför bryr du dig om andra klubbars trupper? Berbatov får gärna försvinna från Man Utd om han kommer tillbaka till oss, vilket inte kommer hända. Men jag hoppas på en flygolycka med hela arse_al´s spelartrupp inblandad, så trött på att se deras fula ansikten. Nej såklart inte.
 9-1
Moderator

2009-07-10 16:23
Woow , flygolyckor är inget att skojja om ;o

2009-07-10 16:30
tar tillbaka det och ångrar inlägget. Sorry dear man utd fans.
 9-1

2009-07-10 18:43
pff. har ogillat berbatov länge, och det vet nog alla här om! Det är skillnad på en transfer och en flygolycka Yids.. Du är alltid lika pinsam, men det är klart.. du är sp*rsare, inte lätt..

jag bryr mig om united trupp för att jag kollar på alla deras matcher, då jag och en vän sitter bokad nästan varje helg och kollar på united samt arsenal matcherna tillsammas, och även andra matcher om det finns tid, för han håller på united... just därför bryr jag mig...
be the change

2009-07-10 18:44
evo

jag tyckte iofs om Hleb, han sprang och kämpade jäkla mycket, tycker han var en bra spelare. Men i barca vet jag inte vad han ska göra.. Men som sagt, jag vill inte släppa cesc, jag vill att han ska stanna 1-2 säsonger till, för jag är rätt säker på att framgångarna kommer, och då kommer han vilja stanna... han skulle ändå bli bänkad bakåt xavi/iniesta tyvärr.
be the change

2009-07-10 18:53
Kul att du ser mig som pinsam, jag tycker likadant om dig. Ser dig som en färsking som inte kan mycket om fotboll. Du ser mig troligen som en idiot. Men det hela blir naturligt, jag håller på Tottenham och du på fel lag. Dock kommer jag aldrig på riktigt hata folk som brinner för samma sport som jag.
 9-1

2009-07-10 19:05
tror inte jag hatar någon som brinner för fotboll ..
be the change

2009-07-10 20:14
Om Zlatan hade lamnat Inter hade det betytt ett helt nytt satt att spela fotboll pa for Inter. Vilket jag tror hade varit valdigt positivt, MEN Zlatan ar en varldsspelare och den basta spelaren i den spelartyp han har. Jag tror han hade passat valdigt bra i United tillsammans med rooney, han har allt som behovs for att klara sig i PL o nagon daruppe som snackade om filmningar osv, Zlatan ar den sista som filmar.

Verkar iaf som att vi behaller maicon och zlatan for att ocksa bygga pa med Quaresma och Suazo som kommer tillbaks + Milito och Motta som tillskott. Jag hoppas mycket pa Quaresma och tror att vi inte har hort det sista fran honom.

Sahar ser det ut nar spelarna atervander i Italien ;)

2009-07-10 21:10
Xtremesia P17 : Ser ut som påtända mopeder!

2009-07-10 22:22
Du ar valdigt tragisk skall du veta. Att du ens gar sa offtopic for att snacka skit om inter i en silly season trad att du maste ga tillbaks 10 ar for att hitta nagot... Stilo Juve.

Mourinho har nu iaf gjort klart att han vill banta ner truppen, men att han maste respektera dem spelare som sitter pa sina kontrakt och inte vill lamna klubben.

Vi har ocksa gjort klart med en ung svensk spelare fran Helsingborg som ska fa lira med primaveralaget om jag inte har helt fel. Blir intressant att se vad han kangora.

2009-07-10 22:41
Haha Juventus vare inte dem som Mutade domare och fuskade. usch sånt är förjävlit ju. Förövrigt så verka Filipe Melo vara helt klar för Juve nu. Ser endå ganska bra ut för deras del deras mittfält är bra faktiskt. Ryktas om att Pavel Nedved ska vara påväg in till Inters lag?. Ja hoppas verkligen inte de. Men jag tror inte Ledningen är så dum endå. Hamsik har de osså ryktats om det hade jag verkligen gillat.
Geni