Topdogz147 Ta det med en nypa salt. O mike, du behöver inte heller tro att jag var helt 100% seriös..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Topdogz Sen tror jag att du förstod att D-day innebär D-day för mig med..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P16 Problem? Pratade nån med dig? Varför ska jag ens diskutera med dig då 2000 av era fans åker ner till rom, ställer sig i Curva Nord och sjunger att i rom finns bara Lazio när vi är påväg att vinna scudetto? Eller sjunger ut Romafansen med Laziosånger då ni har bortamatch på Olimpico.. Orka med spydigheter från en liten fis då Inter och Lazios ultras och fans är erkända "vänner"... men det vet du helt säker redan så orka bry sig. Jag antar att du är bitter erftersom Sampdoria mördar er i semin.
CAMPIONI!
Vad.. Fan...Snackar...Du....Om...?
Wayne Rooney är snygg i Manchester.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Juventus ultras är fina i Italien.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Det är väl snarare blåvita ränder än svartvita? Ser inte hur det kan förknippas med Juve på något sätt alls.
För övrigt har du en skön Juve-supporter här:
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
http://duckdown82.tumblr.com/
Senaste modet från italien
Wow Yamo... wow... vilken rebell. Duckdown: Classic! :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jävla serie a förstör mitt tips, som vanligt.
Duckdown Serie:a skall spelas av riktiga fotbollsvetare med uppfattning om taktik! Sen kan man inte ogilla Cassano!
Tacka vet jag tippa på United, leder med 3-0 just nu. Ingen jävla spaghettitaktik där inte
Duckdown United är nog det enda lag som bemästrar den "italienska" taktiken bättre än Italienska lag. Liverpool.. De överdriver den.
Italiensk taktik? Göra 1-0 och sen försvara ledningen hela matchen. 4-0 till United nu
Duckdown.. Fulham.. dukka please.
Fulham borta i en FA-Cup match precis innan CL då är 4-0 ett ganska bra resultat. Bättre än Romas patetiska 1-1 mot Udinese hemma, jävla wankers
duckdown Roma 1-1 är bra. Då kommer dom spela skitigt mot oss i cl oxå :)
be the change
Ferdinand kanske missar matchen.. Må så vara fallet :)
Ja då måste vi ju köra med Evans och Vidic, skit också :)
Allt är bättre än att Vidic o Ferdinand kör tillsammans.. haha.
då åker jag snart då! blir från skavsta flygplats, landar på äckliga liverpool airport tidigt onsdag morgon :)
Ska du se matchen live? Nice! Ta mycket bilder :D lite Inter också... För min skull
Fy fan vad surt... Sissoko drar på sig en benfraktur under de tio minuterna han var inne på plan igår. Och sen är Essien tillbaka för Chelsea. Nä, det ska jävligt mycket till om vi ska kunna ta Chelsea på tisdag.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fyfan vilken jävla otur vi haft med skador iår. Helt jävla otroligt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Ni är inte ensamma..
be the change
Nu ligger Roma illa till, 3 drömmål. Iofs mot BUrnley, men nu jävlar roma
be the change
Xtremista yes, kommer bli sjukt rolig .) haha bilder? ne ne, blir inga bilder :P det får dem asiatiska turisterna ta hand om, jag tänker stå i klacken och sjunga ;)
All good, all good. Lycka till då.
Sjunga o sjunga, jag hade skrikit haha :D
be the change
stackars juventus, när en ikon som sissoko skadar sig är det katastrof. vad ska hända härnäst? ska den dominerande riise skada sig? håller man inte i pl, blir man viktigaste spelaren något italienskt topplag. fler exempel: mellberg.kom igen när ni har en riktig skada. typ ferdinand, fabregas eller gerrard. ser redan bortförklaringarna...: "vi hade vunnit om sissoko hade varit skadefri". jävla skämt
mike: Jag förstår faktiskt inte mycket av ditt förvirrade inlägg. Du kanske ska samla ihop tankarna lite innan du skriver. Antar att du inte sett Sissoko sen han spelade i Liverpool. Han har kanske varit serie As bästa mittfältare iår. (ihop med De Rossi och Cambiasso kanske) Han har utvecklats en jävla massa sen Liverpooltiden. Men det är förstås omöjligt? Riise? Vilken koll du har. Han spelar i Roma och inte Juventus. Men du menar alltså att man inte kan klaga om det inte är "ferdinand, fabregas eller gerrard" som skadar sig? Alright. Bra argument.
Men om tex eran Del Piero skulle skada sig. Tänk er vi har haft skador på eduardo, fabregas, walcott, adebayor osv
be the change
När blev det här en kukmätartävling? Juve har haft en jävla massa skador. På många av dem viktigaste spelarna. Buffon, Chiellini, Camoranesi, Trez, Zanetti osv. Men jag har aldrig jämnfört dessa skador med Arsenals eller något annat lags. Det är bara jävligt irriterande att det aldrig tar slut. Man undrar ju vad det är för jävla fystränare vi har. Så frågan är kanske, vem har sämst fystränare, juve eller arsenal? ;)
Juve! Att Eduardo äns står på sina ben kommer vara ett mirakel för mig livet ut.. Även att han kan scora som en jävel. Ingen kukmätartävling, men wajnet börjar bli mkt :D
be the change
Förra årets CH var det 3 st Engelska lag i semi 0 Italienska, Året dessförinnan var det också 3 lag från PL (ja jag vet milan vann det året). Hittils i årets upplaga så står det 2.5 PL och 0.5 Serie a (1 poäng för vinst .5 för oavgjort) ska bli kul att se hur det går nu i veckan än är ju inget avgjort. Men som Milan-fansen sa förra året på san Siro så kommer dom spela ut Arsenal. Det slutade med 0-2 samt utspelning fast från Arsenal, så jag tror/hoppas det blir liknande scenario på onsdag nu när Edu är tillbaka och Bendtner fått lite självförtroende från WBA matchen.. Jag tror inte att Inter har nått att hämta på OT men jag hoppas att dom klarar det,.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
insane hela tråden är väl en kukmätartävling? det jag menar är att när sissoko är den felande länken i ett clavancemang för "ett av europas bästa lag" så kanske det här laget inte är så bra som man tror. och om nu sissokos skada kan påverka ett resultat så mycket så borde de skadade plspelarnas (i form av gerrard, fabregas osv.) vara eller icke vara göra att det inte ens är lönt att spela matcherna. till fystränarfrågan så är jag riktigt jävla ledsen att säga att jag tror arsenals är sämst. orkar inte tänka på skadelistan de 4 senaste åren. var det 05-06 vi hade 8 backar skadade samtidigt? fan seb larsson spelade i cl, kom på den liksom, två år innan hans "genombrott". våra skadade börjar komma tillbaka nu dock. egentligen verkar det bara vara fabregas och rosicky som inte är fit. walcott gjorde första inhoppet igår och eduardo har gjort 3 mål på två matcher efter hans benbrott. så roma kommer inte få det roligt på onsdag.
mike Ja du har en poäng i att hela tråden är en kukmätartävling. Vad jag menade är att skadeläget kanske inte borde vara det ;)
Angåeende Sissoko så är jag medveten om att många premier leaguefans inte är så förtjusta i honom. Men Sissoko är idag lika viktig för Juventus som Essien är för Chelsea och Macherano är för Liverpool. Sen om det beror på att serie A är mycket sämmre än PL eller om Sissoko helt enkelt blivit bättre eller passar bättre i Italien kan man ju fundera på.
Jag tror absolut att han del blvit bättre och dels passar betydligt bättre i en liga med lägre tempo. Sissokos problem i liverpool var ju att han slog bort för mycket passningar samt att han var oslipad taktiskt. Nu slår han sällan bort passningar och har mognat taktiskt och gör sällan dumma grejer. Han har också blivit farligare offensivt. Och man ska inte glömma att han är väldigt ung.
Sen var ju inte ddålig i Liverpool. utan snarare så blandade han högt med lågt.
Vissa matcher var han ju kung på mitten redan då;
insane aight jag har inte inte följt honom vidare ordentligt sen han stack från pl, men oavsett så känns det sjukt att ge momo så mycket cred att det ska stå och falla med honom. hade du sagt del piero el. buffon så hade jag köpt det. visst han var inte dålig i pool men även om han gjorde några rikitgt bra matcher där så övertygade han inte mig.. inte på samma sätt som mascherano eller essien. men du har säkert rätt i att ahn passar bättre i serie a och därmed har utvecklats.
Inter hade hela laget på skadelistan förra året.. sen kom Mourinho. Spelarna började genast gymma mer, stretcha mer ordentligt och värma upp längre för att få ta del av Mourinhos vetenskap
xtremesia ja fast den biten är inte hela grejen ändå. kanske för vissa lag i sig, men man kan kolla på vad wenger har gjort med arsenal och pl i övrigt och det är att införa stenkoll på mat, träning, stretching osv. det var han som införde hela den biten i engelsk fotboll och tydligen saknas något ändå. man kan ju fråga sig vad fan det är
Om jag inte har fel så var väl Sissoko inte så fruktansvärt dålig förrän han fick den där ögonskadan? Eller?
*sniff sniff* Känner ni? Här luktar det minsann raklödder och pasta, måste vara Juventus som värmer upp....
Fan fan fan.. Vilken match ska jag kolla på idag? juve-chelsea eller pool-real? ... fan det lutar åt chelsea matchen enbart för att se italiensk slakt :)
be the change
Och... OCH... Essiens comeback på riktigt. Underbart!
Altså Chelsea e ute ur CL det fattar ni väl redan? :S
Steve Rifkind must of been sniffing!
Nej, men alla italienska lag åker ut nu :)
be the change
jag har fortfarande väldigt svårt att förstå hur man kan känna passion för ett lag i italien.... det är väll bara ultraspojkar som gillar italien och den "syd-europeiska mentaliteten", iofs e de bara låtsas casuals som håller på engelska lag...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här