yamo Har ingen respekt för fuskare, samt att deras vinster kom säkert långt innan du börja gilla fotboll hahah
be the change
Vi är större än er. Deal with it.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
inter...är väll knappast stora? juventus och milan är stora, inter är inte stora..dom är som...arsenal..små
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Åkersberga...... Yamo håller på Juve.. Och jag skiter i om mitt lag är stort eller litet, jag Älskar det. Och jag älskar allt som har med klubben att göra..
be the change
Men vi kommer iallafall komma närmare titlar dem närmsta åren än vad ni kommer yamo ;) ohh
be the change
Liverpool e lite som Milan, gottar sig åt gamla meriter eftersom de inte vill förstå att de inte är bäst just nu. O vad jag vet har liverpool inte varit bäst i England på ett jävligt bra tag så..Lite omvända syndrom på Inter o liverpool.. vi kan inte vinna i Europa, ni kan inte vinna ligan. Vi har iaf en uppåtgående trend, sen vet jag inte vad meningen med ditt inlägg var, om du försöker söka sympatier med Juventini eller alla engelska fans förutom Arsenal...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yamo jag har verkligen ingen respekt för en klubb som åker ner i serie b pga fusk. det är väl bara juventinos -istas -dolmios som respekterar sånt. det kan ha pågått hur jävla länge som helst så varför ska man rättfärdiga något de har gjort. än en gång yamo, när du kommit ur grundskolan så borde du fatta att ingen bryr sig om hur "stor" en klubb är. jävla fjant.
xtremesia Have you ever seen Gerrard win the league, Have you ever seen Gerrard win the league, Have you ever seen Gerrard, Have you ever seen Gerrard, Have you ever seen Gerrard win the league, Have you F*ck!!!
juventus är okej, då dom ändå vunnit mkt, men dom är smutsiga, smutsiga hundar..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
JackVegas- Va??? Hur fan då? Vad har ni som är så jävla bra? Vi har fan lovande talanger i vår klubb också. Vi har spelare som NI vill ha, Chiellini och Giovinco. Vår klubb är under uppbyggnad, våra framgångar kommer snart. mike_ P24 För det första, uttala dig inte om något du inte har en aning om. Snacka inte om att Juventus "fuskar" om du inte har en aning om vad som verkligen hände. Jag ger blanka fan i om du har läst en massa skit från diverse nyhetssajter, någon riktig information om Farsopoli är jag övertygad om att du inte har. Och förresten, sen när har det blivit rätt för er att skriva era futtiga läktarsånger? När vi postar våra så gör ni ju narr av dem och tycker att det är fel av oss att skriva det. Åkersberga Lite komiskt att du nämner att Juventus och Milan är giganterna i Italien medan du trodde att jag var en Inter-fan, för att sedan ändra din uppfattning till att de är "okej" men "smutsiga". För övrigt lämnar jag tråden nu, finns inget mer att säga. Vi är utslagna, bara att ta nya tag inför nästa år. Vi syns då!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Som vanligt kommer "Farsopoli" "riktiga bevis" "ni vet ingenting" det är bara konspirationsteorier som cirkulerar. Snacka inte skit bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yamo_RGRA P15 Ni har Giovinco som är född -87 vi har Fabregas. Giovinco kan väl kanske jämföras med Walcott eller Wilshere.. Chielini, nja vet inte.. Rött kort är inte starkt jobbat.. Jag älskar mitt lag som det är för tillfället, finns ingenting jag skulle vilja ändra på förutom mittback, men det är helt ok som det är. Offensivt är det hur bra som helst på g nu. Jag sa närmare ;) godnatt
be the change
yamo fram med bevisen då föri helvete. och inget som nån från juve ljugit fram utan ta nån seriös, gärna en tidning i rosa, italiens favvofärg. ni har spelare vi vill ha... ja 1. i ett blandat lag hade 9 spelare varit gunners och 2 juventus... chielini och buffon. resten är kaputt. gamla opch trötta. bye bye!
Gutt Yamo "Nästa år" ... Om alla fans som sa "Nästa år" ... Ja, ´nuff said. Inga Bevis... Nä... Jag tror på riktigt att någon fotbollschef bara sa "Fan, vi slänger ner Juve i Serie B! Bara för att, fan va kul"
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag är inte mycket för o skriva på forum hit o dit men. Ni snackar om smutsigt hit o dit era äckelsupportrar, ni sitter o "hånar" och skriver slagord om Juventus för att några idioter i våran styrelse bespottat oss supportrar med illegala aktioner UTANFÖR PLANEN som givit oss några svarta år. Dessa människor är historia för oss fans, det är nya tider och sålänge vi har ikoner och ungdomar som för vidare våran tradition så kommer det alltid att vara samma starka och stolta Juve så är det bara. Visst fortsätt ni med erat "smuts juve" hit o dit, de flesta har varit juve fans långt innan detta och det kommer inte ändras sålänge man inte är nån klubbhora, vet inte vad jag mer vill ha sagt med detta men de e så pointless o sitta o skriva smutsiga juve hit o dit bara för att man kan och vill spänna kuken för resterande forum medlemmar, fan skaffa er ett jobb! Tack för mig =) och tack för oss i champions league, see ya next year.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
England dominerar som vanligt, så jävla gött
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha, alla jävla Seria A lag ute.
Vi är överallt!
4/4 engelska lag vidare! Alla italienska lag ute!! OOOUUUFFFF
be the change
Moderator
2009-03-11 23:35
Hur många italienska lag gick vidare nu då?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-03-11 23:35
Gå och lek med era tifosi nu, det är det ändå roliga ni har kvar iår!
4 av 4... det är ingen slump. Premier League ÄR bättre. Sug på den stora Premier League klubban nu S-oteric, sug på den.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tråkigt
Nu håller vi tummarna för att engelska lagen lottas mot några andra lag, så jävlar fan för att se 4 engelska lag i semi! come on ! när sker lottningen?
be the change
JackVegas- Haha visst att PL är gulligt, men fyra lag i semin, fyfan vad tråkigt =P
Vi är överallt!
då tackar pl för sig och diskuterar riktig fotboll i en annan tråd. har inte sett att nån ista har kommentarer så peace
Är stolt över Inter. Vi kämpade på bra mot världens bästa lag och med lite tur hade vi stänkt dit ett mål. Skönt att se att vi inte heller backar hem när vi möter United. I andra halvlek straffade sig detta dock när vi trycker på i 2-3 minuter sen kommer united o kontrar o gör mål. Otroligt tufft att få ett mål emot sig efter 4 gångna minuter i varje halvlek. Uniteds två mål kommer efter två försvarsmissar. Vi har ett skott i ribban och i stolpen. Det är små marginaler men United går välförtjänt vidare. Funderingar efter matchen: * Vill aldrig mer se Vieira spela i Inter-tröjan * Zlatan gör en bra match, men gör inte mål. Vilket gör att snacket om att han e dålig i stormatcherna kommer att fortsätta. * Balotelli och Santon kan gå hur långt som helst *Ronaldo gör inte så mycket väsen av sig, men det är ändå han som gör 2-0 målet. Det skiljer han från Zlatan. *Att United är så otroligt skickliga att hålla bollen inom laget kommer vara avgörande i slutspelet för dem. *Finns det något lag som kan stoppa United?
När Figo kom in o Balotelli byttes ut, då sänktes pressen...
Moderator
2009-03-12 00:18
Det var verkligen synd att vi möttes så tidigt som åttondelen.. Men men, ni skulle ju åkt ut mot oss för eller senare så, ni spelade ju bra ändå. Var livrädd varje gång Zlatan hade bollen, annars var det rätt lugnt. Och Balotelli gillar jag inte alls längre, sån jävla snorunge säger jag bara. Blev annars lätt utpsykad ur matchen också tycker jag. Men men, vi ses väl nästa år igen ;>
Jag läste att balotelli var ett skämt? det kanske inte stämde.. men men ja united ska stoppas, av arsenal igen :) fast då måste vi spela på toppen, och inte skrapa på botten
be the change
Jag tycker att Balotelli var iaf helt okej när han var inne och utgjorde ett extra hot mot uniteds backlinje. Vi hade chanserna att göra mål, men tog dem inte. Men det finns ingen som kan säga att vi gjorde en dålig match eller inte stod upp mot United, för det gjorde vi. Jag ser dock inget som kan stoppa detta United.
Barcelona & Bayern & Liverpool går ju ruskigt bra nu iallafall i CL
be the change
Alla premier league lag är inte bättre. Man United, Chelsea och Liverpool, ja, men fan inte Arsenal, bara en jävla massa tur att dom vann på strafflägningen igår, hade bara Tonetto inte låtit pressen stigit honom till huvudet och skjutit 10 meter över mål, eller vem det nu var som skjöt rakt på Almunia, Arsenal hade en massa tur att dom tog sig vidare och ska vara glada att Baptista inte stänkte in bollen innan förlägningen. JackVages- oooohh, vad ni slaktade Roma, ni var stundtals utspelade och hade bara tur att ni vann. Nåja, får väl glädja mig åt att Arsenal aldrig någonsin kommer komma längre än 8delsfinal :)
Maath som vanligt intelligent att skriva sån skit. "sån jävla tur", lägg ihop mötena o kom fram till en rättvis segrare och du får arsenal. utan tur. nån chokar alltid i en straffläggning, så har det alltid varit. eduardo gjorde det för arsenal, det var den enda utom rvp som jag var säker på skulle göra mål. både tonettos och vucinics straffar var urusla. vucinics var sämre än tonetos och med såna straffar ska man inte kalla något för tur. kolla de 2 mötena innan du börjar jiddra om vem som ska gå vidare osv. jävla pajas
Tror att denna veckas matcher talar sitt tydliga språk om vilken liga som är bäst. Låt mig slippa läsa att Serie-A är si och så mycket bättre än PL.
Av de italienska lagen kändes det som att Roma var de enda laget som på efterhand var nära en kvartsfinal. Juve är på väg uppåt och om några år när de yngre spelarna fått lite mer rutin så är dom verkligen att räkna med. Inter misslyckas som vanligt och jag undrar vad Moratti ska säga nu. Santon kommer bli riktigt grym men igår var han helt borta. England är på topp just nu men den italienska fotbollen är på väg tillbaka. Nästa år är förhoppningsvis ett starkt Milan med igen.
your heart pump project kool-aid
Tycker inte att Arsenal förtjänade att vinna... Känns jävligt tungt och värdelöst, grattis!
Som jag sa, vi gjorde en skitmatch och gick ändå vidare, så vart ligger den italienska nivån :-) Jag hoppas, hoppas bara på att vi tar fram det spelet vi kan spela.. Och inte ser en loj RvP springa runt, en bendtner som alltid dribblar 1 gång för mycket.. En Eboue som var vilse, Nasri som inte kom igång som han brukar, diaby som är en jävla bollvinnare men kan lätt trolla bort bollen, och denilson som inte alls gjorde en bra match, borde nästan haft utvisning.. Kan fortsätta länge, men jag är bara glad över att vi gick vidare, för vi gjorde en nice match på emirates.... Men iaf, inga italienska lag vidare, men det visste vi ju alla redan ;)
be the change
Moderator
2009-03-12 15:42
Asså JackVegas, med den oeffektiviteten ni hade framför mål en lång jävla period så ska du ju inte klaga på att Roma inte gjorde mål på er även om ni spelade dåligt.
Jag har ju klagat på Arsenal när vi inte gjorde mål också? Och detta var en sån match igeeeen.. Men jag är bara glad över att vi gick vidare och att dom inte kunde ta vara på vårat skitiga spel...
be the change
Moderator
2009-03-12 16:15
Jaja, tyckte bara det såg kul ut när du påpekade var den italienska nivån låg för att Roma inte gjorde mål när ni hade haft exakt samma sak för inte så längesen men skitsamma, skönt att alla fyra lagen är vidare! :)
ramuz Ta allt om italienska snacket med en nypa salt, det är ju det den hära tråden är till för :)
be the change
Tror den här tråden har spelat ut sin betydelse efter denna veckans matcher i CL.
Moderator
2009-03-12 16:42
Iofs, sorry. Känns dock som vi kan sluta skriva i den här tråden nu eftersom alla -istas har dragit sig tillbaks för iår, eller vad säger du? :)
Im still alive..
Arsenal är iaf det laget jag håller på nu hoppas dom går långt, har iaf en rolig spelidé och spännande spelare =) Har slutat lipa nu med och får hoppas på nästa år!
Hoppas kan du ju göra... men... :)
sådärja.. nu var man tillbaka från england. underbar stad, underbar stämning på i princip alla puber innan och efter match, och en fatastisk inramning under matchen :)
Grymt! Langa lite bilder