Klart han är, han gillar italiensk fotboll, det går liksom hand i hand... ordagrant.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jävla wanker, han kanske är sur över att Tjuve inte går vidare
http://duckdown82.tumblr.com/
Mellberg är rätt sexig *blink blink*
http://duckdown82.tumblr.com/
Var-är-alla-istas nu? Ser fram emot om något .ita lag nu mot all förmodan går vidare (So-pathetic anser ju att juve äter CFC 7 dagar i veckan, hur man nu kan säga det efter att vi slått dom med mersmak ganska nyligen) så kommer väll den här tråden dubblas på en natt med en massa ostar och italienska slagord ord om pasta och benrakning... Men jaja...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
pyscho är alltid lika klockren.. haha
be the change
presidente Är du dum eller? det är klart bortafansen är mer hängivna och mer fanatiska än hemmafansen. Och din andra kommentar är ännu dummare. Jag sa att pengarna kom till PL för att PL är bäst. DU sa nej, abramovich kom till PL. Exakt, abra och CO, dvs PENGARNA kom till PL för att PL är BÄST, vad är det du inte fattar? Anledningen till att klubbar i PL får utländska ägare är för att dem ser vinst i PL lagen, den engelska fotbollen är populärast och bäst just nu, därför väljer man att köpa ett engelskt lag. Nu har du skämt ut dig två gånger i denna tråd, först påstod du att jag höll på chelsea och sedan LOL:a du något som alla redan vet. Lägg ner din karriär mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toppis Ser vinst vettefan, abramovitj har lagt ca 8,7 miljoner kroner på chelsea som ändå går med förlust...Dock ett bra sätt att höja sin status i europa.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Bagheera 8,7 miljoner kroner, det är satans massa pengar... för joe plummer
Spelar inter som vi gjorde nu kan United toppa roma matchen förut och vinna med 10-0 så bra som dem är. Dock ett stort plus till Mourinho som visar prov på fingertoppskänsla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dvs PENGARNA kom till PL för att PL är BÄST, vad är det du inte fattar? Anledningen till att.. haha detta blir roligare o roligare, nej pengarna kom inte till PL för att PL e bäst, pengarna kom till PL för att PL e den enda ligan som säljer sina lag som om dom vore ett par gammla jeans, o man behöver cash för att köpa några öl på systemet till helgen.
PL kan aldrig blir bäst, inte med den moralen, inte utan själ och hjärta.
Vad händer näst? Dom flyttar över hela lag, så som dom håller på med i tex NBA o NFL. GO BIRMINGHAM ARSENAL YEAR 2010!!
pyscho är alltid lika klockren.. Det var bevisat att PL fansen fattar noll om fotboll, nu e det även humor som ryker.
Steve Rifkind must of been sniffing!
El_Presidente Jag hade inte kunnat ha så fel som du har i allt du ger dig in på, ens om jag försökte... det är fan imponerande, på något konstigt sätt...
9) In England, if SKY Sports says that Peter Crouch is the best player in the world, the whole country believes and preaches it. In Italy, if SKY Italia says that Simone Loria is the best defender on the planet, the whole nation cancels their satellite subscription. Nån här som tycker Zlatan är "överskattad"? Hahahahahahahaha. Inavlade träben.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Whoopsie, menade självklart 8,7 miljarder...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
TopDogz147 P19
Men en sak jag verkligen inte har fattat är; hur kommer det sig att bortafansen inte är samma fans som håller hus i hemmamatcherna? Är man en riktig supporter så ska man väl närvara vid varje match och inte bara bortamötena? Låter märkligt i mina öron.
Hursomhelst, inget ändrar faktumet att Juvefansen sjöng ut Chelsea på Stamford Bridge. Brainless P28 skrev om hur dominanta engelsmännen är på läktarna när det slutligen blev italienarna som sjöng ut de jävlarna.
CHI NON SALTA È UN INGLESE DI MERDA, OHOHOHO
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
el_presidente än en gång lyckas du skoja till det . du pratar om moral, hjärta och själ. i italiensk fotboll är moral ett jävla skämt, presidenter köper domare, spelare ligger och kvider på gräsmattan för att frisyren är i oordning och fan vet allt. domarna vågar inte döma ordentligt för de vill inte bråka med storstjärnor. se på inzaghi som springer skriande över en hel plan för att skälla ut en linjedomare som helt korrekt dömt bort ett mål för offside, får inzaghi något straff för detta? näe ingenting, i england bestraffas sånt med ett kort vilket är helt rätt! hjärta är en sak som det alltid funnits mer av i pl, se på spelarna, man springer tills man stupar istället för att göra som italienska lag som ofta gnäller så fort det regnar eller nån fått en knuff. själen säljs ut sålänge någon vill köpa den, det gäller för både italien och england, var det inte kadafi som ägde nått lag i italien? att sedan ingen vill investera i italien är inte så konstigt med tanke på att de får sitt namn utskämt med alla skandaler som äger rum där. så grattis, av tre, av dig, valda ord så har du fel i två fall. jäva pucko som inte kan få rätt på någonting. kamma dig
melodifestivalen var i malmö i helgen, det var så mycket rakade ben, konfetti, smällare och värdelös sång att jag trodde jag hamnat mitt i en serie a omgång.
Vad är detta för trams? "Rakade ben, konfetti, smällare och värdelös sång" Skriv inte om något du inte har en aning om. Är övertygad om att du inte hade vågat säga ett pip väl stående på någon av de italienska läktarna
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
yamo :'( jag tror inte dom hade fattat, jag kan nämligen inte italienska: izze thizza eurovisionista songcontesta? vafanculo
Yamo
Skriv inte om något du inte har en aning om. Är övertygad om att du inte hade vågat säga ett pip väl stående på någon av de italienska läktarna Ok, och DU hade ställt dig mitt i Chelsea Headhunters och sagt det du sagt här?
Hursomhelst, inget ändrar faktumet att Juvefansen sjöng ut Chelsea på Stamford Bridge. Brainless P28 skrev om hur dominanta engelsmännen är på läktarna när det slutligen blev italienarna som sjöng ut de jävlarna. Nä... och inget ändrar faktumet att Chelsea vann matchen med 1-0.
Det är ju fan synd att dom inte har en liga för tomtar, förlåt Tifos, tifosis - eller syfilis. För där hade du och alla andra benrakare kunnat stå och käka pasta, prata om senaste frisyren, hur dom nya klubbtröjorna är skurna, varför ingen gillar mer än bögar och syfilis gillar Serie A, tävla i vem som kan mest slagord skrivna i CAPS som ingen bryr sig ett jävla skit om och Whoa osv osv. Det blir säkert skit bra.
Vi andra fokuserar på det vi gör bäst, diskuterar fotboll, i fotbollens finrum - Premier League.
hjärta är en sak som det alltid funnits mer av i pl, se på spelarna, man springer tills man stupar istället för att göra som italienska lag som ofta gnäller så fort det regnar eller nån fått en knuff. Kanske när Millwall möter Ipswich men lag som Liverpool, Chelsea och United har precis lika många divor som Milan, Inter och Juve.
your heart pump project kool-aid
elem precis men här kommer poängen: fenomenet med de flygande italienarna är att de finns i exakt alla italienska lag medan alla engelska seriesystem stoltserar med sammanlagt 6 lag. därför finns det mer hjärta i pl än vad det finns i serie a
mike: Det smäller ganska rejält i flera italienska matcher också. Tror mer att du är ointresserad bara.
your heart pump project kool-aid
elem visst smäller det, men varje smäll föregås av 2-3 luftturer, gnäll på domare och "jag-förstår-ingenting"minen
Lite som Maicon när han fick ett gult mot United, såg ut som han lipade för att "han inte gjort nått men fick ändå kort" :)
Psycho P28 Jaha, lite konstigt att du drar upp ditt snack om hur överlägsna engelsmännen är på läktaren då. Ni var ju då inte mycket bättre på planen heller, och statistiken talar för det. Hade vi fått ett oavgjort resultat med oss från den matchen så tror jag inte någon här inne skulle säga att det vore ett orättvist sådant. Vi hade oturen på vår sida och gjorde inte mål på våra chanser. Undrar hur det skulle låtit om vi vann mot er på plan+läktare. Gissar på något i stil med "ja men vi är bättre på att dricka öl" eller? "Chi non salta è un inglese di merda", den som inte hoppar är en skitig engelsman (fritt översatt), är inga slagord utan en vanlig läktarsång. Har sett flera PL-fantaster skriva sina läktarsånger, och detta är ju en ITA vs ENG-tråd så jag ser inget fel med att jag postar det klippet (som även styrker mitt påstående om att vi sjöng ut er på Stamford).Vi ses i Turin, bastardo!
ni kan sjunga hur mycket ni vill, men inget italiensk lag kommer göra mål i cl iår :)
be the change
Moderator
2009-03-03 15:53
Så jävla fjantig tråden blivit, bara för att ni inte vinner några matcher tar ni till nått annat för att ni måste bevisa att ni är bättre på nått iallafall. Ska bli mer aktiv och skriva i tråden så fort jag blivit av med min italienska utbytesstudent, åker på torsdag morgon, då fan.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Yamo Av det som framgått så vann Juve läktarfajten? Det vet inte jag, då jag inte hörde något under matchen, men jag vill fortfarande påpeka det ajg gjorde för ett par inlägg sen - du kan inte utgå från en match när du säger att italenare slår engelsmän på läktaren. "juve vann läktarfighten mot Chelsea" - ja bevisligen så gjorde dem det "italienare sjunger bättre än engelsmän" . Ja då får du ta till bättre argument än att posta ett youtube klipp
topdogz visste du inte att youtubeklipp är säkra bevismaterial, särskilt när filmen är tagen av någon i klacken? :P
juste så var det jue.. täta bevis, speciellt när det handlar om 14 sekunders klipp.. en match varar jue typ så länge
Ja, men det är väll klart? Här här när vi äger borta mot Valencia! Man hör ju fan bara Chelsea fans!!
Eller.... hur....
Pajas Yamo.
Moderator
2009-03-03 23:31
Men jävla pajas psycho , det är ju ett spansk lag. Inte alls lika bra som italienarna.. HIHIHIIHIHIH
Dubbelmoral på högsta grad här inne. Först sitter alla PL-töntar och skriver om hur grymma dem är på läktaren, för att sedan hävda att man "inte kan utgå från en enskild match för att bevisa att italienare är bättre än engelsmän på läktaren" efter Juve-fansens dominans. Psycho Om det är någon som är en pajas så är det väl du. Varför ens dra upp en massa skit om hur överlägsna engelsmännen är på en läktare när du sen inte kan tåla faktumet att ni inte lyckades sjunga ut oss på Stamford? Och sen var ni inte särskilt överlägsna på planen heller. Vi hade den större delen av bollinnehavet och laget skapade en del farliga chanser. Sen var vi väl lite ineffektiva men det kommer laget slipa på inför returmötet enligt Ranieri. Ett oavgjort resultat hade knappast varit orättvist. Som sagt, vi ses i Turin.
Snälla, snälla snälla.. förklara för mig vart dubbelmoralen ligger? Jag har redan erkännt att juve sjöng ut chelsea.. vart ligger dubbelmoralen? Använt inte ett ord du inte vet innebörden av din pajas. Du kanske lär dig den när du börjar på gymnasiet förresten
Lyckligtvis finns det inte liga för nästan-lag eller cup som kallas "Almost-Champions League". Du snackar om att ni hade farliga chanser etc, vet du vad? DET FÖRÄNDRAR INGENTING!!!! 1-0 still stands, och ni kommer inte ens och vinna på hemma på ålderdomshemmet i Turin. Och jag ser fram emot sköna ursäkter som att pastan inte var riktigt klar och att ni gjorde "nästan" 3 mål i första och hade det bara blåst lite mindre sidvind så hade ni "nästan" fått straff och hade det bara inte varit så att ni var sämre, så hade ni "nästan" vunnit. Släpp skiten med att ni sjöng ut på SB för det gjorde ni, men skicka inte upp små jävla tub-klipp som bevis. Det räcker, jag såg matchen. Vi vann matchen och ni vann på läktaren. Och som jag redan sagt, så får det gärna vara.
Jaja, allt jag säger är att ni inte var så överlägsna som du påstår. Kunde lika gärna slutat 1-1, men nu blev det som det blev och vi får helt enkelt ta nya tag i Turin. Väl mött.
Det kunde lika gärna ha slutat 7-0 om bara månen hade varit lite längre bort just då.
Till skillnad från dig grundade jag 1-1 på matchbilden och båda lagens prestationer. Juventus kunde mycket väl ta ett oavgjort resultat, baserat på hur jämna lagen var i mötet. Bollinnehavet mycket jämnt, målchanserna likaså. Men som sagt, vi får ta nya tag på hemmaplan - mer finns inte att säga om saken.
Funderar på att anmäla Psycholess som ger sig på en stackare som sett till åldern kunnat vara hans son. FYFAN säger jag bara. FYFAN.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag funderade på att hoppa in & skriva något argumentbart, men ångrade mig för då får jag bara ett par påhopp. Illa illa
Don't!
Det är komiskt.. att det finns 3 st här som inte tillför ett skit överhuvudtaget. Varken i analyser eller i kreativa påhopp. Nej, det är inte Åkersberga, nej det är inte underklassbarn... Det är: S-oteric, Yamo och El_presidente. Vilken lag håller dessa tre på nu igen? Jag hade kunnat förolämpa... med stil till och med, men det räcker med... "Jaha, men du håller på juventus..." så är det liksom över. S-oteric... du är kul som startar tråden med hets, sen håller du käft och har fortfarande inte sagt något om matchen, ger mig fan på att du är medgångs supportern personifierad och kommer komma in med dvs statistik och ointressanta slagord i CAPS... OM det nu mot all förmodan skulle gå bra för er i returen, om inte så säger du säkert till alla dina 2 vänner att du minsann är ett die-hard United fan och till skillnad från "alla andra" som läser Aftonbladet är den sanna och vet allt, för du är bara så jävla självgod.. ditt italienska äckel.
PÅMINNELSE Okej, nog för att det ska vara en hets-tråd, men återigen motar jag Olle i grind lite och ber er bara tänka er för innan ni gör något regelövertramp, ni vet nog själva var gränsen går. Carry on. //Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Yamo På tal om läktarsång och tifosi så måste du medge att även du var imponerad över synen som mötte er på Olimpico i tisdags ;) Sånt ser man inte i PL btw.. inte ens om det skulle vara FA cup final! Längtar till helgen då man börjar på lokala puben, super sig redlös, går på match och är för full för att hänga med, hinner nyktra till under de 90 lååånga minuterna för att sedan återvända till lokala puben, dricka ännu mer och börja slåss med med någon tjomme som håller på samma lag som mig. Heja England!
CAMPIONI!
Moderator
2009-03-05 16:26
Det fula är att "Dom 3" eller vad vi ska kalla dom kommer med åsikter som inte har med resultat att göra. Inte jämförelser av spelare, tränare, spelidéer, matcherna och annat utan har bara pladdrat i 2-3 sidor om tifos och italiensk stavning. Eller att engelsmän dricker lite mycket, man tar ju åt sig så jävla mycket av det. Fortsätt hetsa!
Rizmo Det var ju helt otroligt. Flagghavet som ligger över olimpico.. wow bara! Topdogz147 6 dygn 5 timmar och 7 minuter.. D-Day
Tom ibra rustar för krig..
extremen du posta samma inlägg inför bortamötet också.. D-day sa du då med.. Och ibra gick det jue bra för, han kom nästan förbi O'Shea en gång
haha så italienskt, någon fryser lite och drar på sig en halsduk och helt plötsligt är det dags för krig. vadå ninjakrig?