Moderator
2009-02-24 21:35
Tycker lätt att vi har haft halvleken mot Inter, spelar stabilt och vi borde ha gjort mål på någon av chanserna. Bara fortsätta pumpa på nu så kommer målet, Inter blir uppkäkade!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-02-24 22:40
Jävlar vad Inter startade halvleken, spelade mycket bättre. Jämn match iallafall och kan inte se hur vi ska missa att gå vidare nu. Borde blivit mål av båda lagen dock, men men. Hur har det gått i dom andra matcherna nu då?Inter 0 - 0 Manchester United
Kan Inter spela lika med en domare som är så partisk borde de vinna nästa match om de spelar likadant. Kändes som att varje gång det var 50-50 så dömde han till Uniteds fördel. För att inte snacka om handsen i målområdet eller när Adriano blev nerriven (vilket inte var lika solklart, men ändå)..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Innebär det att Van Der Sar slagit europarekordet i att hålla nollan?
Digg it...
eller när Adriano blev nerriven nerriven, hohoho jo tjena, om du menar evras hands, så var väl ändå inte de i straffområdet, var strax utanför, däremot studsade bollen på honom vi bröst/axel (svårt att se var) på honom, så de är inte alls så solkklart tycker jag.
tror det blir köttfärs av inter på ot, då är också vidic tillbaka, inter kunde kanske ha 1 mål i matchen, united kunde ha betydligt fler, ronaldo hade lektsuga första halvlek. ska bli intressant att följa....
Digg it...
Någon som såg Arsenal - Roma då? Hur såg det ut?
tåg, tåg och...tåg!
när man kolla på höjdpunkterna från Inter matchen trodde man att det var United som hade hemmaplan. Visa en Inter chans medan man rulla 7-8 United chanser. Vi var klart bättre och kommer käka Inter på OT. Min vän, som är juvesupporter var hos mig och såg matchen. Höll på United som fan, hoppa och skrek. Eftersom att han är Juvesupporter vill han se Inter misslyckas, då han hatar dem. Otroligt konstigt att göra photoshopade bilder av konkurrenterna för att sedan hålla på dem i CL. Som att jag skulle hålla på Liverpool imorgon, vilket aldrig kommer att hända
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När Rivas gick ut så blev det hela mycket bättre. Störde mig dock på domarn, i läget när Zlatan sköt frisparken SOLKLART på en United spelare och den går till hörna.. så ger han inspark. Man blev ju rasande. + Läget när Rooney varnades för att Cordoba gjorde en helt galen idiottackling var ju också småkonstigt. United är livsfarliga i kontringarna och tack gud för Julio Cesar. Ge Zlatan och Adriano lite tid så kommer det bli bättre, men Sir Alex hade gjort sin hemläxa ordentligt. Mourinho borde ha spelat cordoba från början, annars bra och gör bra byten med Balotelli och Cruz. Snälla nu, säg inte att italienska lagen filmar. + Till Santon som jag tycker gör en helt grym match + Till Julio Cesar + Till Cordoba + Till United som gör en riktigt bra match, vi ses på OT.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja såg roma matchen o jävlar var loria är värdelös, annars springer inte totti eller baptista någonting,o då blir de inga mål bendtners first touch är kanske inte den bästa i turneringen, något o öva på kanske? 1.0 till arsenal var minst sagt rättvist..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Åkersberga Ni borde tagit vara på gratischansen när Loria spelar. Det är inte ofta han gör det, men när han spelar är han ALLTID dålig. Samma som att vi borde tagit vara på att United inte hade vidic... Dock, ett mål på OT och det är vi som är i förarsätet. Får hoppas Van der Sar släpper in i helgen.. han har mindcontrol på alla just nu. Den här Bendtner är inte bra..
Att loria var värdelös var väl väntat. Fast jag hade ett litet hopp inom mig att han skulle tagga till nu när han fick en sån här chans. Går nog bättre hemma iaf.
tåg, tåg och...tåg!
Moderator
2009-02-25 00:29
Åhh herregud asså, helt mållös. Måste ge cred till Xtremesia! Hade väntat mig ett jävla långt inlägg om hur fel jag har och sådant som man är van vid när man skriver i PL tråden men nejdå, en sportslig snubbe, fortfarande helt chockad! Dock tycker jag att vi borde gjort ett eller två mål, framförallt i första halvlek och att Cambiasso borde satt bollen i öppen kasse istället för att brösta fram den till Van der Sar eller vad han gör.
Något som jag lägger märke till också är att många sidor på svenskafans o andra kritiserar Zlatan något oerhört. Men vem är det som ligger bakom Inters farliga chanser? Nickskarven till Cambiasso, zlatan. Passen tll Adriano som skjuter på sitt knä och jag vet inte hur den studsar, zlatan. Zlatan gjorde inte sin bästa match i Inter-tröjan, men inte heller sin sämsta. Han och Adriano tog ner mycket bollar, dock så tog det slut där eftersom Uniteds defensiv.. ja du världsklass. Enda jag vill klaga lite extra på är att evra borde minst fått varning för handsen. Jag visste att United var bra(enda laget jag följer i PL), men såhär bra hade jag aldrig trott. Mourinho-Fergusson 0-1, Mourinho får revanschera sig på OT dock. Ronaldo visar återigen också vilken världsspelare han är, dock tog filmningarna kol på mig då jag hade hjärtklappning varje gång han skulle slå sina frisparkar. Men det är bara att applådera United som spelar jävligt bra.
Xtremesia P16 Tycker Zlatan förtjänar kritiken, ska man vara en av världens bästa fotbollspelare räcker det inte med att göra ett världsklass mål mot Bologna eller liknanade. Han är Inters storstjärna och det är i dessa matcher han ska glänsa, det är i dessa matcher han ska ta för sig, göra det lilla extra som laget behöver för att gå vidare till nästa omgång. Och då kan man inte enligt mig, nöja sig med en fin nickskarv eller bra pass till sin anfallskollega. Visst, säger inte att man ska kräva att Zlatan ska avgöra matchen, menar bara att han inte var tillräckligt bra ikväll, och att han allt för ofta är annonym i dom avgörande matcherna.
Vi är överallt!
shit vad vi borde gjort mål mot roma. för helvete, 7-1 hade varit ett riktigt rättvist resultat. man blir ju bindgalen när man ser bendtner missa tre frilägen, eboue ett, nasri o van persie vars ett och 8 skott från straffområdet som går så jävla nära in som det bara kan. nu vann vi och till alla romaanhängare eller italienförsvarare som skyller på loria så citerar jag mig själv:
loria är tydligen apdum och därför måste spalletti vara ännu mer dum om han tar med en sån idiot i laget och styrelsen i roma är ännu mer pantade om man låter en coach spela en spelare som tydligen väger upp hela skadelistan jag rabblade upp. och alla supportrar är dumma i huvet som kan hålla på ett lag med en sån styrelse med en sån coach med en så dålig spelare. mexes är ju minst lika dålig för övrigt. vanten totti var relativt bedrövlig också, denilson blåste på honom och han flög all världens väg, snacka om att försöka skaffa billiga frisparkar.
Nu ska jag försöka summera det jag såg igår och det jag sett i efterhand. 1. Supporter matchen som varit rätt triggad inför igår, Inters fans... vaha? Som skrek innan match och lite när det drog igång. Dom ända gångerna som publiken sjöng fram sitt lag var när Inter hade lyckats komma in i en bra period själva, då hakade publiken på en liten stund. Jag hörde dom bua dock, det var dom snabba på... och smälla av en jävla bomb som tydligen var ett bra sätt att stödja sitt lag. Näää... om du (extremesia) kallar det där för publik support så kan jag lova dig att "turist-täta" OT kommer göra så att Inter spelarna inte hör varandra på plan. Stamford ikväll kommer överrösta , och då är det typ 30k mindre på läktaren. 2. Var Inter på hemmaplan? Det märke inte jag förrens i typ 60:e minuten då dom började spela som ett, innan dess var det chans bollar för kontringar på hemmaplan mot ett United som saknade världens näst bästa mittback, inte en chans att Inter gör mål på OT och då åker dom också ut, som det redan siats om. 3. Hur man kan få för sig att kalla Maicon för världens bästa högerback är över mitt förstånd... (Santon var dock en frisk fläkt även det måste vara mindre kul att få Ronaldo i sin CL debut) 4. Bendtner måste ha världens sämsta första-touch? United vinnare, Arsenal får ev problem för Roma är inte samma lag borta som hemma.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Roligt när Balotelli (?) touchade Ronaldo och han låg och bögflinade på marken. Likaså är det roligt att se träben som Fletcher och O'Shea slänga sig dramatiskt. Kanske är det dags att släppa på myten om filmande italienare? Jag beskyller inte Zlatan för förlusten. Visst, han ska glänsa. Det är självklart svårt när understödet är lika dåligt som det i svenska landslaget. För övrigt, en rejäl känga till TV6. På grund av deras beslut att sända Lyon-Barcelona var jag tvungen att se en usel stream från Tadjikistan. Tack!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Klart som fan att dom feta matcherna ska gå på betalkanalerna.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
asså, kan ni inte bara köpa viasat? värt dom 100 kr i månaden eller vad de kostar, man får lixom CL, Bundesliga, FA o ligacup, franska ligan, o massa jävla bra saker lätt mer värt än canal plus, vilket e gott att ha ändå iofs, den franska porren är outstanding
Jag hoppas att Viasat ska köpa PL rättigheterna som det ryktas om vid nästa förhandling. Dom har ju redan börja ta alla personligheterna till inför sändningarna. Då är jag golden så att säga, vägrar skaffa C+ innan det är klart med nästa avtal.
då får dom se till o skaffa fler kanaler, minst 3-4 till bara för fotboll... ja e iofs ganska nöjd som de är nu
lyon spelade sjukt bra mot barca, iallafall i första halvlek. Juninhos frispark, woho :) bendtners första touch är pinsam, tyvärr. han har sina toppar och floppar. fan att vi inte kunde tryckt dit ett mål till. jävlit synd att united inte fick in ett mål, iofs tror jag inter kmr ha det svårt nästa match med fängelsebacken och OT att bestiga haha.. ja, det här blir kul, undra vilka arsenalspelare som är reparerade och skadefria tills nästa roma match.. där hänger allt på .. pejs
be the change
1. Så kan du ändå inte kunna urskilja ramsorna. Men jag håller med, dock lagets insats som var väldigt blek första fick väl publiken att tagga till sisådär. Men Curvan är bra, håller igång bra synd ba att de 50 000 andra sittplatssupportrarna inte kan haka på. Busvisslingarna och buropen kom ju så fort united fick bollen. Men nja, jag hlåler med dig, inge vidare igår från san siros fans. 2. Jag skyller allt på Rivas som var otroligt dålig. När sedan cordoba kom in och vi började pressade United hårdare så blev det bättre. Överlag en slarvig match som fan, många felpassningar, tappade bollar och dåliga inlägg etc. 3. Det är inte så lätt som högerback att komma upp som man brukar när motståndarna har en lockdown på dig + att du har en liten sydkorean som springer 100% av matchen för att göra livet svårare för dig. Tycker maicone försökte men slarvar lite väl mycket. O btw. Jag gillar de där bomberna. Tror fortfarande på Inter och att vi ska kunna hota United borta. In mourinho I trust.
Jag förväntar mig att Juve ligger extremt lågt med laget ikväll och kontrar. Precis som mot Real Madrid. Chelsea kommer ha minst 65% bollinnehav det kan jag garantera. Chelsea är starka på mitten men inte särskilt snabba så jag hoppas att det ska passa Juve. Håller vi tätt tidigt kan Chelsea få svårt att göra mål.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Långbollar på Amauri är metoden..
Dom tar Terry och Alex ner... Vi vinner med 3-0 eller 3-1. Lampard gör 1 och Anelka gör antingen 2 eller så gör han 1 och Drogba gör 1.
Psycholess Skicka Drogba till pappa Mourinho ;)
Chelsea - Juve idag fyfan va taggad man är asså. Lär bli en jävligt tät match, jag gissar på 0-0 eller 1-1. Mellberg ska tydligen lira högerback, känns inte så jäkla bra tycker man borde lira Grygera istället, men Olof ska vara van vid engelsk mark.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Om chelsea gör 3 mål på Juve är det en katastrof. Kan inte tänka mig det. Jag tror på 0-0, 0-1, 1-0 eller 1-1. Alla resultat känns okej för mig. Sissoko får ta och göra en sån där supermatch till. Och plocka bort Lampard
Mellberg ska tydligen lira högerback, känns inte så jäkla bra tycker man borde lira Grygera istället, men Olof ska vara van vid engelsk mark. Tycker vi ska satsa på Mellberg, Grygera har varit så jävla ur form dom senaste matcherna.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Hoppas vi kan få några frisparkslägen i bra läge ikväll. Det kan vara nykeln för att få med sig ett jävligt viktigt mål.
Juninho i all ära men den här säsongen heter världens bästa frisparksskytt Axel Del Piero. 7 frisparksmål under säsongen talar för sig själv.
Dessutom har vi Camoranesi som slår inläggsfrisparkarna från höger. Dem leder nästan lika ofta till mål som DPs.
Jag hoppas också på Mellberg... för han är så jävla snabb...
Har missat tidigare Det stod 1-0 då och hade Bendtner satt den chansen hade Arsenals läge sett lysande ut inför returen i Rom om två veckor. Det var dessutom inte första gången den här säsongen som Arsenalanfallaren missade ett jätteläga framför mål. Borde han inte grubbla en aning över det? - Nej, jag tänker inte så. Vi skulle gjort fler mål idag, men vi vann i alla fall matchen. Jag tycker att jag hade del i segern. Jag spelade fram van Persie när han fälldes och fick straff, så jag går härifrån med högt huvud, säger Bendtner till Sportbladet. från sportbladet.
Det där var urlöjligt svar tycker jag...
Digg it...
Han känner väll pressen, han är i mina ögon 4:a efter Adebayor, RvP, Eduardo. Kanske till och med så att Vela är före honom. Han har en sak, storlek, och när man inte kan utnyttja det till max så är man bara en medioker spelare.
ja börjar beundra bendtner, en vanlig spelare hade ju varit helt knäckt efter det han har varit med om, men trots det så går han med huvudet högt. fantastiskt...
Psycholess : vad är din åsikt om Calaudio Ranieri? Chelseafansen verkar delade när det gäller hans tid i Chelsea. Samma sak gäller Juventusfansen. Vissa verkar avsky honom, själv tycker jag väldigt bra om Ranieri. Här är en ny Intervju med Tinkerman när han pratar om sin tid i England på engelska. http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/football_focus/7902552.stm
Jag har inga problem med honom, han tog ju oss till en CL-semi i alla fall. Sen köpte han ju Lampard med så... vi har mycket att tacka honom för. Gjorde Terry till kapten vid hans då, unga ålder och han köpte Chech... dessa tre herrar utgör mycket av Chelsea stomme. Han la mycket av den grunden vi står på idag. Köpte även in Gallas men thats another story ;)
Joe Cole också va? Drömmen är ju att han kan göra något liknande med Juve. Han tog in Sissoko som ju får ses som ett bra första steg. Där kan man snacka om succevärvning.
0-0 är resultatmässigt inte det optimalaste. Men jag känner mig ganska säker ändå, då jag vet att det INTE blir oavgjort på Old Trafford. Vem fan bryr sig om bortaregeln, vi ska vinna matchen och det lär vi göra. Undrar om Interistas förstår att United spelar mkt bättre på hemmaplan, och att det bara varit tre lag som gjort mål där på hela säsongen? Zlatan var bra tycker jag, blev ganska orolig varje gång han fick bollen. Men han fick även utrymme, vilket han inte kommer få nästa möte. Det är skillnad på O'Shea och Vidic.OFF TOPIC Sen måste jag ge en känga till psycholess. Sa du att VIASAT är bättre än Canal +? Fan, det är ett SKÄMT att viasat har rättigheterna till CL, dem är urusla. Störningar, speciellt ljudstörningar förekommer ofta. Tekniska fel händer hela tiden, igår såg vi det vi tre tillfällen. Först blev bilden helt svart med rullande vit text "Vinn vip biljetter". Sen gjorde dem ljudteknikerna en miss då man hörde glenn när det var frida som skulle prata. Sen skulle dem tillbaka till studion men visa glenn igen som stod och frös. Tre missar bara ikväll, i en sådan viktig match. Andra misstag dem gör är tex missar med tablån, står att dem ska sända fotboll men så kommer det golf tex. En gång missa dem att dem skulle sända en United match, och sändningen kom igång efter att deras kundservice blivit nerringt. Då börja dem sända från 25e minuten, dem hade glömt matchen och sänt Gillets world istället. Deras prioriteringar på vilka matcher dem ska sända är också helt fel. Dessutom tog dem bort dem bästa matcherna från TV6 vilket är synd, då CL var en folkfest. Nu blir det jobbigt för dem flesta att följa sitt favoritlag. Sist men inte minst, dem har en otoligt ojämn uppställning. Visst finns det vissa duktiga experter, men kom igen, sladjan, jesper jag-kritiserar-världstränare-fast-jag-tränar-enköping blomqvist, mjällby och bosse peterson?? Bosse peterson måste va den sämsta kommentatorn genom tiderna, påpekar BARA självklara saker. "ehmm, asså united, dem SPELAR fotboll.. deras stora styrka ligger i attt dem vill PASSA bollen och GÖRA mål, därför är dem så duktiga på det" Nej, viasat är ett skämt. alla rättigheter till canal + tack, snygg studio, bra design, bra kvalite, proffsigt, bra experter och alltid United matcher oavsett! förlåt, mkt offtopic men got carried away. hatar verkligen viasat
TopDogz vad fan snackar du om din skojare, du höll på chelsea för ett par säsonger sen.
Steve Rifkind must of been sniffing!
Jag diggar Canal+ också, aldrig varit mycket för Viasat faktiskt..
be the change
Förstår inte varför Rooney inte fick mer speltid, grrr
http://duckdown82.tumblr.com/
håller med om att viasat suger appung. sämsta jävla uppställning.. vem fan vill höra cepe aro och mjällby? så jävla inkompetenta.. dom verkar inte ha sett en arsenalmatch på ett år. sen om bendtner, visst missade han frilägen men han gör en bra match i övrigt. självklart ska han göra mål men bortsett från det så gör han en bra match. sedan adebayor slutade springa när han är på plan så vill jag hellre ha bendtner som inte verkar trött oavbrutet. italienska lag är fan pinsamma, två dagar i rad får man se 2 utbrända premierleague spelare i riise och mellberg, det är fan sorgligt!
såg att chelsea gjort mål, var är alla juventinos som dominerat världsfotbollen sedan 1897?
0-0 är resultatmässigt inte det optimalaste. Men jag känner mig ganska säker ändå, då jag vet att det INTE blir oavgjort på Old Trafford. Vem fan bryr sig om bortaregeln, vi ska vinna matchen och det lär vi göra. Undrar om Interistas förstår att United spelar mkt bättre på hemmaplan, och att det bara varit tre lag som gjort mål där på hela säsongen? Vi vet hur bra ni är där, tro mig. In Mourinho I trust, hoppas bara Van der sar kan släppa in ett mål så att hans jävla mind-control mot alla kan gå bort. Ang Zlatan så hoppas jag verkligen han gör mål borta mot United då det är otroligt mycket skitsnack om honom i engelsk media. Dock blir det svårt med Vidic. Men, allt kan hända.
Julio cesar, som även kallas drömfångaren av Roberto Scarpini, perfekt för "Theater of dreams"
Förstår inte varför Rooney inte fick mer speltid, grrr Ifrågasätt inte Fergusson, mannen är ett geni haha.
Shit det ser darrigt ut i Juve. KOm igen nu, sätt en balja del Piero.
Moderator
2009-02-25 21:39
Vafaen, Park var inte ens trött, kunde sprungit ett maraton efter matchen utan att flåsa.
Haha. Som jag har sagt, Arsenal går vidare, samt United & Chelsea. :) Jag står fast vid det. Vi får se hehe
be the change