I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa-hets] Italien vs England - THE ULTIMATE SHOWDOWN

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-14 00:44
baah, jag har inte skrivit ett enda nyktert och klarsynt inlägg, men jag tackar för att jag fick vara med o sänka nivån i denna tråden som ni nu kan slänga då det inte finns ett enda italienskt lag kvar i europa..eller ah, udinese e la kvar i uefa
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-03-14 14:03
Maath skrev:
Nåja, får väl glädja mig åt att Arsenal aldrig någonsin kommer komma längre än kvartsfinal :)

Du var ju kunnig.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Sångare

2009-03-15 19:33
Åkersberga, du får nog läsa om första inlägget igen. Jag citerar:

"Tråden är även tänkt att täcka historiska jämförelser mellan Premier League och Serie A samt landslagen. På så sätt att lyckas vi sålla bort 50% av forumets klientel vilka är PL-runkare och jävligt original since 2004."
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Sångare

2009-03-22 13:24
Fattar ni era jävla pl-bögar? Bump.

2009-03-22 15:39
kallar du oss bögar? benrakare
be the change
Admin

2009-03-22 16:48
Dudes! Lite nivå kan man väl be om?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-22 16:59
Trodde denna tråd var död.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-22 17:21
Hehe.. Me2. Då italienska lagen åkte ur.. Men historia är alltid viktigast, ellerhur soteric
be the change

2009-03-22 22:05
"I'm surprised and very deluded, but it is a clear signal. It shows that Italian teams are lagging behind," he said in Friday's Gazzetta dello Sport. "It is all well and good being masters of tactics, but it is not enough because football is all about movement without the ball.

"AC Milan is a disaster, while Inter Milan and Juventus are out because they reflect the level of Serie A. In England and Spain the action is quicker, more direct and aggressive. In Serie A it isn't. It is slow and closed. I'm honest. I watch a lot of your matches and you notice that you are made to pay for these problems in Europe."

Men Klinsmann vet ju ingenting, va fan har och komma med liksom, han läser säkert också bara Aftonbladet som alla vi oss andra bögar...

S-oteric, du kom in i denna diskussionen med en fruktansvärt liten e-penis, du lämnar den som en uppklädd shemale.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Sångare

2009-03-22 22:15
Jürgen Klinsmann går hädanefter under täcknamnet: Facit.

Sångare

2009-03-22 22:17
Men sluta vara såna jävla bönder nu. Ni kommer sluta "heja" på valfritt topp 4-lag i England så fort turkarna, araberna och amerikanerna drar ut sina deg ur den själlösa cirkusen och kvar står ni med Peter Crouch och Emile Heskey och tycker att det där med ishockey... det har jag ju alltid sagt att det är det som gäller.

Kom över på den goda sidan. Italien vinner alltid i slutändan. Världsmästarna.

2009-03-22 22:19
Spanien lär nog vinna nästa vm och em och vm och em..
be the change
Sångare

2009-03-22 22:25
Ja, det har media berättat för dig. Precis som när dom berättade för dig vilket lag du ska hålla på. Duktig bonde.

Sluta tro att du har åsikter.

2009-03-22 22:37
S-oteric

Du måste vara den mest efterblivna människan jag skådat på ett internetforum.

Men Spanien har ett sjukt lag. Ser ingen som kan stoppa dem.
be the change

2009-03-22 22:40
Jackie
Kom ihåg att Spanien slog Italien endast på straffar i EM :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-03-22 22:50
JackVegas

Kritisera inte det du inte kan förstå.

2009-03-22 23:12
Xtremesia

I know. Men dom har sjuka spelare..(fabregas iaf;) )

S-Oteric

Nej, dig förstår jag mig faktiskt inte på ..
be the change

2009-03-22 23:24
S-oteric du är min whoa.nu förebild
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-03-23 08:52
S-oteric p22

Du måste vara efter flötet, du säger att media har valt våra lag åt oss, att vi håller på topp 4.
Vad fan gör inte du?

Kan du inte förstå att man gillar olika saker, sluta säg förutfattade meningar. För du har faktiskt ingen aning om våran passion till fotbollen, den kan lik gärna vara liten som stor.

Så sluta nu, du skämmer faktiskt bara ut dig, tror t.o.m dina italienska kompisar håller med mig.

"sluta tro att du har åsikter"

Allvarligt, vad är felet på dig? Du försöker trycka ner folk genom att säga helt idiotiska saker, det har ingen mening alls.
Don't!

2009-03-23 13:49
Länk till http://timesonline.typepad.com/thegame/2009/03/ahead-of-the-14.html

Förstår inte heller hur dom har tänkt när dom har lagt finalen i Rom
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-03-24 11:10
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-24 15:35
Hahhahahaha psy!
Don't!