I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa-hets] Italien vs England - THE ULTIMATE SHOWDOWN

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-03-10 15:54
ultras.. det är såna med halsduk runt munnen va?

2009-03-10 15:56
ja, o tvåpinsflaggor, eller små vanliga flaggor som dom viftar med upp och ner i stället för från sida till sida som en vanlig flaggviftare..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-03-10 16:03
Oooofaaan.... så det är så det är.. alltid undrat.

Jag tänker även osökt på Always Ultra... för dom är så mannliga...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-10 16:14
Åkersberga
Du snackar rätt mycket skit ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-10 16:20
Får man ens ha flaggor i england.. Du kan ju knappast ha sätt en enda match i Italien.. Lazios flagghav mot juventus i CUPEN såg ju fan ut såhär:

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-10 16:24
jag snackar ofta skit ja, men inte nu, du fattar ju inte vad de handlar om va..

där ser du traditionella flaggviftare, ultraspojkar är sådana som står längst nner vid räcket på kortsidan och viftar upp och ner, det du visar upp e ju bara random supportrar, håll dig till ämnet

o kom inte med nått tjööt om att hela kurvan är ultras, för så är det inte..även man gärna vill tro det..

jag hoppas verkligen flaggor e förbjudet i england, för det skymmer sikten...

2009-03-10 16:27
Du är verkligen påläst.. Så långt som upp som du har huvudet i arslet hade du ändå inte sätt något..

2009-03-10 16:29
men du borde kanske sluta leva i din lilla tifosi-bubbla?

2009-03-10 16:38
Du kanske ska sluta leva i din lilla green street hooligans värld. Du som inte kan förstå hur folk kan gilla Italiensk fotboll.. För mig är det mer ofattbart hur man kan gilla Liverpool. Men det hör väl inte till diskussionen.. Stevie G filmar ju värre än gilardino..

2009-03-10 18:24
rotade reda på vad en ultra är:

"definition of an ultra? a silly childish man who plays dress up and dreams of a fictitious italian fascist state that if were a reality, would have them crying for their mommas"

direktplockat från världens skräpspridare: the sun. passar nivån i tråden perfekt!

2009-03-10 18:39
Nästan så att jag drog på smilbanden.. men bara nästan. Eller inte ens det .

2009-03-10 20:41
Xtremesia P16

För mig är det mer ofattbart hur man kan gilla Liverpool. Men det hör väl inte till diskussionen.. Stevie G filmar ju värre än gilardino..

Well, jag har alltid gillat Liverpool, sen att Gerrard filmar är bara pinsamt för oss (mig) supportrar. För han slänger bort en del av den respekten man byggt upp för honom på åren, men jag hoppas han växer, vilket jag tror på.

Inget fel med att gilla Liverpool väl? Jag ser inget fel att du hejar på ett Italienskt lag, ditt intresse, smaken är som baken, även fast jag inte stendiggar Italiensk fotboll så säger jag knappats "KAN INTE FATTA DU HUR KOLLAR PÅ DEN SKITEN!".

Det är bara löjligt, hoppas du förstår vad jag menar, kan även förstå att du slängde ut dig ord för att ni hade lite av en ah....
Don't!

2009-03-10 21:00
Mitchy
You said it. Har inget att tillägga.

2009-03-10 22:39
2/4 engelska lag vidare, 1/3 italienska ute. Och vi vet ju hur det kommer gå imorn.
be the change

2009-03-10 22:44
Jahapp. Så kan det gå. Jag skulle kunna snacka om hur skadedecimerade vi var (speciellt när vår tjeckiske gigant klev av), eller vilken otur vi hade som drog på oss en utvisning och släppte in det smått usla målet av Drogba, men sådant gör ingen riktig juventino. Vi lämnar turneringen med våra huvudena högt, laget visade rejäla kämpatakter och man klargjorde att vi är att räkna med framöver.

Juventus - evig stolthet.
Siamo sempre con voi

Må väl alla!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-03-10 22:45
Xtremesia P16

Trevligt!

Fan vad gött, Torres is back :)
Don't!

2009-03-10 22:45
Haha, jävlar vad Liverpool flippar ur.
Vi är överallt!

2009-03-10 22:46
Hellre åker jag ut mot United nu. Än att åka mot Liverpool igen.. Helt otroligt vilket flyt det där laget har med allt i CL.

2009-03-10 22:52
Xtremesia P16 Såg inte matchen, kollade på Juve - Chelsea, men är de inte mer än flyt om man vinner med totalt 5 - 0 mot Real Madrid?
Vi är överallt!

2009-03-10 22:52
Sempre Coca Cola con Buffon parla es viva Forza Juve!!!!

....

Var det någon som tvivlade?

Komiskt är dvärgen som kom in, han som måste varit max 1 å 10 hög, stod upp bäst...

Jahapp. Så kan det gå. Jag skulle kunna snacka om hur skadedecimerade vi var (speciellt när vår tjeckiske gigant klev av), eller vilken otur vi hade som drog på oss en utvisning och släppte in det smått usla målet av Drogba

Ok... så det du gjorde nu var?

Ursäkter ursäkter ursäkter... Ni var sämre. Punkt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-03-10 22:55
Jag är ändå nöjd med hur Juventus spelade idag. Ungdomarna spelade bra och tog för sig. Vi gjorde absolut inte bort oss.

Grattis chelsea.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-03-10 22:55
Everlast
Jag menar inte så. Jag menar att, Liverpool är ett lag som i CL alltid har stolpe in(förutom riise) i CL. Det är helt otroligt hur bra de flyter på.

2009-03-10 23:01
Grattis till Chel$ea. Nä okej, Chelsea.

Hur som helst, tycker jag att Juventus spelade bättre än Chelsea sett på 2 matcher, nu e det ju resultatet som räknas (tack gud). Giovinco MÅSTE få mer speltid, fan att Ranieri ska vara så jävla rädd. Vilken teknik, snabbhet och framför allt förstatouch Giovinco har! Vi får väl nöja oss med att vi gjorde det finaste målet åtminstonde på dessa 2 matcher :)
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-03-10 23:10
Giovinco har framtid om han fortsätter såhär, han såg pigg ut.
be the change

2009-03-10 23:19
Giovinco har framtid om han fortsätter såhär, han såg pigg ut.

Han har 'gjort' så här typ hela denna säsongen (då han väl har fått speltid) Fattar bara inte att Ranieri inte startar med han, varje match!
Steve Rifkind must of been sniffing!
Admin

2009-03-10 23:42
Xtremesia

Nej, de har inte flyt i CL, de är helt enkelt så mycket bättre mot bättre motstånd, det är därför de kan vinna mot oss och sen spela 0-0 mot Stoke.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-11 02:16
jag följer endast den övriga nivån i tråden

vilka fan är real madrid?

Sångare

2009-03-11 02:31
Hehe. Visste att vi skulle dominera och var rätt säker på avancemang, men man ska aldrig glömma bort en man som Didider Drogba. Han är en sjuk avslutare och en stora matchernas man. Nåväl, vi har varit på botten och vänt, strippats på en handfull världsklasspelare och står två säsonger senare i åttondelsfinal i CL och åker ur på marginaler mot förra årets tvåa efter att ha varit det bättre laget sett över två matcher. Det, mina vänner, kan jag garantera er är en prestation som ingen annan klubb i Europa någonsin i helvetet ens skulle kunna drömma om att klara av.

Dessutom, till alla PL-bönder. Ni har inte åstadkommit nånting. Era ryska, arabiska och amerikanska leksakslag som ni ser på TV har gjort det. VAD är det ni identifierar er med? Haha, för helvete.
Nåväl, fotboll går i cykler. Serie A har dominerat sen urminnes tider. Dags för Engerland att få smaka på det dom inte klarar av utan utvärtes hjälp.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-03-11 09:01
Hahahaha, patetiska bittra lilla benrakare...

"Atleast we got history..." heter det i England, när man greppar efter halmstrån och försöker låtsas vara bättre än det som faktumet och resultaten visar. Juventus vann inte ens, fick stryk på Stamford och spelade 2-2 hemma. Då åker man inte ut "på marginaler". Marginaler hade varit om ni åkt ut efter Straffar te.x.

Vad ska sägas när Inter och troligen också Roma åker ut pga Engelska lag? Att ni ändå är bättre? DU skapade tråden S, DU satte tonen. Men som en Italienare viker du ner dig och skyller på allt annat...

En sak om matchen dock, heder till den läktarsången med "så lite" folk. Inte lätt för 1500 britter att höras där samt att hade Giovinco spelat hela matchen, så tror jag det hade kunnat sluta väldigt annorlunda.

2009-03-11 09:26
Johanna Alm på SF is the shit

Ett utdrag ur hennes matchrapport från Juve - Chelsea:

Första halvlek
Dom där Chelsea är onda, det har jag alltid sagt. Knäas i huvudet, fy! Bryta revben, usch! Jag misstänker att det fanns en konspiration som gick ut på att ta bort Pavel Nedved. Planen lyckades och det fick blir ett tidigt byte.

Nu tappade jag ännu lite respekt för er som håller på "Serie-Det-är-aldrig-vårat-fel-A"

2009-03-11 09:30
hahaha fan vad skönt att man inte pratar med alla ultras här på whoa för mycket.

Det, mina vänner, kan jag garantera er är en prestation som ingen annan klubb i Europa någonsin i helvetet ens skulle kunna drömma om att klara av.

ni har åkt ur en cl åttonsdelfinal. det är vad hälften av alla lag som tar sig så långt "klarar av" varje jävla år din fucking jävla pajas. för min del är juventus lika bra som sporting. "ingen äkta juventino tar upp det jag just skrivit".... så du är inte äkta, tack vi har fattat det, den italienska språkkursen man får mellan 7e och 9e klass räcker inte alltså inte för att visa var ens sympatier ligger. fan att man inte kan babelfiska ihop något klassiskt. italian twats
Sångare

2009-03-11 11:47
Men din dumma, dumma lantbrukare. Försök nu att förstå. Jag inser att det finns ett värde i att vara överpedagogisk när man samtalar med imbeciller och jag skall därför utveckla mig ytterligare så att även du kan komma in i matchen.

Vi har varit blivit tvångsdegraderade till Serie B, bytat ut hela ledningen och förlorat 7 världsklasspelare och står två år senare och är bättre än Chelsea i en åttondelsfinal i CL. Varför? 5 spelare som är större än fotboll. Vi har gått från att vara en av världens 3 största klubbar till att vara en underdog mot fucking jävla Tore Andre Flo-Chelsea över en natt. Eller ja... nu ska jag inte tala om tider ditt minne inte har täckning för.

Hade motsvarande hänt en plastklubb i PL så hade 1. den arabiske/isländske/amerikanske/ryske ägaren tagit sitt pick och pack och dragit. 2. ingen spelare hade stannat kvar för i England spelar man för lönechecken och ingenting annat (undantaget Gerrard, Carragher, Terry, kanske nån till). 3. fansen på hemmaplan hade funnits kvar men ni kappvändande pl-bönder i Sverige hade börjat titta på hockey. Försök inte ens "argumentera" eller vad det nu är du ägnar dig åt med detta, det försätter dig bara i ett löjets skimmer, din dumma jävla kappvändande PL-bonde.

Bitterhet därför att vi var bättre och skulle gått vidare. Stolthet därför att jag vet att det inte finns en klubb som hade klarat av det vi har gjort på så kort tid.

Allt medans ni dumma jävlar fortsätter att slussas som får och nicka jakande till pl-runkande opinionsbildare. För er är fotbollen lite kul sådär emellanåt när ert lag vinner, mer är det inte.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-03-11 12:29
S-oteric

Du missade att Anelka blev avblåst offside när han var helt fri och det inte var offside? Du missade Drogbas frispark's mål som var INNE. Där hade det varit 2 mål om det inte varit för dommaren, så kom inte och snacka något Juventus var bättre, för det tycker då fan inte jag iallafall.. Vilken match har du kollat på? Jag tyckte matchen var hyfsat jämn faktiskt, men att höra dig säga att juventus var så mycket bättre dittan och dattan är ju bara pinsamt..

Och varför skulle man byta lag för att ens lag åker ner en division? Aldrig skulle jag göra det.
Men ni åkte ner pga FUSK, just det. Inget annat, men det är klart, jävla benrakare ni fuskade inte, det var någon annan...

Men Engelsk dominas, 2/4 lag vidare, idag blir det 4/4. Fan va jag ska njuta, spaghettispringpojkar
be the change

2009-03-11 12:36
Att länka till Johanna Alm är värre än att länka till Aftonbladet. Hon är crazy.

Jag har sagt det förr och säger det igen. Ska vi åka mot ett Engelskt lag är det United vi ska åka mot, som jag ser som världens bästa lag. Jag kommer iallafall gå ut med huvudet högt vad som än händer på OT. Får hoppas på magi från Inter ikväll!

2009-03-11 12:43
Chelsea var bättre över två matcher och det är bara att säga grattis till dem. Jag har alltid gillat chelsea och om det blir en engelsk duell tillslut kommer hålla på dem.
Jag är ändå nöjd med Juventus match, vi åkte ur not ett bättre lag men jag tycker vi gjorde det med hedern i behåll. Premier league är för tillfället bättre än serie A men jag tycker ändå Juve igår visade att skillnaden inte är så jättestor. Våra ungdomar tog som sagt verkligen för sig.
Jag är av den gammeldags skolan som tycker att man ska vara realistisk i en förlust och inte skylla på saker och tänker därför låta bli. Jag tycker också att man bör vara ödmjuk i segern och det ser man inte mycket av i den här tråden så jag tror jag ska ta och lämna den nu.

Återigen Grattis Chelsea.

2009-03-11 12:45
insane M P24

:O

Du är den enda.. Eller ja, han extremesia ibland också. Som kan godta en förlust.. eller helt enkelt skriva med, för iallafall soteric och yamo är ju hopplösa..

välkommen tillbaks till tråden ;)

ohh kan inte klockan bli 20.40 nu snälla!
be the change

2009-03-11 12:45
S-oteric

Du är det mest pinsamma och tragiska jag har stött på online. Du anser dig vara så mycket bättre än alla andra när du i själva verket spottar ut så många fel och fördomar så det blir komiskt. Va FAN vet du om mitt stöd till klubben i mitt hjärta? Va FAN vet du om Premier League - egentligen? Det är ju snarare DU som för dig med klyschor i sann Aftonbladet anda (vars media du ser ner på alla inlägg du gör).

Vi har varit blivit tvångsdegraderade till Serie B, bytat ut hela ledningen och förlorat 7 världsklasspelare och står två år senare och är bättre än Chelsea i en åttondelsfinal i CL.

VARFÖR, din lilla mytoman han ni blivit tvångsdegraderade? ... FÖR ATT NI FUSKADE till er en hel hög av era titlar och eran så kallade stolta historia!
Och ni var inte bättre, då hade ni varit vidare och Chelsea.
Fortsätt du ligga där - naken och inlindad i din svettiga Juventus haldsduk och din egna självgodhet som luktar pasta, gråtandes på golvet med en nedriven plansch med "NEDVED" på, och intala dig själv att Juve är bra och att ni borde gått vidare... gör det.

Så tar jag mig en öl här, i solen och tänker på att vi har gått vidare från 8-delen för 5:e året I RAD. Puss på dig, ditt patetiska svarta-vita offer...

2009-03-11 12:49
Håller förövrigt med Xtremesia Johanna Alm verkar ibland mest vara ute efter att provocera motståndarfans i sina rapporter. Speciellt när Juve förlorat. Ett enkelt sätt att vinna populäritet hos yngre argsinta juvefans antar jag.

2009-03-11 12:53
Psycholess
Jag förstår att du är i himmelriket efter gårdagen. Men vart fan hittar du solen.. Allt jag kan se e den här jävla ****snön.

O inte för att vara den som är den, men frisparken som chelsea gjorde mål på var HELT feldömd, men målet borde ändå ha godkänts. Men Karma struck back! Det som var kul va när Cech låg o softa med bollen i typ 5 minuter när straffen hade dömts.. Medan hela Chelsea började flippa för något som fick Adrianos hands i derbyt att verka blekt.

Men, det finns mycket att diskutera o denna tråd lär urarta mer snart än den redan gjort .
Admin

2009-03-11 12:56
S-oteric

Hade motsvarande hänt en plastklubb i PL så hade 1. den arabiske/isländske/amerikanske/ryske ägaren tagit sitt pick och pack och dragit. 2. ingen spelare hade stannat kvar för i England spelar man för lönechecken och ingenting annat (undantaget Gerrard, Carragher, Terry, kanske nån till). 3. fansen på hemmaplan hade funnits kvar men ni kappvändande pl-bönder i Sverige hade börjat titta på hockey.

Empiriskt får man ju ge dig rätt där, i alla fall om man kollar på Leeds.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-03-11 12:59
Xtremesia

Jag har faktiskt lite sol mellan varven här. Sitter just nu på altanen, i solen under tak med en laptop och en öl. Mycket trevligt.

2009-03-11 13:02
hos mig är det varmt och soligt faktiskt, skön vårdag.
be the change

2009-03-11 13:06
I söndags spelade jag träningsmatch på en plan där gräset äntligen hade kommit fram och det kändes som att nu är det vår. Igår när jag vaknade hade det snöat ihjäl sig.. O samma idag. Man blir ju så jävla heartbroken när man vet att planen kommer att vara vit igen.. istället för gröööön sköön :(

2009-03-11 13:10
sänk nivån nu göbbar

2009-03-11 13:14
Ganska kul hur Uniteds supportergrupp streetford end gör reklam via Uniteds officiella hemsida och säger att alla ska ha med sig halsdukar och shit. Kommer vara en magisk stämning på OT ikväll.

För er som vill läsa mer :
Länk till http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6628737

2009-03-11 14:07
Jag känner på mig att Carrick kommer ha en stor del i Uniteds vinst ikväll, kom ihåg var ni hörde det först
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-03-11 14:09
Och vinner United ska Zlatan lämna... att ingen skjuter Railoa eller va han heter, Zlatans agent... större blodsugare får man leta efter.

2009-03-11 14:39
soteric
haha ditt jävla skämt.... man märker ju vem som ligger och bankar kudden varje kväll. "vi har inte fuskat, wuäääääääääähääääääää, allt är en konspiration, wuuuuaaaaaaaäääh, vi var i serie b, wuääääh"

förklara bäst fan du vill, du är precis som vilken annan supporter som fått sitt lag utslaget. hur fan får du någon logik i det du skriver? det här argumenterar du för:
1. vi mutar folk till höger och vänster och därför var vi nere och vände i serie b. buhu
2. alla världsstjärnor stannade eftersom vi är en sån härlig klubb. vi fuskade ju inte...
3. samma världstjärnor som spelat otaliga championsleaguematcher innan lyckas ta sig till cl igen.
4. vi är bästa klubben i världen för vi åkte ut i åttondelsfinal.

svar:
1. ingen tar er på allvar eftersom ni fuskat till er alla framgångar, och även om ni vunnit något ärligt så tror ingen på det.
2. fuskar man ger sig de ärliga av och de som inte får in i huvudet att man gjort fel stannar.
3. spelarna är bra, är stjärnor, vore fan skandal om ni inte gick till cl igen. vem mutade ni för att få spela cl förresten?
4. ni är lika dåliga som sporting, panatanikos, real madrid och de andra lagen som kommer åka ur ikväll. att förlora matcher kan alla lag göra, idiot, det är inget speciellt med det.

final.
bränn er jävla historia, den består av smuts och fusk.

2009-03-11 14:44
Jag känner på mig att Carrick kommer ha en stor del i Uniteds vinst ikväll, kom ihåg var ni hörde det först

Det var ju en högoddsare.. noot.

Zlatans agent är en riktig dickhead.. Speciellt när han angriper Mourinho som Zlatan hyllar som fan och Inter. Kicka han.

2009-03-11 15:33
mike_ P24

Du har verkligen ingen respekt för en klubb som är sisådär 359325904 gånger större än din egen. Fy fan
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO