I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa-hets] Italien vs England - THE ULTIMATE SHOWDOWN

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-02-23 13:44
el_presidente
läs lite fler inlägg, din italienska fjolla. du kan stoppa era barnkalas ni kallar tifosi i röven.

xtremesia
hade hellre sett inter i nästa runda, men att spela 4-3-3 mot united är dödsdömt.

2009-02-23 14:57
Det är pga sådana Idiotistas som El_Presidente, som mina öl och Chelsea segergester kommer blir så mycket bättre.

Gå och raka benen som alla andra äckliga italienare. Hellre snygg och förlora än blodig och vinna, eller hur? Det är DÄRFÖR, ni åker ut mot Chelsea. Det, och en man kallad GUD Hiddink.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-23 15:18
mike
Det är sant. Blev lite för mycket football manager för mig. Får iaf hoppas vi tar vara på uniteds skadekris i backlinjen och gör mycket mål hemma, men det viktigaste är att hålla nollan, det kan bli jävligt viktigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2009-02-23 16:18
LITE MOGNAD TACK!

Diskussionen får vara lov att vara hetsig, men att börja benämna sexuella läggningar och dylikt kan man väl nästan undanbe sig?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-02-23 17:29
Forza Juve... Snart gäller det. Hoppas på en härlig insats från samtliga elva krigare i svartvitt och en stekhet Del Piero som sätter pricken över i:et. Härligt!

London here we come
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-02-23 17:44
Xtremesia
:) klart ballotelli-zlatan-adriano hade varit sjukt kul att se då alla tre är grymma spelare. måste bli vinst imorron mot roma, måste!!!

2009-02-23 18:16
Det är pga sådana Idiotistas som El_Presidente, som mina öl och Chelsea segergester kommer blir så mycket bättre

Chelsea? Menar du Chelsea FC? Det laget finns inte längre. Det laget såldes för ett par år sedan. Sen dess.. ja sen dess, vad ska man säga? vad ska man kalla dom? Själlösa horungar.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-02-23 18:25
El_Presidente P23

Det fanns faktiskt folk som älskade det laget innan köpandet började.. men det är klart, italienare är speciella.. eller ja, sånna som faktiskt tycker om sån fussball ;)
be the change

2009-02-23 18:51
El_Pres

För dig kanske, Mitt älskade Chelsea har funnits sen jag började älska fotboll för drygt 20 år sedan. Sen att du är så jävla trångsynt att du tror att Chelsea dog bara för Roman så är du fan dummare än jag först trodde.

Själlösa horungar?

Bra nivå!

Juventus? Du menar klubben som myglade sig till det som ni kallar "en stolt historia"?

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-23 19:31
Psycholess P28

Du tillför ju då knappast mycket högre nivå där. Skulle snarare säga - klubben som har dominerat världsfotbollen sen 1897 och lär göra det ett bra tag framöver.

Anyways, hur tror du Ranieri blir bemött på Stamford Bridge? Har läst en massa goda ord från Lampard. Ranieri är väl ändå någorlunda omtyckt i London, eller? Syftar främst på hans arbete i CFC.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-02-23 20:03
fan vad nervös man blir nu! inte långt kvar! hade de inte varit för alla äckliga skador så hade Arsenal skickat hem Roma i en kista.. nu är tyvär inte så fallet.. lite trist för de kommer inte kunna bli en lika bländande fotboll heller med alla dessa skador.. :/
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-02-23 20:23
Ranieri gjorde ett helt ok jobb efter de förutsättningarna han fick och är allmänt omtyckt. Kan tänka mig att han kommer applåder och få vinka lite till dom gamla fansen.

2009-02-23 21:31
Underklassbarn P21

Nu kommer bortförklaringarna... Typiskt ;-) "Om Arsenal vore skadefritt så..."
AMICI DI NESSUNO

2009-02-23 21:36
Mourinho har redan nämnt 9/11 av startelvan.. Notera att unge Santon startar(!)
Från höger: Maicon-----Mittback--mittback----------Santon
-------------------Muntari----Cambiasso---Zanetti----------
-----------------------------Stankovic--------------------------
----------------------Adriano----------Ibra--------------------
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-24 01:55
Spelar Totti idag tisdag?

2009-02-24 09:18
Gjorde en bild.

Get ready United

Inters tifo section is waiting!

Forza veka män!

2009-02-24 09:35
Har tråkigt här med morgon koppen, gjorde en till...

Forza gamla tanten och ben rakning!
Moderator

2009-02-24 10:41
Arsenal skulle nog inte köra över Roma om dom så skulle haft fullt lag. En mittstomme av Mexes, De Rossi och Totti är inte att leka med. 3 spelare som inte spelar i United som jag gillar riktigt mycket. Romanista for life liksom! Hohoho
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-24 11:50
Tyckte det var kul när lilla Mexes skulle markera Terry på hörnor. Hahaha, han flög som en vante varje gång :)

2009-02-24 12:06
Psycholess
Du är ändå ganska rolig... D-DAY HAS COME FOR UNITED!!

2009-02-24 12:22
Fan att man bara kan se en match åt gången, dom borde fan inte spelas sammtidigt. Så man kan se allt :) Men det lutar nog Inter - United ikväll iaf.

2009-02-24 12:26
Enligt romas inför-rapport på svenskafans så är det mest troligt att Loria startar mot Arsenal och han är typ sämst.. såå.. fördel Arsenal
Admin

2009-02-24 12:28
Xtremesia

Hörrudu, visst kan det bli lite tufft idag på bortaplan när vi får ställa upp en backlinje med juniorer mot Zlatan och en Adriano som jag hoppas inte är i samma form som i derbyt. Men speciellt orolig är jag inte för även om ni skulle vinna ikväll så kan jag lova dig att på Old Trafford när Vidic är tillbaka så kommer det att gå annorlunda.

Jag kan berätta en saga om några andra italienare som åka till Manchester för att förverkliga sina egna drömmar på Theater of Dreams. Vad de inte visste var att drömmarna som uppfylls på den arenan inte alltid är lyckliga drömmar. De hade lämnat medelhavets milda klimat, goda mat och vackra kvinnor för att gå rakt in i en mardröm av kyla, sheperds pie och Margret Thatcher. Men den värsta delen av mardrömmen, det var när de beträdde planen, när de med kaxiga uppsyner skulle behålla sitt försprång de hade skaffat sig från Italien. De stod chockade, de stod som koner på engelsmännen träning, de förundrades över hur fotboll kunde spelas. När allt var över, och italienarna, inte längre i ledning, ville vakna upp från sin mardröm men tvingades att inse sitt nederlag. De fick med sig en bild som engelsmännen hoppas att de skulle ge till alla andra italienare, en varning som sa att om man kommer till Manchester, då går man inte därifrån som en man. Uppenbarligen fick ni inte den bilden, men här är den:

2009-02-24 12:31

2009-02-24 12:40
JP
Vidic, helt klart världens bästa mittback.

Mycket snack om Uniteds "hålla-nollan" rekord. Vad man inte vet är att United nu också har rekordet för antal matcher i CL utan förlust.. Den senaste förlusten kanske du kan berätta vart den kom JP... En viss arena, med två namn varav det ena är San Siro. Det andra, Giuseppe Meazza. Där Ronaldo likt en liten bebis åts upp av en galen Gattuso...
Admin

2009-02-24 12:58
Xtremesia

Skum grej att skryta med sina lokalrivalers dominans, som att jag skulle sitta och skryta med Liverpools titlar.

Jag menar, jag tar hellre skit från Inter än Liverpool, lite mer prestige i det, men du höjer Milan till skyarna för att göra ner ett lag som inte ens spelar i Inters liga.

2009-02-24 13:02

2009-02-24 13:15
och gattuso blev uppäten av lille söte flamini på san siro. precis som inter blev uppätna mot liverpool osv. osv. det är en ny säsong för fan, fatta det. milan spelar inte i cl, roma ligger 6a i serie a, arsenal 5a i pl osv. det är nya förutsättningar och vad fan än som gjorts innan så är det nya omgångar.

yamo
du hade nog använt bortförklaringar om du haft fabregas, walcott, rosicky, eduardo, adebayor och arshavin otillgängliga för spel. ändå känns det som att vi borde vinna mot roma, iaf på hemmaplan. dags att göra lite mål bara.

2009-02-24 13:16
El_Presidente P23

Hahahahahah, klockren!!! Cash rules everything around Abramovich
AMICI DI NESSUNO

2009-02-24 13:21
mike_ P24

Vi hade Buffon, Camoranesi, Tiago, Poulsen, Zanetti och Trezeguet borta inför Real Madrid-mötet i Turin. Nu nämner jag bara de som är aktuella för startelvan. Och som grädden på moset hade vi två raka förluster i bagaget och ett allmänt skandalöst spel. Men inte satt vi och höll på som du gör nu? Är ni ett starkt lag så ska ni kunna ta Roma trots era skador, precis som vi tog Real Madrid x2. Upp till bevis, gunners!
AMICI DI NESSUNO

2009-02-24 13:35
Senaste verket.

2009-02-24 13:39
JP
Jag unnar Milan alla deras framgångar i Europa. Lite småbittert att försöka få roma matchen(som var magnifik) att tala för Italien.. när alla vet vad Milan gjorde med er sen :)

Mike
Tro mig. Loria täcker upp hela er jävla skadelistan.. den spelaren kan inte spela för shit.

2009-02-24 13:40

GAY?!

2009-02-24 13:43
El_P

Du är riktigt dålig på det här...

2009-02-24 13:59
Pffft mina bilder ägde!! Så som Juve kommer äga ett lag från london, dom brukade kallas för chelsea.

2009-02-24 14:04
Pinsamt mannen, du har inget att komma med, varken i konstnärlig kreativitet eller annat.

Passade på att fixa till eran mycket coola kapten.

2009-02-24 14:07
Nu e det krig!

2009-02-24 14:09
Ey, genious. Det har varit det ett tag redan.

2009-02-24 14:12
Damn Psycholess he goes hard, he go hard..

2009-02-24 14:14
tror fan de blir till att se roma-arsenal idag...

inter-united är ju en smutsig jävla match asså,
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-02-24 14:24
Nä, nu ska jag dra ut, men jag han och göra ett förslag på Juves tröja för nästa år, kanske ska skicka in den.

Nya passande färger, lite blomm-mönster i ränderna är ju aldrig fel och så givetvis, symbolen för gay förhållande i och med att Juventus är ambassadörer, ungefär som Barca är fast för något annat.

Om du gör något riktigt kul medans jag är borta så lovar jag att svara så fort jag kan El_p

2009-02-24 14:28

2009-02-24 15:21
Länk till http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=7554

Liten del av Fergussons presskonferens och bilder när United tränar inne på San Siro.

Länk till http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=7555
O lite från Inter me ;)

2009-02-24 15:49

SPELAR TOTTI IDAG?

2009-02-24 16:01
Yessir

2009-02-24 16:46
nice! :)
jag är på plats

2009-02-24 17:35
yessir, Romanista?
woootwoooot

2009-02-24 17:37
Farbror-T

well, i Italien håller jag faktiskt på Roma, men jag bor och andas Arsenal här i Islington :)

första gången jag ser en CL match här på Emirates dock...

2009-02-24 18:22
dom visar man united-roma på viasat nu, en jävla klassiker
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-02-24 20:35
yamo
jag skrev att det är befogat. jag håller inte på på något sätt, det är befogat med en sån skadelista precis som det är befogat med den skadelistan du rabblade upp. dessutom håller alla italienare på så, har sett resonemang om det idiotiska att spela juan före en viktig match nu när han gått sönder. loria är tydligen apdum och därför måste spalletti vara ännu mer dum om han tar med en sån idiot i laget och styrelsen i roma är ännu mer pantade om man låter en coach spela en spelare som tydligen väger upp hela skadelistan jag rabblade upp. och alla supportrar är dumma i huvet som kan hålla på ett lag med en sån styrelse med en sån coach med en sån dålig spelare. äkta italiensk logik. varsågod