I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Whoa-hets] Italien vs England - THE ULTIMATE SHOWDOWN

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Admin

2009-02-11 12:10
Det enda intressanta ur just England vs. Italien är ju Inter - United matchen, regerande italienska mästare mot regerande engelska- (och såklart europa och världs-)mästare.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-02-11 15:33
Där United kommer promenera över Inter.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-11 15:41
Inter käkar upp united. Närsom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-11 15:43
Xtremesisa

Jag tror inte det. Inter är inget utan Zlatan, och Zlatan är borta den matchen.. Stackars ibra..
be the change

2009-02-11 15:57
Varför är näsan borta mot united?
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2009-02-11 15:57
Zlatan + Adriano har stor chans mot Vidic o Ferdinand. Iochmed att Vidic är borta i första matchen så är det viktigt att ta vara på det även om Evans inte är dålig. Maicon och Cesar i målet står för resten. Sen så har vi Cambiasso som får käka mitten o Zanetti som håller Ronaldo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-11 17:22
Ibra borta mot United?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-02-11 21:06
JackVegas, vad snackar du om? Ibra borta?
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-02-11 22:59
Han syfta nog bara på att han ska bli bortplockad av Vidic o Ferdinand. Men vem vet.. Han kanske vet något vi andra inte vet.. spooky

2009-02-11 23:16
Precis, Ibra är så bortplockad den matchen tyvärr. Uniteds försvar är wow för tillfället.. Sen att ha en Van Der Sar som håller 0an hela tiden är fan inte fy skam heller.. fyfan
be the change

2009-02-12 16:55
Xtremiesia

Vänta hörde jag rätt? hörrö pojken, det är minst like mkt rivalitet och känslor mellan engelska klubbar som mellan italienska.

Om det nu var så jävla tuffelituffa känslor och så grande brande rivalitet mellan italenska lag, hur kommer det sig att det finns x antal spelare som seglar mellan dem klubbarna hela tiden? Det finns jue säkert 20-30 spelare som byter från roma till inter, från milan till juventus osv osv. Senast United sålde en spelare till arsenal var för 34 år sedan innan silvestre bytte. Senast ett lag gick mellan united-liverpool var 64 år sedan. Veron var den sista vi sålde till chelsea.

2009-02-12 16:56
F.ö har ibra en chans på hemmaplan, när vidic inte spelar. På Old Trafford är det dock kört för han, faktiskt.

2009-02-12 17:14
Spelarens känslor är ju inte detsamma som fansens ? Något som ni inte verkar veta. Vissa spelare har helt enkelt inte hjärtat för laget, utan nappar på erbjudande. Just roma till inter är ju mer för att Inter har en bättre ekonomi och kan erbjuda bättre löner till spelare som kommer. Klubbarna har inte råd att hålla i spelarna om storklubbarna rycker i dem.

Tillskillnad från era uppköpta engelska lag .. ;)

2009-02-12 17:30
Kan Benzema vända bort Vidic så varför inte Ibrahimovic? Inte för att jag är en inter-fan (LÅNGT IFRÅN), men är däremot en malmöit och ser gärna Zlatan lyckas (så länge det inte påverkar juventus). :-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2009-02-12 18:29

hushhhhhhhh!
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-02-12 18:32

som kaka leker med manchesters försvar

2009-02-12 18:40
Xtremesia
jodå, visst har premierleague flera lag som hatar varandra med lika stor glöd som juve o inter. pool - united, arsenal - united, arsenal - sp*rs är bara några. men vi som är svenska fans till lagen har mer distans och av det jag sett på whoa så är plfolket hur sjukt det än låter mer objektiva än vad serie a folket är. och vad lojalalitet och vem man går till beträffar så har både viera och zlatan varit i först juventus och sen inter vilket aldrig hade varit fallet om united hade åkt ur pl. rooney hade inte stuckit till pool, ronaldo hade inte stannat i england osv. man gör inte såna saker utan att folk blir galna. fråga sol campbell som gick från sp*rs till arsenal, han kan inte visa sig i london äns nu trots att han spelar i pompey. ashley cole är ett rött skynke för alla gunnersfans, medan yamo gillar zlatan trots att han gjorde sin flytt. visst han är malmö men ändå.

2009-02-12 18:47
Afropolack

Märks att du inte följt United iår..
be the change

2009-02-12 18:48
Men Milan blir säkert farliga i CL iår.. ;)
be the change

2009-02-12 18:50
jahaaa .. så united var skitkassa det året eller ? inte stor skillnad på dom då och nu .

2009-02-12 18:51
Zlatan har ju alltid velat spela för inter ;) Sen att vieira inte är mer än en överbetald legosoldat vet väl alla. Men, där såg man vilka som var äkta. Stommen i laget, Camoranesi, Buffon, del piero, trezeguet och Nedved stannade ju. O då pratades det tom om C2 eller serie C för juve.

2009-02-12 18:59
TopDogz:

London lagen byter iofs spelare lite hur som helst nu för tiden. Diskussionen är egentligen helt onödig för ALLT handlar om pengar nu för tiden. Jag är säker på att United hade sålt Ronaldo till City om dom fick ett bud på 1.5 miljarder eller så.
your heart pump project kool-aid

2009-02-12 19:00
xtremesia
jag vet var viera kommer ifrån och vad han är och var. det jag inte förstår om det nu är ett sånt krig varför man respekterar just det klubbytet. som supporter borde man väl bry sig om en av världens bästa spelare går från klubben till det värsta man vet? all respekt till del piero, buffon, nedved mfl. men man hade förstått om de lämnade till annan klubb förutom till den klubben man hatar mest.

2009-02-12 19:16
mike_

Bara för att jag önskar Zlatan framgång (så länge det inte påverkar Juve som sagt) i och med att vi båda är malmöiter, så betyder inte det att resterande juventini gör likaså. Vi kan ju se på mötet mot Inter i Olimpico efter Juventus återkomst till A, där Zlatan knappast blev bemött på ett särskilt vänligt vis. Utan det blev snarare en verbal MISSHANDEL från läktarhåll för hans del. Tror inte det skulle vara särskilt kul att heta Zlatan Ibrahimovic den kvällen. I år kommer vi nog se liknande scener, han lär få det ruskigt tufft i Turin.

"Mercenari non ne vogliamo" (vi vill ej ha legosoldater) eller "Zlatan sei un zingaro" (tror inte jag behöver översätta den delen) är sånger som tydligt visar vilket hat fansen kan visa gentemot spelare som lämnar deras klubb.

Och sen ska det även tilläggas att Zlatan knappast är den ende som har blivit bemött på detta viset. Cannavaro och Zambrotta är andra exempel, och dessa spelare (speciellt den sistnämnde) är ju riktiga trotjänare som har burit den svartvita tröjan ett bra tag. Men även dem får skit kastad på sig.

Hoppas du förstår min poäng iaf. Snacket om att spelare kan skeppas över från italiensk klubb till en annan utan att folk "bryr sig" eller något håller inte riktigt.
AMICI DI NESSUNO

2009-02-12 19:29
yamo
ok förstår din poäng. antar att det du skriver inte nått fram till mig som som inte bryr mig så mycket om italiensk fotboll plus att man bor i sverige där zlatan är kung och rapporteringen om just sånt inte når fram ´på samma sätt. jag diggar zlatan själv, har levt mitt liv några säsonger på stadion eftersom jag komemr från lund och att jag bor i malmö gör inte det saken sämre.

2009-02-12 20:34
Något man också kan dra upp är ju Juventinis ihopsamling för att inte värva Stankovic i somras, när det ryktades om det. Blev ju rena rama kaoset bland dem.

Mike
Det var inte många Interisti som var positiva till Zlatans ankomst, speciellt när han umgicks med Moggi titt som tätt dagarna efter att han blivit värvad. Men sen talade hans bedrifter på plan mer och han har ju lett laget till 2 ligasegrar i rad.

Sen bland andra Juventini, förutom malmöborna så tror jag inte Zlatan är särskilt älskad. Vilket också beror på hans framgång och den starka symbol han blivit för oss interisti ;)

2009-02-13 13:46
Fråga bara, varför insisterar alla Witalienare (Wannabe-Italienare) att inte skriva Lag<supporter> eller lag<fan> eller vad som helst, utan måste skriva:

"Jag är Interisti" "Jag är Milanista!" eller "Jag är käkat pizza!"

Eller vänta, det är DÄR som S-oteric hittar sitt snack om att vi som PL fans är bönder osv, och vi håller ju inte på våra lag för vi läser ju bara aftonbladet osv.

Så man ska skriva på det språket för att få vara med i tugget bland alla coola Pizza bagare, benrakare, Milanistas, Juventinos, filmare, ultras, myglare, Moggianos (Hardcore Moggi fans) och Interistis?

Asså... jag kan fortfarande se Chelsea spöa Juventus... och alla tinos, istas och martinis som skulle komma efteråt, utan att behöva skriva
Carefree, wherever we may be!!!
We are the famous CFC!!!

eller liknande här. Så, nu har jag kastat in min kvist i elden, nu ska jag dricka alkohol, Italian style, så det får bli en Cosmopolitan eller liknande

Chelsea-istas!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-13 13:50
hahahahahahahahaha
be the change

2009-02-13 14:52
"Dricka alkohol Italian style" - hahahahahahaa?

FUCK OFF CHELSEA FC YOU AIN'T GOT NO HISTORY
AMICI DI NESSUNO

2009-02-13 16:11
Psycholess
Du kan ju försöka sjunga ramsor o språk med ditt kära Chelsea på svenska så ska du se hur det blir. Du använder ju engelska termer titt som tätt, vi använder Italienska. Sen är det ju skitlamt att säga.. Jag är "inter-fan". Interista heter det kan jämföras med att man säger t.ex. Aik:are, istället för aik-fan.

Sen ska jag vara helt ärligt, så föredrar jag sol, god mat och snygga tjejerl. Framför konstant regn, äcklig mat och världens i särklass fulaste brudar.

2009-02-13 16:19
Du får goare fylla på vin än på nån jävla ale eller stout.
Och dagen efter käkar man hellre en pizza än fish&chips!

Nuff said ;)
CAMPIONI!

2009-02-13 16:36
Rizmo: Men en förjävlig bakfylla om man bara dricker rödvin, usch
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-02-13 16:55
haha true, därför dricker man aldrig bara rödvin längre.
CAMPIONI!

2009-02-13 18:06
Så fotbollsdiskussionen gick lite utför eller?

Admin

2009-02-13 18:16
Hehe, jag föredrar den mer vänskapliga tonen som antogs när ni började diskutera kulturella och kulinariska skillnader, men lite off-topic är det väl? =)

2009-02-13 18:18
Calcio italiano succhia grande mucca pene, ed è quindi con il.

Di 'dopo di me

Scuola ho sempre l'amore del calcio britannico, vero e proprio calcio nel disgustoso calcio italiano.

2009-02-13 18:24
Jag är jävligt mycket -ista alltså.

Hur som, nu med Guus, Hid... förlåt, Gud Hiddink som vår main-man, och den troliga uppsvingen som kommer så ska det bli riktigt roligt att få se ista, osta och tino på Stamford Bridge.

2009-02-13 19:10
Hahaha psycholess du är rolig asså. Har lust och svara på vissa saker några okunniga italenare här har skrivit men vet att det inte är till någon nytta, då jag kan se fram i framtiden och insett att denna diskussion inte kommer leda någonstans.
Admin

2009-02-13 19:38
Jag babelfiskade Psycholess italienska och fick fram detta:
Italian soccer sucks great cow pains, and is therefore with Of ' after me School I always have l' love of British soccer, real soccer in disgustoso Italian soccer.

Hehe, hårda ord där =)

2009-02-13 19:48
Topdogz147
11 dagar till din D-DAY :D

2009-02-13 20:00
JP hahahaha, du försökte iaf ;)

2009-02-13 20:27
Xtremesia

Javisst javisst. vill du slå vad en röding eller? (seriös)

2009-02-13 20:59
Har redan bettat med farsan. Annars hade du vart on.. Kan bli smått mycke bets these days-.-
Sångare

2009-02-13 23:53
JAG GILLAR DEN NYA UTFLIPPADE PSYCHOLESS. FORTSÄTT SÅ.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-02-14 01:27
Det här med slagord har jag också lite svårt för. Men jag är nog bara för gammal för sånt.

Att se på engelsk fotboll är ungefär som att lyssna på Mix-Megapol och NRJ och sånna radiokanaler. Jag har aldrig fattat varför dem är så jävla populära. Det är ju samma sak om och om igen.

Men jag har alltid prioriterat själ framför vanlig billig "underhållning".
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-02-14 02:00
Tror detta blir en nagelbitare utan dess like. Tror inte Chelsea är tillräckligt stabila, Juve vinner. ManU mot Inter känns som en av de bästa matcherna på mycket länge, tipset faller på United.

Arsenal mot Roma? Vågar inte ens tänka på det...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-02-14 02:27
Framför konstant regn, äcklig mat och världens i särklass fulaste brudar.

Eller - bra fotboll, gordon ramsay och fula brudar, sure :)
be the change

2009-02-14 08:27
Love British calcio! Il solo gli italiani sono in buona è la pasta!

2009-02-14 11:03
Tom på min knackiga italienska förstår jag att du har fel om det du försökte säga var att det enda italienska som är bra är pastan ;)

2009-02-14 11:37
Fan pojkar ni kan ju :D