Det handlar inte om vilket lag du håller på... det handlar om vilka lag du håller på, alltså flertal - pluralis. Närå, Gunner/fulham fan... kör ditt race.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag älskar fotboll det innebär inte att man behöver gilla ett lag. - Nyss gillade du fulham, arsenal osv osv. - Det är skillnad att tycka om att kolla på något lag, men att verkligen "heja" är ju en annan sak. Tex jag älskar och se brasilien spela, men inte fan håller jag på dom bananplockarna...
be the change
psycho
börjar det inte bli lite tunnt på chelseas mittbacksposition?
Alex vill tydligen lämna. kanske blir att köpa in en ny mittback när fönstret öppnar, vem vet Gallas kanske är sugen :)
Jag måste säga att jag ogillar Chelsea, men vettifan varför om jag ska vara ärlig. Det är en sån där klubb man stör sig på helt enkelt. Men att ogilla dem för att de köper spelare är ju lite bakvänt, det är så fotbollen fungerar idag, de hade helt enkelt tur att få en så pass rik och generös (eller investeringsbenägen kanske man ska säga) finansiär. Det enda felet jag kan se med det är att man inte fostrar några nya talanger. Men ska man se krasst på det kan jag som United-fan inte direkt öppna käften. Senaste PL-matchen mot Sunderland startade en enda egen produkt (Fletcher). Nu var kanske inte alla på planen dyra köp däremot, men det förändrar inte faktum att innan de nya grabbarna kommer upp i A-laget så måste vi United supportrar sluta se på vårt lag som de nya Busby-babes. Beckham är liksom borta, Giggs, Neville och Scholes pallar inte lika mycket längre. Så krasst är det. Men sen ogillar jag Terry också. Vet inte varför där heller riktigt, men gah, jag tål honom inte.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP, Sinclair, Mancienne är väl egna produkter även om Mancienne för tillfället är utlånad? Jag har respekt för Man U de har på ett annat sätt befäst sig i Top4. Giggs och Neville är verkligen på dekis men Scholes har en del kvar att ge. Ja, jag förstår varför du ogillar Terry, en riktig skitstövel som varit inblandad i ett par kontroverser, bland annat spottloska mot Tevez och anklagan för att ha kallat barndomsvännen King för "jävla neger". En mycket duktig back är han dock och jag skulle till och med påstå att han är bäst i världen.
Zoran Tosic och Adem Ljajic, bra eller anus?
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown, tror att de är bra värvningar. Tror SAF det så har vi ingen anledning att tro något annat, eller hur? Att de dessutom kommer från en serbisk plantskola gör inte saken sämre.
grabbar jag vet inte vad man ska tycka om alla invandrare som kommer till PL nu.. känns lite för mycket.. å ena sidan en skön utveckling i United, snart spelar bara brassar, protugiser och serber i united hahaha.. men fan, det känns tjötigt att alltid höra om värvningsryktne hit och dit om spelare från olika delar av världen.. saknar dem engelska produkterna, varför inte köpa mer engelska spelare? Ser samma utveckling i andra lag, Unite är väl det lag i Topp4 som har mest engelsmän iaf. Därför spelare som welbeck är guld, 90a, engelsman, född och uppvuxen i manchester, kom från akademin! Saknar såna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mike_ Mja... jag vetifan om han verkligen KOMMER lämna klubben faktiskt, tror det är agenten som roar sig mest, men skulle det vara så, så är det tråkigt för jag gillar Alex. JP och NMF Terry är i mitt tycke en av världens bästa backar, om än färgad av blåa ögon. Men han ger alltid 101% i allt, helt galen. Han är arg (underbart) på allt och alla, precis som en brittisk kapten SKA vara, i sann Roy keane, Dennis Wise och Viera anda spelar han med fysik. Kanske därför dom flesta hatar honom... men som Chelsea fan är han allt. JT är en egen produkt kan man väll säga, tillhört klubben sedan 14 års ålder. Sinclair och Mancienne är också från akademin men problemet med Chelsea (och efter vad jag har läst och förstått är detta prio 1 numera) är att steget från Utv/B-lag är för stort. Det är väääldigt sällsynt att Chelsea kan ta vara på de material som finns i leden. Också läst att Chelsea vill "kopiera" gunners värvnings metoder. Lägga 80% av pengarna på scouting och hitta dom tidigt och unga, och sedan förädla. Får se hur det blir, inte mig emot. Men även om inte Chelsea lägger 1 pund på spelare dom kommande åren så kommer vi fortfarande vara ett köpelag...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess Ja, men vafan, Chelsea ÄR ju ett köpelag, startelvan kryllar inte av egna talanger direkt, likadant som United och de flesta andra som tävlar i övre delen av tabellen. Anledningen till att folk hackar på just er är ju för att Roman var så extrem där ett tag och gick totalboinkers. Det är väl givet att folk drar upp det när man diskuterar, oavsett om det är relevant i dagsläget eller ej, det är som att snacka om Juventus utan att dra upp skandalen. Håller man inte på dem så drar man upp det liksom =) Jag tror att jag ogillar JT för att han verkar vara så oerhört full of himself och arrogant. Men att han är en av ligans bästa backar det säger jag inte emot!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2008-12-12 11:05
Asså, kan vi inte lika gärna avsluta den här diskussionen om köplag då i princip alla klubbar verkar vara sånna? Eller så kan jag fortsätta med en fråga, var går gränsen till att vara köpt spelare eller akademispelare? Är det om man kommer ifrån staden och spelat i klubben hela livet eller om man kom till klubben innan en viss ålder? Är man akademispelare om man t.ex. är en mycket lovande talang och blir köpt till akademin vid 15 års ålder?
time isn't wasted when you're getting wasted .
TopDogz, nu kommer det komma en hel del engelska talanger också. "Främlingslegionen" som Arsenal har kallats kryllar av brittiska talanger, bland annat Walcott, Wilshere, Gibbs, Randall, Simpson, Lansbury, Ramsey, Emmanuel-Thomas. Dessa är spelare jag tror kan bli något riktigt bra och det finns plenty more of them i akademin, hyperintressant. Om det kommer vinna titlar åt oss vet jag inte, det jag vet är att det är ett ekonomiskt och moraliskt (enligt mig) rätt sätt att göra det på. Dessutom borde spelarna utveckla en form av klubbkänsla vilket är ganska ovanligt idag.
Producent
2008-12-12 17:36
Psycho:´Vad har hänt med Ricardo Carvalho?
Lil_H..
Han har dragit på sig sin tredje knäskada på kort tid nu (under hösten)... ingen operation nödvändig - än. Men vila behövs, tror han bör vara tillbaka hyfsat snart i alla fall.
Pool - Hull, 2-2? Wtf? Boro - Arsenal 1-1? Wtf? Räknat kallt med att den lille magikern kommer sätta käppar i hjulen på oss imorgon bara för att vi inte ska få tillbaka serie ledningen... Ska bli intressant och se nu, Tottenham mot ett lite sargat United, vinner tottenham här och vi vinner imorgon, då är jag mycket glad... och road :)
Skit då .. Jaja.. Kom igen för fan, underskatta inte skitlag.. hah..
be the change
Att gunners tappade poäng borta mot boro är inte i närheten av så konstigt som pool´s 1-1 mot Hull...
Sådärja, bara upp till Chelsea nu då och verkligen ta till vara på detta tillfället att ta 2 poäng på alla konkurenter.
Känns som att United har missat flera gånger nu att ta igen poäng i toppen. Ferguson var förvånansvärt glad efter slutsignalen tycker jag. Visst, det var inte som att United ägde matchen, men jag är fan inte nöjd. Giggs frispark var lite överraskande.. Fin räddning där.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Stör mig som fan på hur vi spelar och det som sker kring laget just nu. Det första som stör mig är Ronaldos form. Det andra som stör mig är att vi FORTFARANDE spelar med två innermittfältare som inte kan vara kreativa nog. Det tredje är rövavstängningen på Evra. O'Shea är helt värdelös på att komma runt och slå bra inlägg och där tappar vi väldigt mycket. Skönt att ha honom tillbaka mot Chelsea, den 11:e.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Psycholess P28 2-2 Men hull är farliga. Haha!
be the change
2-2 & Liverpool gjorde 3, som vanligt så tog vi inte vara på chanserna. Keane värmde upp i stort sätt hela matchen, jag fattar inte varför han tar in El-zhar istället för Keane. Babel & Lucas okej, men El-zhar!
Don't!
Keane aspirerar på "årets sämsta värvning" enligt mig. Inte i närheten av att betala tillbaka den summan som han kostat.
skräphelg. hatar boro borta. keane borde säljas tillbak till sp*rs for som fan sålänge nån vill ha honom. han gillade att vara stor fisk i liten damm och inte tvärtom. sen är det bara pool som köper såna spelare, personligen kan jag inte fatta hur man kan chansköpa för så sanslösa summor.
Keane kändes ju dock som ett bra köp på förhand, en etablerad spelare som man borde kunna förvänta sig prestera mer än han gjort. För övrigt tycker jag att det av Benitez var vansinne att slänga in El Zhar som är värdelös för att vara PL. Keane är dock mentalt stark och jag är övertygad om att han kommer att börja prestera.
När Torres är hel ja, men du kan inte ha en anfallare som endast levererar när han får spela ihop med en av världens bästa, det funkar liksom inte.
psycholess, vet inte om du syftade på mitt inlägg över men Keane är inte en spelare som behöver en världsklasslirare bredvid sig vilket han visade i Tottenham då han hade Defoe bredvid sig.
NMF ? nu spelade han framförallt med berbatov och inte defoe men det kvittar kanske. han har hittills inte visat något och då har hans medspelare varit av högre kvalite än i sp*rs.
Exakt. Det han har "levererat" i liverpool har varit när han har spelat med Torres, själv är det riktigt riktigt fattigt. Efter det jag har förstått så spelar Kuyt anfallare numera, dvs Benitez sätter hellre en mittfältare på topp and keane, det spelar ingen roll hur man ser på det - då suger han regält.
Kuyt är ju dock en Anfallare men fungerar som mittfältare dock bäst i anfallet. Men Keane har varit en dålig värvning hitills ja! Haha, men inte nån jävla El-zhar, då jag tror att Keane kunde hanterat det bättre eller varför inte David N'gog? Men Keane spelade bra sist i CL faktiskt.
Don't!
1-1 mot West Ham är inte illa.. Synd att Cole missade sista chansen. Han förstod nog inte själv hur bra chans han hade.
Man kunde ju ge sig FAN på att vi inte skulle få med oss 3 poäng denna omgången... helt sjukt att alla topplagen tar 1poäng..
.....För andra gången, förförra var också så.
Don't!
Fruktansvärt skönt att vi inte tappar gentemot toppen när vi vårt spel inte stämmer. Nu kommer fyra jävliga veckor och det ska bli jävligt spännande att se hur lagen hanterar det tuffa spelschemat.
Oh the hilarity! Parodin är genialisk!
jävla tur att alla topplagen kryssade... men nästa vecka är det pool som väntar, fan vad vi ska vinna den matchen, ta revansch!
Det är skitsnack att Keane bara skulle fungera med en världsklassanfallare bredvid sig. 05/06 spelade han bredvid Mido som aldrig varit i närheten av världsklass och gjorde 16 mål. Sedan dess har han väl snittat 13 mål / säsong. Det kommer att vända för honom, kanske redan på söndag om han nu får spela.
mike_ P23 Både Liverpool & Arsenal har slått Chelsea & Man u den här säsongen. Kan bli kul match, förövrigt tror jag ni kommer vinna.
Don't!
NMF som sagt, nu är keane en liten fisk i en stor damm och det finns mycket fler alternativ än att göra som sp*rs dvs. passa keane oavbrutet. det finns så många exempel på exakt detta fenomen, ett är gilardino. så fort han går från ett stjärnspäckat milan till ett mindre fiorentina gör han mål igen. Mitchy jag är jävligt laddad och inför de andra topplagsmatcherna som vi vunnit har vi varit underdogs och det passar oss jävligt bra. nu känns det inte riktigt som vi är det så jag tror det kan gå lite hur som helst. slipper vi bara billiga straffar :P eller kanske får än så tror jag vi vinner. men inte en chans att vi skulle vara favoriter.
mike, tror inte ett skit på det där men vi får väl se, personligen tror jag att han kommer vända trenden förr eller senare.
Men NMF, kolla Keans facit sen han gick till Liverpool, kolla vilka matcher han har uträttat något, och se vem han hade brevid sig då... Eller du kanske kollade på dvs Fulham matcher?
psycholess, okej så Keane kan bara göra mål med en världsklassanfallare bredvid sig. Riktigt bra slutsats, vem i landslaget är världsklass som han lirat med? Dina omogna kommentarer ignorerar jag.
Hmmm... ok, jag bugar inför ditt otroliga kunnande... 2007-2008 Tottenham 36 matcher, 15 mål (med Barbatov) 2006-2007 Tottenham Hotspur 36 matcher , 16 mål. (Med Berbatov) 2008-2009 Liverpool 14 matcher och hela 2 mål... Torres har väll typ spelat 9 matcher eller så... Jojo, Keane bär fan upp hela Liverpools anfall.... Ditt försökt med "Vem i Irlands landslag är i världsklass?" DÄR, rättar du dig själv. Precis som mike_ säger. I Spurs och Irlands landslag i synnerhet, Är (var) han Big fish. I Liverpool är avrage. Om ens det. Han klarar inte att skapa så pass mycket problem själv (Lär utan Torres) för en backlinje att Benitez ska kunna ha honom som första val, så nej. Han är inte värd dom pengarna som betalades för honom. Liverpool gav £19m för honom. Det är 2st Deco´s, 2st Wright-Philips, 2st Corluka och mer än vad Tottenham fick ge för Pavlyuchenko som hitils gjort 3 mål på 10 matcher i hans FÖRSTA säsong i Premier League bara för att nämna några.
psycho fan vi har hållt med varandra om lite för mycket saker på sista tiden för att det ska kännas helt ok :)
Hahaha, noterat det också, måste vara du som börjar bli blå va? ;)
mike_ P23 Jag är alltid orolig när Liverpool spelar, kan gå lite hur som helst hehe, ni kan väl leda med 7-0 i första men det står 7-7 i andra haha. Nej men jag hoppas på en riktigt bra match, så inte Liverpool försöker backa hem med tanke på eran hemmaplan, vill hellre förlora med att vi försöker framåt än att vi vinner på defensiv (jag ljuger, men det hade varit roligare :)).
Don't!
Mitchy för min del får ni spela hur ni vill så länge vi vinner :)
på söndag blir de göttt......jävligt gött..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
psycholess, och 05/06 gjorde han 16 mål med Mido bredvid sig.
Så varför tror du han inte ens fick hoppa in mot Hull då? Han är inte skadad och det var normal speluppehåll.