I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-12-16 17:19
psycholess, för att det gått jättedåligt för honom? Dessutom sa Benitez själv att han ville ha in en yttermittfältare för att slå inlägg, därav valet av El Zhar. Det kvittar, killen har problem med målskyttet men han kan göra mål även om han spelar med Bent, Defoe, Mido eller Berbatov.

2008-12-16 17:33
Det kvittar, killen har problem med målskyttet men han kan göra mål även om han spelar med Bent, Defoe, Mido eller Berbatov.

det har vi redan konstaterat, precis som vi konstaterat att han är ett dåligt köp och att han inte levererar i en storklubb.

2008-12-16 17:35
Och det var det som var diskussionen från början...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-12-16 18:14
Tyvärr tror jag att han kommer att bevisa att ni har fel, det är en riktig klassanfallare.
Det ni inte verkar förstå att det ibland krävs mer än 15 PL matcher för att bevisa vad man kan.

2008-12-16 18:31
Så han behöver bevisa vad han kan? Du har ju snackat dig varm om hur jävla bra han är.

Du är fan på riktigt, en luffare vad det gäller argumentation...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-12-17 01:19
psycholess, ja jag har snackat mig varm om honom eftersom han är en respekterad och mycket duktig anfallare. Dock har jag väl ändå inte påstått att han gjort det bra under sin tid i Pool??

2008-12-17 01:45
jag saknar stan collymoore,

my friend stan was a talented man
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-12-17 08:45
Stan the man! Det var tider det

2008-12-19 19:13
Jag har varit stenhårt spurs-fan i 20 års tid, ja - gissa hur gammal jag måste vara. Så jag måste få lägga mig i snacket om Keane här. Jag har alltid sett honom i spurs-tröjan som en spelare som sliter, en kille med hjärta. Han har som egenskaper en klart godtycklig teknik, en hyfsad snabbhet och en oki näsa för mål. Men helheten för honom stavas t r y g g h e t. Det fick han i sina tidigare klubbar där han va det stora namnet, tex Wolves och givetvis Spurs.

Han gick till Inter, han floppade som en mängdspelare, nu samma sak i Liverpool. Jag kan inte säga att jag är överraskad. Så lägg ner snacket om att han är beroende om inläggsspelare tex, vi i spurs har inte haft någon som kan slå inlägg sen i Ginolas tid:). Allt handlar om fokus på spelaren Keane. I Pool är han långt långt bak i leden.

Argumentera gärna emot mig.
 Tottenham Hotspur

2008-12-19 19:14
Med hjärta menar jag att han verkligen slet i våran liljevita tröja, men sen att han uttalar sig om att han alltid haft pool i sitt hjärta sen liten. Tja då får han fan skylla sig själv att det går åt helvete, vi vill inte ha tillbaka honom.
 Tottenham Hotspur

2008-12-19 23:30
Jag är grymt taggad tills imorn!
Don't!

2008-12-19 23:54
Mitchy P10

Vad händer imorgon?

Jag är däremot sjukt taggad till söndag, men jag tror vi vinner. Men förlorar nästa match mot villa.. Men hoppas på att vi tar 6 poäng nu på dessa 2 matcherna, och kanske hakar på lite igen!

come on youu gunnners!
be the change

2008-12-20 00:03
Tig-Svets, det jag tycker är positivt med Keane är att han har arbetat hårt i Pool för att hitta formen men du tycker inte likadant?

För övrigt blir West Ham - Aston Villa en riktig höjdare imorgon. Tror att West Ham plockar 3 pinnar eller så gör Petrov ännu en fantastisk match.

2008-12-20 03:45
NMF. jag har sett för lite av Pool för att yttra mig egentligen. Men de matcher jag ha sett (på sin höjd sju, åtta iår) så har han självklart anammat sin spelstil, men inte fått ut något av det. I Spurs ville han ibland för mycket genom att gå ned så djupt på mittfältet för att ragga boll att han mer påminde om en offensiv mittfältare. Men i pool får han inte de bollar och utrymme som han kanske kräver. Liverpool är kanske en klubb med för stora namn för att en spelare som Keane ska lyckas? Vill dock inte gå in på taktiker och analyser i en klubb jag inte kan.

Tottenham Hotspur

2008-12-20 11:14
JackVegas- P22

Haha jo, jag såg det nu, tänkte kolla när dom skulle spela... blev lite ledsen haha! Tror med ni vinner, men vem vet? Hoppas iaf på en bra match.
Don't!

2008-12-20 11:32
Hoppas det går bra för man city nästa år, en anrik klubb som är väl värd alla pengar.
 Tottenham Hotspur

2008-12-20 13:04
Nog bara en tidsfråga innan dom verkligen kommer att utmana, men frågar är om dom inte måste ha en riktigt bra tränare innan dom på allvar kan hota... få ihop materialet på rätt menar jag.

2008-12-20 13:38
Tig-Svets, det stämmer bra att det inte varit någon höjdarsäsong för Keane men som du säger har han så pass mycket klass så att han kan komma tillbaka, vilket jag tror att han gör. Dessutom har han faktiskt jobbat hårt när det inte gått bra för honom och inte legat ner och surat likt HIV-Christina eller albinosenegalesen.

2008-12-20 17:45
HIV-Christina, vad originellt
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-12-20 21:16
Tig-Svets

jag satte på allvar min drink i halsen när ja läste vad du skrev om man city, seriöst, det är en skit klubb i en skitstad...

nu tar vi arsenal i mon...

2008-12-21 13:10
Fake-Ronaldo eller Gråtchristina, välj vad du vill, tycker om honom gör jag inte i alla fall.
Inte ens fyra timmar kvar till avspark på Ahburton, lär väl bli en tillknäppt tillställning men man kan ju hoppas på en annorlunda matchbild. 1-0 till Arsenal av Diaby är mitt tips.

2008-12-21 13:15
psycholess? Hughes är en riktigt bra tränare och var nära på att föra Wales till EM och gjorde ett riktigt fint jobb i Blackburn där han bland annat tog Rovers till Europaspel. Kan dock tänka mig att han inte vinner alltför många sympatier bland Man U fans..

2008-12-21 14:04
Nä, han har gjort bra ifrån sig med dom klubbarna, men Hughes har inte i närheten av varken den erfarenhet eller kunskapen som krävs att leda ett lag fullt av egon (Stora spelare har i regel saftiga egon) till att arbeta som en enhet.

2008-12-21 15:30
United = Världens bästa lag, inte så tokigt

http://duckdown82.tumblr.com/

2008-12-21 16:28
Hughes lär få det hett om öronen efter att Bednar helt rättvist nickat in det avgörande målet för The Albions.

2008-12-21 16:54
duckdown

Finns minst 30 klubbar som kan vinna den, så det är inte så speciellt faktiskt..

Men men, snart match, sjukt taggad, kom igen nu gunners.
be the change

2008-12-21 17:52
det är inte mer än rätt.. fan man förtjänar fan 1-1 av keane när man suttit och gnällt på honom i en vecka här på whoa. allt kommer tillbaka och biter en i nacken. att man inte vet bättre
hora också

2008-12-21 17:53
Och där presenterade sig Keane och hör och häpna, utan Torres. Blir Arsenal vinst.

2008-12-21 17:55
persies mål var sjukt snyggt, så jävla mycket bergkamp över det..

keanes mål var slarvigt av arsenal, dock snyggt..

matchen slutar 2-1 eller 3-1 Arsenal. Jag tror inte på Liverpool, dom spelar inte bra..
be the change

2008-12-21 18:07
Fan. Ingen fabregas.
be the change

2008-12-21 18:23
SKÄMTAR NI MED MIG?!?! PAJJAS DOMMARE
be the change

2008-12-21 18:31
Fick väll för vad som "kunde ha hänt". Hade dom dobbarna träffat så hade det varit minus ett ben där, skulle jag tro.

2008-12-21 18:33
Adebayors första gula var löjligt iallafall, men ja, andra med. Sammalagt 1 gult till han kanske , men absolut inte rött fyfan
be the change

2008-12-21 18:42
äntligen blev lucas varnad, jag är fan förbannad..

vilket lag är en man mindre, är det arsenal eller liverpool?

kom igen nu gunners, 2-1 kommer!!
be the change

2008-12-21 18:55
Om Arsenal inte tar hem ligan, så hoppar jag att chelsea eller united gör det. och inte tråkpool fyfan, jävla sopor
be the change

2008-12-21 18:56
Känner någon igen visan om att Arsenal blir förfördelat mot Pool?

2008-12-21 19:14
Åter igen så stoppar dom in El-zhar så SJUKT dålig, jag hatar han. Kul för keane, han kämpade som fan han var mer än värd de målet.
Don't!
Moderator

2008-12-21 23:33
United set the seal on an historic year by becoming the first British side to win the Club World Cup to end 2008 as the best team on the planet.

Vi var visst det första brittiska laget att vinna Klubblags-VM , smått historiskt också!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-12-21 23:41
Inte för att jag miss-unnar på något sätt, men det cupen är typ lika het som Liga Cupen...

Men Grattis i alla fall, till världens bästa klubb, som inte toppar sin inhemska liga.

2008-12-22 00:20
Word på Psycho faktiskt.. Men kul för er :)
be the change
Moderator

2008-12-22 00:41
Haha nee jag tycker inte heller att det är något speciellt att vinna, ville mest bara lägga fram att vi var det första brittiska laget att vinna och om man tänker lite längre, att Liverpool misslyckades. Larvigt av mig men men, :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-12-22 09:30
Fan vad alla hatar Liverpool, dude?
Don't!

2008-12-22 10:06
Alla här hatar alla lag utom deras egna, visste du inte det? ;)

2008-12-22 10:26
neee, jag hatar bara chelsea, united och arsenal..och everton oxå iofs..sen dom där jävla wigan ska vi ju inte ens nämna, o bolton, blackburn fy fan..

mår dåligt jag bara tänker på de...

2008-12-22 12:32
Psycholess P28

Men det är så jävla meningslöst! Fan, bara för att man hejar på ett lag behöver man inte hata det andra. (Ja, jag tycker illa om ett par lag, men varför ska jag prata skit om de?)
Don't!

2008-12-22 12:38
Jag håller med dig men det är som det är, jag vet att jag rackar ner på andra lag ibland också. Men återigen, kolla på Duckdown, United fanet som gör hela trådar om andra lag som förlorar...

2008-12-22 12:44
asså seriöst, den här medelklass mentaliteten som genomsyrar detta ruttna jävla land..

visa lite jävla passion för fan..

allt exakt allt handlar om att klä sig snyggt och att vara vi mot dom..

ALLT!

2008-12-22 16:23
Säga vad man vill (har läst en massa om Adebayors röda kort och att fansen tycker att det är bull). Men visst skulle han ha kort för detta.

2008-12-22 17:26
Ja, han fick ju gult kort? Det var ju den första situationen som enligt många Gunners var felaktig.

2008-12-22 17:30
Ofan, har du snackat med alla Gunners supporters? För i så fall måste jag ju har hört fel och läst fel överallt från dom som anser att båda korten är fel... Men, du har rätt NMF, som vanligt.