Jag har helt och hållet glömt bort Eduardo, äckligt klinisk striker. Hur går det med hans skada förresten? Tillbaka snart?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator
2008-12-29 14:36
Jadu, att ni skulle vunnit förra året fick mig att tappa hakan, tror inte det men skitsamma. Jag står fortfarande fast vid att nått måste hända så att ni inte utvecklas till en plantskola, och det ni absolut måste göra är att behålla Fabregas. Tror dock inte att han skulle lämna klubben direkt men har svårt att tro att han skulle stanna resten av sin karriär utan att vinna något. Jag gillar ert koncept att satsa på unga spelare, men man kan inte bygga ett lag enbart från det och en spelare som Viera skulle ni behövt nu.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2008-12-29 14:39
Nu kom jag på vad jag tänkte skriva förresten, tycker Wenger är en äcklig gubbe. Hur många ska han bråka med egentligen? Värsta tränaren (han är grym på att utveckla spelare och sånt, missuppfatta inte) i PL, klagar på allt och alla när det går dåligt och allting är emot er hela tiden. Blir så trött på honom, enligt honom är ni bäst och så fort ni förlorar är det någon annans fel, jaja..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Har reagerat på samma sak där faktiskt, senaste matcherna ska det alltid gnällas i media om. Där är fan Scolari chef :D Han klagar inte på något, ger domare beröm som har missunnat Chelsea osv osv. Kolla nu senast efter 2-2 rånet mot Fulham. For all the people in England I wish the best for new year... peace, love and… job… not more than, er, oh yes, healthy, and not more than that. Hur skön som helst
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Eduardo är tillbaka från sitt benbrott men blev ljumskskadad, är snart tillbaka. Ja, Scolari verkar vara en trevlig herre, blev dock sjukt överraskad då han började veva i EM/VM-kvalet.
Psycho eduardo är spelklar och har gjort 45 minuter i reservlaget. inget mål men en stolpträff hade han. han ska också ha fått lite känningar i baksidan av låret men räknas vara tillgänglig för spel nån gång i januari. ramuz om du kollar upp hur ligan såg ut fram till att eduardo skadade sig och hur det såg ut i x antal matcher efteråt så kanske du ser vad jag menar. en plantskola är vi redan och där har "plantor" som viera, henry, ljungberg, cole och pires slagit igenom, en stomme som gick obesegrade genom en premierleague säsong om du minns? jag förstår precis som alla andra att vi behöver en äldre spelare med rutin och framförallt till mittfältet eftersom det är där rutinen inte finns. nu när fabregas är skadad finns inte inte någon direkt ledare och detta behövs. jag är dock ingen förespråkare av att köpa in för mycket. jag ser på andra forum folk som vill förstärka med 5-6 spelare som tycker att allt vi har är värdelöst. folk vill sälja adebayor för att han inte är effektiv och tänker inte på att han leder den interna målligan. ibland förstår jag inte hur folk är funtade. allvarligt.
Moderator
2008-12-29 14:53
Förlåt att jag varit otydlig, plantskola för mig har varit att man utvecklar spelare som senare går till andra eller större klubbar. Förlåt än en gång men jag är rätt kass på Arsenal, fick inte Henry en nystart där? Aja, synd att Eduardo fick sin skada där, skulle varit kul och se. Hoppas att ni får en skadefri säsong nästa år! Då kanske inte Wenger har så mycket att klaga på..
wenger är en vinnare och en jävla tjurskallig förlorare. jag håller definitivt med! äcklig gubbe får stå för dig som har fergie som mentor. sen gnäller han i media för att flytta fokus från laget och till sig själv. dessutom har vi ju sett några hårresande domarinsatser och efter ett tag blir man trött och än en gång tog det sin början när eduardos fot flög åt helvete. han är också den som hårdast trycker på för målkameror och att domare ska få mer hjälp, vilket är konstruktivt som kommer av hans eget gnäll. sen håller jag med om att scholari är skön men han är också ett fett jävla undantag. leta upp nån annan som har hans attityd
henry fick en nystart. gick från frysboxen i juventus, dock så var han med och blev framplockad av wenger när wenger tränade honom i monaco.
mike, Wenger är en mästare på att plocka fram det absolut bästa ur en spelares potential men att kalla Henry, Ljungberg, Vieira eller Pires som plantor ur en plantskola håller jag inte med om. En plantskola är man enligt mig när man har utvecklat en spelare från 15-16 års ålder. Pires var 27 år när han anlände, Henry 22.. Ett exempel gällande Seb Larssson eller Sidwell hade varit mer passande =)
ok, jag har redan första början missförstått plantskolaklassificeringen. visst vi är en plantskola men vi förädlar spelare som NMF säger. dock är det plantskolagrejen som görs mer just nu. visst förädlades adebayor och eduardo var på väg men vi ligger lite efter där. dock tror jag itne vi kommer fastna i det, sålänge vi kan ha nivån tillräckligt högt så stannar spelare oftare om de får chansen och tar den än om folk köps in i 25 års åldern. det tror jag iaf, men sen är det ju pengar som styr det och vi är snart så jävla illa tvugna att hosta upp med samma pengar som alla andra. tråkigt men sant
Lite Arsenal nyheter. Derby gör allt de kan för att få behålla Barazite på lån till och med sommaren, en underbar spelar att skåda. Simpson har förlängt sitt kontrakt med Arsenal, Wilshere Gibbs aktuella för utlån till WBA. Fortfarande inget nytt om Wellington, 15 åringen som provspelade med Arsenals u-lag och gjorde 4 mål på 45 min mot Norwich. Arsenal är världens bästa klubb alla kategorier enligt Scumsfansen.
fan, jag vill att wilshere ska stanna och inte bli förstörd wba. låna ut simpson om nu wba vill, vilket det int verkar som längre, vilket jag tycker är sjukt när simpson gjorde massa mål mör millwall och har gjort i cc laget så borde dom veta att han gör mål och komemr till avslut jävligt ofta. gibbs tror jag itne mycket på men barazite hade varit rolig som fan att se i ett inhopp mot plymoth i fa cupen. nordveit kommer också tillbaka från lån och borde kanske få chansen även om nästa säsong kommer bli hans introduktionssäsong. alla dom här besluten måste baseras på huruvida vi köper spelare i januari och vilka.
Var inte orolig för unge Wilshere, Wenger vet vad han pysslar med om man säger så.. Personligen skulle jag gärna se Simpson i PL till förmån för Bendtner, om vi säljer honom i januari kan vi nog få en skaplig summa. Barazite tror jag mycket på. Stor och stark, underbar teknik och ett bra skott. Känner mig också tveksam till Gibbs, riktigt snabb men verkar ibland sakna spelförståelse, känns inte heller bekväm på vänsterbacken men det lär väl ändras eftersom han ursprungligen är mittfältare. Nordveit är aktuell för spel den 3:e, känns också intressant och rankas högt bland de som kan i Norge.
Moderator
2008-12-29 22:22
Puh, missa inte annat än massa skitsnack när jag var borta :)
Du hade inte förstått ändå.
Jag hörde något rykte om att United's Anderson skulle åka på Lån till Arsenal, men jag har sjukt svårt att tro på det, för vem fan vill spela i sin rival klubb? .. Men vad vet jag, Fergie kanske vill att han ska få så mycket speltid som möjligt, då han är 3-4 valet på uniteds mittfält? Ska bli intressant att se i januari iallafall.
be the change
shit, här åker man iväg o säljer sin arbetskraft och ni skriver en hel novell i ämnet, orkar inte läsa de nu..men vi kan ju komma fram till att vi inte ska diskutera vissa saker, psycho kommer aldrig erkänna att han håller på en skitklubb och jag kommer aldrig sluta påpeka det... i övrigt så tycker jag att det är fantastiskt fint gjort av steve, vad han än nu har gjort så va de säkert befogat..han kommer undan med sånt, han gör de, min stevie
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Härligt med en liten revoltist, sådär "Crazy" som bara Åkersberga kan vara. Hoppar in i olika trådar och bara "tycker till" sådär unikt som bara han kan. Hoppas att få lite ögon på sig och känns sig som en i gänget. Underbart att se. Tycker det är strongt av dig Åkersberga, verkligen... att du inte låter dig tryckas ner utan att du trots allt, är en tuff kille. Jag blir stolt, nästa tårögd.
Åkersberga + Psycholess = sant!! Nåja, snart dags för transfers.. Vad tror ni om det jag skrev med anderson?
be the change
Inte en chans... aldrig att Sir Alex skulle låna ut till en konkurrent.
en i gänget, haha, ah, visst om sportforumsgänget var som det var runt 2004 så visst...men vad är det nu? folk som tar sig själva på för stort allvar och inte kan ta saker och ting med en klackspark...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Nån som vet när Rio är tillbaka?
http://duckdown82.tumblr.com/
vem fan vill ha anderson? ett stort nej tack! ok, då blir det väl dags att sänka sig till 04gänget som åkersberga vill. hahbah steven gerrard englands guldgosse har fått kuk i röven i häktet, undrar om han är så jävla präktig nu? skön nivå?
Men det var bara något jag läste alltså hehe.. Men 95% av allt som sägs är ju bull men.. alltid lika kul att läsa haha
be the change
Moderator
2008-12-30 12:29
Anderson skulle gå rakt in på ert mittfält, faktum är att rätt många av våra spelare skulle gå rakt in i eran startelva. Och Rio skulle väl bara vara borta i 10 dagar eller nått om jag inte har hört fel?
ramuz ett antal av era spelare hade gått in i vår startelva, dock inte anderson. vad vi inte behöver är en 20(?)årig brasse som inte har spelat och som uppenbarligen inte får speltid i united. så tack men nej tack! en rooney, ronaldo el. vidic (o ferdinand om han inte varit skadad), visst, men anderson nooo waaay
Moderator
2008-12-30 12:54
Tss, skulle inte förvåna mig om Wenger kryper ner vid Sir Alex fötter och ber om att få låna Anderson.
Andersson skulle inte gå in som Ordinarie i Arsenal.
Moderator
2008-12-30 13:05
Fyfaen att någon ska ta ner mig på jorden, älskar sånna här tankar när man tror att alla ens spelare dominerar och är bäst i världen.
ramuz precis som wenger bad att få köpa ramsey... du verkar intelligent, du borde styra ihop nått med åkersberga och duckdown.. "Tar det tillbaka till 04"
Moderator
2008-12-30 13:11
Tss, ska den mest enögda av alla på forumet säga.
ramuz som sagt, intelligent!
Moderator
2008-12-30 14:46
Jaja , jag är intelligent! Skönt att vinna mot boro iallafall, känns som att vi har det flytet som behövs för att försvara titeln iår! :)
Att kalla mike_ för enögd är väll ändå lite som att kasta bergskedjor i glashus va? Det finns i alla fall två andra personer som så mycket cyklop att det borde göra ont...
kasta bergskedjor i glashus va? Hahahahahaahahaahahahahahahahaahahahah... fan grabben måste vara stark
be the change
Vi behöver inte Anderson och jag skulle bli äcklad av att se honom i Arsenaltröjan, finns inte en chans att han kommer till oss. Killen petar ju inte ens Fletcher..
vem fan skulle peta anderson i arsenal? Denilson eller? hahaha..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-12-30 22:22
Dock ser jag med Unitedögon , men för mig så tar ingen av dom Anderson, speciellt inte Ramsey!?
Song eller Ramsey skulle inte göra det men jag ser definitivt Fabregas och Diaby som bättre spelare.
Song och Ramsey bättre än Anderson? Ok.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2008-12-31 00:16
Aja, eftersom jag ser från min spelares håll så säger jag väl att Diaby nästan är lika bra som Anderson. Fabregas är bättre, helt klart men eftersom han är skadad så skulle ju Anderson gå in direkt i startelvan, right? Vad var det jag sa.
frost, sa ju att Song förmodligen inte skulle peta honom. Att Fabregas är en bättre spelare än Anderson råder det inga som helst tvivel om. Anderson är en mer jämn spelare än Diaby men Diaby har verkligen högre toppar, underbar spelare.
Moderator
2008-12-31 01:42
Alltså skulle Anderson gå in i startelvan precis som jag sa imorses.
Alltså jag driver bara. Anderson skulle gå in i en startelva i dagens Arsenal. Innermittfältet är för tillfället ett skämt. Dock har jag förhoppningar på att de kan utvecklas och spela bra, lite hopp måste man få ha.
Moderator
2008-12-31 17:38
AJja , gott nytt år på er iallafall!
anderson har ju knappt spelat i år, hur kan man då säga att han är bättre än någon? är det meningen att man ska sitta och bedöma killens potential eller gissa sig till om han är bra? nätack, innan han visar sig bra kan whoa sitta och fundera?
Moderator
2009-01-01 16:58
Dock så spelade han OS och gjorde bra ifrån sig, sen dom matcherna han spelat så har han varit ruskigt bra också. Förra säsongen gjorde han också över förväntan, men det är ju enligt mig såklart.