I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Moderator

2009-01-01 17:35
Haha , hörde det där om Reals paketpris på 55 miljoner pund för både Fabregas och Wenger, försvinner dom så är det hejdå med hela Arsenal ett bra tag framöver!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-01 17:52
inte för att jag tror det skulle hända, men fyfan va ont det måste göra i arsenal hjärtan om dem två drog tillsammans.. arsenalfansens hjältar haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-01 19:41
Samma som Top

Inte en chans att dom drar, men OM, då är det kört. Leeds style.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-01-02 23:34
Psycho

Vad tror du om matchen nästa söndag då? Det var planerat att jag skulle se den live, men tyvärr drog min polare sig ur se det blir framför burken :/ Faktiskt så tror jag det kommer bli en urtråkig match.

Jag trodde verkligen att United skulle hinna formtoppa sig inför chelsea mötet, men usch, vi spelar inte alls bra. Det som talar för oss är att vi på nåt sätt lyckats få med oss 3 poäng och lyckats resultatsmässigt, samtidigt som chelsea spelmässigt verkar vara lika dåliga som oss för tillfället. F.ö spelas matchen på mäktiga OT, där vinner inte många lag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-03 00:18
Knappast så att Chelsea har rosat marknaden på sistone heller för den delen... Massa interna problem och givetvis är Jätte bebisen Drogba inblandad och iom att han är lika lojal som en hora är mot en ev. pojkvän så lär han ju på riktigt, skita i hur det går på O.T. Visst Anelka i all ära men han har visat tydliga tecken på dalande målform dom senaste matcherna, hängt mycket med huvudet osv. Drömscenario hade varit att Drogba hinner säljas och vi hinner få in en ny striker som är taggad och sugen att visa vad han går för, lagom till O.T,... DET hade varit sweet som fan.

Det som går bra som fan förtillfället i Chelsea (Det är inte mycket som går bra) är Lampard dock, han är i en jävla form rent ut sagt. Terry kommer tillbaka till den matchen och Carvallho lär klara 90min tills dess också. Ett absolut måste för att ens kunna rycka med sig 1poäng är mittlåset med tanke på den äckligt vassa (om än i lite dålig form) offensiven ni förfogar över.
Så målvakt + backlinje lär vara toppad om inget oförutsett händer. Tyvärr så är inte Essien hel än och det är stora frågetecken på både Ballacks och Deco´s form, samt Malouda... han är typ som Arsenal, varvar världsklass med Coca-cola klass från match till match. Mikel växer dock in i Maka´s skor sakta men säkert och jag tycker att han idag gör det jävligt bra, inte fullt så bra som Maka gjorde men, vem fan gjorde det egentligen?

Jag tror vi förlorar och jag tror vi förlorar på ett synnerligen hårt sätt, typ med en straff på övertid eller något annat drygt sätt, just för att det är United, historien säger så. Tar vi poäng är nöjd, vinner vi är jag euforisk.

Men... just för att det är United - Chelsea... så kan det lika gärna bli 3-0 eller 0-3, går fan inte att vara säker på dom här matcherna längre, inget derby... men ett helt unikt möte.

Men jag är som sagt... ödmjuk... och tror det blir svårt som fan.
Surt att du bommade live, hade varit ruggigt nice.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-01-03 13:34
varför va de inga matcher på nyår o nyårsdan? de e ju årets höjdpunkt, efter backhopparveckan då...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-01-03 14:36
Brukar det vara matcher på nyår?
Det är ju Boxing Day (annandag jul) som är fotbollsdagen.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-01-03 15:09
jo de tbrukar vara matcher den 1a o andra men FA cupen var väl tidigare påtänkt förra året så därför så fanns det speltid. (tror jag).

reals paket.. vilket skämt, fan jag tror nog man hade haft större chans på ferguson och ronaldo. saxat från arseblog (så slipper ni använda arsenals hemsida), reporter frågar wenger.

The reporter asked the question a couple of times asking, 'So are you saying you've never had contact with Madrid?', which he denied, then she got all crafty and said 'And Madrid have at no time been in contact with any of your representatives?', which got a pause and another denial with him smiling 'No, because I represent myself'.

united - chelsea... känns som det blir en dödgrävarmatch, fast man vet ju fan aldrig, chelsea har spelat bra mycket roligare denna säsongen än.. någonsin, och united har lsäppt till lite mer när de spelat mot topplagen än vanligt så med lite tur kan det bli en bra match. annars är väl X mitt tips.

2009-01-03 20:39
Citeh åkte på stryk med 3-0 idag och skämde ut sig totalt. Har ingenting med PL att göra, däremot kommer Hughes med allra största sannolikhet få kicken och det har PL anknytning.

2009-01-03 22:02
Haha ja det var sjukt roligt. Vilket patetiskt lag. :)
Ännu ett bevis på att man inte bara kan köpa sig till ett superlag.

2009-01-03 23:22
Qvanton P22

Så många spelare har dom ju inte köpt än. Alla väntar ju spänt på det just nu.. Eller ja, superspelare menar jag då.

Chelsea var ju ett bevis på att det lyckas, real madrid har oxå vunnit, united har vunnit, och så vidare, köpa sig till ett superlag är jävligt fel termer týcker jag...

chelsea kryssade mot något random lag va? och arsenal vann med 3-1? har inte kikat nu men var så förut när jag kollade snabbt..

paece
be the change

2009-01-04 11:03
det har varit matcher på nyårsafton och nyårsdagen tidigare år, alla minns väll chelsea-liverpool på nyårsdagen kl 13.45 för några år sen, då va man sådär pigg..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-01-07 21:28
citys problem är väl att det inte finns någon övergripande vision om hur man ska spela. hade svennis varit kvar tror jag dom hade kunnat utmana om något år (självklart med de ekonomiska muskler som finns nu). hughes verkar inte kunna placera spelarna där de borde vara och är inte finlirargubben direkt vilket kanske krävs när ens tongivande spelare heter robinho och inte richard dunne. hade tahksin förstått sig på fotboll (och pengar och kanske inte varit korrumperad) hade han behållit svennis och inte skaffat hughes. säga vad man vill om svennis men han lyckas väldigt ofta knyta ihop lag som inte funkar och vinna viktiga matcher.

nu kommer det väl ett gäng spelare innan månaden är över och egentligen kommer man kunna dra slutsatser efter dessa spelare skrivit på. har hughes fått de spelarna han vill ha eller köps stjärnor som säljer tröjor av glanskåta araber. får hughes börja om på nytt och satsa på sina spelare och sin spelidé kan city kanske bli något men blir det tvärtom kommer han inte vara kvar.

2009-01-09 00:28
Länk till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article4140082.ab

- Fan! Han kunde väl fått ett brutet ben eller något, så att United kan få lite skador också.. =)

Nedå, så ska man inte tänka, men tråkigt att krascha en fin bil ^^
be the change

2009-01-09 09:51
Jag har helt ärligt svårt att tro att han är 100% efter den smällen, han kom säkert ut utan benbrott eller så men jag tror att det är ett media spel att säga att han inte fick en skråma.

Återstår att se hur han kommer spela mot Chelsea

2009-01-09 10:20
Yes.

Den matchen ska jag följa med nöje. Hoppas bara Chelsea kan spela med sina kanter bara, för om Bosingwa & Cole stannar hemma så känns chelsea aningen tunna framåt faktiskt..

Men tight match, det blir det!
be the change

2009-01-09 10:24
Vi ÄR en aning tunga och lojja framåt som det är, senaste cupmatchen hade vi 15 avslut PÅ mål, och gjorde 1. Och det var mot Southend... :-/

Men å andra sidan så fick United spö av Derby med:
Kuszczak, Rafael Da Silva, Vidic, Evans, O'Shea, Anderson (Carrick, 74), Scholes (Ronaldo ,63 ), Gibson, Nani, Tevez, Welbeck (Rooney, 63).

På planen, så det är lika stukat i båda lägren.

2009-01-09 17:16
fabregas, eduardo, silvestre, gallas, rosicky och walcott, alla skadade. undrar hur många fler som kommer finnas på den listan efter bolton i helgen... avgå bolton!

kan chelsea och united ha vett nog att spela lika bör vi ta in 2 poäng men varför skulle vi klara av bolton när vi förlorar mot hull, stoke och fulham?

2009-01-09 18:27
I år är det jävligt svårt att som spurs-suporter att hata Arse. Mina sympatier hos Man U eller brrrr Chelsea som seriesegrare känns en smula krystade. Arse har ett trevligt lag att se på tillskillnad från Scum och Man U. Men den abnorma glädjeyttring som kommer ske och "i erat ansikte" mentalitet från Arse-suportrar vid en eventuell ligaseger till er kommer jag inte orka med.

Så det vore inte helt fel man att Man U slår Chelsea och Bolton krigar till sig en poäng mot Arse?

off topic, kul att Bolton jagar Denilson, men vem fan är förvånad?
 Tottenham Hotspur

2009-01-10 16:01
Satt och kolla på Villa - WBA, man måste fan respektera Villas anfalls fotboll och spelvändningar... ingen slump att dom ligger där dom gör... även om det blev lite skakigt på slutet.

Ska kolla Everton - Hull nu, får se om det blir nått roligt.

2009-01-10 20:44
Asså... va fan sysslar Benitez med... hans laguttagningar ... Starta utan en anfallare mot ett ultra defensivt lag... hmm?

Men jag är tacksam, Go stoke!

2009-01-10 21:50
Han är inte allt för taktisk.

Så när dock...
Don't!

2009-01-10 22:05
haha oh dear lord, Benitez has gone mental. FACT!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-01-10 23:47
vilken jävla mördardag. idag verkade det som att alla lag som visades på c+1 gjorde ett gott försök att döda allt vad konstruktiv fotboll är. visst i perioder så var det väl godkänt men när wba står för det mesta så är det pinsamt. aston villa spelar långbollar på agbonlahor och satsar på hörnor (med undantag för youngs kontringar). arsenal har handbollsanfall i 80 minuter och liverpool blixtrar väl till 2 ggr mot stoke. fyfan rent ut sagt. skrapade dock ihop 3 poäng och det är trevligt när man spelar så jävla illa.

2009-01-11 00:09
Är inte det minsta orolig för Aston Villa så länge Carew är utanför spel. De har haft riktigt tur mot Everton, Hull, West Ham och idag imponerade de inte alls mot WBA och om Bednar hade fått spela från start istället för den tafatte Moore så är jag säker på att resultatet hade varit annorlunda. Davies mål idag tycker jag inte borde godkänts då Gabby håller fast Hoefkens och Gabbys mål var ju en solklar tavla av Carson. Nej, detta kommer inte att hålla för Aston Villa, första elvan må vara riktigt bra och mittfältet är absolut toppklass men om t.ex. Petrov blir skadad så blir det riktigt jobbigt för Villa. Tror till och med att Everton kommer att knipa 5:e platsen, och de gör det utan en riktigt anfallare.. Tur varar inte för evigt.

2009-01-11 11:14
Snart smäller det, tippar 3-1 till united
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-01-11 12:52
det känns som att något annat än ett kryss är en högoddsare.
1-1 tror jag.

2009-01-11 14:48
hoppas på 2-2 men båda lagen kommer vilja vinna så jag tror det blir en underhållande match. är övertygad om att united kommer få en tveksam straff, där hade jag satt mina pengar
Admin

2009-01-11 17:52
mike_

Den tveksamma straffen kan vi nästan glömma efter det där läget va? Om Webb hade kunnat döma straff vid något tveksamt läge så var det där =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-01-11 18:25
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Admin

2009-01-11 18:29
Inte Evra igen!

2009-01-11 18:51
Bye Chelsea byebye..

Nu har resan mot guldet börjat. 2 bortdömda mål varav ett var jätteONside, två "bortdömda" straffar. 3-0.

T.o.m. Berbatov lyckades göra mål.. Jävligt snygg variant där.

2009-01-11 18:52
Lekstuga

2009-01-11 18:56
Bara att tacka för lektionen.. Chelsea var VÄRDELÖST. Scolari har tappat greppet helt och hållet. Helt utspelat...

Fy fan säger jag...

2009-01-11 18:58
tippade 3-1, gick nästan in

2009-01-11 19:05
Mitt 4-0 var närmare. :) Hade blivit en trevlig present på söndagen. Men jag klagar inte för 3-0 heller även om jag blev fattigare.

2009-01-11 19:14
Park = matchens lirare

2009-01-11 19:18
Oh Yes...

2009-01-11 19:20
Park = matchens lirare

Håller med helt, vilken styrka.

Kul match, riktigt underhållande, är riktigt glad nu :)

Admin

2009-01-11 19:36
Så skönt!

Men som sagt, vad satan sysslar Scolari med?

2009-01-11 19:41
Han har tappat respekten hos spelarna och jag tror att det är kommunikations problem ovanpå allt, Folk vet inte vad fan han menar eller var dom ska vara.
Vi har tagit AP-lite poäng på sistone och jag tror vi är ute ur racet men som jag sa i början, det är antingen United eller Chelsea som tar det, och står jag fast vid. Bentitez är lika snurrig han.

2009-01-11 19:43
Veckans bästa var iaf Benitez presskonferens :)

2009-01-11 19:46
Två bortdömda straffar? Vart fan var dem straffarna? Snälla visa mig dom.
Chelsea är lite som Arsenal ibland, mycket småkorta passningar mot straffområdet och i det, men inga riktiga avslut, fan. Dem måste komma till inlägg eller skott lite oftare, går inte alltid att spela igenom försvaren. Har jag sagt hur mycket jag hatar Ronaldo? Filmaren usch.

Ett av deras bortdömda mål, hörnan.. Det var väl inte ens blåst i pipan? Så konstigt att det blev bortdömt?

Vad fan gör drogba på en fotbollsplan? Så loj & osnabb och skitkass, förstår inte vad han gör på planen.. Chelski behöver en klassanfallare, och det illa kvickt..

Tack Park för en kämparinsats! Snyggt jobbat United.

PL är fortfarande asscrackingmotherfucking svårt att säga vem som vinner dock.
be the change

2009-01-11 19:48
Ja Ronaldo filmade ju så mycket idag

2009-01-11 19:51
duckdown, Park tog över den rollen för dagen med sitt gula kort för filmning, tycker dock att Berbatovs var mycket klockrenare ;). Såg bara 2:a halvlek men helt klart en styrkedemonstration av United. Synd att Chelsea inte riktigt trappade igång, hade hoppats att de skulle knipa en poäng, de kan betydligt bättre än så här. Sjukt knäckande för Bosingwa att bli utbytt men han såg stundtals riktigt loj ut. United må sväva på moln men på onsdag kommer Wigan ta 3 poäng på Old Trafford, sanna mina ord.

2009-01-11 19:53
Wigan tre poäng på Old Trafford? U avin a laff?

2009-01-11 19:57
duckdown

Ronaldo filmar alltid mycket, Var faktiskt imponerad när han stog på benen på första lite fula tacklingen och sen ramlade på den andra istället! Det ska han ha credd för! + Inga tårar!

Men han är ju fan så van nu att krasha hela tiden, tom så mycket att han har tagit det utanför planen, och nu mer Ferraris då hans egna snabbhet inte räcker till.

haha
be the change
Moderator

2009-01-11 21:08
Så jävla skönt med 3 poäng nu! Dock såg jag inte matchen men anar att jag missade något grymt :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-01-11 21:10
ramuz

Du missade faktiskt inte så mycket, tro det eller ej. Var högt tempo men inte alls mycket målchanser.. Första halvlek hände det inte så mycket i, dock mycket kamper.

Arsenal

Fan Bendtner, på första inlägget direkt efter bytet höll han på göra mål, sen fick han sätta en balja med sin långa jävla fot..
Har svårt att bestämma mig själv om jag vill ha kvar honom i laget eller inte, men fan gött att vi knep 3 poäng i vilket fall som helst..
be the change

2009-01-11 21:38
Att säga till ett United fan att han inte missade något när hans lag spöade Chelsea med 3-0 är väll å ta i?