Nån som vet om man kan tanka hem Manchester United Player of the Year Awards? Hittar fan inte det nånstans
http://duckdown82.tumblr.com/
Gratulerar United till titeln, rätt lag vann som man säger. Ser nu fram emot en vettig silly season med 2-3 genomtänkta värvningar och lite försäljningar.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator
2009-05-18 13:08
Kul att se Psycho igen, tröttnat på oss eller? :) Sen är det ju rätt kul igen att Sir Alex verkar mer taggad än någonsin! Känns som vår era kan hålla på tills han slutar, sen blire säkerligen några dystra år. Så bäst att passa på att vinna nu då! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Nä, blev less på skiten kring Chelsea - Barca och alla äckliga fans till barca och andra lag som tvunget ska skicka PM bara för att Chelsea åkte ut... Så jag pausade lite ja.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
psycho säg inte att folk pm'ade dig för att chelsea åkte ur, skämtaru med mig eller? well, silly då.. hörde att RvP kanske ska sticka, och adde vet vi.... men adebayor kunde jag inte bry mig mindre om då han inte jobbar ett piss längre.. RvP vet jag inte, isåfall måste vi hitta någon vettig ersättare så det inte blir tunt på toppen med bara bendtner, vela, eduardo.. det räcker inte om vi ska utmana om titeln, då vi är kända för våra jävla skador också. song var faktiskt bra som mittback mot united, så frågan är hur fan vi kommer göra med backlinjen tills nästa säsong, sagna och gibbs, toure ser jag självklara, men sista mittbackspositionen är jag osäker på.. så får vi väl se om clichy kan sno tillbaks platsen från gibbs sen som gjort det fruktansvärt bra... grattis united återigen, såg tungt ut i början, men fan va dom ångat på sen dess... goo gunners..
be the change
adebayor påminner mycket om Drogba just nu... Och jo Jack, precis så, folk pm:ade mig gladeligen om hur jävla bra det var att köpelaget utan historia åkte ur... riktigt roligt.
Moderator
2009-05-18 21:24
Tror alla här har känt av hur dom är.. Du kanske hamnade värst till, än så länge iallafall. Dom förstår ju inte, kan inte hålla en vettig diskussion heller, beter sig som småungar, då var till och med Serie A snubbarna bättre. Tycker nästan det mesta spännande kommer bli Tevez, stannar eller sticker? En sak som nästan är hundra är ju att han kommer stanna i PL, det har han själv sagt. Och sannolikt också i topp fyra, och det känns ju förjävligt att kanske få se honom i Arsenal, Liverpool eller Chelseatröja. Förstår mig inte på ledningen som inte hostar upp pengar och behåller honom.
Fan vad löjligt gjort (angående pm). En bra högerback till Liverpool hade suttit fint, en fin ytter hade varit bra, och så kan man flytta upp Kuyt till anfallet - dock är det inte troligt med Benitez 4-5-1 system. Så där faller en anfallare, men när Torres är skadad kan ingen täcka upp han, jo Kuyt kan men vem täcker då högern? Benayoun, och sen Riera till vänster som har varit tveksam förutom i början av säsongen? Babel som inte alls har varit bra i år, detta suger! GAAH
Don't!
Jag hade hemskt gärna sett Tevez i Chelsea, vilken spelare han är alltså. Förstår inte heller varför inte United löser det, publik favorit, ger allt, vill stanna... jag menar dom har fan råd med honom. Men det kanske ligger mycket mer bakom som endast fåtalet vet om... Who knows. Jag vill förövrigt INTE se Ancelotti i Chelsea... Det finns bara en Italienare som ska få styra Chelsea och det är Zola.
Moderator
2009-05-18 21:41
Justfaen, kom på en sak angående Tevez som jag hörde för nån månad sen. Det är det här med språket, han kan fortfarande efter hur många år det nu är, knappt engelska. Går tydligen inte ens in för det, och det är ju lite synd.
Grattis Man Utd, ni förtjänar det. Men en intressant sak som Fjellström sade (tror det var han) i matchen Man Utd - Arsenal: "Intressant kuriosa är att United endast tagit 5 poäng av 18 möjliga mot de andra 3 i "The big four i PL" Slutsats? Man Utd förlorar nästan aldrig poäng mot de "sämre" lagen. Stort.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Jag har förövrigt en äkta Bergkamp tröja med shorts till, från 02 tror jag. Undra om den kan vara värt något. Han var en utav mina favorit spelare från förr, galet bra.
Don't!
han ja.. det är spelare man saknar.... fittirackarn glömmer aldrig hans mål när han toucha den på yttersidan och sprang runt motståndaren och gjorde mål... oooojjjj
be the change
skönt att vi håller på att vinna fa youth cup.. alltid något...
Ni vann med 4-1 mot Pool va? Och är det semi?
Don't!
Moderator
2009-05-23 23:30
Men men , hörde att Wenger håller på med två "stora" (rutinerade antar jag då?) nyförvärv!? Är lite sugen på hur ni Arsenalsupportrar tänker, hört många olika åsikter nu. Vissa vill ha kvar Wenger, vissa inte. Ni har väl inte vunnit nått sen 2005? Har säkert fel, men ändå, känns som det var ett jävla tag sen. Hoppas ni får nytta av Arsahavin och andra nästa säsong iallafall!
Jag vill ha kvar Wenger, han får väl en sista chans typ att bevisa att han är grym. Så håller laget sig skadefria så kan det bli farligt. Samt att vi har lite tur. två stora? vart har du läst det? oh ramuz det värmer att du hoppas de ;) Pöss
be the change
Moderator
2009-05-24 20:09
Aftonbladet tror jag att jag läste det i , eller någon annan tidning, på jobbet var det iallafall. Han hade tydligen lugnat ner er fans med det eftersom ni troligen vill ha lite tendenser till satsningar nu. Och jag vet, man ska väl inte lita på allt man hör, men tycker det låter som ett realistiskt uttalande :) Kan lova att S-oteric kommer in och lägger någon kommentar nu när jag nämnde aftonblaskan också ;>
wenger sa det på arsenal tv online. och det är klart han ska stanna, med en eller två som han jagar så kan det bli bra igen. egentligen handlar det ävl mer om att behålla alla i startelvan och även ett gäng back up spelare. det kan inte vara som förra året när vi tappar två ordinarie spelare över sommaren. näe, plocka in Senna från villa real och en mittback så känns laget jävligt farligt! sen är det final i fa youth cup mot liverpool och vi vann första matchen med 4-1 på hemmaplan. knäppt att newcastle är borta. hade tusen ggr hellre sett hull i championship men newcastle har nästan förtjänat att åka ur så jävla dåliga som de varit. inga tårar över boro heller. synd att stoke är kvar, jag klarar mig bra utan långa inkast...
Hämta Oba oba till Inter nu när Newcastle åker ur. Surt för Shearer..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-05-24 20:54
Haha blir nästan skönt med Boro borta, alltid känts som en jävla skitmatch som man bara tappar poäng på när man möter dom.
ja tyckte synd om newcastle, ända tills jag såg hur pissigt dom spelade och att dom spelade utan hjärta nu sista matchen.. riktigt skit.. dags att leta upp arsenals mål, missade dom för att dom inte visade dem på c+ igår....
be the change
Moderator
2009-05-25 23:17
Det här kanske inte hör till Premier League, men fascinerats av en spelare nu ett par veckor. Ni vet efter att man spelet FM ett tag så börjar man undra hur bra vissa spelare är i verkligheten, och denna Jermaine Beckford i Leeds asså, kollade upp han på youtube och lite allt möjligt, han är helt magisk. Skulle absolut platsa i ett lag i toppen av Championship, och nästan PL också känns det som. Anser väl att det hör till Silly Season då, men lätt värd att ta en titt på. Grym med båda fötterna, fattar inte om han är höger eller vänsterfotad, så antagligen dubbelfotad.
Vet att det är en galen skillnad mellan dom här ligorna, men kan inte sluta titta på hans spel. 27 mål på 36 matcher eller nått är ändå hyfsat, jag gillar han iallafall. Kanske överdrev om PL-klass men ändå, värd att se!
Helt sjukt mål här!
En kille med sånt hjärta vill man ha i klubben, både här och på matcherna ser man att han älskar fansen, och dom älskar honom.
Jaja, vill ha liv i tråden även fall ligan är avgjord! :'DDDDDD
Hans armbåge är ju rätt jävla hård också...
Moderator
2009-05-25 23:49
Jaja , den ville jag inte nämna men aja, alla gör fel ibland, tihi.
Jag fick hem min signerade Liverpool tröja idag... av hela laget :')
Don't!
Moderator
2009-05-26 21:58
Ojojoj, grattis eller vad man ska säga. Riktigt grymt faktiskt! :)
Det hade varit billigare att bara lägga en grund med riktigt torr ved och lite papper om du ska starta en eld Mitchy... ;)
wei vi vann iaf fa youth cup med 6-2 mot pool =)
be the change
Moderator
2009-05-27 00:09
Grattis att ni vunnit nått iallafall! :) Kan säga det här att jag drar bort en vecka igen, så om United förlorar imon (som vi naturligtvis inte gör) så är jag ingen dålig förlorare som ligger i min säng och gråter en hel vecka även om det säkert kan bli i någon dag säkert. Så blir borta ett tag, hoppas ni orkar tjafsa emot det iq-befriade folket från La Liga tråden utan mig, ci-ciao boys!
Hehe ofc Ramuz, jag krigar för england ;) hare gött iaf!
be the change
Ronaldo stannar i United enligt...sig själv! :D
Fucking hilarious, VIVA RONALDO!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
haha så jävla fag :P
be the change
ramuz Ja, är grymt nöjd faktiskt.Psycholess Jag vet att du menar väl endå så :)
Don't!
Torres har förlängt!
Don't!
Det här kanske inte tillhör så mycket premier league som det tillhör internationell fotboll, men jävlar vad roligt det är:
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hej, tänkte uppa tråden med lite efterspel
"spottincidenten" med hull och fabregas har avslutats och jag tänkte bara citera från arseblog eftersom stycket tilltalar mig mer än att länka till en tidningsartikel:
24/6
Finally for today, something to put a smile on your face - Phil Brown to face an FA charge for his behaviour after the FA Cup game against Hull. Hahahaha, suck it up, you fake-tan wearing, used car salesman looking, headset wearing, shit-goatee sporting, sit your players down on the pitch to give them a teamtalk to make yourself look good in front of your own fans but instead make yourself look like the complete and utter cunt you are, CUNT.