Istället för att försöka försvara skiten, varför inte bara svälja stoltheten and go on?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
fan vi som hade det mesta av skiten och så får vi inte in våra chanser.. det är så jävla surt... fan skjut mer gubbar.. men vi hade inte flytet på våran sida idag. fan men det är ok.. men 1-4 speglar verkligen inte matchen på ngt sätt
be the change
Moderator
2009-05-10 19:48
Pinsamt.. Men men, vi vann säkert vårat derby iallafall! Behöver sju poäng till på dom sista tre matcherna för att säkert vinna ligan, tror det går faktiskt. Får se vad Liverpool gör av läget men men, vi kör på hårt! :) Hörde att Tevez sa att han skulle byta klubb nu efter säsongen, får se vart han går bara. Känns surt att förlora honom till någon av er andra, värsta är ju att han lär göra succé i nästa klubb..
time isn't wasted when you're getting wasted .
JackVegas- Ja nog fan hade dom tur och vi inte. Vi ägde spelet första halvlek men satte inte en enda chans. Dom fick mål på varenda anfall. Men säga vad man vill. Är Walcott felkalibrerad och Chelsea får offsidemål efter Arsenals bortdömda straffar så kan jag ta det. vi spelade bra idag, men varfan var Arshavin? Go Bentdner!
arshavin var sjuk läste jag. ja.. bendtner är en konstig spelare... men hellre honom än adebayor.... vilken dag som helst
be the change
btw någon som vet varför ronaldo blev så kuksur efter han blev utbytt? jag kikade på matchen men missade det.. var det bara för han blev utbytt?
be the change
Killen är glödhet och han vill spela hela tiden, nothing norte worthy.
Footballer of the Year by the Football Writers' Association Andra priset för Gerrard i år!
Don't!
Moderator
2009-05-13 14:32
Grattis till honom! Även om jag inte gillar Liverpool har jag alltid avundats Gerrard :)
Förstår dig att du inte gillar Liverpool, man blir van efter ett tag hehe. Jag tycker han förtjänar det, han har gjort en grym säsong med många mål (dock typ hälften på staffar, but still!). Nästa säsong så kanske Gerrard & Torres kan spela tillsammans och så kan de sluta vara skadade vid olika tillfällen. Har nästan varit så hela säsongen att om X spelar så är Y skadad. Tror dock inte på succé säsong nästa år heller :(
Don't!
Moderator
2009-05-13 19:58
Njaa, känns för mig fortfarande som ni har en rätt tunn spetskompetens i laget. Nu fick ni ju Torres också som är sjukt bra, men annars så nja. Gerrard känns lite som LeBron James i NBA, han är maskinen, han är inblandad i allt, och han tar laget igenom allt, ensam om så måste. Sjuk spelare, han är Liverpool! :)
Ellerhur, men dom behöver något mer vapen framåt tycker jag, är lite tunt där om man jämför med United....
be the change
1-0 Wigan, jag HOPPAS wigan vinner. För då blir slutet på säsongen så jävla tight :D Och arsenal-united kan bli ännu roligare :D
be the change
2 snygga mål av united. nu är duckdown glad när hans carrick målat :)
be the change
Moderator
2009-05-13 22:49
Haha tro faen att vi vänt detta! :)
Om inte Ferguson vill ha kvar Tevez så har den gubben sjunkt i mina ögon, fan va bra tevez är..
be the change
Moderator
2009-05-13 22:54
Hört att det dröjer för vi vill snåla lite med pengarna, dom har tydligen satt några för att försöka hitta kryphål i Tevez kontrakt så han kan gå som Bosman :) Så går snacket iallafall så ta det lugnt, tror inte att han kommer släppas till någon av er andra lag i PL.
Jag satt i soffan med min Carricktröja och bara myste :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Carlitos! Sign him up! Vilken energi han förde med sig in på planen, återigen!
Ellerhur, tevez är fantastisk. Haha fan såg ni ronaldo, vilken grinrumpa :)
be the change
"I think we've had progress today," the manager told MUTV. "David Gill's had a good meeting today, I've spoken to Carlos and we've given him an offer we hope he accepts. That's where we are. "He's a great little player and once again he's shown his mettle. He's scored so many important goals and he's got another one for us tonight." Tevez's all-action approach established him as a fans' favourite within weeks of his arrival at Old Trafford last season, and Sir Alex admits the striker's attitude is commendable. "They (the fans) love him because he's a trier," he said. "He's got tremendous skill, of course, but he never gives in. That's a great quality to have in the modern game, he's got the hunger to fight all the time and it's a wonderful thing to see." - 13/05/2009 , SAF
skönt för er isåfall!
be the change
Moderator
2009-05-14 22:19
Jaa läste det nån annanstans också, fotbollskanalen typ, men dom är ju som aftonbladet typ. Fast han säger ju egentligen bara att han aldrig skulle kommit till europa om det inte gällde pengarna, att han hellre skulle stannat i sitt hemland. Tror jag nästan många av spelarna från Sydamerika och Afrika känner likadant för :)
ja men alltså, hjärtat äre som gäller ändå... vilken nation man kommer ifrån..
be the change
Det där dök upp på BBC sports vill jag minnas
ah jag var inne på bbc men missade det då :) hehe.. aja, hoppas på en kanonmatch i helgen, att vi kan ställa upp med ett bra lag och försöka prestera så att united får det tufft.. kom igen nu gubbar.. blivit mycket nederlag det sista..
be the change
Moderator
2009-05-15 17:21
Haha joo såg också den förut!
Måste vara tråkigt att vara Man u fan & vinna allt varje år. Ingen spänning ju.
Don't!
Mitchy Never heard of alla hejar på lagen som vinner allt aka medgångssupportrar? Alla håller på United, verkligen alla :) Förutom några här inne då.. ;)
be the change
tröttnar aldrig på att vinna titlar. Det är så jävla underbart, vilken fin känsla! ge mig meer, meeeeeeeeeeeer titlar!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-05-15 23:51
Visst, vi har många medgångssupportrar, så är det alltid med lagen som vinner allt. Pinsamt nästan, att vara sånn menar jag. Men men, jag har två lag jag verkligen hejar på, United och Djurgården, går med i med och motgång. Har hållt på dom lagen sen jag började intressera mig av fotboll, så för mig äre lugnt! :) Men som sagt, tröttnar aldrig på att vinna titlar!
Haha jo, frågar man någon random snubbe, "Vilket lag hejar du på?""Manchester U & Inter för att Zlatan spelar där."
Don't!
Moderator
2009-05-16 10:26
Men det är ju så det är liksom, dom som inte följer fotboll överdrivet noga har ju oftast ingen förkärlek till något speciellt lag. Då kör dom mainstream och håller på antingen laget som för tillfället vinner det mesta (United) eller laget som alla säger spelar "vackrast" fotboll (Barcelona). Eller såklart där någon svensk spelar, när Ljungberg höll till i Arsenal så var det väl nästan fler som medgångade Arsenal än United?
att henke larsson spelat för både united och barca har gjort att man tycker ännu mer illa om de jävla lagen. visst ljungberg hysterin gjorde varannan svensk som inte redan var unitedsupporter till arsenalsupporter och vi kan bara tacka zlatan att alla som gillade ljungberg har fått inter som nytt favvolag. det värsta jag vet är dock alla jävla tjejer som helt plötsligt skaffade sig en åsikt om fotboll och blev unitedfans bara för att beckham spelade där. varför inte bara lägga till alla fagots som skaffade beckhamfrisyr till den skaran och avrätta hela högen.
Grattis UTD... Hur välförtjänt som helst, återigen GRATTIS
Are you watching Merseyside? Good, now piss off cause we are the champions!
Standard!
Bitches Ain't Shit
rätt medioker match, inget lag släppte till hehe.. grattis, ni förtjänar det.. ta nu barca i finalen!
be the change
Nu ligger vi lika! Kommer bli svårt att matcha er nästa säsong. Grattis förövrigt.
Don't!
Ja, gud vad lika vi ligger :)
Bitches Ain't Shit
mitchy detta var eran bästa säsong, eran formtopp. Tycker ni fått otroligt mkt självförtroende. det är svårt för andra lag (förutom united) att göra TVÅ riktigt bra säsonger i rad. Förra året sa arsenal "nästa år då jävlar". Och så slutade dem fyra, en plats som vanligtvis ni har haft förtur på. Så ta de lugnt me ditt snack, chelsea kommer bli dem största utmanarna OM dem får behålla hiddink.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UNITED AREN'T BEST TEAM 16th May 2009 By Chris Harper MANCHESTER United are NOT the best team in the country – according to Rafa Benitez. One point at Arsenal today will see Sir Alex Ferguson’s men secure their 18th league title, equalling Liverpool’s long-standing record. But the Anfield boss has refused to conform to popular opinion that the reigning European champions are England’s top club. “If United have more points, it only means they have more points, that’s all, nothing else,” Benitez said. “Sometimes they can be the best at the beginning, in the middle or maybe with consistency, but it just means they have more points." Well fuck me sideways, vilken jävla loser...
Moderator
2009-05-17 10:59
Haha Rafa asså. Jävligt skönt dock! :) Känns att jag utvecklats som supporter den här säsongen också, har inte lika stor avsky till er andra nu, däremot är alla dom där Barcasupportrarna ett helvete att ha med :)
Damien Ringer 18 någon klocka?Ja, gud ja . Tänk efter -> dryg.TopDogz147 P19 Jag är overall nöjd med säsongen, lite skit missar har det varit, men vi får se som sagt.
Don't!
Carraghers utbrott, dagens bästa
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2009-05-18 00:34
Men men , vad har vi ens att prata om nu då?