Sött att everton gick vidare mot united efter 4-2 straffar, starkt!
be the change
Mycket. Men jag möter hellre dom än United i final så :) Ska bli kul att se den matchen
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
såg inte arsenal-chelsea matchen... kanske lika bra det. har hört massor av versioner om vem som var bäst men jag antar att chelsea vann rättvist. tydligen var fabianski ute på ett gäng vansinnesrundor och insatserna vid målen är tydligen inte i närheten av vad en målvakt borde göra ifrån sig. senhatar man ju drogba eftersom han alltid lyckas knuffa undan någon i backlinjen och göra mål. silvestre är inte heller min tekopp. kan vi dock slippa göra om detta mot united i CL så är jag jävligt glad. chelsea - everton i final... jag ska nog sätta pengar på att chelsea vinner, mest för att jag aldrig tippar rätt. villa kan kyssa 4e platsen goodbye. det spelar ingen roll om vi loosar mot pool på tisdag. vinner man inte mot west ham i det här skedet av säsongen med detta läget i tabellen ska man inte ta en cl-plats.
Mike.. Vi spelade skit, fabianski var grymt osäker, Fabregas kom aldrig ingång.. Inget funkade.. Gibbs spelade iaf bra det var kul..
be the change
Moderator
2009-04-19 23:31
Tråkigt att vi åkte ut, synd att Sir Alex tyckte vi kunde spela med så många ungdomar mot ett taggat Everton. Men aja, har inget att skylla på alls. Trevligt att se några andra lag i en final iallafall då!
time isn't wasted when you're getting wasted .
jack yeeey gibbs var bra.. :P näe.. nu blir det pool på tisdag, sen ser jag boro på plats i london och sen måste vi fan slå ut united ur CL
Fan va gött :D
be the change
On Van Persie's substitution... "Yes it was a groin problem. I don’t know if he will be out for Tuesday because I haven’t spoken to the medical team." / wenger jag hoppas inte.. alltså kan skador sluta komma..
be the change
Seger är ett måste på Tisdag.
Don't!
Jag välkomnar en Gunners vinst.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
yeah i really fucking hope soo...
be the change
Alla är alltid emot Liverpool. :(
Don't!
Beror på att de flesta Liverpool fansen är dryga medgångs supportrar som tjatar om historia varenda gång Pool missar en titel. Då är det lika skönt varje gång pool missar på mållinjen.
Nu syftar du mest på ramsan. Jag brurkar dra upp historian när Man U fans (som jag har stött på) säger, "Vi har alltid varit bäst", "Vilka vinner varje år", "Vilka kommer vinna?". Då blir man lite pisst. Men jag är väl inte så dryg? :)
Don't!
Nä, du är en sällsynt och troligen utrotningshotad art av Liverpool fan, du är ödmjuk. Du kan ge cred vid en förlust, ta ris om det är befogat. All heder. Sen det jag beskrev finns väl i alla lag egentligen... Ser man ju här i detta forumet. Om te.x Arsenal skulle spöa pool med typ 7 mål eller något annat absurt så kommer det säkert in 3-4 inlägg från personer vi aldrig har sätt här förut och skriver "Gutt, Arsenal ägde pool! Gunner 4ever" eller så, medgångssupportrar är något äckligt och fult tycker jag.
Ja, chelsea fick ganska många extra när roman kom.. Sen att det ALLTID dyker upp UNITED supportrar.. det kan man ju undra... som man aldrig sätt innan haha
be the change
Arsenal will be without leading scorer Robin van Persie (groin) and striker Emmanuel Adebayor (hamstring) for the trip to Anfield. Full-back Bacary Sagna has recovered from a virus and could feature along with fit-again Croatia forward Eduardo. Jag hoppas nog på att vi ställer upp med Eduardo och Arshavin framåt. Och Arshavin lite bakom eduardo.. Men vi får väl se.. Och hoppas på att man får se en glad fabregas och Nasri, och Vela som inhopp kanske.. Ja vi får se... Tur att ni har gerrard borta iaf.. Men alla K*Kskador.. jag blir så förbannad.... 2 in och 2 ut, när ska vi ha ett helt lag fit 4 fight:) ?
be the change
jag kan ju lova att bendtner får spela! wenger har över hela säsongen alltid velat ha lite tyngd längst fram med en stabil huvudspelare. så antingen eduardo och bendtner el. arshavin o bendtner. det är vad jag tror iaf. skönt med sagna tillbaka.. inte för att eboue varit dålig men sagna är trevlig som tusan!
jo jag vet, han har ju gjort några mål oxå. Men jag är sugen på se dom andra lira. Då bendner inte varit jätteimponerande det sista här.. Men vi får se helt enkelt, en grym fotbollsmatch kommer det bli. 21.00 imorn kväll får er som inte visste, goooooooooooooooooooo gunners!
be the change
Psycholess Måste se till att föröka mig så snarast som möjligt då, hehe. Jo jag vet, detso längre alla tuneringar/ligor går, detso fler dyker upp!JackVegas- 2 in och 2 ut - fit 4 fight. Fick mig att le lite i alla fall, hehe.
Don't!
Smyg sillyseason. Chelsea have snapped up Phillip Prosenik, a highly-rated 16-year-old striker from Rapid Vienna. He is the son of former Austrian international Christian Prosenik and the Blues are believed to have fought off interest from the likes of AC Milan, Juventus, Roma and Bayern Munich. Prosenik will move to London at the end of the season and he has admitted his delight at the move: "It is a dream coming true for me." Reports in the Austrian press have confirmed that Prosinek travelled to London last weekend and was shown round the club’s Cobham training ground. Chelsea’s Sporting Director Frank Arnesen has assured Prosenik that the Blues will not sign another youngster to take his place in the Under-18 team who he will play for next season. Tydligen jagades han av Milan, Juventus, Roma och Bayern München med flera. Vet inget om honom, men jag hoppas att Mr Arnesen hittat något för sedan han blev chefs scout har INGEN av de unga som köpts kommit fram och blivit en allvarlig spekulant på A-lags spel.
psycho vad hette han balten som slängdes in mot arsenal med 10 kvar? bolc? har han gjort någon glad?
Kalou kom in i 81:a? Tänker du på Stoch? Miroslav?
stoch var det... han kom väl in mot arsenal (inte i helgen utan i ligan tidigare på säsongen)? jag är nyvaken.... har han spelat mer denna säsongen, och har han gjort något?
Ahaaa, jag trodde du menade nu senast haha. Jo det var Stoch. Han har väll inte fått spela så där jätte mycket iom att ligger bakom Di Santo i val av offensiv kraft, och Disanto är långt ifrån regelbunden. Men Stoch är ju mer ytter än forward enligt mig i alla fall, snabb, riktigt snabb till och med, tvåfotad, hyffsat tillslag men väldigt väldigt liten. Sett ett par matcher där han nästan flyger i en 50-50 situation. Han är 168cm och väger 68 pannor. Tror han har typ spelar en kvart i år sammanlagt. Men är ju 89:a med så han är nog fortfarande "under uppbyggnad" så att säga. Ett tag ville jag ju se han istället för Malouda men nu när Mallo har börjat spela riktigt bra så gäller inte den tesen längre. Hoppas inte att han säljs i alla fall.
ok, där ser man, ja han var ett litet kraftpaket minns jag men fick inte ut nått i den matchen.. för övrigt så missade jag senaste matchen och lägger man till att vi förlorade den så har jag raderat den ur världshistorien. malouda gjorde för övrigt mål... fan.. jävla bjudning, först eboue och fabianski... vad fan håller de på med??? ska återgå till plugget.. peace
Om det är någon liten skit unge som jag hatar är det fan "El-Zhar".... In med Spearing, han är grym! Vill absolut se han spela. Någon som har en aning vilka jag pratar om?
Don't!
Jag håller givetvis på Pool idag.
Hoppas verkligen på Arsenal ikväll, men det ser tungt ut, får väl söka tröst i att Gerrard är borta. Men det är ändå ganska tufft för United med de kvarvarande matcherna, gillar inte att behöva möta Arsenal 3 gånger innan säsongen är slut.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Aah, vad kan man säga? Arshavin gör 3 mål på 3 misstag och förvaltar dem. Liverpool har alla möjligheter i världen att göra fler än 4 mål, men lyckas inte förvalta dessa. Bye bye ligatiteln.
Don't!
Med all säkerhet ja...
GOOOOOO Gunners! Synd att vi inte höll emot 3-4! Damn!
be the change
Arshavin är utan tvekan månadens spelare. När Arsenal ledde jobbade han stenhårt hem och tacklade ett uppspel aswell. För övrigt kan Erik Edman suga dase. Vilken jävla partisk nolla han är. Sitter där och runkar scouser dick hela jävla sändningen.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ARSHAVIN!! haha hat-trick på Anfield. Vilken jävla match
Mitchy P10 haha 3 mål på 3 misstag. gå o lägg dig
yessir 4 mål :) Det var några misstag, men det ska man inte skylla allt på. seriöst.. det var gudomliga avslut från ryssen oxå.
be the change
JackVegas- Nej förfan, det är väl alltid misstag i en match :) Finns ju en anledning till att Arshavin förvaltade målchanserna. För att han kan göra det, och alltid gör det. Har ju tjatat här om hur briljant han spelar, hur han kämpar och hur han läser spelet senare månaden, men det är väl bara vi Arsenal fans som sett matcherna som verkligen vet att han spelat så här alla matcher han medverkat i den här säsongen.Mitchy P10 Du kan vara lugn, du kommer få se mer av honom i CL nästa år också!
arshavin ftw! ska iofs bli intressant att se om hans framgångar på planen håller honom kvar i arsenal eller om han flyttar hem. vad det verkar så tycks han ju snudd på må deprimerande dåligt utanför planen?
Priyan Hahaha var får du det ifrån att han ska må dåligt här? Han har skrivit kontrakt och bott här i 2 månader typ...
yessir: han har gått ut med det själv. sök lite finner du diverse siter det diskuteras och spekuleras på, även utländska. ett svenskt ex:
länk till dn-artikel. kanske ska tillägga att jag inte tror han kommer flytta eller så. svårt att se det som ngt mer än en övergående fas. men man vet ju aldrig. känns lite som hans förmodade kommande succéer och europaspel i ett bra lag kommer väga tyngre. :)
yessir Men vad fan, det var ju på grund utav tre misstag som ledde fram till de tre första målen. Som jag redan har sagt så förvalta de målchanserna väl. Du kan ju inte säga mycket annat? Jag är inte bitter över att Arshavin gjorde dessa mål, det är väl ett wake-up call mot våran defensiv. Försöker alltid se det posetiva i det negativa. Rolig match förövrigt, så sluta upp med kaxiga attytid - vad vinner du på det? Jag sa helt enkelt hur jag såg det från min sida, men fine by me om inte håller med mig. Dags för nya tag, andra matcher.
Don't!
mitchy fuck you
be the change
Nej då jag skämta bara, pool borde vunnit matchen, men det kändes som om vi skulle vinna den.. så därför är jag liiiite bitter! nya tag, mot boro och framförallt UNITED.
be the change
Mitchy P10 Nej. Hat-trick på Anfield. Tack o bock.
JackVegas- Haha, blev lite rädd först! Jo, de borde de ha gjort, men Fabianski var grym i målet igår.
Don't!
I första halvlek var han grym, sen i andra var han ok. Han kunde tagit nån boll tycker man :)
be the change
Rafa:
"We made massive mistakes. You don't remember any saves from Pepe Reina.
Don't!
1,2 & 4 är snygga... Fan att vi inte vann och han blev ännu större matchhjälte! Äntligen har han fått slå igenom, hans mål mot blackburn var snyggt, hans matcher har varit bra.. Men det här är så arshavin kirrar biffen! go booy!
be the change