I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-04-22 14:18
Han är grymt två-fotad den där ryssen.

Hans andra balja är riktigt tung
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-22 16:27
Psycholess P28

Japp, otroligt skicklig, läser spelet magnifikt, kämpar som fan, och skjuter lika bra med båda fötterna.

2009-04-22 17:14
hade volymen på lågt nivå under matchen så jag hörde inte vad edman sa, men många sa att han var sjukt partisk. någon som kan berätta vad han sa??

angående FA Cupen. Tar hellre en förlust där än att vi når finalen men förlorar i ligan pga slitna och trötta spelare. tyckte det var helt rätt att vila 8 startspelare, trots förlusten. PL och CL är såå mkt viktigare.

förresten måste man kommentera chelseas firande på wembley. visst unnar man alla lag glädje men det finns en gräns? seriöst, champange? håll om varandra och skrika, ta av sig tröjan, spruta champange? de va en semifinal i FA cupen, inte champions league finalen haha. Antar att folk går bananas när man är titellösa ett par år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-04-22 22:48
Haha, champagnesprutet har jag inte hört talas om! Sen gillar jag faktiskt Arshavins andramål, och sen den läckra framspelningen vid första målet. Läckert!

Och nu vann vi väl troligtvis idag också om det inte blir nån tokvändning, faen vad gött måste jag säga!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-04-22 23:10
Alltid när jag har min Carrick matchtröja på mig så vinner United, och så gjorde han ett snyggt mål också, wohoo.
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator

2009-04-22 23:20
Vad gullig bild jag fick i huvudet nu, en liten duckdown i en Carrick-tröja! Olalala!

2009-04-22 23:56
Haha
Kanske lite offtopic, men men, engelsk film, och huliganer borde väl passa här

2009-04-23 00:47
vettefan, vi lever inte på 70talet.... du borde gjort en tråd i film & tv istället... verkar ju kass f.ö

2009-04-23 10:24
edman hävde ur sig att torres var världens bästa anfallare (vilket kan vara sant men inte borde bevisas när han spelar mot ett mediokert försvar). sen har man ju vanan inne att stänga av kommentatorerna eftersom det har varit väldigt mycket cl-spel senaste tiden. det är värdelöst att lyssna på viasat som verkar kolla 2 pl-matcher om året. "toure tacklar, nej jag menar sagna, förlåt.. eboue från senegal, elfenbenskusten.. vänsterbacken har ingen chans, jag menar högerbacken" jävla cepen.

fan arshavins andra avslut med högern och sista med vänstern är underbara. jag tycker nästan bättre om det sista med tanke på att han jobbat stenhårt hela matchen och ändå orkar och hinner följa med upp och smälla in en så jävla diciplinerad avslutning. inget tjafs, löpning på 80 meter (efter en hel matchs rusande) och pang, med vänstern stenhårt. har man spelat fotboll själv vet man hur jävla lätt det är att bara tjonga iväg det skottet åt helvete för att man är trött. men han sätter den hur säkert som helst.

chelsea-everton 0-0 ? rolig match eller? såg inte den... united har guldet nu, hoppas de skickar en bukett till arshavin :)

2009-04-23 10:36
Drogba hade en i ribban i 93:e, kul jul.

men det får bli ribba in mot Barca istället. Känns som om PL ser ut nu som den kommer göra när allt är slut, lite slentrian. Cuperna kommer i fokus.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-04-23 10:55
skönt att man är kvar i CL iaf. minst 2 amtcher kvar som verkligen betyder något denna säsongen. pool kan ju se fram emot silly season :)

2009-04-23 11:26
Priyan
om arshavins "hemlängtan" ska man läsa hela intervjun som gjordes inte lösa citat som gått ut i the sun m.fl. och sedan läckt över till hobbyjournalister i sverige. varsågod: telegraphs intervju. sedan har han berättat mer om hur mycket han älskar arsenal osv. skysport intervju. varsågod och trevlig läsning!

2009-04-23 11:33
Om man dunkar in 4 mål och gör ett överbrutalt arbete över hela planen... så mår man inte dåligt utanför planen...

2009-04-23 12:04
mike_

Kommer bli floppvärvningar, troligtvis.
Don't!

2009-04-23 13:46
Psycholess P28

haha precis, och hemlängtan efter 2 månader... han e ju inte heller 12 år och kan nog ta sitt privatjet till moderland Ryssland när fan han vill :P

vem fan läser dom brittiska skvallertidningarna ens???

2009-04-23 18:06
yessir
hmmm här har vi den härliga svenska skräptidningen. själva artikeln är det väl inget fel på, men jag har börjat störa mig asmycket på att man inte kan stava arshavins efternamn rätt. allvarligt. om man har i uppgift att skriva en bildtext till en bild där arshavins ryggtavla är helt synligt, med namn och nummer borde man inte kunna misslyckas med stavningen, men lik förbannat skriver de arsjavin. visst kan det vara en "försvenskning" av namnet men jag förstår inte meningen med det, det är inte ett kyriliskt alfabet han har på ryggen. isåfall kan man väl skriva att Ettå gjorde mål för barcelona.
Moderator

2009-04-23 19:11
Haha, har för mig att Niva skrev en artikel om det här med östländska efternamn och sånt. Kommer inte ihåg mycket av den men detvar väl nånting att det blir med J istället för CH på svenska, fattar inte varför men han skrev nånting om det. Eller så var det varför vissa skrev van Nistelrooy som "Nistelrooj" eller nått. Jaja shitta,

2009-04-23 19:19
arshavin stavas inte med ch ramuz, men förstår din tanke.
be the change
Moderator

2009-04-23 19:40
Tänkte fel , sh menade jag självklart. Same shit med Shevchenko och så vidare.

2009-04-23 19:55
Uniteds reserver på Viasat Fotboll nu

2009-04-23 20:20
:) Aha Ronaldo och Rooney
be the change

2009-04-23 20:25
mike_ P24

javisst, man ska väl gå på vad det står på hans rygg, vad han själv valt.

Ettå hahahaha :D

2009-04-23 22:37
mike:
känner väl lite att det inte kom fram så mkt mer än vad som kommit fram i andra artiklar egentligen utifrån den, men ja, det är förvisso rätt påpekande från din sida.

hursomhelst bara för att en spelare funkar på planen innebär det ju trots allt inte att spelaren mår bra privat? sedan vad det ger för uttryck är en annan sak i sig. hursomhelst tror jag iaf fortf inte att arshavin kommer lämna, så ordet kanske kan stanna där.

om han fortsätter spela så här stabilt så kommer det kanske bli en guldvärvning för arsenal inför nästa säsong. det ser ju lovande ut om inte annat. synd han inte får spela cl.

och JA det är väldigt irriterande med försvenskningar av namn. stört mig som fan på det i åratal. skrev till och med en uppsats om det i skolan, haha.

2009-04-24 00:05
Jag hatar också när svenskar ska skriva Fjodorov istället för Fedorov och så vidare. Varför gör dom så? Fattar inte

2009-04-24 09:49
Priyan
tja, det sätter en hel del i sammanhang som man annars inte får när lösryckta citat trycks. om dwe kulturella skillnaderna och att lära sig ett nytt språk och ett nytt samhällssystem. det är inte som att flytta från frankrike till england utan det är öst-väst grejen som slår jävligt hårt. egentlgien kan man sammanfatta skillnaderna med ett citat:

"I think the quality of life, especially for people with money, is better in Russia than here. Here there are lots of rules and laws. In Russia, if you have money, you can break the law."

att gå från det till england är nog en jävla resa.

2009-04-24 11:41
Don't!

2009-04-24 12:11
mike:
utgår bara ifrån att man klurar ut själv att det är sådant som ligger bakom även utifrån dn's artikel iofs. alla med lite sunt förnuft kan väl räkna ut det, eller?

2009-04-24 12:25
Patetisk bild på tevez. aftonhoran tar verkligen alla tidningsrykten på allvar.

Måste faktiskt ta och tipsa om en krönikör här. För er som läser DN så kanske ni läser "littorin i london". Den här killen skriver grymt bra artiklar som får mig att tro på svensk sportjournalistik. Extremt välskrivna artiklar om det vi älskar mest, engelsk fotboll.

Man märker verkligen att killen kan sin grej. Otroligt påläst är han, det är ett nöje att läsa hans insändare. Där pajaser som wennman endast skriver om topplagen i PL och toppstriden, enskilda matcher och transfers så skriver littorin om swansea och hur deras oengelska spel nästan räckt till en PL plats, om Luton som bestraffats med -30 poäng då dem redovisat en förlust, trots att klubbar som chelsea och city redovisat större förluster mm.

Alltid intressanta och läsvärda artiklar, rekomenderar han starkt för alla som tröttnat på journalister som inte kan stava till Arshavin osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-24 15:52
Instämmer, klart inte Tevez kommer gå till Liverpool, är ju nästan en självklarhet. Men ville lägga upp den för att se vad de kommer för diskussioner.
Don't!

2009-04-24 16:10
Synd för United att Tevez kommer ryka :( Några united polare till mig vill att ronaldo ska lämna så tevez kan vara kvar.. för ronaldos kroppspråk är fan inte bra längre.. han ser sur och bitter ut.... orsakade 1 mål mot porto och ett matchen innan, utan att kämpa tillbaks alls..

Är vad dom 3 tycker iallafall, och jag måste hålla med till viss del.. För united har ju aldrig kvar en spelare i klubben som blir större än klubben själv se beckham osv..

Men vi får se.. Han är ju en bra fotbollsspelare helt klart...
be the change

2009-04-24 18:48
jack
eller som henry, viera osv.... men att ronaldo går och tevez stannar är väl ingen optimal lösning. vem ska flyttas ner på kanten? tevez vill väl stanna men han vill också spela och det får han inte med rooney och berba på topp, skulle ronaldo försvinna såp finns fortfarande de 2 kvar så då får han (elelr rooney) flyttas ner på kanten och det är väl något ingen vill egentligen.

priyan
jo det borde man väl klura ut.

topdogz
jo dns krönikör är mycket mycket bättre, hålle rmed om att han ger en mycket större perspektiv på pl (o även cocacola osv.). det finns ju en hel del tänkvärda grejer, inte minst det här med hur mycket minus man får gå... southampton håller väl på att åka ner i league one fö. om jag inte är fel pådet... "tack vare" 10 minus poäng.

2009-04-24 19:08
jo visst.. men ja.. esh vet inte... snart match iaf...
be the change
Admin

2009-04-24 19:14
Jag håller med, sälj Ronaldo, behåll Tevéz och se till att förstärka kanten tills Welbeck har utvecklats tillräckligt för att spela ordinarie. Hellre en kille som ger allt för laget hela tiden och alltid med glädje än en kille med teknik som uppenbarligen inte trivs och tror att United finns för hans skull.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2009-04-24 20:54
Har skilda åsikter om Ronaldo, vill sälja honom också men samtidigt ha kvar honom. I somras var det solklart, låt honom gå bara, men nu asså. Jag får aldrig en uppfattning om vad han tycker och vill egentligen. På senaste har han sagt att han verkligen vill vara kvar, dagen efter kommer Madrid och säger att dom är muntligt överens, så det är svårt.

Sen det här med kroppsspråket vet jag inte om jag går på så mycket, han har det tufft liksom. Självklart att det är svårt att toppa förra säsongen och så mycket press som han har på sig iår, han har alldeles för höga mål nu, så förstår absolut varför han inte är lika glad på planen osv. Speciellt när många håller på och klagar på att han inte är bra och att han rent ut sagt suger, men han har ändå gjort mest mål i en av dom bästa upplagorna av Manchester United på länge och leder eller ligger i topp av PLs skytteliga.

2009-04-25 13:14
Fan vi ligger bara 6 poäng bakom Chelsea.

Middlebrough, Portsmouth, Chelsea, Man U, Stoke.

Så det är fan inte helt omöjligt att vi kan komma ikapp. United har antagligen vunnit ligan när vi möter dom och ställer upp med b-laget macheda och company!

Jag försöker vara positiv, hell yes!
be the change

2009-04-25 19:29
Är det i den här tråden jag ska spruta min sperma över er? Aja, jag har varit med förr, men just nu känns det jävligt skönt

2009-04-25 19:33
Damn. Tottenham! Jävlarimig.
be the change

2009-04-25 19:34
Nu slår jag på matchen iaf, hur ser det ut än så länge ?
be the change

2009-04-25 19:34
Nicklas Holmström och horan i canal plus studion pratar om 3-0, 3-5 matchen Har upplevt detta innan och är förvarnad. Men Gomes är riktigt jävla bra nu, men men...jag är förbannat nöjd men samtidigt så sjukt orolig. 2-0 på old trafforn, shit kan detta hålla?

2009-04-25 19:35
Det är paus, men börjar nu..fan tror du jag sitter här för? COYS

2009-04-25 19:35
Vi får se. Jag ska slå på matchen nu som sagt så hoppas på en spännaden andra. Ferguson lär ju inte vara mycket glad iallafall.

Snygga mål?
be the change

2009-04-25 19:36
Dags för andra halvlek. Detta blir kul. :D
be the change

2009-04-25 19:46
Vad fan hände i Liverpool matchen egentligen?
Don't!

2009-04-25 20:04
Från 0-2 till 4-2 på 14 minuter. Vad säger man...? :)
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-04-25 20:04
Yids :P

Du får nog ta och svälja din sperma igen.. hahahaha
be the change
Admin

2009-04-25 20:33
Så jävla skönt! Och jag skiter fullständigt i hur domaren dömde, det fanns bara ett lag under andra halvlek, och det var inte spurs.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-04-25 20:36
Caleb Folan spark på Martin Skrtel var ju hyffsat järndöd...

2009-04-25 20:43
Jag såg inte, var det som pepes frispel ;)?
Don't!
Moderator

2009-04-25 22:28
Jafaen , vilken vändning , trevligt värre! :)

2009-04-25 22:35
Hehe det var fint av er.
be the change