Fan vilket mål av everton ;) HAHAHAA
be the change
lär sig rafa aldrig? byta ut den enda spelaren som kan göra någon form av mål? trött blir jag, blir även ledsen när jag ser folk i rojalistiskt blå färg stå o jubla så... men dom kan väll få de, vi satsar på CL o PL...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Vad ska man säga, Gosling vilken kille, grym som fan
http://duckdown82.tumblr.com/
gott med everton, gillar dom bra mycket mer än vad jag gillar andra klubbar i pl, detta trots att det finns ärkemongon som syster neville och hibbert i laget.
sen om arshavin affären så bryr jag mig inte ett skit om villa lämnar in protester eller om någon vill bråka, FA har accepterat det och därför behöver man inte bry sig mer.
om gerrard,
Gud som straffar retroaktivt. Skit ska skit ha. word!!
mike_ håller inte med dig, jag tycker lätt att webb är PLs bästa domare. Sen gör han oxå ett par dåliga matcher per år, som jag skrev innan. Jag räkna in matchen Arsenal-Liverpool som ett av dem. FA är förresten korrupt. Evra avstängd i 4 matcher för något som det inte fanns något bevis på. Gruff mellan han och en Arena anställd. Ord mot ord. 4 matcher. Bosingwa sparkar benayoun i ryggen framför kameran. Ingen avstängning. Terry fick sin utvisning upphävd precis när united skulle möta chelsea. ´fyfan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror ni arshavin spelar på söndag?
be the change
Tror inte att någon tränare kommer bry sig alls om Arshavin fick specialbehandling av FA vid signeringen. Peter Antoine däremot skulle ju ha gjort det direkt...
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
topdogz webb suger, han sög i em också där han var helt inkonsekvent och när man har honom i 5-6 matcher per säsong (kanske fler el färre) och han gör bort sig i de viktigaste (som mot pool) så är det inte lätt att gilla honom. klart fa är fucked up. jag tycker också bosse ska stängas av någon match, att terry fick sin avstäning hävd var visserligen inte riktigt samma sak då utvisningen var felaktig men terry har kommit undan så jävla mycket skit under åren så det var bull ändå. om evra har bråkat med arenapersonal eller inte kan jag inte svara på men united har kommit undan många gånger med andra saker. gerrard kan göra vad fan han vill på en plan och utanför. sen kan jag ärligt talat bara ta upp de ggr arsenal blivit knullade av fa, som med avstängningar på adebayor för något år sen som var helt sjuk.
mike_ känns inte alls som vi får fördelar av FA, snarare tvärtom. minns att scholes och rooney fick avstängning i PL efter någon träningmatch i en potatisturnering utomlands. 3 matcher var fick dem. Sen att Evra blir avstängd mitt i december månad för en incident som inträffade i slutet av april är också ett rent skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va jag längtar tills skadorna är över.. jag älskar arsenal..
be the change
Arsenal, Man U, Chelsea och Pool blir helt klart favoriserade av FA. Det är inget snack om saken, det är så det blir när man är i PL-toppen.
mike, Adebayors avstängning var för 2 år sedan, släpp det, vem som helst kunde dömt fel på den.
Inte långt kvar nu. Hur mås det pojke 12 och flicka 13? Snart ska erat favolag kliva in på white hart, ni ska sitta i fars knä och mysa med ostbågar i näven och inbilla er att ni är fans till klubben och tro på att denna match betyder något. Bullshit, eller hur? Småflickor.
Tottenham Hotspur
NMF Du kanske inte märkte att Evra fick fyra matcher och Ferige fick en eller två matchers avstängning. I Evras fall utgick FA från att alla vittnen i United ljög och att ground-keeper Willie i Chelsea talade sanning. Domen verkställdes över åtta månader senare. Favorisering my ass.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tig-svets Det där var det löjligaste jag läst, men bara så du vet åker sp*rs på spö imorn.
be the change
Tack Chelsea, 1000 spänn åt helvete
Att du ens tippar på Chelsea är över mitt förstånd.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Yes we can! No, yes we did. Lovely!
Don't!
Fy fan vad Chelsea ser uddlöst ut, varför gjorde dom sig inte av med Drogba?
För lite cash bjudet, alternativt så är en deal med City redan klar, fast det händer inte förrens säsongslut.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jaha, nu gäller bara seger då!
Fan blir svårt borta mot Hammers, två raka torsk där
Plus att Hammers gamle CFC:are Cole är i högform. SKULLE kunna, men icke troligt ändå, ställa till det för er. Men inte med den formen som United har idag. Känns som att ni kan kasta en tärning om vilka 11 som ska starta och likförbannat vinna.
Psycho: Du som verkar ha rätt bra koll! Tippa rätt på den här :) Tottenham - Arsenal Eng. Premier League 2.80 3.20 2.50
Det är ju en löjlig jävla match att tippa, men jag tror Gunners tar den. Lite uppsving från hela Arshavin grejen. Men sen är det ju derby så sånt spelar egentligen ingen roll.
Omöjlig att tippa, tror faktiskt Spurs kan vinna den
Absolut :D Och det kan lika gärna bli 4-4 :)
Helt opretentiöst. Inga pengar, ingen ära. Jag tippar 1-3 till Gunners. Tänker inte försöka nämna målskyttar.
2-0 till våra vackra liljevita lirare. Självklart gör Keane ett av målen, det andra knoppar Woodgate in på hörna.
Tottenham Hotspur
Moderator
2009-02-08 11:42
Tror tyvärr på vinst för Arsenal, deras spelare verkar bara fatta att man ska försöka vinna dom större matcherna.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Gunners tar hem den matchen. Benitez fortsätter att försöka visa att han kan mer än alla andra, i alla fall i hans huvud. Vad fan var det för jävla uppställning igår? He's cracking up anytime soon! Frågan är om vi kan klara av att plocka tre poäng av hammers. Jävligt svår match då hammers är i god form. Å andra sidan är vi också det.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag hoppas man får se Arshavin spela, Wenger har ju sagt att han nog inte kommer spela.. Men Wenger är lurig, jag tror han spelar. Haha jävla Benitez, jävla tur att han iaf satte in några ok spelare mot slutet där så dom inte loosa mot portsmout:P
be the change
COYS
Fan att myp2p inte har pl för tillfället..
be the change
trött man e på rafa dååå... in rafa we trust, mjae
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Rött kort igen i en viktig match.. Kul.. vafan hände?
be the change
UNDERBART! Eboe ut och adebayor skadad, COYS
Tottenham Hotspur
Dumt av eboue.. men jag har inte gillat han denna säsongen alls.. vi måste ha in arshavin i andra halvlek.. så mycket vet jag iallaflal
be the change
JackVegas- han fick en armbåge i skallen och sparkade efter honom typ... hjärnsläpp
JackVegas- Tror du Arshavin kommer spela idag verkligen?
Det hoppas jag.. För jag tror inte på Song/Bendner idag. In med andrej där istället..
be the change
jo såg det nu, missade det när det hände.. men det var dumt iaf..
be the change
Fast jag tror att modric kanske sa något oxå, för han eboue fick väl en armbåge i huvudet.. synd bara att han ska höja foten så högt..
be the change
fan vad patetisk "modric kanske sa något" lol lol
Tottenham Hotspur
Tig-Svets Du har inte tänkt på att det är ett derby, där alla hatar varandra.. Din snorunge..
be the change
haha keane vilket skämt
be the change
Seriöst.. Bendtner har inte gjort något rätt än så länge..
be the change
Han är aningen bättre än pavlyuchenko iaf.
Och Adebayor är borta minst 3 veckor? Jävla skador..
be the change