I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-02-16 20:37
Ramuz

Det kallas ungdomsakademi..
be the change

2009-02-16 20:43
det handlar om att väga en sak för och en annan emot. jag tycker det är kul att denilson och song får spela men de gör ingen människa glad i offensiven och när ingen annan gör det heller så är det klart man klagar. som många som icke-arsenalfans har varit inne på så trycker vi in yngling på yngling och jag är minst lika stolt när de klarar sig bra men man ska ha i åtanke att arsenal är en av de stora fyra och när ynglingarna inte presterar som en topp fyraklubb så vill jag se skärpning. detta kan man göra genom att satsa på ramsey, wilshere eller vela, men istället har man ett mittfält med defensvie song, defensive denilson och "vad-hände-där" eboue. förväntar man sig att få se trolleri av dessa är man fel ute. och tålamod har arsenal och supportrar eftersom de som tar chansen blir världsspelare opch de som inte gör det till slut hamnar i pompey eller i värsta fall sp*rs. song o denilson gjorde grymt bra ifrån sig defensivt men när det är det offensiva som är problemet är ingen av dessa två herrar lösningen.

mitchy
jo, fjellström gillar vi! han precis som alla andra tycker att inzaghi bara är gammal och tråkig
Moderator

2009-02-16 20:51
Jag tyckte som sagt att det var ironiskt att säga att folk inte har nått tålamod med 21 åringar, när dom flesta lag fortfarande ser det som ungt och medans det är just Arsenal som trycker in yngre och yngre spelare. Inte att det är fel att trycke in. Om man sedan tänker lite längre i ämnet så blir det att folk då ser spelarnas åldrar på olika sätt, och när du säger att van Persie som är 26 (rätta mig om jag har fel) iår börjar bli gammal så tyder ju det nästan på att Arsenal inte har så stort tålamod på unga spelare.
Som då Eboue (eller vem det var vi talade från början) som bara är 21 (rätta mig återigen om jag har fel) och kommer börja bli "gammal" om 4-5 år.
Jaja nu blev det här väldigt rörigt så blabla, fick igång liten diskussion iallafall som behövdes.

time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-02-16 20:52
jag skiter i det här nu, nu ska jag bara njuta av eduardo på planen.
be the change

2009-02-16 21:09
Tårar rinner nerför min kind. EDUARDO!!!!
be the change

2009-02-16 22:08
Har eduardo verkligen varit borta ett år?

2mål än så länge och 3-0 arsenal!!!!!!!
be the change

2009-02-16 23:58
Kul för han, verkligen.
Don't!

2009-02-17 10:00
Får se hur "Jag-ska-spela-varje-minut-i-varje-match" Bentner tar hans återkomst :)

Kul för honom, en spelare som ska spela ofta för sin klubb. Han kommer göra nytta åt eran tabellposition.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Admin

2009-02-17 12:58
Bra att han kunde ta sig tillbaka, var lite rädd för hans karriär efter den där otäcka skadan, och ingen ska behöva bli rånad på ett år på grund av en idiot på det där sättet.
Hoppas det går bra för honom i framtiden också.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-02-17 13:36
Angående Guus Hiddink, när han tog över Ryssland så var bland det första han gjorde att föryngra och förändra laget. Han ansåg att vissa bara drog fötterna efter sig och saknade både vilja och hjärta. Sen drog han igång TOK fysträningen från helvetet.
Nu säger Guus Hiddink säger i en intervju med ChelseaTV att han funderar på att förändra laget och spela in yngre spelare för att få en förändring på Stamford Bridge. Chelsea som på senare år varit dåliga på att få fram talanger har förtillfället många duktiga unga spelare på gång underifrån som förhoppningsvis under Hiddinks ledning kan få chansen att visa upp sig. Spelare som Michael Mancienne (Som dock var slö i FA-cupen senast), Franco Di Santo, Miroslav Stoch (mycket bra när han får chansen) och Scott Sinclair (Velat se han på Maloudas position ett bra tag nu) är några unga spelare som redan fått speltid under säsongen och anses vara nära att slå sig in i laget. Nedan följer ett litet utdrag av Hiddinks funderingar efter reservlagsmatchen i måndags.

"It is good to see if there are some young players who might be very interesting for the near future.

"Even if you are a big club and if the first team is settled, you must always create space for youngsters.

"There are always promising youngsters and that is why you have to keep an eye on them.

"(First-team assistant) Ray Wilkins and I are always talking about this. If they (young players) are well, they are always committed.

"If they have the quality to come in, we do not hesitate to do so.
"

Mitt blåa hjärta lyser... Han har precis den mentaliteten som vi behöver nu. Peta dom lata asen som inte vill spela längre, in med unga hungriga spelare... som jag nämde ovan, Malmö Redhawks är typ-exempel på hur bra det kan bli.

Guus Hiddink.... Gud hiddink
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Moderator

2009-02-17 16:28
Tycker det låter jättebra för er faktiskt, precis något ni behöver. Dock ska vi väl lugna oss med att helgonförklara honom förräns han vunnit en match åtminstone :)

2009-02-17 17:11
Kanske, men jag har en känsla bara. Allt är liksom ... bra. Roman är nöjd. Tränaren är bra. Han har redan ideér osv osv osv.

Men jag har säkert fel bara för det...

2009-02-17 21:17
malmö redhawks.. testa arsenal fc :P eller gör inte det det går ju inte dunderbra direkt. sen tycker jag synd om alla tränare i chelsea, att samtala med ray wilkins lär vara ungefär som att bolla idéer shan atci:
-"shan, jag har ett skämt som du kan få dra om du vill"
-"handlar det om kurder"
-"näe vi tänkte att du skulle köra en ny grej"
-"inte intresserad leeeeeeeeeeeeen... din mamma"

gott med eduardo, fan vad han var spelsugen, han var överallt. jag hoppas bara wenger fortsätter med ungefär samma uppställning till nästa match, det krävs inte mer än att man lyfter in en spelsugen eduardo istället för en trött adebayor, en hungrig vela istället för idioteboue så att nasri får avlastningen han behöver och därmed kan vara så jävla bra.
skillnaden blir ett högre mittfält och när det slås en långboll på dagens targetplayer bendtner så sticker möter 1 spelare och 2 går på en skarvning. när vi har eboue inne så försvinner alternativen direkt och adebayor/bendtner får försöka ta ner bollen själv eller träffa van persie. galet skön match igår. kanske vänder det nu..

2009-02-17 21:18
Jag vill gärna slippa Song i startelvan. Annars är jag nöjd med gårdagens uppställning.
be the change

2009-02-19 08:17
Fan vad dött det är i tråden. Måste bero på att alla United-fans är ute och firar ligaguldet och alla andra ligger i ett hörn med en snuttefilt..

Fin comeback av Rooney! Fin volley av Scholes! Fin tå av Park! Fint måltjuvsmål av Berbatov! Fin kväll helt enkelt.. :)
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-02-19 09:20
Fan vad dött det är i tråden. Måste bero på att alla United-fans är ute och firar ligaguldet och alla andra ligger i ett hörn med en snuttefilt..

Aa.. precis så är det. Vem är du förresten? Knappt sätt dig i denna tråden. Är du en sån där quick-draw McMedgångsupporter som kommer fram under stenen så fort det blåser medvind?

United vinner ligan, det är redan dom flesta här överrens om, din knivskarpa analys är lite sen. Diskussionen är vilka som ska ligga bakom och i vilken ordning.

2009-02-19 11:42
fan vad dött det är i tråden...
skönt att det piggades upp med det inlägget. älskar alla nya unitedfans som dyker upp när ligan är avgjord och visar att man håller på det vinnande laget och därför är guld värd. det är mitt i veckan senaste fulla omgången i pl spelades för två veckor sen... konstigt att det är dött, vill man ha idiotdiskusioner på forum kan jag hänvisa till svenskafans som inte vilar en sekund, där kan man nog starta bråk ganska lätt.
Moderator

2009-02-19 18:28
Tycker också att det är jävligt tråkigt att tråden är död, jobbigt att man måste hoppa på ett lag för att få igång en diskussion.

2009-02-19 19:40
haha kommer nog blir mer aktivt mot slutet. har biljetter till arsenal - blackburn nu också så jag får se Arshavin en gång den här säsongen förhoppningsvis :)

2009-02-19 20:12
Psycholess och Mike: Nej jag har inte skrivit nåt i tråden, det hindrar mig dock inte från att följa era fantastiskt roliga bråk då och då.. Och bara för att man inte deltar i era diskussioner (som ibland faktiskt handlar om fotboll) så betyder det inte att man precis har börjat följa ett lag. Alltid lika roligt när folk genast tror att man är medgångssupporter så fort man säger att man hejar på United. Men det kanske jag är iofs.. Det är ju jävligt sällan det går dåligt för oss. ;)

2009-02-19 22:30
Handlar inte om det, om man inte själv deltar i en diskussion (vad har du, typ 7 inlägg i hela tråden?) som har man knappast "rätten" att komma och bitcha om att det är dött och att andra fans ligger och bölar, eller hur?

2009-02-19 22:45
Hoppsan, visste inte att det krävs speciellt medlemskap för att få skriva i tråden.
I fortsättningen kanske du ska försöka tänka på att inte ta allting så extremt allvarligt och personligt.

2009-02-19 22:50
qvanton
sluta gnäll på att det inte skrivs i en tråd om du själv inte skriver i den är kontentan. i fortsättningen ska du tänka på att fortsätta hålla käft oavsett vad som händer. det handlar inte om "folk" som håller på united utan på folk som ur intet dyker upp och håller på united. det finns massor med unitedfans här som varit med sedan tråden startade och bidragit på ett eller annat vis, men bara en, du, som inte sagt någto förrän united ligger i topp. hade du skrivit något för några månader sen hade läget inte varit detsamma och drygar du dig i en tråd får du skylla dig sjläv.
Moderator

2009-02-19 22:57
Som sagt , jobbigt att tråden bara lever när någon kritiserar något negativt :'>

2009-02-19 23:47
Som sagt, ta inte allt så jävla allvarligt. "Fan vad dött det är i tråden" är mer ett förvånat konstaterande än gnäll. Men fortsätt sura ni..
Moderator

2009-02-20 07:13
Jag hoppas inte du menar att jag är en av dom som surar,

2009-02-20 09:03
Whatever Qvanton, du fattar ju ändå inte hur dryg du framstår.

Guud Hiddink får ju inte ett lätt första prov förresten, villa borta... Hade det varit Scolari hade jag trott på 1X i den matchen. Hade jag tippat på den nu hade jag tippat 1-2, med mer tro på en 2:a. Faktiskt.

En annan sak som jag glömde skriva... Tänk om Hiddink älskar Drogba? Och hela den här historien kommer börja om? Nu hoppas jag ju iom att han redan sagt att det finns talanger som ska in i truppen att kanske spelar (Om han spelar 4-3-3) Sinclair som vänster. Kan han bara bli vän med bollen och känna förtroendet så är hans ruggiga snabbhet något som vi definitivt kan dra nytta av. Anelka som mitt, säga vad han vill, men större gubben i lådan spelare har Chelsea nog aldrig haft. Han kan hänga med huvudet och inte göra många rätt i 70 miuter sen gör han ändå 2 mål efter det. Låt han spela. I alla fall före Drogba. Som höger hade jag gärna fortsatt att Stoch, han är lite tunn fortfarande men han vill spela och det syns vad han menar, eller menade med passningar som går fel, också en spelare som kan bli riktigt intressant om han bara får känna att han är med och vi tror på honom.

Eduardo förresten, skadad igen?

2009-02-20 10:35
Yeah.. han är borta 2 veckor tyvärr :) Men 2 veckor is nuthing
be the change

2009-02-20 12:39
Jag och en arbetskollega diskuterade vem fan som ska ta över United efter Ferguson.. Vi kom båda överrens om att det blir en förjävla svår uppgift, och att vi tror båda på att det blir nångång i framtiden Mourinho som kommer styra klubben, för han är speciell, han kan nog klara den pressen.. men Vi får se hur det blir, jag vill bara skriva det här ifall det nu slår in, vi slog vad om 100kr också fan hahah
be the change

2009-02-20 12:49
JackVegas-

Hade ju varit kul om han spelat mot Roma på tisdag.

2009-02-20 13:07
yessir

Självklart, har jag inte sagt något om..
be the change

2009-02-20 15:53
jepp, eduardo är skadad. jävligt synd med tanke på hur mycket spelglädje han tillförde mot cardiff, laget såg ut som ett helt annat med honom på planen. förhoppningsvis slipper vi se eboue på planen som är tillbaka. wenger måste fortsätta med antingen vela eller arshavin från start.

vela/arshavin - denilson - song - nasri
rvp - bendtner

så måste det se ut! ingen jävla cpeboue!

2009-02-20 20:43
Läste att RvP hade tyckt att Arshavin var liten som första intryck :)

Jag minns ärligt inte men det ska bli intressant imorgon.

2009-02-20 20:47
Arshavin vill jag se spela, hade varit intressant och se om han klarar av PL, dock brukar inte Wenger ha fel.
Don't!

2009-02-21 15:10
Snygg framspelning av Lampard, han gjorde det riktigt bra (0-1 målet).
Don't!

2009-02-21 15:15
han bosingwa ser ut som en riktigt skinny-ass-broke-ass-niggher
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-02-21 17:22
Han har framförallt ett ögonbryn.

Bra vinst idag, äcklig framspelning av Lamps.

2009-02-21 17:37
är jag ute o cyklar nu eller är det jätte många gamla spurs spelare i sunderland?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2009-02-21 21:55
Arshavin gjorde en grym debut faktist, fastän han såg lite osäker ut ibland.
Don't!
Moderator

2009-02-21 23:06
Värsta dagen i mitt liv, United höll inte nollan idag, förihelvete ..
Admin

2009-02-21 23:54
ramuz

Ingen fara, VDS spelade inte, han är fortfarande en match ifrån europarekord, synd att den matchen är Inter dock.

Men detta är förtroendeingivande =)

I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-02-22 09:31
arshavin var grrym måste jag säga, fan vilken lurig jävel som skjuter lika bra med båda fötterna, fulöp gör en jävla match i sunderlands mål men frustrationen växer och växer. roma kommer att få betala ordentligt tror jag. kul att vi går från att spela grisfotboll a la 80 till ineffektivfotboll a la 06, kan någon skaffa tillbaka henry o pires?

2009-02-22 09:35
psycho
rvp brukar dela ut lite såna grejer. han har bland annat sagt att cesc är den långsammaste spelaren i arsenal men så fort man ska ta bollen från honom så är han likförbannat borta. det roligaste han sagt måste vara när han beskrev sitt eget "chocolate leg" som tydligen är en holländsk term för fel fot. sjukt komisk kille.

2009-02-22 09:38
hahaha, skönt :D

2009-02-22 12:43
Real vinner med 6-1 och nästa är Liverpool, gah.
Don't!

2009-02-22 14:33
Se det positivt, aldrig att det blir urladdning x2

2009-02-22 19:00
haha fyfan... arshavin gjorde en bra debut, nära mål x2.. Men det är frustrerande att bollen inte vill in alltså.. Men men, så är det. Vi får kämpa vidare helt enkelt :) Längtar tills vi har hela laget på planen igen!
be the change

2009-02-22 19:13
yup

2009-02-22 19:19
Chelsea kommer komma tvåa i år.

2009-02-22 20:04
Psycholess P28

Oh, jag är taggad tills på onsdag.

Jo, det är nog mest troligt nu, Liverpool kommer 3-4 förhoppningsvis med tanke på deras form.

Snygg hands btw, borde blivit staff, men men.
Don't!